quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Wel een sticker op de voordeur plakken als ze weg zijn hoor
Iets met :
THIS HOUSE IS CLEANED BY .........
Jep, maar dichterbij kamperen zal ik niet meer komen dus ik ben d'r lekker blij mee.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jep, maar dichterbij kamperen zal ik niet meer komen dus ik ben d'r lekker blij mee.
Zeker voor een van 40 jaar oud.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Ziet er lekker fris uit voor een sleurhut Mimu
wanneer gaan jullie ermee weg?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeker voor een van 40 jaar oud.
Ik ieder geval eind augustus een weekendje maar misschien nog wel een paar keer. Het ligt er een beetje aan hoe snel Bert het technische deel af heeft.quote:
lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ieder geval eind augustus een weekendje maar misschien nog wel een paar keer. Het ligt er een beetje aan hoe snel Bert het technische deel af heeft.
slapen met een ventilator op je gerichtquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand iets om de dag door te komen?
Ik raad 'bank bellen' afquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, niet echt een heel groot bedrag, maar tochquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wordt volgens mij erg lastig Isa. Ik meen me te herinneren dat een overboeking niet gestorneerd kan worden, je bent dus afhankelijk van de ontvanger om het geld terug te sturen. Daar kan de bank overigens wel wat druk achter zetten maar ze kunnen diegene niet dwingen volgens mij.
Gaat het om een groot bedrag?
neem aan dat de gemiddelde mens het meteen terugboekt als ze iets horen van de bank (of hadden ze dat al niet kunnen doen omdat ze zien : hee? geld ? van isa???? (je rekening staat erbij toch?)quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet echt een heel groot bedrag, maar tochZe stellen de ontvanger op de hoogte dat het een verkeerde overboeking is...
kantklossenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb m'n bank al gebeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik raad 'bank bellen' af![]()
Misschien kan je gaan fokken
die tip gaf SHE ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |