Hee. Euc-. Het is warm hier in Nl. Heb je nog ijs toevallig?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Faithy het volgende:
oh god.... hebben we de mug ook weer, je weet wel, van die olifant
Nee, gisteren de laatste opgegetenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Haaaa een nieuw deelfijn! Mn laptop kan ieder moment bezorgd worden door de postbode, spannend!
[..]
Hee. Euc-. Het is warm hier in Nl. Heb je nog ijs toevallig?Of vind je t niet l-euc- dat ik daar over begin?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
Lein, heb je geen zin in de spermabolletjes van -Euc- dan?![]()
Ik ga naar de blokker, een wc borstel kopen, lekker veul spannenderquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo maar even naar het postkantoor
wat tof!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook een laptop lientje
Bloeseaussiekind is gearriveerd op de uni van Cairnsen heeft nieuw mailadres en vraagt wanneer we vertrekken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Mis ik een topic?
Lein, met eem mesje tandenborstel het mos tussen de tegels op de oprijlaan halenDaar ergert ma zich groen aan
....hoe smaakt het?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit eet ik nu
[ afbeelding ]
ik verveel me heul niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef Isabeau het volgende:het was expres
* Isabeau wacht nog tot PF haar dwarszittende scheet post
Volgens mij vervelen zich allemaal mensen hier...en het is zo lekker warm smerig klam?
zit nagelbijtend te wachten op de officiele afspraak van Portaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Nu je een huisje hebt is vast het laatste restje motivatie op die baan ook verdwenen
oh ja!! je weet het namelijk nog niet eens officieelquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef Faithy het volgende:
zit nagelbijtend te wachten op de officiele afspraak van Portaal
inquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Mijn werk belt, ik denk meteen 'extra werken', maar nee.... vragen ze me of ik alsjeblieft morgenmiddag vrij wil zijn omdat we met TEVEEL zitten.
TEVEEL in de zorg, TEVEEL PERSONEEL in het ziekenhuis![]()
Zal ik de krant bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |