quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh PF? tomaat met zout en peper en tikkie olijfolie en Balsamico is idd lekker
kutkwaliteit dan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben net uit mijn broek gescheurd
ah dat kan het zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik ben op dieet
5 kilo aangekomen sinds ik die broek kocht
Ja en Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
Mijn zomerse icon bedoel je?
fietsen, met dit weer? ben je gek?
De mr zit te piepen dat zijn broeken enzo naar de stomerij moeten want volgende week dld, de week erop Israel...quote:
Omdat ik een schatje benquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom zou jij zijn dingen regelen
Leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lol ik ga werken op de gay parade
Als?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lol ik ga werken op de gay parade
past nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijne net gewoon in de wasmachine gepropt
nah vind ik niet hoor, weet wel waar een echte man wel voor mag zorgenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ DE, een echte man zorgt dat er airco in de auto zit
seks onder de douche! dan plakt 't niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik voorzie een goed script voor je Karrel.![]()
Geile tienersletjes die het huis van een man binnensluipen om schaars gekleed de kleden uit te kloppen en ondeugende dingen te doen met de afwas. Dan komt hij thuis, wordt boos maar daarna maken ze het goed door hete plakseks en een gezellig trio.
Oei, toch niet op kritieke plaatsen he?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:10 schreef DarkElf het volgende:
zo lekker gedouched.. alleenen ik moest bijwerken en heb me nog gesneden ook
hangt ervanaf wat je als "kritiek"bestempeld denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei, toch niet op kritieke plaatsen he?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt ervanaf wat je als "kritiek"bestempeld denk ik
Nou daar zat het iig nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja, ik jens dat mes wel eens per ongeluk in mijn knie of mijn enkel maar dat is prima te overzien.
Ik las plasseksquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:56 schreef DarkElf het volgende:
eerst plakseks, dan doucheseks
hoewel alleen doucheseks ook wel erg lekker is
Ik heb wel eens een nachtmerrie gehad dat ik bepaalde delen per ongeluk weg had gesneden tijdens het scheren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou daar zat het iig niet
Maar het is maar een kleine verwonding, gelukkig en in goed doorbloed gebied is dat zo dicht
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesnedenquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las plasseks![]()
PF, ben je niet goed snik? hardlopen overdag met dit weer, ik moet er niet aan denken
En een zonnesteek is best gezellig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden
Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
Ik vind het juist fijner om hard te lopen bij warm weer
Auw.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden
Lijkt mij met dit weer niet echt gezond.quote:Zou je een hartstilstand kunnen krijgen?
Ik vind het juist fijner om hard te lopen bij warm weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |