Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Soury het volgende:
Kweet het niet met dit soort dingen.. Gaat geheid gedonder komen. Ik hou er niet zo van.
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..
Ik zeg al niks meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.
Flikker op dozo ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, iedereen opgetieft? Dan issie de mijne![]()
Soon !!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Ga dan eens naar je nest muis
Ja kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je weer late diensten?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker![]()
nutteloze informatie: ondertussen begint het hier nu ook te onweren
Die vergelijking is echt wel botquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:24 schreef Prospera het volgende:
Maar als hij rapt klinkt het een stuk beter
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:21 schreef Prospera het volgende:
Karadzic zei donderdag dat hij met Holbrooke heeft afgesproken dat hij het vredesakkoord van Dayton niet in gevaar zou brengen. Hij zei dat hij niet alleen moest beloven zich uit het openbare leven terug te trekken, maar "zelfs uit het literaire leven". Karadzic beschouwt zichzelf als dichter.
Bron
Ik heb een déja vu![]()
[ afbeelding ]
De VS, Israël en hun bondgenoten, de as van het kwaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als je het objectief bekijkt klopt het natuurlijk allemaal niet. Heb zowieso niet meer zoveel vertrouwen in de VS...
Ze zullen wel akkoordjes hebben gesloten en VS zal zich er niet aan houden, omdat hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als je het objectief bekijkt klopt het natuurlijk allemaal niet. Heb zowieso niet meer zoveel vertrouwen in de VS...
Heul nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vergelijking is echt wel bot![]()
Heb je het boek van Naomi Klein gelezen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze zullen wel akkoordjes hebben gesloten en VS zal zich er niet aan houden, omdat het
voor hun belangrijk is.
What's new.
Nee, niet gelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je het boek van Naomi Klein gelezen?
Komt wel heel erg naar voren wat de beweegredenen zijn van de VS om zich uberhaupt ergens mee te bemoeien.....
Ik vind dat Radovan uitstekend in het Nederlands kan dichten.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heul niet
Ze kunnen beide niet dichten
Dat geldt natuurlijk ook voor Bwiann.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Radovan uitstekend in het Nederlands kan dichten.....
een gedicht vertalen slaat natuurlijk helemaal nergens op
O die is moooooi !!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Ja kom er maar in Buuv () en Gert
Ik doelde op binnenshuis, af en toe moet er ook wat aan het huishouden gebeuren hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:39 schreef Gert het volgende:
En het is hier héérlijk weer. Die klamme, hete deken is helemaal uiit de lucht, de frisheid is terug maar het is wél zonnig en warm genoeg om nu al lekker buiten te zitten. Dankjewel Karin!
Mis je me schat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:51 schreef Adelante het volgende:
Ja, hallo, kan ik hier even de dagelijkse groeten doen aan fanvanheteersteuurIk wil graag wat schilderijtjes bestellen ook. PM me maar voor de prijzen
Blomst ..... waar is je bloemetje gebleven ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef blomst het volgende:
goedemorgen![]()
nog wel klammetjes buiten hoor
ik zie hem nog welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Blomst ..... waar is je bloemetje gebleven ?
NMSN is nog steeds met noekje onderwegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een rood puntje......... net als bij NMNS
ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef blomst het volgende:
[..]
NMSN is nog steeds met noekje onderweg
Ja, omdat je zo eerlijk en oprecht aangaf een nacht slecht te hebben geslapen na al die zwartmakerij op dit leuke forum, denk ik, ik informeer vandaag even of het beter gaat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Mis je me schat ?![]()
Niet alles is te koop hé........
Koop maar een postertje ofzo, leuk voor op je kamertje ......
Maar hou het netjes anders wordt je Mama boos, hup en nu je huiswerk maken !
![]()
ik ook van jou !
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, omdat je zo eerlijk en oprecht aangaf een nacht slecht te hebben geslapen na al die zwartmakerij op dit leuke forum, denk ik, ik informeer vandaag even of het beter gaat!
Het doet me plezier dat je je schilderhobby aan de wilgen hebt gehangen en nu serieus iets van je leven gaat maken, zou eigenlijk elke vrouw moeten doen, maar dat is natuurlijk een utopie. Echte kunstenaars geven het leven overigens wel kleur![]()
Als dierenvriend en kattebezitter hoop ik op een succesvolle asieldierenactie.
Zegt een fan van DGKquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef blomst het volgende:
toch vreemd dat sommige mensen precies weten hoe het allemaal moet, en ondertussen zelf niets van hun leven maken.
Wie ben jij om dat te beslissen? Denk je dat de crew niet competent is? LAAT HET NU MET RUST IN HET DGK TOPIC AJB, KAPPEN NOU!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef Adelante het volgende:
En mijn actie was niet tegen jou als persoon gericht, hoewel de reacties die je gaf wel uitnodigden, maar een ieder die hier reclame maakt voor commerciele activiteiten op het forum verdient een zelfde behandeling. Helaas hebben nog niet alle leden van de crew dat door.
Waarom zien je iedere vorm van kritiek meteen als persoonlijke aanval? Ik reageer hier nog even omdat ik graag zou zien dat fanvanheteersteuur mij haar excuses maakt voor de lafhartige manier waarop ze mij heeft benaderd en dat voor mij aanleiding was een topic in KLB te openen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen iedereen!Het is koeler!
![]()
@Adelante, je hebt wat je wil, waarom nu nog een trap na? Laat het nu gaan hier, het wordt er niet gezeliliger op.![]()
In huis nog niet echt koeler, buiten wel. Bedankt voor de regen van vannacht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen iedereen!Het is koeler!
![]()
@Adelante, je hebt wat je wil, waarom nu nog een trap na? Laat het nu gaan hier, het wordt er niet gezeliliger op.![]()
Preciesquote:
Omdat het niet thuishoort hier in het dgk topic, Fan werd overigens door meerderen ter verantwoording geroepen en naar beneden gepraat, ze heeft al haar spul weggehaald, en nog wil je excuses? Wie denk je dat je bent? De oppergoeroe hier? Wat wil je dat ze op de knieen gaat? Ze heeft bakzijl gehaald en nog wil je persoonlijke genoegdoening? Walgelijk persoon, bah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom zien je iedere vorm van kritiek meteen als persoonlijke aanval? Ik reageer hier nog even omdat ik graag zou zien dat fanvanheteersteuur mij haar excuses maakt voor de lafhartige manier waarop ze mij heeft benaderd en dat voor mij aanleiding was een topic in KLB te openen.
Voor mij was er geen hoger doel, dan het aankaarten van de commercialiteit van haar posts.
Rustig, rustig maar. Je schreeuwt je nog dood met dit warme weer. Ik heb een aantal crewleden zeer hoog zitten en heb er vertrouwen in dat zij juist oordelen of een actie voor liefdadigheid of voor persoonlijk winstbejag is bedoeld. Helaas blijft het overgrote deel van de crew incompetent op de meeste terreinen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te beslissen? Denk je dat de crew niet competent is? LAAT HET NU MET RUST IN HET DGK TOPIC AJB, KAPPEN NOU!
Get a livequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Rustig, rustig maar. Je schreeuwt je nog dood met dit warme weer. Ik heb een aantal crewleden zeer hoog zitten en heb er vertrouwen in dat zij juist oordelen of een actie voor liefdadigheid of voor persoonlijk winstbejag is bedoeld. Helaas blijft het overgrote deel van de crew incompetent op de meeste terreinen.
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat het niet thuishoort hier in het dgk topic, Fan werd overigens door meerderen ter verantwoording geroepen en naar beneden gepraat, ze heeft al haar spul weggehaald, en nog wil je excuses? Wie denk je dat je bent? De oppergoeroe hier? Wat wil je dat ze op de knieen gaat? Ze heeft bakzijl gehaald en nog wil je persoonlijke genoegdoening? Walgelijk persoon, bah.
Van mij heb je geen PM gehad, nooit, en als er iemand persoonlijk is aangevallen de laatste tijd is het Fan wel, en niet door 1 persoon maar door meerdere. Mensen die haar werk, wat blijkbaar door anderen wel wordt gewaardeerd, belachelijk maken, zelfs in dit topic kon je het niet nalaten een sneer te geven. Dat hebben jullie continu gedaan, goed het mag je smaak niet zijn, je hoeft het niet mooi te vinden maar ik vind het heel laag om te gaan roepen dat het vervalsingen zijn en dat ze geen goede schilder is. Als er iemand ergens excuus voor mag krijgen wat m ij betreft....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.
Dat fanvanheteersteuur de juist acties heeft ondernomen na haar postgedrag siert haar, het is natuurlijk niet zo netjes dat ze mij vervolgens persoonlijk aanvalt op een ander subforum. Maar dat zijn eigenlijk twee losstaande zaken, hoewel ik me er ook wel weer iets bij voor kan stellen dat ze door alle commotie die dingen even niet los kan zien van elkaar.
Vriendelijk verzoek ook even om niet meer mijn inbox vol te PM-en.
zeg hé, ga hier niet een potje zitten liegen hé IK heb jou geen PM gestuurd dus wel effe eerlijk blijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.
Dat fanvanheteersteuur de juist acties heeft ondernomen na haar postgedrag siert haar, het is natuurlijk niet zo netjes dat ze mij vervolgens persoonlijk aanvalt op een ander subforum. Maar dat zijn eigenlijk twee losstaande zaken, hoewel ik me er ook wel weer iets bij voor kan stellen dat ze door alle commotie die dingen even niet los kan zien van elkaar.
Ga je toch lekker met die mevrouw ElizabethR PM'tjes uitwisselen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
fanvanheteersteuur
Bij gebrek aan beter......
Kom dan ook maar met namen, of doe je maar alsof en is je pm leeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan niet anders concluderen dan dat je hier naartoe bent gekomen om op een denigrerend toontje te klieren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef Adelante het volgende:
- edit -
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet anders concluderen dan dat je hier naartoe bent gekomen om op een denigrerend toontje te klieren.
Dus bij deze het verzoek om vrijwillig hier weg te blijven. Het kan ook op een andere manier, maar dat is hopelijk niet nodig.
eh...... sorry maar dat doe jij toch in [Oldbies] Godver waarom ik weer.. Tietuh! Neuken! Sex enzo! met je vriendinnetje of zie ik dat nou verkeerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.
Nee hoor, niet "nu al", dat is er geleidelijk ingeslopen door je manier van reageren. Je had me ook kunnen uitleggen waarom jij dacht er goed aan te doen om je schilderijenkopieën in ieder topic te openen of waarom jij een andere behandeling verdient dan anderen in V&A. Maar als inhoudelijke reacties uitblijven en je je alleen maar als slachtoffer blijft opstellen, is het snel klaar vandaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah nu ben ik al een stinkhoer![]()
ik vind jou wel stoer hoor![]()
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh...... sorry maar dat doe jij toch in [Oldbies] Godver waarom ik weer.. Tietuh! Neuken! Sex enzo! met je vriendinnetje of zie ik dat nou verkeerd![]()
Jij was hier allang vergeten hoor..........
nee dank jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.
Helaas, volgens mij val jij niet onder de crewleden die ik hoog heb zitten. Geeft niks Gert, begin maar vast de posts te verwijderen die je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.
En wat ga je koken vandaag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
Goed, even een lekker muziekje, vanaaf PPPS,![]()
![]()
Zo is dat, ik ben benieuwd naar je weerbericht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
Goed, even een lekker muziekje, vanaaf PPPS,![]()
![]()
Wat ga je schilderen vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
nee zeg het maar, misschien zit er iets van inhoud in!
ik heb geen inhoud joh, ga nu toch terug naar je vriendinnetje en je bier en tieten topics,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
Hardnekkige SPAM, alweer. Donder toch eens op man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
Nog heel even geduld Tipsch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef tipsch het volgende:
Hardnekkige SPAM, alweer. Donder toch eens op man.
Hoi Fanquote:
Hej BQ'tjequote:
Hoi Bongquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Fan![]()
Tis hier gelukkig een beetje afgekoeld, ondanks de hitte heb ik goed geslapen gelukkig en ben vandaag vrij
quote:
Ik vermaak me hier prima iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Bong![]()
Ik heb ook lekker geslapen hoor en ik ben ook vrij![]()
wat hebben wij toch een leuk leven hier hé![]()
Véél leuker dan andere mensen, écht wel
Ik krijg vanavond bezoek, weet niet of ik kan bellen. Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:42 schreef BONG4002 het volgende:
Hej BQ'tjeAl zin in de show vanavond?
Ben je al buiten geweest BQtje. Dat weer, wat een verademing he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, ik ben benieuwd naar je weerbericht.![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Gert iets meer doet dan alleen posts verwijderen.
Ik blijf vanavond ook maar even van de telefoon af, voor dat je het weet luisteren er allemaal mensen mee.......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond bezoek, weet niet of ik kan bellen. Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!![]()
Jij hebt je al bewezen op de radio dus een keertje niet bellen is niet zo ergquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond bezoek, weet niet of ik kan bellen. Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!![]()
Zekers, in mijn tuintje is het bijzonder aangenaam, lekker windje enzo. Ik heb ook nog even gekeken naar de gedeeltelijke eclips met zo'n speciaal eclipsbrilletje. Heb jij hier nog iets van gezien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef tipsch het volgende:
Ben je al buiten geweest BQtje. Dat weer, wat een verademing he.
nee hoor staat helemaal niet stom :-)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!![]()
Veel plezier en tot straksquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog één joetoepje en dan moet ik boodschapjes doen enzo..
want tja ik heb ook nog een leven hé![]()
Tot later allemaal !![]()
10?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
uw host voor vanavond heeft een aanslag overleefd vanacht. De mug heeft me op 10 plekken geraakt :-)
Tot vanavond!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog één joetoepje en dan moet ik boodschapjes doen enzo..
want tja ik heb ook nog een leven hé![]()
Tot later allemaal !![]()
Zo, heb je nog vampireslayer gespeeld of hadden ze zich verstopt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
uw host voor vanavond heeft een aanslag overleefd vanacht. De mug heeft me op 10 plekken geraakt
Geen gaatjes?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag!
Druk, druk, druk. Tandsteen weer weg laten beitelen, boodschapjes gedaan, gras gemaaid, stoep geveegd, enzovoorts....
Enne, eenvoor Fan
Gaatjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen gaatjes?Druk geweest dus.
![]()
Zit je al klaar voor de PPPS vanavond?
Dat is waar Bong, zelden een onvertogen woordquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier prima iddSfeer is altijd goed, is op andere locaties op FOK! toch weleens anders, dit is meer een "beschermd" gedeelte zegmaar, bijna nooit een onvertogen woord en altijd pais en vree (niet in het commotie @ Huub topic) maar wel in de SC reeks
O nee!quote:
Ik heb hem een paar keer GEHOORD (bzzzzzzzz) maar niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, heb je nog vampireslayer gespeeld of hadden ze zich verstopt?
Ow, niet leuk, maar goed gelukkig bestaan er mensen die dat kunnen verhelpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
GaatjesNee joh, gezeik met pockets, tandsteen, rokersbacterie, etc.
Als ze mij niet naar bed sturen, dan zit ik klaar voor je weerbericht. Maar je moet het wel een beetje voorbereiden hé. Wat leuke dingetjes opzoeken over de hondsdagen, etc.
quote:Cliffhanger voor vanavond.
Tekst snel weghalen. 't is niet leuk als mensen het nu al lezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow, niet leuk, maar goed gelukkig bestaan er mensen die dat kunnen verhelpen.![]()
Zekers, zekers had ik al gevonden hoor.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee!
Onderstaande versie vind ik wél lekker, maar ja die van Gloria is het natuurlijk meer een wijven geuzenlied hè.
Goed plan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tekst snel weghalen. 't is niet leuk als mensen het nu al lezen
Oftewel: Karin......vul je beltegoed maar alvast aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Kahaaaaaaarin, ook ffies over eb en vloed en zo, voor de zeilers onders ons. En over zonsopgang, zonsondergang, de tijden. Enne over spinnen en mieren! Daar kun je ook aan zien wat voor weer het wordt...
Zeg NMNS, wil je niet co-presentatoren, de achtergrondinfo doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Kahaaaaaaarin, ook ffies over eb en vloed en zo, voor de zeilers onders ons. En over zonsopgang, zonsondergang, de tijden. Enne over spinnen en mieren! Daar kun je ook aan zien wat voor weer het wordt...
Ik bel met de thuisfoon, daltarief en zulks.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oftewel: Karin......vul je beltegoed maar alvast aan
Doe je eigen ding maar.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg NMNS, wil je niet co-presentatoren, de achtergrondinfo doen?![]()
Of mag ik mijn eigen ding doen?![]()
Ken je de frase: "It's like herding cats?"quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je eigen ding maar.....![]()
![]()
Als je verder maar doet wat ik zeg![]()
![]()
Arme Karin.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oftewel: Karin......vul je beltegoed maar alvast aan
Grunningen hè, de andere Friezen....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ken je de frase: "It's like herding cats?"Ben redelijk eigenwijs, zeg het maar even......
Ik heb je eigen jingle + tune laten maken van de week dus alles komt helemaal goed.quote:
Zit je op je werk, 't is alweer best benauwdquote:
Nee joh, dat hoeft niet, Peter betaalt ook al voor de bandbreedte, geen punt hoor, voor mijn mede DGK-ers heb ik dat wel over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme Karin.....![]()
Maar ik weet zeker dat je terug belt als het te gek gaat worden, zo ben je wel![]()
Noorderlingen! Koppig!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grunningen hè, de andere Friezen....
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:33 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb je eigen jingle + tune laten maken van de week dus alles komt helemaal goed.
ZO nu ben ik effe met mijn moeder een laptop halen, ding installeren, boodschappen doen,
dus ik ben de komende uren weer effe weg. laterzzzzzzzzzzzzzz
Ik heb al gezweet bij het grasmaaien. Kon gelijk douchen en ben ook maar weer voor de airco gekropenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je op je werk, 't is alweer best benauwd.
Ik vind het gewoon leuk dat je belt, wat je er ook van maaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bel met de thuisfoon, daltarief en zulks.....![]()
Ik zal er iets moois van maken.![]()
![]()
Jezus Christus, nog zo'n fucking dom geweten van Fokquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je daar een antwoord op zou kunnen geven.
Sinds wanneer smoor jij een potentiële rel in de kiem?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus Christus, nog zo'n fucking dom geweten van Fok![]()
Tief es lekker een eind op
Ik zou het op prijs stellen als jullie de boel de boel lieten, maar dat zit er geloof ik niet in he? Ook al zou je een punt hebben: Fan heeft genoeg gedaan om jullie terwille te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:38 schreef ElizabethR het volgende:
KAPPEN MET DAT GESTALK
Tja daarvoor moet je echt vanavond luisteren, ik bewaar mijn weerbericht voor de PPPS!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk dat je belt, wat je er ook van maaktEn het wordt vast leuk, want ik lees dat je je eigen jingle krijgt
![]()
Mijn tuin ruikt zo lekker door de regen, jammer dat het zonnetje niet schijnt anders zou het nog aangenamer zijn.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer smoor jij een potentiële rel in de kiem?
Jij vindt die spam ok (omdat je fan ok vindt waarschijnlijk), ik irriteer me mateloos aan die rotzooi op een forum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Fan gewoon ok, ondanks die spam zo af en toe. En ik vind het nogal bizar dat een paar leeghoofden denken te moeten acteren als het geweten van Fok.
Ik vind fan ook okay. Ik heb helemaal NIETS tegen fan, ik vind fan zelfs een heel grappig meisje met rake kwinkslagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Fan gewoon ok, ondanks die spam zo af en toe. En ik vind het nogal bizar dat een paar leeghoofden denken te moeten acteren als het geweten van Fok.
Maar natuurlijk bewaar jij alles voor vanavond! Al kan ik als mede-Groningse alvast melden dat hier nu toch ineens de zon is gaan schijnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja daarvoor moet je echt vanavond luisteren, ik bewaar mijn weerbericht voor de PPPS!![]()
Het was ook wel nodig een beetje nattigheid.
Het spammen is gestopt, wat wil je nou nog meer dan? Uitleg waarom zij wel en jij niet? Weten wij het antwoord niet op, dus ga elders zoekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind fan ook okay. Ik heb helemaal NIETS tegen fan, ik vind fan zelfs een heel grappig meisje met rake kwinkslagen.
Ik heb alleen iets tegen haar spammen en tegen het feit dat er blijkbaar onderscheid gemaakt wordt tussen users qua commerciele acties op fok, en ik wil gewoon weten waarom.
En daarom kom je in het slowchattopic van ex-DGK?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb alleen iets tegen haar spammen en tegen het feit dat er blijkbaar onderscheid gemaakt wordt tussen users qua commerciele acties op fok, en ik wil gewoon weten waarom.
En er staat een lekker briesje!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar natuurlijk bewaar jij alles voor vanavond! Al kan ik als mede-Groningse alvast melden dat hier nu toch ineens de zon is gaan schijnen
Ik onderschrijf de titel. Wat een zelfingenomen opgeblazen invasie zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En er staat een lekker briesje!![]()
Nu nog een lekker muziekje!
Moet bijna lachenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Adelante het volgende:
edit
Ik ken de policy. Dankje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom kom je in het slowchattopic van ex-DGK?
Lul toch niet, je komt hier gewoon superieur doen en bent aan het stalken.
Wegwezen hier.
Als je écht iets wil weten over de policy op FOK! ga je maar lekker weer naar feedback.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
PM dit maar, FVHEU.
Hier houden we er over op.
Als je de tekst moet hebben, laat maar weten.
Nu niet meer in ieder geval. Dat is afgesloten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ken de policy. Dankje.
Vandaar mijn vraag. En het is niet alsof jullie het er zelf al niet tig ex-DGK SC topics over hebben, en er hier niet over mij en anderen wordt geluld.Doei Gertje
Yepquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu niet meer in ieder geval. Dat is afgesloten.
Dus fijn als je er (hier) over op wilt houden.
Ja! Bedankt he, meneer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Kijk eens dames, heb voor iedereen alvast wat te drinken klaar gezet:
[ afbeelding ]
Gertje mag ook hoor, of wil je liever iets sterkers
Noem jij mij nu een leeghoofd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik vind het nogal bizar dat een paar leeghoofden denken te moeten acteren als het geweten van Fok.
Oeh, dibs on the oranje helemaal rechts!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:08 schreef HoneyBunny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk er regelmatig nog even, maar het is er een beetje doodgebloed. Een beetje erg, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yep
Kom jij nog wel eens op SGOP??
Dag Hábeetje, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:08 schreef HoneyBunny het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zonde eigenlijk wel, was toch altijd gezellig daarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk er regelmatig nog even, maar het is er een beetje doodgebloed. Een beetje erg, eigenlijk.
Zit jij in het kielzog van die twee hier iemand op de huid om het "op de huid zitten?"quote:
Zo erg? Ja dat was ook weer niet de bedoeling, we wilden alleen even wat afkoeling. Hier is het wel lekker, al zou ik buiten inderdaad niet in een bikini rond gaan lopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat een rotweer![]()
Ik waai bijna uit mijn hemd en het is te koud om naar het strand te gaan
Jawel, maar ik ga er niet aan beginnen om dat allemaal te verwijderen,.quote:
Dat was het een tijdlang zéker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, zonde eigenlijk wel, was toch altijd gezellig daar
Dat komt dan slecht uit. Aan de andere kant, ik verheug me al op een nieuw berichtje in MED.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga er niet aan beginnen om dat allemaal te verwijderen,.
Elke mongool die dat echt wil, kan de boel saboteren.
Heb het doorgegeven aan achter, maar daar is het siesta of zo.
Je zit in het verkeerde topic, Huub kan met die info wel watquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef APK het volgende:
En er zit een Jood in de kast ergens op de Prinsengracht.
Rustig maar, komt goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga er niet aan beginnen om dat allemaal te verwijderen,.
Elke mongool die dat echt wil, kan de boel saboteren.
Heb het doorgegeven aan achter, maar daar is het siesta of zo.
Ik had gewoon ff zin om te mopperen en tja er was niemand in de buurt, dus dan maar weer op het weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo erg? Ja dat was ook weer niet de bedoeling, we wilden alleen even wat afkoeling. Hier is het wel lekker, al zou ik buiten inderdaad niet in een bikini rond gaan lopen.
Camera's ophangen en elke week iemand wegstemmen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zit in het verkeerde topic, Huub kan met die info wel wat
Hé Adé!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Helaas, volgens mij val jij niet onder de crewleden die ik hoog heb zitten. Geeft niks Gert, begin maar vast de posts te verwijderen die je niet aanstaan.
Nee, jij wel? Ik heb bovendien nog last van muggen(bulten), ondanks die supersonisch mepper die ik op aanraden van hier heb gekocht; zit helemaal onder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gewoon ff zin om te mopperen en tja er was niemand in de buurt, dus dan maar weer op het weer![]()
Het is buiten inderdaad heerlijk afgekoeld, de zon prikt er af en toe doorheen, binnen staat alles open dus kan het ook lekker afkoelen.
Heb je een beetje kunnen slapen ondanks de warmte?
sommige wel, sommige niet....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:15 schreef tipsch het volgende:
Waarom doen mijn icoontjes het niet in PM's, weet iemand dat?
Ik ben wel rustig hoor.quote:
Ik denk het wel ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was het een tijdlang zéker.
Mja... er is ook niet "een" oorzaak volgens mij dat het afgelopen is daar. Groepsdynamiek...
Sinds wanneer ben jij van de neutraliteit op eigen terrein?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé Adé!
M'n favo kast-persoon.
Laat ze hier nou lekker d'r ding doen joh, je weet ONZ en KLB is de plek waar je/we/hullie zat kwijt kunnen om elkaar af te maken.
"ja maar ze hebben het er hier over"
Welja, en in Oldbies hebben ze het er daar over.
Wmb een quit situatie.
Als iedereen, nou es "neutraal"terrein opzoekt om elkaar af te maken?
KLB is wel puickend.
VBL mag van mij ook, maar dan krijg ik geheid FB-topics om m'n oren omdat ik opgeroepen heb tot anarchie
Schreef je "quit"eik zo?
Iig, beide partijen, gebruik er SHO en/of ONZ niet voor.
Toedeloe
Nog steeds last van die muggen? Ben je nog langs de huisarts voor een anti-allergie-iets?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Ik heb bovendien nog last van muggen(bulten), ondanks die supersonisch mepper die ik op aanraden van hier heb gekocht; zit helemaal onder.
En waarom wou je dan mopperen? Loopt de dag niet zoals je wilt?
Voor een deel absoluut, maar is er meer dan dat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey NMNS, heb jij een sterke interpersoonlijke sensitiviteit?
Uhh ja... ik word alleen wel sufgebeld door vrienden en familie nu.. hoe het kan dat ik blijf posten terwijll ik stervend aan een overdosis in mi'n hol genaaid wordt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert stijgt nu wel met stip in de naamtopic top100.
LOL Je zou ook geen Hollandse zijn als je niet uit principe op gezette tijden iets te mopperen hadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds last van die muggen? Ben je nog langs de huisarts voor een anti-allergie-iets?
Ik heb boven verwachting heerlijk geslapen, er nog wel uitgeweest om naar het onweer te kijken, dat wilde ik niet missen.
Ik had al heel lang niet gemopperd, omdat het juist allemaal lekker loopt
Die ik wil hebben doen het nooit, maar het gekke is dat ik ze wel zie in PMs die ik van anderen ontvang.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sommige wel, sommige niet....
was al verbeterd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wordt, Gert is serieus van slag nu
.
Ik zat ff de intermediair door te bladeren, die vacatureteksten worden echt steeds ergerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor een deel absoluut, maar is er meer dan dat!
Hij kan er niet mee omgaanquote:
copy / pasten en tussen image tags zetten, is alleen zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die ik wil hebben doen het nooit, maar het gekke is dat ik ze wel zie in PMs die ik van anderen ontvang.
Het viel mij ook op, geen idee waar het aan ligt. Maar goed, de meesten weten wel waar <:N> of <:@> voor staatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die ik wil hebben doen het nooit, maar het gekke is dat ik ze wel zie in PMs die ik van anderen ontvang.
Ergens in '90 moest ik sollicitatiebrieven doorlezen, van academici, het was om te huilen zo erg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zat ff de intermediair door te bladeren, die vacatureteksten worden echt steeds erger.
Dus blijf je gewoon met jeukende rode bulten rondlopen? Gekkequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL Je zou ook geen Hollandse zijn als je niet uit principe op gezette tijden iets te mopperen had![]()
Onweer kijken? Brr, mij niet gezien.
Nee, niet naar de dokter geweest, ik vind het zo futiel eigenlijk. Okee ik zie er niet uit met al die rode plekken, maar toch... ik vind gewoon niet dat ik ziek ben.
Dat heb je met afdelingen die specialistische taken uitvoeren. Die melken dat weer helemaal uit en willen dolgraag hun professie laten zien, met als resultaat dat niemand er nog een hol van begrijpt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zat ff de intermediair door te bladeren, die vacatureteksten worden echt steeds erger.
Oh, dat mag hier niet. Het is één klacht per consult.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus blijf je gewoon met jeukende rode bulten rondlopen? Gekke![]()
Ik snap het wel een beetje, ik kom ook niet zo vaak bij de dokter, meestal spaar ik mijn klachten op totdat ik er 3 op mijn lijstje heb staan
Dat is zeker gedoe. Mag de webmaster toch wel eens iets aan doen he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:35 schreef APK het volgende:
[..]
copy / pasten en tussen image tags zetten, is alleen zo'n gedoe.
Je begreep er toen ook al geen flikker vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens in '90 moest ik sollicitatiebrieven doorlezen, van academici, het was om te huilen zo erg.
Toen al, toen ik 67 was
Echt waar?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat mag hier niet. Het is één klacht per consult.
Ah, FOK! doet mee aan 't opschroeven van de pensioengerechtigde leeftijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef yvonne het volgende:
Ergens in '90 moest ik sollicitatiebrieven doorlezen, van academici, het was om te huilen zo erg.
Toen al, toen ik 67 was
Nou, je mag wel meerdere dingen melden maar dan moet je dat doen bij het maken van de afspraak, ik kom voor: A, B en C.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat mag hier niet. Het is één klacht per consult.
Gooi het Adelante voor de voeten.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is zeker gedoe. Mag de webmaster toch wel eens iets aan doen he.
Dames, het is bij mijn groepspraktijk écht een klacht per consult. Je kunt er meer doorbellen, maar dan wordt het bijvoorbeeld een dubbel consult.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, je mag wel meerdere dingen melden maar dan moet je dat doen bij het maken van de afspraak, ik kom voor: A, B en C.
Die ligt er toch wel af inmiddels?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gooi het Adelante voor de voeten.....![]()
Ik heb er al meer mensen over gehoord, tja, het scheelt natuurlijk ook wachttijden in de wachtkamer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dames, het is bij mijn groepspraktijk écht een klacht per consult. Je kunt er meer doorbellen, maar dan wordt het bijvoorbeeld een dubbel consult.
Nee joh, zo erg was hij toch niet? Volgens mij was hij exact zoals veel Fokkers zijn. Dat is alleen ietwat onbekend in deze beschermde omgeving.quote:
Deze omgeving isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, zo erg was hij toch niet? Volgens mij was hij exact zoals veel Fokkers zijn. Dat is alleen ietwat onbekend in deze beschermde omgeving.
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, zo erg was hij toch niet? Volgens mij was hij exact zoals veel Fokkers zijn. Dat is alleen ietwat onbekend in deze beschermde omgeving.
't Komt goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu braaf spelen samen, ik ga haring eten, 4!
komt er zo stank uit je mondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dat dus
Welkom op FOK!
En nu braaf spelen samen, ik ga haring eten, 4!
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al die topics........in SHO![]()
![]()
Ik vind dat soort dingen geweldig, (sorry Gert, no offence)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Die warmte doet je geen goed he
.
Humor? gewoon aandacht zoekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen geweldig, (sorry Gert, no offence)![]()
![]()
Ik zit hier vijf minuten te bulderen van het lachen, 't is gewoon humor van die gek!
Hij zal wel een streepje voor hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En er mee wegkomen, is ook een kunst.
Ik kan me er niet druk meer om maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zal wel een streepje voor hebben.
Humor? Nahquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen geweldig, (sorry Gert, no offence)![]()
![]()
Ik zit hier vijf minuten te bulderen van het lachen, 't is gewoon humor van die gek!
Die eerste tonen lijken op een rickroll, begon al bijna te scheldenquote:
Ja, en ik ook en ik vind dit op een kleuterachtige manier aandacht vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf uitmaken wat ik humor vind
Dat had je eerder ook al gezegd, dus dit is ook een verkapte aandachtsvraagpoging, logischquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:45 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, en ik ook en ik vind dit op een kleuterachtige manier aandacht vragen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Bong![]()
Ik heb ook lekker geslapen hoor en ik ben ook vrij![]()
wat hebben wij toch een leuk leven hier hé![]()
Véél leuker dan andere mensen, écht wel
Gelukkig wel, en lachen is gezondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf uitmaken wat ik humor vind
Gert is een toppertjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Disana het volgende:
Afgezien van yvonne's aanpak: ik vind dat Gert er goed mee omging. Beetje sneu om er zo'n lol om te hebben want hij deed gewoon wat nodig was en werd in de zeik genomen.
zal ik hem eerst even lezen en daarna bedankt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:50 schreef Dementor het volgende:
Bedankt voor die rare OP Dtor!
Ja het is al goed he!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
zal ik hem eerst even lezen en daarna bedankt.
Nou zeg, wat een aandacht vraag ik, ben een echte veelposter dat is waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat had je eerder ook al gezegd, dus dit is ook een verkapte aandachtsvraagpoging, logisch.
Jij moet echt minderen hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een aandacht vraag ik, ben een echte veelposter dat is waar
Ze zijn ook met Gordon naar IJsland geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
"potje van de vreterij staat ook al op"
Ik ben fan.
Heerlijk die gastenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
"potje van de vreterij staat ook al op"
Ik ben fan.
Mwah, te veel eer. Like I said: elke mongool kan 14 topics openen uit protest. Was zeker niet de eerste keer op FOK, en ook niet de laatste keer. Dat er mensen maarliefst om moeten "bulderen van het lachen", da's mooi toch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Disana het volgende:
Afgezien van yvonne's aanpak: ik vind dat Gert er goed mee omging. Beetje sneu om er zo'n lol om te hebben want hij deed gewoon wat nodig was en werd in de zeik genomen.
Dat was al duidelijk, zon ze en tot later!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, te veel eer. Like I said: elke mongool kan 14 topics openen uit protest. Was zeker niet de eerste keer op FOK, en ook niet de laatste keer. Dat er mensen maarliefst om moeten "bulderen van het lachen", da's mooi toch.
Maar gezien wat er aan vooraf ging vanochtend (iemand een "stinkhoer" noemen, doorgaan na waarschuwing) is het jammer dat-ie er mee wegkomt. Dat heeft niet aan mij gelegen, dat dat duidelijk is. Maar FOK! is geen democratie en vriendjespolitiek kan voor iedereen weleens handig zijn.![]()
Zo, dat wilde ik er nog even over kwijt. En nu in de zon, dat is weer prima te doen vandaag.
Stiekem vind ik dit best leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Programma nog nooit gezien, wist niet dat Evers de voice-over deed.
Wel een leuke dochterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
"en 't was in een standje van, he bestaat dat ook"!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
"alsof ie een handtasje aan z'n klauwen had" omfg heerlijk
Grafen Walder is idd beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zijn ook met Gordon naar IJsland geweest.
Heb je dat al gezien?
Dat bier ook he schultenbrau immer lau.
Over uitschelden gesproken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, te veel eer. Like I said: elke mongool kan 14 topics openen uit protest. Was zeker niet de eerste keer op FOK, en ook niet de laatste keer. Dat er mensen maarliefst om moeten "bulderen van het lachen", da's mooi toch.
Maar gezien wat er aan vooraf ging vanochtend (iemand een "stinkhoer" noemen, doorgaan na waarschuwing) is het jammer dat-ie er mee wegkomt. Dat heeft niet aan mij gelegen, dat dat duidelijk is. Maar FOK! is geen democratie en vriendjespolitiek kan voor iedereen weleens handig zijn.![]()
Zo, dat wilde ik er nog even over kwijt. En nu in de zon, dat is weer prima te doen vandaag.
Geen ex dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Over uitschelden gesproken...
Van de week is op mijn voicemail een berichtje ingesproken door een mij onbekende meneer van een niet zichtbaar telefoonnummer. "Goeiemorgen vuile stoephoer, heb je ze al kunnen verdienen, vuil vies kankerwijf. "![]()
Wrom doet iemand zoiets?? Kan me er echt niks bij voorstellen.
Dapperquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar reken ik op! Kan me echt niemand bedenken die dit gedaan zou kunnen hebben.quote:
niks van aantrekken, ik roep altijd mijn Oma in voor hulpquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van de week is op mijn voicemail een berichtje ingesproken door een mij onbekende meneer van een niet zichtbaar telefoonnummer. "Goeiemorgen vuile stoephoer, heb je ze al kunnen verdienen, vuil vies kankerwijf. "![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je iets te kritisch over Huub gepost?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
je dieet bolletje ......... wat doe je !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
Spaanse broodjes met kip en tomaat zijn lekker.
Oh vandaag mag het wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je dieet bolletje ......... wat doe je !
sorry zat weer in een filmpje
Ha was het maar zo'n feest he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Heb je iets te vieren !
Geweldig hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en ik ben gelijk verslaafd aan de filmpjes van Lau & Tiny![]()
ik had nog nooit gehoord van die mensen, geweldig !
Kerssemus!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geweldig he.
Krijg toch de pestkankerpleuris.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha was het maar zo'n feest he.
Ik vier hooguit het leven.
Ben vanmiddag maar een terrasje wezen pakken, had even geen zin meer in concepten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geweldig he.
Krijg toch de pestkankerpleuris.
Die kerel vloekt binnen 5 minuten meer dan dat de hele buurt hier binnen een jaar doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat Amsterdammers goed konden schelden maar Rotterdammers zijn er geloof ik nóg beter in
volgens mij is dit er eentje uit Den Haagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel vloekt binnen 5 minuten meer dan dat de hele buurt hier binnen een jaar doet.
Jaaaa Haagse Sjonnie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij is dit er eentje uit Den Haag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |