Wel een leuke dochterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
"en 't was in een standje van, he bestaat dat ook"!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
"alsof ie een handtasje aan z'n klauwen had" omfg heerlijk
Grafen Walder is idd beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zijn ook met Gordon naar IJsland geweest.
Heb je dat al gezien?
Dat bier ook he schultenbrau immer lau.
Over uitschelden gesproken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, te veel eer. Like I said: elke mongool kan 14 topics openen uit protest. Was zeker niet de eerste keer op FOK, en ook niet de laatste keer. Dat er mensen maarliefst om moeten "bulderen van het lachen", da's mooi toch.
Maar gezien wat er aan vooraf ging vanochtend (iemand een "stinkhoer" noemen, doorgaan na waarschuwing) is het jammer dat-ie er mee wegkomt. Dat heeft niet aan mij gelegen, dat dat duidelijk is. Maar FOK! is geen democratie en vriendjespolitiek kan voor iedereen weleens handig zijn.![]()
Zo, dat wilde ik er nog even over kwijt. En nu in de zon, dat is weer prima te doen vandaag.
Geen ex dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Over uitschelden gesproken...
Van de week is op mijn voicemail een berichtje ingesproken door een mij onbekende meneer van een niet zichtbaar telefoonnummer. "Goeiemorgen vuile stoephoer, heb je ze al kunnen verdienen, vuil vies kankerwijf. "![]()
Wrom doet iemand zoiets?? Kan me er echt niks bij voorstellen.
Dapperquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar reken ik op! Kan me echt niemand bedenken die dit gedaan zou kunnen hebben.quote:
niks van aantrekken, ik roep altijd mijn Oma in voor hulpquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van de week is op mijn voicemail een berichtje ingesproken door een mij onbekende meneer van een niet zichtbaar telefoonnummer. "Goeiemorgen vuile stoephoer, heb je ze al kunnen verdienen, vuil vies kankerwijf. "![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je iets te kritisch over Huub gepost?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Talitha het volgende:
je dieet bolletje ......... wat doe je !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
Spaanse broodjes met kip en tomaat zijn lekker.
Oh vandaag mag het wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je dieet bolletje ......... wat doe je !
sorry zat weer in een filmpje
Ha was het maar zo'n feest he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Heb je iets te vieren !
Geweldig hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en ik ben gelijk verslaafd aan de filmpjes van Lau & Tiny![]()
ik had nog nooit gehoord van die mensen, geweldig !
Kerssemus!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geweldig he.
Krijg toch de pestkankerpleuris.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha was het maar zo'n feest he.
Ik vier hooguit het leven.
Ben vanmiddag maar een terrasje wezen pakken, had even geen zin meer in concepten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geweldig he.
Krijg toch de pestkankerpleuris.
Die kerel vloekt binnen 5 minuten meer dan dat de hele buurt hier binnen een jaar doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat Amsterdammers goed konden schelden maar Rotterdammers zijn er geloof ik nóg beter in
volgens mij is dit er eentje uit Den Haagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel vloekt binnen 5 minuten meer dan dat de hele buurt hier binnen een jaar doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |