Nou, ik raak er alleen maar gefrustreerd van. Maar ik ben ook absoluut geen goede huisvrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef -marz- het volgende:
[..]
Je moet strijken zien als iets therapeutisch. Ritmische bewegingen, het rustgevend puffen van je stoomstrijkijzertje, vouwtjes die verdwijnen, gladde zachte stof en prachtig strakke persvouwen![]()
En dan zo'n mooie rij overhemden in de kast, boorden en mouwen netjes opgelijnd. Het is maar waar je geil van wordt, maar ik loop er wel warm voor op z'n tijd.
Nee, weet ik niet helaas, maar het is wel zo dat VS nu een of andere chairman heeft die niet wil dat er VS winkels in Europa komen (ik snap er zelf ook niks van hoor). Vroegah verkocht http://www.labelc.nl/ wel eens wat van VS, maar of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:00 schreef Ewelina het volgende:
Waarom is die weggegaan? Weet je dat toevallig?
Jammer, ze hebben echt prachtig spul, ook qua kleding.
Nee joh, kaas kun je toch hartstikke lang bewaren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Paling-ijs, jasses![]()
Ben benieuwd naar je nieuwe bikini's Viev!
Eigenlijk wil ik gewoon je tieten zien, dat snap je zeker wel![]()
Liep je kaas nog niet weg Ise, na 3 weken?
Oeh. de Koekela in Rotterdam maakt overheerlijke worteltaart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:11 schreef Greys het volgende:
Viev, thanks!![]()
![]()
Chicolate, dankjewel! En ik heb een heerlijke overgezonde () worteltjestaart voor jullie!
[ afbeelding ]
Hier, dit helpt:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Volgens mij rammelen m'n eierstokken, want ik zit nu in OUDkinderfoto's
te bekijken
.
Oh, is die vandaag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zometeen richting A'dam voor de Gay Pride
Oh heerlijk, neem ik daar een stukje van voor lunchquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:11 schreef Greys het volgende:
Viev, thanks!![]()
![]()
Chicolate, dankjewel! En ik heb een heerlijke overgezonde () worteltjestaart voor jullie!
[ afbeelding ]
Ach!! Jij geeft God's gift to women zo maar weg als verjaarspresentje?? Hoe genereus!quote:
Een béétjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik val op foute, stevige mannen, dus hij voldoet wel een beetje aan dat beeld.![]()
Waar zat dat dan viev??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:52 schreef Vivi het volgende:
Er is trouwens +/-5 jaar terug een Victoria's Secret in NL geweest, die zat in Amsterdam, maar is nu weg.
Hoe lang ben jij dan als jij met 79,5 al zo slank bent?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
gefelicteerd Greys![]()
geniet van je zomerse verjaardag
en vandaag wederom onder de 80geloof dat het nu geen toevalstreffer meer was
79,5
185 cmquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan als jij met 79,5 al zo slank bent?.
Hoe kwam je aan een gat in je bovenbeen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:07 schreef Merel het volgende:
Gefeliciteerd Greys!
En de bikinifoto's zijn stoer!
Ik zat vanochtend om 8.45 bij de SEH meteen gat in m'n bovenbeen en nu ben ik gehechtHoeveel calorieën verbrand je eigenlijk tijdens een paniekaanval?
Auquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:53 schreef Merel het volgende:
Vaas gebroken, stuk glas in m'n beenGeen enorm drama hoor, maar van de verdoving en het hechten ging ik even uit m'n dak, ik heb een fobie voor naalden
Liters angszweet verloren, dus ik móét wel afgevallen zijn
brrrr sterkte! narigheid...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:53 schreef Merel het volgende:
Vaas gebroken, stuk glas in m'n beenGeen enorm drama hoor, maar van de verdoving en het hechten ging ik even uit m'n dak, ik heb een fobie voor naalden
Liters angszweet verloren, dus ik móét wel afgevallen zijn
Vivi heeft gelijk!! Bovendien het is niet goed om er zo verdrietig van te worden! Je mag er best van balen, maar er is geen reden tot paniek! Gewoon gezond eten en veel bewegen. Niks rigoreus gaan doen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:32 schreef Sugar het volgende:Ik heb me gewogen en weeg ongeveer 4 kilo meer dan ik schatte. En die schatting was al ruim, zodat het niet zou tegenvallen. Ik ben er echt heel erg verdrietig en bijna boos van. Ik weet niet hoe ik dit -zonder zo rigoureus te gaan doen- weg moet krijgen.
Zelfde probleem hier; als ik sport val ik heel snel af. Sport ik niet, sta ik stil. In september ga ik weer sportenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@moblo dat komt vast en zeker helemaal goed als je weer aan het sporten slaat
ik sport ook al een paar weken niet. maar gelukkig beginnen over 2 weken de zaaltrainingen van volleybal weerheb ik alweer veel zin in!
en voel je je soms niet opgelaten na al die complimentjes? ik heb soms wel moeite daarmee, weet nooit zo goed wat ik dan moet zeggen...
Misschien is de vetverdeling nu anders dan een jaar geleden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier; als ik sport val ik heel snel af. Sport ik niet, sta ik stil. In september ga ik weer sporten
Ik vind het trouwens heel raar dat ik -terwijl ik nu ongeveer een jaar rond hetzelfde gewicht hang- ineens complimentjes krijg dat ik zo veel ben afgevallen. Echt vreemd, ik bedoel, een jaar geleden zag je het toch ook al?
Niet echt, heb ik het idee. Misschien zit er nu iets meer op m'n heup en minder op m'n taille. Mijn gezicht is ook niet echt veranderd, volgens mij. (Niet in dit jaar tenminste- wel in vergelijking toen ik nog niet was afgevallen). Daarom vind ik het ook zo vreemd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is de vetverdeling nu anders dan een jaar geleden?
ik val nog wel af, maar wel veel langzamer jammer genoeg .... naja nog 2 wekenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier; als ik sport val ik heel snel af. Sport ik niet, sta ik stil. In september ga ik weer sporten
Ik vind het trouwens heel raar dat ik -terwijl ik nu ongeveer een jaar rond hetzelfde gewicht hang- ineens complimentjes krijg dat ik zo veel ben afgevallen. Echt vreemd, ik bedoel, een jaar geleden zag je het toch ook al?
Ik niet, maar ik doe er dan ook vrij weinig aan op het moment. Even genoeg andere dingen aan m'n hoofd, als dat is opgeruimd dan ga ik wel weer verder.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik val nog wel af, maar wel veel langzamer jammer genoeg .... naja nog 2 weken
hoop dat het dan weer wat sneller gaat...
en ik hoop dat het volleyballen nog beter gaat, nu ik ben afgevallen... toen ik van 120 kg naar 90 ging was het al een aanmerkelijk verschil, dus kan me voorstellen dat het nu nog een beetje makkelijker wordt...
O ja, is jouw zus dan zoveel kleiner dan jij, dat ze in de HEMA-kinderbadjasjes pas, want ze zijn best wijd, maar niet zo lang!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb destijds de geweldige trouwfoto's van Sugar gezien (hele leuke stijl foto's, misschien dat ze een linkje wil geven) en heb haar een aantal keer gezien op foto's in OUD. Tis een babe!
Ja hoor Co, gezellig met zus. Wel een beetje gekke verjaardag, aangezien Heer Greys vanaf vrijdag al weg was en net pas terug isMaar dit had ook wel wat, lekker in badjas wijvenfilms kijken
Ik vind niks erg hoor!! Maar het kan dus nooit idioot veel meer zijn omdat je dus hoogstens een halve maat bent gestegen en zo te zien op de foto's ben je ook vrij lang, dus in mijn ogen kan je niet echt te dik zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef Sugar het volgende:
Euhm, is het heel erg als ik dat te confronterend vind?Maar ik heb in broeken nu maat 38-40 en van boven heb ik small of medium. Toen had ik in alles 38 en vanboven small, denk ik.
ben nu bijna 3 weken echt bezig en wat 77,2 kilo toen ik ermee begon en vanmorgen stond er 74,8 kilo op de weegschaalquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
@bla-bla- bla, fijn dat het goed gaat! hoe lang ben je nu bezig en hoeveel ben je kwijt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |