quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las daar sleurkutje.
Wat doet die warmte met onze hersens
Lein, wat goed dat je bij isa's ouders helpt
Ja, bedanktquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef DarkElf het volgende:
plaKseks en daarna nog eens in een schone douche, met de ramen dicht dus lekker extra stomend
even voor Isa de K geaccentueerd
Ik moest dat doen, maar ik heb een scriptie af te makenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hoe kwamen jullie op het idee?
Er is ook een soort van deo-roller.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest dat doen, maar ik heb een scriptie af te makenEn Lein vond dat ik die scriptie af moet maken
Weet je, Deet tegen de muggen is best een goed idee. Maar je moet daarna niet met je tong bijje vingers in de buurt komenHet is de lotion en ik begin de handigheid van de spray in te zien
Altijd prettigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Troel het volgende:
Deadline op mijn werk gehaald, nu eindelijk weer wat rust in mijn kont
Ga je wandelen. maar dat is niet hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan gaan slapen maar ik heb zin om nog een keer te gaan hardlopen
Weltrusten kaasplankje en freecellquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben zat en ik heb zin in plaksex
Fijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Troel het volgende:
Deadline op mijn werk gehaald, nu eindelijk weer wat rust in mijn kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Hehehe slapen is een goed plan,ik heb bij de buren gegeten en we hebbenquote:
Moet je iemand zoeken waardoor je die geilheid kan kwijtrakenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef kaasplankje het volgende:
pff ik word altijd zo geil van die hete nachten
Ik ben d'r ook niet wild van.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
plasseks is niet echt mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |