Preciesquote:
Omdat het niet thuishoort hier in het dgk topic, Fan werd overigens door meerderen ter verantwoording geroepen en naar beneden gepraat, ze heeft al haar spul weggehaald, en nog wil je excuses? Wie denk je dat je bent? De oppergoeroe hier? Wat wil je dat ze op de knieen gaat? Ze heeft bakzijl gehaald en nog wil je persoonlijke genoegdoening? Walgelijk persoon, bah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom zien je iedere vorm van kritiek meteen als persoonlijke aanval? Ik reageer hier nog even omdat ik graag zou zien dat fanvanheteersteuur mij haar excuses maakt voor de lafhartige manier waarop ze mij heeft benaderd en dat voor mij aanleiding was een topic in KLB te openen.
Voor mij was er geen hoger doel, dan het aankaarten van de commercialiteit van haar posts.
Rustig, rustig maar. Je schreeuwt je nog dood met dit warme weer. Ik heb een aantal crewleden zeer hoog zitten en heb er vertrouwen in dat zij juist oordelen of een actie voor liefdadigheid of voor persoonlijk winstbejag is bedoeld. Helaas blijft het overgrote deel van de crew incompetent op de meeste terreinen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te beslissen? Denk je dat de crew niet competent is? LAAT HET NU MET RUST IN HET DGK TOPIC AJB, KAPPEN NOU!
Get a livequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Rustig, rustig maar. Je schreeuwt je nog dood met dit warme weer. Ik heb een aantal crewleden zeer hoog zitten en heb er vertrouwen in dat zij juist oordelen of een actie voor liefdadigheid of voor persoonlijk winstbejag is bedoeld. Helaas blijft het overgrote deel van de crew incompetent op de meeste terreinen.
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat het niet thuishoort hier in het dgk topic, Fan werd overigens door meerderen ter verantwoording geroepen en naar beneden gepraat, ze heeft al haar spul weggehaald, en nog wil je excuses? Wie denk je dat je bent? De oppergoeroe hier? Wat wil je dat ze op de knieen gaat? Ze heeft bakzijl gehaald en nog wil je persoonlijke genoegdoening? Walgelijk persoon, bah.
Van mij heb je geen PM gehad, nooit, en als er iemand persoonlijk is aangevallen de laatste tijd is het Fan wel, en niet door 1 persoon maar door meerdere. Mensen die haar werk, wat blijkbaar door anderen wel wordt gewaardeerd, belachelijk maken, zelfs in dit topic kon je het niet nalaten een sneer te geven. Dat hebben jullie continu gedaan, goed het mag je smaak niet zijn, je hoeft het niet mooi te vinden maar ik vind het heel laag om te gaan roepen dat het vervalsingen zijn en dat ze geen goede schilder is. Als er iemand ergens excuus voor mag krijgen wat m ij betreft....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.
Dat fanvanheteersteuur de juist acties heeft ondernomen na haar postgedrag siert haar, het is natuurlijk niet zo netjes dat ze mij vervolgens persoonlijk aanvalt op een ander subforum. Maar dat zijn eigenlijk twee losstaande zaken, hoewel ik me er ook wel weer iets bij voor kan stellen dat ze door alle commotie die dingen even niet los kan zien van elkaar.
Vriendelijk verzoek ook even om niet meer mijn inbox vol te PM-en.
zeg hé, ga hier niet een potje zitten liegen hé IK heb jou geen PM gestuurd dus wel effe eerlijk blijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na alle goedemorgen, lekker weertje en ander hoogstaande posts hier, is dit natuurlijk even wennen. Geeft niks, voel je niks van en is snel weer over.
Dat fanvanheteersteuur de juist acties heeft ondernomen na haar postgedrag siert haar, het is natuurlijk niet zo netjes dat ze mij vervolgens persoonlijk aanvalt op een ander subforum. Maar dat zijn eigenlijk twee losstaande zaken, hoewel ik me er ook wel weer iets bij voor kan stellen dat ze door alle commotie die dingen even niet los kan zien van elkaar.
Ga je toch lekker met die mevrouw ElizabethR PM'tjes uitwisselen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
fanvanheteersteuur
Bij gebrek aan beter......
Kom dan ook maar met namen, of doe je maar alsof en is je pm leeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan niet anders concluderen dan dat je hier naartoe bent gekomen om op een denigrerend toontje te klieren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef Adelante het volgende:
- edit -
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet anders concluderen dan dat je hier naartoe bent gekomen om op een denigrerend toontje te klieren.
Dus bij deze het verzoek om vrijwillig hier weg te blijven. Het kan ook op een andere manier, maar dat is hopelijk niet nodig.
eh...... sorry maar dat doe jij toch in [Oldbies] Godver waarom ik weer.. Tietuh! Neuken! Sex enzo! met je vriendinnetje of zie ik dat nou verkeerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.
Nee hoor, niet "nu al", dat is er geleidelijk ingeslopen door je manier van reageren. Je had me ook kunnen uitleggen waarom jij dacht er goed aan te doen om je schilderijenkopieën in ieder topic te openen of waarom jij een andere behandeling verdient dan anderen in V&A. Maar als inhoudelijke reacties uitblijven en je je alleen maar als slachtoffer blijft opstellen, is het snel klaar vandaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah nu ben ik al een stinkhoer![]()
ik vind jou wel stoer hoor![]()
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh...... sorry maar dat doe jij toch in [Oldbies] Godver waarom ik weer.. Tietuh! Neuken! Sex enzo! met je vriendinnetje of zie ik dat nou verkeerd![]()
Jij was hier allang vergeten hoor..........
nee dank jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.
Helaas, volgens mij val jij niet onder de crewleden die ik hoog heb zitten. Geeft niks Gert, begin maar vast de posts te verwijderen die je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |