Lekker geslapen vanochtend Isa?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, goeiemiddag!Ik heb even tot de middag gewacht, want dan lijkt het of ik de hele ochtend heb geslapen
Oh ja, heb vanmorgen op het station nog documenten getekend
Er had iemand pakjes bezorgd en die was vergeten mij handtekeningen te vragen en kwam pas terug toen ik net weg was. Mijn collega heeft hem naar het station verwezen. Kan je vertellen dat dat héél stom voelt als iemand naar je toe komt met de vraag of je alsjeblieft nog even wil tekenen terwijl je op een station zit
Snotterigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Mijn bed is NAT en ik wil er niet meer inliggenHoe is het met je snotterneus?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Snotterig
Bed opnieuw opmaken en er weer inkruipen? Op de bank gaan slapen? Logeerbed voor jezelf opmaken?
Of gewoon niet meer in bed plassen in het vervolg
ze kunnen niet allemaal zo snel zijn als Vivarequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Nee, in dit geval is natFaithy
Ze zijn traag daar bij de woningbouwvereniging
Is dat het totale woningaanbod van alle vestigingen van Vivare?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
ze kunnen niet allemaal zo snel zijn als Vivare![]()
maargoed, wij hebben dan ook maar 3.067 huizen en 116 garages
Middle of Nowhere hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:en ik verveel me! Wanneer komt die stomme postbode nou?
Als je je beesten zondag of maandag verschoont, en nu deze kant op komt, tref je Monika, Bjorn en Rik misschien nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Middle of Nowhere hè
Hoe laat zal ik daarheen komen? Moet eigenlijk de konijnenkooi nog doen.
Oh leuk! Nou, dan kom ik maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je je beesten zondag of maandag verschoont, en nu deze kant op komt, tref je Monika, Bjorn en Rik misschien nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |