Nee hoor, niet "nu al", dat is er geleidelijk ingeslopen door je manier van reageren. Je had me ook kunnen uitleggen waarom jij dacht er goed aan te doen om je schilderijenkopieën in ieder topic te openen of waarom jij een andere behandeling verdient dan anderen in V&A. Maar als inhoudelijke reacties uitblijven en je je alleen maar als slachtoffer blijft opstellen, is het snel klaar vandaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah nu ben ik al een stinkhoer![]()
ik vind jou wel stoer hoor![]()
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh...... sorry maar dat doe jij toch in [Oldbies] Godver waarom ik weer.. Tietuh! Neuken! Sex enzo! met je vriendinnetje of zie ik dat nou verkeerd![]()
Jij was hier allang vergeten hoor..........
nee dank jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.
Helaas, volgens mij val jij niet onder de crewleden die ik hoog heb zitten. Geeft niks Gert, begin maar vast de posts te verwijderen die je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.
En wat ga je koken vandaag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
Goed, even een lekker muziekje, vanaaf PPPS,![]()
![]()
Zo is dat, ik ben benieuwd naar je weerbericht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
Goed, even een lekker muziekje, vanaaf PPPS,![]()
![]()
Wat ga je schilderen vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
nee zeg het maar, misschien zit er iets van inhoud in!
ik heb geen inhoud joh, ga nu toch terug naar je vriendinnetje en je bier en tieten topics,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
Hardnekkige SPAM, alweer. Donder toch eens op man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
Nog heel even geduld Tipsch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef tipsch het volgende:
Hardnekkige SPAM, alweer. Donder toch eens op man.
Hoi Fanquote:
Hej BQ'tjequote:
Hoi Bongquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Fan![]()
Tis hier gelukkig een beetje afgekoeld, ondanks de hitte heb ik goed geslapen gelukkig en ben vandaag vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |