quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh PF? tomaat met zout en peper en tikkie olijfolie en Balsamico is idd lekker
kutkwaliteit dan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben net uit mijn broek gescheurd
ah dat kan het zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik ben op dieet
5 kilo aangekomen sinds ik die broek kocht
Ja en Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
Mijn zomerse icon bedoel je?
fietsen, met dit weer? ben je gek?
De mr zit te piepen dat zijn broeken enzo naar de stomerij moeten want volgende week dld, de week erop Israel...quote:
Omdat ik een schatje benquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom zou jij zijn dingen regelen
Leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lol ik ga werken op de gay parade
Als?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lol ik ga werken op de gay parade
past nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijne net gewoon in de wasmachine gepropt
nah vind ik niet hoor, weet wel waar een echte man wel voor mag zorgenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ DE, een echte man zorgt dat er airco in de auto zit
seks onder de douche! dan plakt 't niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik voorzie een goed script voor je Karrel.![]()
Geile tienersletjes die het huis van een man binnensluipen om schaars gekleed de kleden uit te kloppen en ondeugende dingen te doen met de afwas. Dan komt hij thuis, wordt boos maar daarna maken ze het goed door hete plakseks en een gezellig trio.
Oei, toch niet op kritieke plaatsen he?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:10 schreef DarkElf het volgende:
zo lekker gedouched.. alleenen ik moest bijwerken en heb me nog gesneden ook
hangt ervanaf wat je als "kritiek"bestempeld denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei, toch niet op kritieke plaatsen he?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt ervanaf wat je als "kritiek"bestempeld denk ik
Nou daar zat het iig nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja, ik jens dat mes wel eens per ongeluk in mijn knie of mijn enkel maar dat is prima te overzien.
Ik las plasseksquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:56 schreef DarkElf het volgende:
eerst plakseks, dan doucheseks
hoewel alleen doucheseks ook wel erg lekker is
Ik heb wel eens een nachtmerrie gehad dat ik bepaalde delen per ongeluk weg had gesneden tijdens het scheren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou daar zat het iig niet
Maar het is maar een kleine verwonding, gelukkig en in goed doorbloed gebied is dat zo dicht
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesnedenquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las plasseks![]()
PF, ben je niet goed snik? hardlopen overdag met dit weer, ik moet er niet aan denken
En een zonnesteek is best gezellig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden
Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
Ik vind het juist fijner om hard te lopen bij warm weer
Auw.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden
Lijkt mij met dit weer niet echt gezond.quote:Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
Gelul Golfer, als je fit bent en je drinkt genoeg kan dat best. Mjam ik heb net turkse yoghurt gehaald en perziken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij met dit weer niet echt gezond.
Dan moet je natuurlijk wel je topic spammen, hier zitten vast wel mensen met goede ideeën.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke SC om gewoon zo af en toe eens in mee te lezen!![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke SC om gewoon zo af en toe eens in mee te lezen!![]()
Ja JEZUS jij bent zo onbetrouwbaar als mn cyclus, je bent er dan weer wel, dan weer niet, dan woon je practisch hier in de SC en dan laat je een week amper zien! Hoe kan ik je dan missen, als ik niet weet wanneer ik je kan verwachten???quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet eens genoemd in het mis-lijstje.
Lein!!!
Verdomme!!!
maar ik heb wel een date met Elfe![]()
Ja Lein luister, soms zijn jullie echt heel stom. En om te voorkomen dat ik ook nasty gaan doen, trek ik me terug.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja JEZUS jij bent zo onbetrouwbaar als mn cyclus, je bent er dan weer wel, dan weer niet, dan woon je practisch hier in de SC en dan laat je een week amper zien! Hoe kan ik je dan missen, als ik niet weet wanneer ik je kan verwachten???
Het loopt stom af.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
MiMu, hoe loopt t nou af met je buurman? Heeft ie die meiden al overhoop gestokenneukt?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja Lein luister, soms zijn jullie echt heel stom. En om te voorkomen dat ik ook nasty gaan doen, trek ik me terug.
Maar soms zijn jullie ook weer te leuk en dan kan ik niet kiezen en dan mis ik iedereen en dan ben ik alles behalve standvastig.
SORRY DAT IK BESTA!!!!
of moet ik dat pm-en?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
je lijkt teveel op mij, dus dat kan niet
Bedankt. Hij is gaaf hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
Ps Mimu: wilde nog even zeggen dat ik je sleurhut pimpin stiekem wel aandoenlijk vind. Frisse kleurtjes
Die ene zin is makkelijk te vertalen. Je mag best PM'en, als je er maar niet over gaat lopen Euc- enquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
Die laatste zin snap ik niet, Lein
De rest ben ik met je eens, maar zoals je weet ben ik graag perfect. Je kent mijn imago toch wel?
Ja maar jij verschijnt in dromen. Dan ben je er toch al sowieso bij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet eens genoemd in het mis-lijstje.
Lein!!!
Verdomme!!!
maar ik heb wel een date met Elfe![]()
Ik las daar sleurkutje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Bedankt. Hij is gaaf hè?Voor een sleurhutje.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las daar sleurkutje.
Wat doet die warmte met onze hersens
Lein, wat goed dat je bij isa's ouders helpt
Ja, bedanktquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef DarkElf het volgende:
plaKseks en daarna nog eens in een schone douche, met de ramen dicht dus lekker extra stomend
even voor Isa de K geaccentueerd
Ik moest dat doen, maar ik heb een scriptie af te makenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hoe kwamen jullie op het idee?
Er is ook een soort van deo-roller.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest dat doen, maar ik heb een scriptie af te makenEn Lein vond dat ik die scriptie af moet maken
Weet je, Deet tegen de muggen is best een goed idee. Maar je moet daarna niet met je tong bijje vingers in de buurt komenHet is de lotion en ik begin de handigheid van de spray in te zien
Altijd prettigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Troel het volgende:
Deadline op mijn werk gehaald, nu eindelijk weer wat rust in mijn kont
Ga je wandelen. maar dat is niet hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan gaan slapen maar ik heb zin om nog een keer te gaan hardlopen
Weltrusten kaasplankje en freecellquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben zat en ik heb zin in plaksex
Fijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Troel het volgende:
Deadline op mijn werk gehaald, nu eindelijk weer wat rust in mijn kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Hehehe slapen is een goed plan,ik heb bij de buren gegeten en we hebbenquote:
Moet je iemand zoeken waardoor je die geilheid kan kwijtrakenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef kaasplankje het volgende:
pff ik word altijd zo geil van die hete nachten
Ik ben d'r ook niet wild van.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
plasseks is niet echt mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |