Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Soury het volgende:
Kweet het niet met dit soort dingen.. Gaat geheid gedonder komen. Ik hou er niet zo van.
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gedonder? Welnee. We moeten het niet te serieus nemen.
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat mensen dit seieus nemen.. Ik wil niet naast hem/haar of waarom sta ik er niet bij enz.. Geloof me..
Ik zeg al niks meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot nu toe is het goed gegaan hoor.
Flikker op dozo ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, iedereen opgetieft? Dan issie de mijne![]()
Soon !!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Ga dan eens naar je nest muis
Ja kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je weer late diensten?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker![]()
nutteloze informatie: ondertussen begint het hier nu ook te onweren
Die vergelijking is echt wel botquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:24 schreef Prospera het volgende:
Maar als hij rapt klinkt het een stuk beter
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:21 schreef Prospera het volgende:
Karadzic zei donderdag dat hij met Holbrooke heeft afgesproken dat hij het vredesakkoord van Dayton niet in gevaar zou brengen. Hij zei dat hij niet alleen moest beloven zich uit het openbare leven terug te trekken, maar "zelfs uit het literaire leven". Karadzic beschouwt zichzelf als dichter.
Bron
Ik heb een déja vu![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |