Nee joh, zo erg was hij toch niet? Volgens mij was hij exact zoals veel Fokkers zijn. Dat is alleen ietwat onbekend in deze beschermde omgeving.quote:
Deze omgeving isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, zo erg was hij toch niet? Volgens mij was hij exact zoals veel Fokkers zijn. Dat is alleen ietwat onbekend in deze beschermde omgeving.
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, zo erg was hij toch niet? Volgens mij was hij exact zoals veel Fokkers zijn. Dat is alleen ietwat onbekend in deze beschermde omgeving.
't Komt goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu braaf spelen samen, ik ga haring eten, 4!
komt er zo stank uit je mondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dat dus
Welkom op FOK!
En nu braaf spelen samen, ik ga haring eten, 4!
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al die topics........in SHO![]()
![]()
Ik vind dat soort dingen geweldig, (sorry Gert, no offence)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Die warmte doet je geen goed he
.
Humor? gewoon aandacht zoekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen geweldig, (sorry Gert, no offence)![]()
![]()
Ik zit hier vijf minuten te bulderen van het lachen, 't is gewoon humor van die gek!
Hij zal wel een streepje voor hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En er mee wegkomen, is ook een kunst.
Ik kan me er niet druk meer om maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zal wel een streepje voor hebben.
Humor? Nahquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen geweldig, (sorry Gert, no offence)![]()
![]()
Ik zit hier vijf minuten te bulderen van het lachen, 't is gewoon humor van die gek!
Die eerste tonen lijken op een rickroll, begon al bijna te scheldenquote:
Ja, en ik ook en ik vind dit op een kleuterachtige manier aandacht vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf uitmaken wat ik humor vind
Dat had je eerder ook al gezegd, dus dit is ook een verkapte aandachtsvraagpoging, logischquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:45 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, en ik ook en ik vind dit op een kleuterachtige manier aandacht vragen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Bong![]()
Ik heb ook lekker geslapen hoor en ik ben ook vrij![]()
wat hebben wij toch een leuk leven hier hé![]()
Véél leuker dan andere mensen, écht wel
Gelukkig wel, en lachen is gezondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf uitmaken wat ik humor vind
Gert is een toppertjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Disana het volgende:
Afgezien van yvonne's aanpak: ik vind dat Gert er goed mee omging. Beetje sneu om er zo'n lol om te hebben want hij deed gewoon wat nodig was en werd in de zeik genomen.
zal ik hem eerst even lezen en daarna bedankt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:50 schreef Dementor het volgende:
Bedankt voor die rare OP Dtor!
Ja het is al goed he!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
zal ik hem eerst even lezen en daarna bedankt.
Nou zeg, wat een aandacht vraag ik, ben een echte veelposter dat is waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat had je eerder ook al gezegd, dus dit is ook een verkapte aandachtsvraagpoging, logisch.
Jij moet echt minderen hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een aandacht vraag ik, ben een echte veelposter dat is waar
Ze zijn ook met Gordon naar IJsland geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
"potje van de vreterij staat ook al op"
Ik ben fan.
Heerlijk die gastenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
"potje van de vreterij staat ook al op"
Ik ben fan.
Mwah, te veel eer. Like I said: elke mongool kan 14 topics openen uit protest. Was zeker niet de eerste keer op FOK, en ook niet de laatste keer. Dat er mensen maarliefst om moeten "bulderen van het lachen", da's mooi toch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Disana het volgende:
Afgezien van yvonne's aanpak: ik vind dat Gert er goed mee omging. Beetje sneu om er zo'n lol om te hebben want hij deed gewoon wat nodig was en werd in de zeik genomen.
Dat was al duidelijk, zon ze en tot later!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, te veel eer. Like I said: elke mongool kan 14 topics openen uit protest. Was zeker niet de eerste keer op FOK, en ook niet de laatste keer. Dat er mensen maarliefst om moeten "bulderen van het lachen", da's mooi toch.
Maar gezien wat er aan vooraf ging vanochtend (iemand een "stinkhoer" noemen, doorgaan na waarschuwing) is het jammer dat-ie er mee wegkomt. Dat heeft niet aan mij gelegen, dat dat duidelijk is. Maar FOK! is geen democratie en vriendjespolitiek kan voor iedereen weleens handig zijn.![]()
Zo, dat wilde ik er nog even over kwijt. En nu in de zon, dat is weer prima te doen vandaag.
Stiekem vind ik dit best leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Programma nog nooit gezien, wist niet dat Evers de voice-over deed.
Wel een leuke dochterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
"en 't was in een standje van, he bestaat dat ook"!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
"alsof ie een handtasje aan z'n klauwen had" omfg heerlijk
Grafen Walder is idd beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zijn ook met Gordon naar IJsland geweest.
Heb je dat al gezien?
Dat bier ook he schultenbrau immer lau.
Over uitschelden gesproken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, te veel eer. Like I said: elke mongool kan 14 topics openen uit protest. Was zeker niet de eerste keer op FOK, en ook niet de laatste keer. Dat er mensen maarliefst om moeten "bulderen van het lachen", da's mooi toch.
Maar gezien wat er aan vooraf ging vanochtend (iemand een "stinkhoer" noemen, doorgaan na waarschuwing) is het jammer dat-ie er mee wegkomt. Dat heeft niet aan mij gelegen, dat dat duidelijk is. Maar FOK! is geen democratie en vriendjespolitiek kan voor iedereen weleens handig zijn.![]()
Zo, dat wilde ik er nog even over kwijt. En nu in de zon, dat is weer prima te doen vandaag.
Geen ex dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Over uitschelden gesproken...
Van de week is op mijn voicemail een berichtje ingesproken door een mij onbekende meneer van een niet zichtbaar telefoonnummer. "Goeiemorgen vuile stoephoer, heb je ze al kunnen verdienen, vuil vies kankerwijf. "![]()
Wrom doet iemand zoiets?? Kan me er echt niks bij voorstellen.
Dapperquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar reken ik op! Kan me echt niemand bedenken die dit gedaan zou kunnen hebben.quote:
niks van aantrekken, ik roep altijd mijn Oma in voor hulpquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van de week is op mijn voicemail een berichtje ingesproken door een mij onbekende meneer van een niet zichtbaar telefoonnummer. "Goeiemorgen vuile stoephoer, heb je ze al kunnen verdienen, vuil vies kankerwijf. "![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je iets te kritisch over Huub gepost?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
je dieet bolletje ......... wat doe je !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
Spaanse broodjes met kip en tomaat zijn lekker.
Oh vandaag mag het wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je dieet bolletje ......... wat doe je !
sorry zat weer in een filmpje
Ha was het maar zo'n feest he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Heb je iets te vieren !
Geweldig hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en ik ben gelijk verslaafd aan de filmpjes van Lau & Tiny![]()
ik had nog nooit gehoord van die mensen, geweldig !
Kerssemus!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geweldig he.
Krijg toch de pestkankerpleuris.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha was het maar zo'n feest he.
Ik vier hooguit het leven.
Ben vanmiddag maar een terrasje wezen pakken, had even geen zin meer in concepten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geweldig he.
Krijg toch de pestkankerpleuris.
Die kerel vloekt binnen 5 minuten meer dan dat de hele buurt hier binnen een jaar doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat Amsterdammers goed konden schelden maar Rotterdammers zijn er geloof ik nóg beter in
volgens mij is dit er eentje uit Den Haagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel vloekt binnen 5 minuten meer dan dat de hele buurt hier binnen een jaar doet.
Jaaaa Haagse Sjonnie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij is dit er eentje uit Den Haag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |