Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Soury het volgende:
Kweet het niet met dit soort dingen.. Gaat geheid gedonder komen. Ik hou er niet zo van.
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..
Ik zeg al niks meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.
Flikker op dozo ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, iedereen opgetieft? Dan issie de mijne![]()
Soon !!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Ga dan eens naar je nest muis
Ja kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je weer late diensten?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker![]()
nutteloze informatie: ondertussen begint het hier nu ook te onweren
Die vergelijking is echt wel botquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:24 schreef Prospera het volgende:
Maar als hij rapt klinkt het een stuk beter
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:21 schreef Prospera het volgende:
Karadzic zei donderdag dat hij met Holbrooke heeft afgesproken dat hij het vredesakkoord van Dayton niet in gevaar zou brengen. Hij zei dat hij niet alleen moest beloven zich uit het openbare leven terug te trekken, maar "zelfs uit het literaire leven". Karadzic beschouwt zichzelf als dichter.
Bron
Ik heb een déja vu![]()
[ afbeelding ]
De VS, Israël en hun bondgenoten, de as van het kwaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als je het objectief bekijkt klopt het natuurlijk allemaal niet. Heb zowieso niet meer zoveel vertrouwen in de VS...
Ze zullen wel akkoordjes hebben gesloten en VS zal zich er niet aan houden, omdat hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als je het objectief bekijkt klopt het natuurlijk allemaal niet. Heb zowieso niet meer zoveel vertrouwen in de VS...
Heul nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vergelijking is echt wel bot![]()
Heb je het boek van Naomi Klein gelezen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze zullen wel akkoordjes hebben gesloten en VS zal zich er niet aan houden, omdat het
voor hun belangrijk is.
What's new.
Nee, niet gelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je het boek van Naomi Klein gelezen?
Komt wel heel erg naar voren wat de beweegredenen zijn van de VS om zich uberhaupt ergens mee te bemoeien.....
Ik vind dat Radovan uitstekend in het Nederlands kan dichten.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heul niet
Ze kunnen beide niet dichten
Dat geldt natuurlijk ook voor Bwiann.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Radovan uitstekend in het Nederlands kan dichten.....
een gedicht vertalen slaat natuurlijk helemaal nergens op
O die is moooooi !!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Ja kom er maar in Buuv () en Gert
Ik doelde op binnenshuis, af en toe moet er ook wat aan het huishouden gebeuren hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:39 schreef Gert het volgende:
En het is hier héérlijk weer. Die klamme, hete deken is helemaal uiit de lucht, de frisheid is terug maar het is wél zonnig en warm genoeg om nu al lekker buiten te zitten. Dankjewel Karin!
Mis je me schat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:51 schreef Adelante het volgende:
Ja, hallo, kan ik hier even de dagelijkse groeten doen aan fanvanheteersteuurIk wil graag wat schilderijtjes bestellen ook. PM me maar voor de prijzen
Blomst ..... waar is je bloemetje gebleven ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef blomst het volgende:
goedemorgen![]()
nog wel klammetjes buiten hoor
ik zie hem nog welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Blomst ..... waar is je bloemetje gebleven ?
NMSN is nog steeds met noekje onderwegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een rood puntje......... net als bij NMNS
ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef blomst het volgende:
[..]
NMSN is nog steeds met noekje onderweg
Ja, omdat je zo eerlijk en oprecht aangaf een nacht slecht te hebben geslapen na al die zwartmakerij op dit leuke forum, denk ik, ik informeer vandaag even of het beter gaat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Mis je me schat ?![]()
Niet alles is te koop hé........
Koop maar een postertje ofzo, leuk voor op je kamertje ......
Maar hou het netjes anders wordt je Mama boos, hup en nu je huiswerk maken !
![]()
ik ook van jou !
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, omdat je zo eerlijk en oprecht aangaf een nacht slecht te hebben geslapen na al die zwartmakerij op dit leuke forum, denk ik, ik informeer vandaag even of het beter gaat!
Het doet me plezier dat je je schilderhobby aan de wilgen hebt gehangen en nu serieus iets van je leven gaat maken, zou eigenlijk elke vrouw moeten doen, maar dat is natuurlijk een utopie. Echte kunstenaars geven het leven overigens wel kleur![]()
Als dierenvriend en kattebezitter hoop ik op een succesvolle asieldierenactie.
Zegt een fan van DGKquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef blomst het volgende:
toch vreemd dat sommige mensen precies weten hoe het allemaal moet, en ondertussen zelf niets van hun leven maken.
Wie ben jij om dat te beslissen? Denk je dat de crew niet competent is? LAAT HET NU MET RUST IN HET DGK TOPIC AJB, KAPPEN NOU!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef Adelante het volgende:
En mijn actie was niet tegen jou als persoon gericht, hoewel de reacties die je gaf wel uitnodigden, maar een ieder die hier reclame maakt voor commerciele activiteiten op het forum verdient een zelfde behandeling. Helaas hebben nog niet alle leden van de crew dat door.
Waarom zien je iedere vorm van kritiek meteen als persoonlijke aanval? Ik reageer hier nog even omdat ik graag zou zien dat fanvanheteersteuur mij haar excuses maakt voor de lafhartige manier waarop ze mij heeft benaderd en dat voor mij aanleiding was een topic in KLB te openen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen iedereen!Het is koeler!
![]()
@Adelante, je hebt wat je wil, waarom nu nog een trap na? Laat het nu gaan hier, het wordt er niet gezeliliger op.![]()
In huis nog niet echt koeler, buiten wel. Bedankt voor de regen van vannacht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen iedereen!Het is koeler!
![]()
@Adelante, je hebt wat je wil, waarom nu nog een trap na? Laat het nu gaan hier, het wordt er niet gezeliliger op.![]()
Preciesquote:
Omdat het niet thuishoort hier in het dgk topic, Fan werd overigens door meerderen ter verantwoording geroepen en naar beneden gepraat, ze heeft al haar spul weggehaald, en nog wil je excuses? Wie denk je dat je bent? De oppergoeroe hier? Wat wil je dat ze op de knieen gaat? Ze heeft bakzijl gehaald en nog wil je persoonlijke genoegdoening? Walgelijk persoon, bah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom zien je iedere vorm van kritiek meteen als persoonlijke aanval? Ik reageer hier nog even omdat ik graag zou zien dat fanvanheteersteuur mij haar excuses maakt voor de lafhartige manier waarop ze mij heeft benaderd en dat voor mij aanleiding was een topic in KLB te openen.
Voor mij was er geen hoger doel, dan het aankaarten van de commercialiteit van haar posts.
Rustig, rustig maar. Je schreeuwt je nog dood met dit warme weer. Ik heb een aantal crewleden zeer hoog zitten en heb er vertrouwen in dat zij juist oordelen of een actie voor liefdadigheid of voor persoonlijk winstbejag is bedoeld. Helaas blijft het overgrote deel van de crew incompetent op de meeste terreinen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te beslissen? Denk je dat de crew niet competent is? LAAT HET NU MET RUST IN HET DGK TOPIC AJB, KAPPEN NOU!
Get a livequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Rustig, rustig maar. Je schreeuwt je nog dood met dit warme weer. Ik heb een aantal crewleden zeer hoog zitten en heb er vertrouwen in dat zij juist oordelen of een actie voor liefdadigheid of voor persoonlijk winstbejag is bedoeld. Helaas blijft het overgrote deel van de crew incompetent op de meeste terreinen.
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat het niet thuishoort hier in het dgk topic, Fan werd overigens door meerderen ter verantwoording geroepen en naar beneden gepraat, ze heeft al haar spul weggehaald, en nog wil je excuses? Wie denk je dat je bent? De oppergoeroe hier? Wat wil je dat ze op de knieen gaat? Ze heeft bakzijl gehaald en nog wil je persoonlijke genoegdoening? Walgelijk persoon, bah.
Van mij heb je geen PM gehad, nooit, en als er iemand persoonlijk is aangevallen de laatste tijd is het Fan wel, en niet door 1 persoon maar door meerdere. Mensen die haar werk, wat blijkbaar door anderen wel wordt gewaardeerd, belachelijk maken, zelfs in dit topic kon je het niet nalaten een sneer te geven. Dat hebben jullie continu gedaan, goed het mag je smaak niet zijn, je hoeft het niet mooi te vinden maar ik vind het heel laag om te gaan roepen dat het vervalsingen zijn en dat ze geen goede schilder is. Als er iemand ergens excuus voor mag krijgen wat m ij betreft....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.
Dat fanvanheteersteuur de juist acties heeft ondernomen na haar postgedrag siert haar, het is natuurlijk niet zo netjes dat ze mij vervolgens persoonlijk aanvalt op een ander subforum. Maar dat zijn eigenlijk twee losstaande zaken, hoewel ik me er ook wel weer iets bij voor kan stellen dat ze door alle commotie die dingen even niet los kan zien van elkaar.
Vriendelijk verzoek ook even om niet meer mijn inbox vol te PM-en.
zeg hé, ga hier niet een potje zitten liegen hé IK heb jou geen PM gestuurd dus wel effe eerlijk blijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.
Dat fanvanheteersteuur de juist acties heeft ondernomen na haar postgedrag siert haar, het is natuurlijk niet zo netjes dat ze mij vervolgens persoonlijk aanvalt op een ander subforum. Maar dat zijn eigenlijk twee losstaande zaken, hoewel ik me er ook wel weer iets bij voor kan stellen dat ze door alle commotie die dingen even niet los kan zien van elkaar.
Ga je toch lekker met die mevrouw ElizabethR PM'tjes uitwisselen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
fanvanheteersteuur
Bij gebrek aan beter......
Kom dan ook maar met namen, of doe je maar alsof en is je pm leeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan niet anders concluderen dan dat je hier naartoe bent gekomen om op een denigrerend toontje te klieren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef Adelante het volgende:
- edit -
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet anders concluderen dan dat je hier naartoe bent gekomen om op een denigrerend toontje te klieren.
Dus bij deze het verzoek om vrijwillig hier weg te blijven. Het kan ook op een andere manier, maar dat is hopelijk niet nodig.
eh...... sorry maar dat doe jij toch in [Oldbies] Godver waarom ik weer.. Tietuh! Neuken! Sex enzo! met je vriendinnetje of zie ik dat nou verkeerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |