uh huh..quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ja!! je weet het namelijk nog niet eens officieel
Je gelooft het gewoon niet he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:47 schreef Faithy het volgende:
uh huh..
zit wel om het uur in het systeem te kijken of ze inmiddels niet iets veranderd hebben, geweigerd ofzo![]()
tomaat met peper, zout, balsamico, olijfoliequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Waar smaakt het naar, PF? Ziet er zoet uit
klinkt lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
tomaat met peper, zout, balsamico, olijfolie
nee niet zoet want ik mag geen suiker of zo
verwacht nog wel dat ze gaan vragen hoe wij starter kunnen zijn en zulks, aangezien we in een sloopwoning zitten nu enzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je gelooft het gewoon niet he!
Maarhet
is
echt
zo
Gaat het met de katjes?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Mijn werk belt, ik denk meteen 'extra werken', maar nee.... vragen ze me of ik alsjeblieft morgenmiddag vrij wil zijn omdat we met TEVEEL zitten.
TEVEEL in de zorg, TEVEEL PERSONEEL in het ziekenhuis![]()
Zal ik de krant bellen
Helaas wel, anders had ik ze stiekem geroepen dat ik ook wel kaboutertjes kon gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:00 schreef Isabeau het volgende:
MiMu, ze zijn groter dan 50 cm?
Misschien zijn ze van tv of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Die ene begint nu zijn tuin in orde te maken.Ze is met tegels voor het terras aan het slepen, dat terras wat hij al een half jaar aan wil leggen maar het komt er maar niet van.
dan zijn er vast camera'squote:Op donderdag 31 juli 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien zijn ze van tv of zo?
Thuiszorg sowieso niet, er mankeert hem niks, zussen of nichten zou kunnen maar ze lijken totaal niet op hem.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Héél vaag, MiMuthuiszorg? zussen? nichten? kleinkinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |