Nee hoor, niet "nu al", dat is er geleidelijk ingeslopen door je manier van reageren. Je had me ook kunnen uitleggen waarom jij dacht er goed aan te doen om je schilderijenkopieën in ieder topic te openen of waarom jij een andere behandeling verdient dan anderen in V&A. Maar als inhoudelijke reacties uitblijven en je je alleen maar als slachtoffer blijft opstellen, is het snel klaar vandaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah nu ben ik al een stinkhoer![]()
ik vind jou wel stoer hoor![]()
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh...... sorry maar dat doe jij toch in [Oldbies] Godver waarom ik weer.. Tietuh! Neuken! Sex enzo! met je vriendinnetje of zie ik dat nou verkeerd![]()
Jij was hier allang vergeten hoor..........
nee dank jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehm, nee Gert, dat zie je verkeerd! Als er hier namelijk tussen leden onderling over wordt gepraat (http://forum.fok.nl/topic/1181809) voel ik mij genoodzaakt om ook even een andere kant van het verhaal te belichten. Anders krijg je natuurlijk nooit de waarheid boven tafel. Dus niet zo hypocriet graag.
Helaas, volgens mij val jij niet onder de crewleden die ik hoog heb zitten. Geeft niks Gert, begin maar vast de posts te verwijderen die je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus vrijwillig ophouden met dat gezuig en gescheld is er niet bij? Jammer.
En wat ga je koken vandaag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wij doen psies hetzelfde. En als je je vrij voelt om daar te reageren op de "onterechte aanteigingen" staat je dat volkomen vrij.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
Goed, even een lekker muziekje, vanaaf PPPS,![]()
![]()
Zo is dat, ik ben benieuwd naar je weerbericht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
Goed, even een lekker muziekje, vanaaf PPPS,![]()
![]()
Wat ga je schilderen vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
nee zeg het maar, misschien zit er iets van inhoud in!
ik heb geen inhoud joh, ga nu toch terug naar je vriendinnetje en je bier en tieten topics,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
Hardnekkige SPAM, alweer. Donder toch eens op man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
Nog heel even geduld Tipsch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef tipsch het volgende:
Hardnekkige SPAM, alweer. Donder toch eens op man.
Hoi Fanquote:
Hej BQ'tjequote:
Hoi Bongquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Fan![]()
Tis hier gelukkig een beetje afgekoeld, ondanks de hitte heb ik goed geslapen gelukkig en ben vandaag vrij
quote:
Ik vermaak me hier prima iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Bong![]()
Ik heb ook lekker geslapen hoor en ik ben ook vrij![]()
wat hebben wij toch een leuk leven hier hé![]()
Véél leuker dan andere mensen, écht wel
Ik krijg vanavond bezoek, weet niet of ik kan bellen. Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:42 schreef BONG4002 het volgende:
Hej BQ'tjeAl zin in de show vanavond?
Ben je al buiten geweest BQtje. Dat weer, wat een verademing he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, ik ben benieuwd naar je weerbericht.![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Gert iets meer doet dan alleen posts verwijderen.
Ik blijf vanavond ook maar even van de telefoon af, voor dat je het weet luisteren er allemaal mensen mee.......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond bezoek, weet niet of ik kan bellen. Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!![]()
Jij hebt je al bewezen op de radio dus een keertje niet bellen is niet zo ergquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond bezoek, weet niet of ik kan bellen. Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!![]()
Zekers, in mijn tuintje is het bijzonder aangenaam, lekker windje enzo. Ik heb ook nog even gekeken naar de gedeeltelijke eclips met zo'n speciaal eclipsbrilletje. Heb jij hier nog iets van gezien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef tipsch het volgende:
Ben je al buiten geweest BQtje. Dat weer, wat een verademing he.
nee hoor staat helemaal niet stom :-)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat een beetje stom hè, tegen je bezoek zeggen: Ik moet ff een belletje plegen met Peet van FOK!![]()
Veel plezier en tot straksquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog één joetoepje en dan moet ik boodschapjes doen enzo..
want tja ik heb ook nog een leven hé![]()
Tot later allemaal !![]()
10?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
uw host voor vanavond heeft een aanslag overleefd vanacht. De mug heeft me op 10 plekken geraakt :-)
Tot vanavond!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog één joetoepje en dan moet ik boodschapjes doen enzo..
want tja ik heb ook nog een leven hé![]()
Tot later allemaal !![]()
Zo, heb je nog vampireslayer gespeeld of hadden ze zich verstopt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
uw host voor vanavond heeft een aanslag overleefd vanacht. De mug heeft me op 10 plekken geraakt
Geen gaatjes?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag!
Druk, druk, druk. Tandsteen weer weg laten beitelen, boodschapjes gedaan, gras gemaaid, stoep geveegd, enzovoorts....
Enne, eenvoor Fan
Gaatjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen gaatjes?Druk geweest dus.
![]()
Zit je al klaar voor de PPPS vanavond?
Dat is waar Bong, zelden een onvertogen woordquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier prima iddSfeer is altijd goed, is op andere locaties op FOK! toch weleens anders, dit is meer een "beschermd" gedeelte zegmaar, bijna nooit een onvertogen woord en altijd pais en vree (niet in het commotie @ Huub topic) maar wel in de SC reeks
O nee!quote:
Ik heb hem een paar keer GEHOORD (bzzzzzzzz) maar niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, heb je nog vampireslayer gespeeld of hadden ze zich verstopt?
Ow, niet leuk, maar goed gelukkig bestaan er mensen die dat kunnen verhelpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
GaatjesNee joh, gezeik met pockets, tandsteen, rokersbacterie, etc.
Als ze mij niet naar bed sturen, dan zit ik klaar voor je weerbericht. Maar je moet het wel een beetje voorbereiden hé. Wat leuke dingetjes opzoeken over de hondsdagen, etc.
quote:Cliffhanger voor vanavond.
Tekst snel weghalen. 't is niet leuk als mensen het nu al lezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow, niet leuk, maar goed gelukkig bestaan er mensen die dat kunnen verhelpen.![]()
Zekers, zekers had ik al gevonden hoor.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee!
Onderstaande versie vind ik wél lekker, maar ja die van Gloria is het natuurlijk meer een wijven geuzenlied hè.
Goed plan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tekst snel weghalen. 't is niet leuk als mensen het nu al lezen
Oftewel: Karin......vul je beltegoed maar alvast aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Kahaaaaaaarin, ook ffies over eb en vloed en zo, voor de zeilers onders ons. En over zonsopgang, zonsondergang, de tijden. Enne over spinnen en mieren! Daar kun je ook aan zien wat voor weer het wordt...
Zeg NMNS, wil je niet co-presentatoren, de achtergrondinfo doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Kahaaaaaaarin, ook ffies over eb en vloed en zo, voor de zeilers onders ons. En over zonsopgang, zonsondergang, de tijden. Enne over spinnen en mieren! Daar kun je ook aan zien wat voor weer het wordt...
Ik bel met de thuisfoon, daltarief en zulks.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oftewel: Karin......vul je beltegoed maar alvast aan
Doe je eigen ding maar.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg NMNS, wil je niet co-presentatoren, de achtergrondinfo doen?![]()
Of mag ik mijn eigen ding doen?![]()
Ken je de frase: "It's like herding cats?"quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je eigen ding maar.....![]()
![]()
Als je verder maar doet wat ik zeg![]()
![]()
Arme Karin.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oftewel: Karin......vul je beltegoed maar alvast aan
Grunningen hè, de andere Friezen....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ken je de frase: "It's like herding cats?"Ben redelijk eigenwijs, zeg het maar even......
Ik heb je eigen jingle + tune laten maken van de week dus alles komt helemaal goed.quote:
Zit je op je werk, 't is alweer best benauwdquote:
Nee joh, dat hoeft niet, Peter betaalt ook al voor de bandbreedte, geen punt hoor, voor mijn mede DGK-ers heb ik dat wel over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme Karin.....![]()
Maar ik weet zeker dat je terug belt als het te gek gaat worden, zo ben je wel![]()
Noorderlingen! Koppig!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grunningen hè, de andere Friezen....
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:33 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb je eigen jingle + tune laten maken van de week dus alles komt helemaal goed.
ZO nu ben ik effe met mijn moeder een laptop halen, ding installeren, boodschappen doen,
dus ik ben de komende uren weer effe weg. laterzzzzzzzzzzzzzz
Ik heb al gezweet bij het grasmaaien. Kon gelijk douchen en ben ook maar weer voor de airco gekropenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je op je werk, 't is alweer best benauwd.
Ik vind het gewoon leuk dat je belt, wat je er ook van maaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bel met de thuisfoon, daltarief en zulks.....![]()
Ik zal er iets moois van maken.![]()
![]()
Jezus Christus, nog zo'n fucking dom geweten van Fokquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je daar een antwoord op zou kunnen geven.
Sinds wanneer smoor jij een potentiële rel in de kiem?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus Christus, nog zo'n fucking dom geweten van Fok![]()
Tief es lekker een eind op
Ik zou het op prijs stellen als jullie de boel de boel lieten, maar dat zit er geloof ik niet in he? Ook al zou je een punt hebben: Fan heeft genoeg gedaan om jullie terwille te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:38 schreef ElizabethR het volgende:
KAPPEN MET DAT GESTALK
Tja daarvoor moet je echt vanavond luisteren, ik bewaar mijn weerbericht voor de PPPS!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk dat je belt, wat je er ook van maaktEn het wordt vast leuk, want ik lees dat je je eigen jingle krijgt
![]()
Mijn tuin ruikt zo lekker door de regen, jammer dat het zonnetje niet schijnt anders zou het nog aangenamer zijn.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer smoor jij een potentiële rel in de kiem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |