Hee. Euc-. Het is warm hier in Nl. Heb je nog ijs toevallig?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Faithy het volgende:
oh god.... hebben we de mug ook weer, je weet wel, van die olifant
Nee, gisteren de laatste opgegetenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Haaaa een nieuw deelfijn! Mn laptop kan ieder moment bezorgd worden door de postbode, spannend!
[..]
Hee. Euc-. Het is warm hier in Nl. Heb je nog ijs toevallig?Of vind je t niet l-euc- dat ik daar over begin?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
Lein, heb je geen zin in de spermabolletjes van -Euc- dan?![]()
Ik ga naar de blokker, een wc borstel kopen, lekker veul spannenderquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo maar even naar het postkantoor
wat tof!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook een laptop lientje
Bloeseaussiekind is gearriveerd op de uni van Cairnsen heeft nieuw mailadres en vraagt wanneer we vertrekken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Mis ik een topic?
Lein, met eem mesje tandenborstel het mos tussen de tegels op de oprijlaan halenDaar ergert ma zich groen aan
....hoe smaakt het?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit eet ik nu
[ afbeelding ]
ik verveel me heul niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef Isabeau het volgende:het was expres
* Isabeau wacht nog tot PF haar dwarszittende scheet post
Volgens mij vervelen zich allemaal mensen hier...en het is zo lekker warm smerig klam?
zit nagelbijtend te wachten op de officiele afspraak van Portaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Nu je een huisje hebt is vast het laatste restje motivatie op die baan ook verdwenen
oh ja!! je weet het namelijk nog niet eens officieelquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef Faithy het volgende:
zit nagelbijtend te wachten op de officiele afspraak van Portaal
inquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Mijn werk belt, ik denk meteen 'extra werken', maar nee.... vragen ze me of ik alsjeblieft morgenmiddag vrij wil zijn omdat we met TEVEEL zitten.
TEVEEL in de zorg, TEVEEL PERSONEEL in het ziekenhuis![]()
Zal ik de krant bellen
uh huh..quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ja!! je weet het namelijk nog niet eens officieel
Je gelooft het gewoon niet he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:47 schreef Faithy het volgende:
uh huh..
zit wel om het uur in het systeem te kijken of ze inmiddels niet iets veranderd hebben, geweigerd ofzo![]()
tomaat met peper, zout, balsamico, olijfoliequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Waar smaakt het naar, PF? Ziet er zoet uit
klinkt lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
tomaat met peper, zout, balsamico, olijfolie
nee niet zoet want ik mag geen suiker of zo
verwacht nog wel dat ze gaan vragen hoe wij starter kunnen zijn en zulks, aangezien we in een sloopwoning zitten nu enzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je gelooft het gewoon niet he!
Maarhet
is
echt
zo
Gaat het met de katjes?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Mijn werk belt, ik denk meteen 'extra werken', maar nee.... vragen ze me of ik alsjeblieft morgenmiddag vrij wil zijn omdat we met TEVEEL zitten.
TEVEEL in de zorg, TEVEEL PERSONEEL in het ziekenhuis![]()
Zal ik de krant bellen
Helaas wel, anders had ik ze stiekem geroepen dat ik ook wel kaboutertjes kon gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:00 schreef Isabeau het volgende:
MiMu, ze zijn groter dan 50 cm?
Misschien zijn ze van tv of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Die ene begint nu zijn tuin in orde te maken.Ze is met tegels voor het terras aan het slepen, dat terras wat hij al een half jaar aan wil leggen maar het komt er maar niet van.
dan zijn er vast camera'squote:Op donderdag 31 juli 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien zijn ze van tv of zo?
Thuiszorg sowieso niet, er mankeert hem niks, zussen of nichten zou kunnen maar ze lijken totaal niet op hem.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Héél vaag, MiMuthuiszorg? zussen? nichten? kleinkinderen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Wel een sticker op de voordeur plakken als ze weg zijn hoor
Iets met :
THIS HOUSE IS CLEANED BY .........
Jep, maar dichterbij kamperen zal ik niet meer komen dus ik ben d'r lekker blij mee.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jep, maar dichterbij kamperen zal ik niet meer komen dus ik ben d'r lekker blij mee.
Zeker voor een van 40 jaar oud.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Ziet er lekker fris uit voor een sleurhut Mimu
wanneer gaan jullie ermee weg?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeker voor een van 40 jaar oud.
Ik ieder geval eind augustus een weekendje maar misschien nog wel een paar keer. Het ligt er een beetje aan hoe snel Bert het technische deel af heeft.quote:
lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ieder geval eind augustus een weekendje maar misschien nog wel een paar keer. Het ligt er een beetje aan hoe snel Bert het technische deel af heeft.
slapen met een ventilator op je gerichtquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand iets om de dag door te komen?
Ik raad 'bank bellen' afquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, niet echt een heel groot bedrag, maar tochquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wordt volgens mij erg lastig Isa. Ik meen me te herinneren dat een overboeking niet gestorneerd kan worden, je bent dus afhankelijk van de ontvanger om het geld terug te sturen. Daar kan de bank overigens wel wat druk achter zetten maar ze kunnen diegene niet dwingen volgens mij.
Gaat het om een groot bedrag?
neem aan dat de gemiddelde mens het meteen terugboekt als ze iets horen van de bank (of hadden ze dat al niet kunnen doen omdat ze zien : hee? geld ? van isa???? (je rekening staat erbij toch?)quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet echt een heel groot bedrag, maar tochZe stellen de ontvanger op de hoogte dat het een verkeerde overboeking is...
kantklossenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb m'n bank al gebeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik raad 'bank bellen' af![]()
Misschien kan je gaan fokken
die tip gaf SHE ook alquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh PF? tomaat met zout en peper en tikkie olijfolie en Balsamico is idd lekker
kutkwaliteit dan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben net uit mijn broek gescheurd
ah dat kan het zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik ben op dieet
5 kilo aangekomen sinds ik die broek kocht
Ja en Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
Mijn zomerse icon bedoel je?
fietsen, met dit weer? ben je gek?
De mr zit te piepen dat zijn broeken enzo naar de stomerij moeten want volgende week dld, de week erop Israel...quote:
Omdat ik een schatje benquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom zou jij zijn dingen regelen
Leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lol ik ga werken op de gay parade
Als?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lol ik ga werken op de gay parade
past nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijne net gewoon in de wasmachine gepropt
nah vind ik niet hoor, weet wel waar een echte man wel voor mag zorgenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ DE, een echte man zorgt dat er airco in de auto zit
seks onder de douche! dan plakt 't niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik voorzie een goed script voor je Karrel.![]()
Geile tienersletjes die het huis van een man binnensluipen om schaars gekleed de kleden uit te kloppen en ondeugende dingen te doen met de afwas. Dan komt hij thuis, wordt boos maar daarna maken ze het goed door hete plakseks en een gezellig trio.
Oei, toch niet op kritieke plaatsen he?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:10 schreef DarkElf het volgende:
zo lekker gedouched.. alleenen ik moest bijwerken en heb me nog gesneden ook
hangt ervanaf wat je als "kritiek"bestempeld denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei, toch niet op kritieke plaatsen he?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt ervanaf wat je als "kritiek"bestempeld denk ik
Nou daar zat het iig nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja, ik jens dat mes wel eens per ongeluk in mijn knie of mijn enkel maar dat is prima te overzien.
Ik las plasseksquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:56 schreef DarkElf het volgende:
eerst plakseks, dan doucheseks
hoewel alleen doucheseks ook wel erg lekker is
Ik heb wel eens een nachtmerrie gehad dat ik bepaalde delen per ongeluk weg had gesneden tijdens het scheren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou daar zat het iig niet
Maar het is maar een kleine verwonding, gelukkig en in goed doorbloed gebied is dat zo dicht
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesnedenquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las plasseks![]()
PF, ben je niet goed snik? hardlopen overdag met dit weer, ik moet er niet aan denken
En een zonnesteek is best gezellig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden
Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
Ik vind het juist fijner om hard te lopen bij warm weer
Auw.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden
Lijkt mij met dit weer niet echt gezond.quote:Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
Gelul Golfer, als je fit bent en je drinkt genoeg kan dat best. Mjam ik heb net turkse yoghurt gehaald en perziken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij met dit weer niet echt gezond.
Dan moet je natuurlijk wel je topic spammen, hier zitten vast wel mensen met goede ideeën.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke SC om gewoon zo af en toe eens in mee te lezen!![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke SC om gewoon zo af en toe eens in mee te lezen!![]()
Ja JEZUS jij bent zo onbetrouwbaar als mn cyclus, je bent er dan weer wel, dan weer niet, dan woon je practisch hier in de SC en dan laat je een week amper zien! Hoe kan ik je dan missen, als ik niet weet wanneer ik je kan verwachten???quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet eens genoemd in het mis-lijstje.
Lein!!!
Verdomme!!!
maar ik heb wel een date met Elfe![]()
Ja Lein luister, soms zijn jullie echt heel stom. En om te voorkomen dat ik ook nasty gaan doen, trek ik me terug.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja JEZUS jij bent zo onbetrouwbaar als mn cyclus, je bent er dan weer wel, dan weer niet, dan woon je practisch hier in de SC en dan laat je een week amper zien! Hoe kan ik je dan missen, als ik niet weet wanneer ik je kan verwachten???
Het loopt stom af.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
MiMu, hoe loopt t nou af met je buurman? Heeft ie die meiden al overhoop gestokenneukt?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja Lein luister, soms zijn jullie echt heel stom. En om te voorkomen dat ik ook nasty gaan doen, trek ik me terug.
Maar soms zijn jullie ook weer te leuk en dan kan ik niet kiezen en dan mis ik iedereen en dan ben ik alles behalve standvastig.
SORRY DAT IK BESTA!!!!
of moet ik dat pm-en?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
je lijkt teveel op mij, dus dat kan niet
Bedankt. Hij is gaaf hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
Ps Mimu: wilde nog even zeggen dat ik je sleurhut pimpin stiekem wel aandoenlijk vind. Frisse kleurtjes
Die ene zin is makkelijk te vertalen. Je mag best PM'en, als je er maar niet over gaat lopen Euc- enquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
Die laatste zin snap ik niet, Lein
De rest ben ik met je eens, maar zoals je weet ben ik graag perfect. Je kent mijn imago toch wel?
Ja maar jij verschijnt in dromen. Dan ben je er toch al sowieso bij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet eens genoemd in het mis-lijstje.
Lein!!!
Verdomme!!!
maar ik heb wel een date met Elfe![]()
Ik las daar sleurkutje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Bedankt. Hij is gaaf hè?Voor een sleurhutje.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las daar sleurkutje.
Wat doet die warmte met onze hersens
Lein, wat goed dat je bij isa's ouders helpt
Ja, bedanktquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef DarkElf het volgende:
plaKseks en daarna nog eens in een schone douche, met de ramen dicht dus lekker extra stomend
even voor Isa de K geaccentueerd
Ik moest dat doen, maar ik heb een scriptie af te makenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hoe kwamen jullie op het idee?
Er is ook een soort van deo-roller.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest dat doen, maar ik heb een scriptie af te makenEn Lein vond dat ik die scriptie af moet maken
Weet je, Deet tegen de muggen is best een goed idee. Maar je moet daarna niet met je tong bijje vingers in de buurt komenHet is de lotion en ik begin de handigheid van de spray in te zien
Altijd prettigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Troel het volgende:
Deadline op mijn werk gehaald, nu eindelijk weer wat rust in mijn kont
Ga je wandelen. maar dat is niet hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan gaan slapen maar ik heb zin om nog een keer te gaan hardlopen
Weltrusten kaasplankje en freecellquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben zat en ik heb zin in plaksex
Fijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Troel het volgende:
Deadline op mijn werk gehaald, nu eindelijk weer wat rust in mijn kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Hehehe slapen is een goed plan,ik heb bij de buren gegeten en we hebbenquote:
Moet je iemand zoeken waardoor je die geilheid kan kwijtrakenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef kaasplankje het volgende:
pff ik word altijd zo geil van die hete nachten
Ik ben d'r ook niet wild van.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
plasseks is niet echt mijn ding
Nee, mijn ding ook nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmm, ja komt wel goed Isaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je iemand zoeken waardoor je die geilheid kan kwijtraken
Weet je niet als je het niet een keer hebt geprobeerdquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nog even een uurtje daarop wachten hier, schat ik in.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker! En sterkte in bed (qua hitte)
PF, in de winter is warm misschien wel fijn
quote:Tim Eyes, a molecular biologist, was reading about the “secrets of the body” in the Funday Times, the children’s section of the Sunday Times. Hold your breath.
“Despite the fact that all humans have similar genes, we are not all the same,” the section revealed. “This is because of slight genetic differences in everyone’s genetic make-up. DNA is made up of four chemical bases - adenine, cytosine, guanine, thymine - and each gene is made up of three of these.” Only three, huh? That’s enough to code for, like, one whole amino acid. We’d look a bit like those bodybuilders’ protein drinks, only without the tin. But there’s more. “This means that there are 64 different possible combinations, and when you multiply this by the number of cells in the body, it shows the chances of having the exact same makeup is virtually zero.” Only 64 different genes. And different ones in every cell, too.
A planet of biologists stands corrected.
Zijn commentaar: Banging your head repeatedly against the brick wall of teachers’ stupidity helps increase blood flow to your frontal lobesquote:But, the smiling face of a cheeky kid shines like a ray of sunshine into these dark days: “I’d like to submit the revision advice of my teacher. She claims that because the brain works by transmitting electricity through water, drinking more water will improve mental performance.”
quote:the Times on Saturday about a project to treat Aids sufferers in Botswana - where 48% of the population is HIV positive - with homeopathy. Some might say it was slightly patronising, unrealistic or even pointless to take your western, patient-empowering, anti-medical establishment and culturally specific placebo to a country that has little healthcare infrastructure, is frequently engaged in a water war with Namibia, and suffers frequent droughts. But we can only guess what the people of Botswana might say
Ook erg mooiquote:The Mail on Sunday’s “integrated health expert” Dr Ali was busy this week writing about headaches. “The skull,” he claims, “contracts and expands a dozen times or so each minute to push the [cerebrospinal] fluid round, but tight neck muscles and misaligned skull bones can disrupt this process.” You don’t need to be a doctor like Ali - whose clients include Prince Charles and Geri Halliwell - to know that the skull is a rigid box of bone and, since you asked, the fluid is kept moving by the waving movements of cilia lining the ventricles, respiratory and arterial pulsations, postural changes and the pressure gradient between the places where it’s made and reabsorbed.
quote:Meanwhile, according to Jack Straw, speaking in parliament last week, Iraq is a difficult place to find weapons of mass destruction in because it’s twice the size of France. That’s presumably the same Iraq that is 437,072 sq km, as opposed to France, which is (according to the, er, CIA World Factbook) 547,030 sq km.
En nu hou ik opquote:Writing about the unbelievably excellent Henry Wellcome artefacts exhibition at the British Museum, Time Out tells us about “a lock of George III’s hair that is undergoing DNA analysis to determine whether the king was, in fact, mad”. Looks like psychiatrists are out of a job, then: perhaps his DNA could tell us if he was bad and dangerous to know too?
Errr nee, ik niet iig. Vroeger las ik wel de Guardian van begin tot eind. En de Observer op zondag in de pub. Maar niet op dit tijdstip. Nu hield ik op bij:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:32 schreef Isabeau het volgende:
(ehm, is er iemand die dit gaat lezen?)
Ja, tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:Hey, wat leuk! Ik zie je vandaag al weer, Remlof
Luckily the Earthlings have an alien saucer which crashed in Roswell in the 50s. Naturally it's in perfect working order and Captain Steven Hiller (Will Smith) can fly anything. Goldblum loads his Macintosh on the craft along with a nuclear bomb and flies off with Smith to upload the virus inside the mother RV.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:22 schreef Isabeau het volgende:
Ook leuk! http://intuitor.com/moviephysics/ hehe
Vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Daar ook al noodweer, DE? Soms best gezellig als je in bed ligt.
whehe. ben toch maar gaan rijden.. om 9 uur even strategisch gesprekje over de twee vakantie-uren die ik nog over hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Daar ook al noodweer, DE? Soms best gezellig als je in bed ligt.
MoBlo, ik zou nog even ;ekker thuis blijvenEnne, Lein en ik zijn er pas na 8-9 uur hè.
Moet er behalve een slaapzak nog iets worden meegenomen?
Nou! Gezien mijn drankgebruik het afgelopen jaar en de gevolgen daarvan ben ik sinds gisteren geheelonthouder geworden. Ik neem cassis mee.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:37 schreef Faithy het volgende:
je eigen cassis in de kroeg? Je lijkt texelonia wel, die d'r eigen passoa meenam naar de McDonalds
Ja, logisch. De Mac heeft ook heul geen Passoaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:37 schreef Faithy het volgende:
je eigen cassis in de kroeg? Je lijkt texelonia wel, die d'r eigen passoa meenam naar de McDonalds
ja, bij een meet, lang lang geleden, toen ik nog met micha date, als zjin tussendoortje, jeweetsch, toen was zij er ook bij, depressief en al, met d'r eigen passoa die ze bij de sinas miktequote:
oh ja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, bij een meet, lang lang geleden, toen ik nog met micha date, als zjin tussendoortje, jeweetsch, toen was zij er ook bij, depressief en al, met d'r eigen passoa die ze bij de sinas mikte
Was ook niet negatief bedoelt, maar ik ben niet zo van het smilies toevoegen als het een grapje betreft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:56 schreef Faithy het volgende:
n00b, als je de historie kende vond je het logisch dat ik wat betreft die paranoïde postnatale-nep-depressie-drama-queen nuance-vrij ben
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Werk
Zeg, wil je niet van die vieze woorden gebruiken!
Algemeen opruimen? Let je wel op dat je niet teveel doet? (sprak de zuster met een strenge blik)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:12 schreef freecell het volgende:
Way to go Lein!
Ik ben ook enigzins aan het werk op een rustig tempo! Wasje aan het draaien, ga ik zo ophangen, kleertjes uitzoeken, afwasmachine in en uitpakken, keuken poetsen en algemeen opruimen.
bed afhalen wacht ik ff mee tot maandag of dinsdag, dan moet dat ding toch op klossen. Kan mooi in één keer.
Heb je geen tweede lijn ofzo dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:11 schreef Faithy het volgende:
dat kan dan weer nietmoet wel 'beschikbaar' bljiven zeg maar
![]()
Wie bedoel jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier ook een plas water, had ook ramen open, alleen ik was niet thuis
Iemand verveelde zich gisteren
Top 100 van donderdag 31 juli 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 266 Principessa.Farfallus
02. 236 Pheno
03. 178 tong80
Jaja, ik ben heel relaxedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Algemeen opruimen? Let je wel op dat je niet teveel doet? (sprak de zuster met een strenge blik)
Lekker geslapen vanochtend Isa?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, goeiemiddag!Ik heb even tot de middag gewacht, want dan lijkt het of ik de hele ochtend heb geslapen
Oh ja, heb vanmorgen op het station nog documenten getekend
Er had iemand pakjes bezorgd en die was vergeten mij handtekeningen te vragen en kwam pas terug toen ik net weg was. Mijn collega heeft hem naar het station verwezen. Kan je vertellen dat dat héél stom voelt als iemand naar je toe komt met de vraag of je alsjeblieft nog even wil tekenen terwijl je op een station zit
Snotterigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Mijn bed is NAT en ik wil er niet meer inliggenHoe is het met je snotterneus?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Snotterig
Bed opnieuw opmaken en er weer inkruipen? Op de bank gaan slapen? Logeerbed voor jezelf opmaken?
Of gewoon niet meer in bed plassen in het vervolg
ze kunnen niet allemaal zo snel zijn als Vivarequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Nee, in dit geval is natFaithy
Ze zijn traag daar bij de woningbouwvereniging
Is dat het totale woningaanbod van alle vestigingen van Vivare?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
ze kunnen niet allemaal zo snel zijn als Vivare![]()
maargoed, wij hebben dan ook maar 3.067 huizen en 116 garages
Middle of Nowhere hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:en ik verveel me! Wanneer komt die stomme postbode nou?
Als je je beesten zondag of maandag verschoont, en nu deze kant op komt, tref je Monika, Bjorn en Rik misschien nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Middle of Nowhere hè
Hoe laat zal ik daarheen komen? Moet eigenlijk de konijnenkooi nog doen.
Oh leuk! Nou, dan kom ik maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je je beesten zondag of maandag verschoont, en nu deze kant op komt, tref je Monika, Bjorn en Rik misschien nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |