Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Soury het volgende:
Kweet het niet met dit soort dingen.. Gaat geheid gedonder komen. Ik hou er niet zo van.
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..
Ik zeg al niks meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.
Flikker op dozo ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, iedereen opgetieft? Dan issie de mijne![]()
Soon !!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Ga dan eens naar je nest muis
Ja kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je weer late diensten?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker![]()
nutteloze informatie: ondertussen begint het hier nu ook te onweren
Die vergelijking is echt wel botquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:24 schreef Prospera het volgende:
Maar als hij rapt klinkt het een stuk beter
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:21 schreef Prospera het volgende:
Karadzic zei donderdag dat hij met Holbrooke heeft afgesproken dat hij het vredesakkoord van Dayton niet in gevaar zou brengen. Hij zei dat hij niet alleen moest beloven zich uit het openbare leven terug te trekken, maar "zelfs uit het literaire leven". Karadzic beschouwt zichzelf als dichter.
Bron
Ik heb een déja vu![]()
[ afbeelding ]
De VS, Israël en hun bondgenoten, de as van het kwaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als je het objectief bekijkt klopt het natuurlijk allemaal niet. Heb zowieso niet meer zoveel vertrouwen in de VS...
Ze zullen wel akkoordjes hebben gesloten en VS zal zich er niet aan houden, omdat hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als je het objectief bekijkt klopt het natuurlijk allemaal niet. Heb zowieso niet meer zoveel vertrouwen in de VS...
Heul nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vergelijking is echt wel bot![]()
Heb je het boek van Naomi Klein gelezen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze zullen wel akkoordjes hebben gesloten en VS zal zich er niet aan houden, omdat het
voor hun belangrijk is.
What's new.
Nee, niet gelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je het boek van Naomi Klein gelezen?
Komt wel heel erg naar voren wat de beweegredenen zijn van de VS om zich uberhaupt ergens mee te bemoeien.....
Ik vind dat Radovan uitstekend in het Nederlands kan dichten.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heul niet
Ze kunnen beide niet dichten
Dat geldt natuurlijk ook voor Bwiann.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Radovan uitstekend in het Nederlands kan dichten.....
een gedicht vertalen slaat natuurlijk helemaal nergens op
O die is moooooi !!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Ja kom er maar in Buuv () en Gert
Ik doelde op binnenshuis, af en toe moet er ook wat aan het huishouden gebeuren hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:39 schreef Gert het volgende:
En het is hier héérlijk weer. Die klamme, hete deken is helemaal uiit de lucht, de frisheid is terug maar het is wél zonnig en warm genoeg om nu al lekker buiten te zitten. Dankjewel Karin!
Mis je me schat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:51 schreef Adelante het volgende:
Ja, hallo, kan ik hier even de dagelijkse groeten doen aan fanvanheteersteuurIk wil graag wat schilderijtjes bestellen ook. PM me maar voor de prijzen
Blomst ..... waar is je bloemetje gebleven ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef blomst het volgende:
goedemorgen![]()
nog wel klammetjes buiten hoor
ik zie hem nog welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Blomst ..... waar is je bloemetje gebleven ?
NMSN is nog steeds met noekje onderwegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een rood puntje......... net als bij NMNS
ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef blomst het volgende:
[..]
NMSN is nog steeds met noekje onderweg
Ja, omdat je zo eerlijk en oprecht aangaf een nacht slecht te hebben geslapen na al die zwartmakerij op dit leuke forum, denk ik, ik informeer vandaag even of het beter gaat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Mis je me schat ?![]()
Niet alles is te koop hé........
Koop maar een postertje ofzo, leuk voor op je kamertje ......
Maar hou het netjes anders wordt je Mama boos, hup en nu je huiswerk maken !
![]()
ik ook van jou !
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, omdat je zo eerlijk en oprecht aangaf een nacht slecht te hebben geslapen na al die zwartmakerij op dit leuke forum, denk ik, ik informeer vandaag even of het beter gaat!
Het doet me plezier dat je je schilderhobby aan de wilgen hebt gehangen en nu serieus iets van je leven gaat maken, zou eigenlijk elke vrouw moeten doen, maar dat is natuurlijk een utopie. Echte kunstenaars geven het leven overigens wel kleur![]()
Als dierenvriend en kattebezitter hoop ik op een succesvolle asieldierenactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |