uh huh..quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ja!! je weet het namelijk nog niet eens officieel
Je gelooft het gewoon niet he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:47 schreef Faithy het volgende:
uh huh..
zit wel om het uur in het systeem te kijken of ze inmiddels niet iets veranderd hebben, geweigerd ofzo![]()
tomaat met peper, zout, balsamico, olijfoliequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Waar smaakt het naar, PF? Ziet er zoet uit
klinkt lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
tomaat met peper, zout, balsamico, olijfolie
nee niet zoet want ik mag geen suiker of zo
verwacht nog wel dat ze gaan vragen hoe wij starter kunnen zijn en zulks, aangezien we in een sloopwoning zitten nu enzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je gelooft het gewoon niet he!
Maarhet
is
echt
zo
Gaat het met de katjes?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Mijn werk belt, ik denk meteen 'extra werken', maar nee.... vragen ze me of ik alsjeblieft morgenmiddag vrij wil zijn omdat we met TEVEEL zitten.
TEVEEL in de zorg, TEVEEL PERSONEEL in het ziekenhuis![]()
Zal ik de krant bellen
Helaas wel, anders had ik ze stiekem geroepen dat ik ook wel kaboutertjes kon gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:00 schreef Isabeau het volgende:
MiMu, ze zijn groter dan 50 cm?
Misschien zijn ze van tv of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Die ene begint nu zijn tuin in orde te maken.Ze is met tegels voor het terras aan het slepen, dat terras wat hij al een half jaar aan wil leggen maar het komt er maar niet van.
dan zijn er vast camera'squote:Op donderdag 31 juli 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien zijn ze van tv of zo?
Thuiszorg sowieso niet, er mankeert hem niks, zussen of nichten zou kunnen maar ze lijken totaal niet op hem.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Héél vaag, MiMuthuiszorg? zussen? nichten? kleinkinderen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Wel een sticker op de voordeur plakken als ze weg zijn hoor
Iets met :
THIS HOUSE IS CLEANED BY .........
Jep, maar dichterbij kamperen zal ik niet meer komen dus ik ben d'r lekker blij mee.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jep, maar dichterbij kamperen zal ik niet meer komen dus ik ben d'r lekker blij mee.
Zeker voor een van 40 jaar oud.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Ziet er lekker fris uit voor een sleurhut Mimu
wanneer gaan jullie ermee weg?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeker voor een van 40 jaar oud.
Ik ieder geval eind augustus een weekendje maar misschien nog wel een paar keer. Het ligt er een beetje aan hoe snel Bert het technische deel af heeft.quote:
lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ieder geval eind augustus een weekendje maar misschien nog wel een paar keer. Het ligt er een beetje aan hoe snel Bert het technische deel af heeft.
slapen met een ventilator op je gerichtquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand iets om de dag door te komen?
Ik raad 'bank bellen' afquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, niet echt een heel groot bedrag, maar tochquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wordt volgens mij erg lastig Isa. Ik meen me te herinneren dat een overboeking niet gestorneerd kan worden, je bent dus afhankelijk van de ontvanger om het geld terug te sturen. Daar kan de bank overigens wel wat druk achter zetten maar ze kunnen diegene niet dwingen volgens mij.
Gaat het om een groot bedrag?
neem aan dat de gemiddelde mens het meteen terugboekt als ze iets horen van de bank (of hadden ze dat al niet kunnen doen omdat ze zien : hee? geld ? van isa???? (je rekening staat erbij toch?)quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet echt een heel groot bedrag, maar tochZe stellen de ontvanger op de hoogte dat het een verkeerde overboeking is...
kantklossenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb m'n bank al gebeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik raad 'bank bellen' af![]()
Misschien kan je gaan fokken
die tip gaf SHE ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |