Madelieve ik wens je heel veel sterkte voor de komende dagen, jullie krijgen je portie wel zeg!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Madelieve het volgende:
Zooo ging 11.15 de deur uit voor de APK bij de verloskundige en ben net pas weer thuis..
Helaas niet door de APK gekomen vandaagBloeddruk en alles was ok en ze ging nog even voelen aan de buik, verhaal was vorige week dat ze lag ingedaald dus ik verwachtte geen verrassingen maar ze kon het hoofdje helemaal niet meer vinden... Ze hebben daar sinds kort zelf een echo-apparaat en daarop was gelijk te zien dat dochterlief in een stuit ligt oftewel koppie naar boven... Ze is echt niet gedraaid de afgelopen week dus wat die mutsen van verloskundigen al wekenlang aanzien voor een hoofdje was dus haar kont en andersom
.
Het bizarre is: ik heb vanaf het begin al het gevoel gehad dat het een stuit ging worden. Op de pretecho met 27 weken lag ze ook met haar hoofd naar boven en ik had ook het gevoel dat ze niet draaide maar telkens hetzelfde lag. Was ook zeer verbaasd toen ze een week of 6 geleden zeiden dat het hoofdje naar beneden lag. Nu blijkt dus inderdaad dat ze gewoon al tijden in dezelfde positie ligt..
Gelijk doorgestuurd naar het AMC (zou gvd de eerste dag zijn dat ik niet naar het AMC hoefde en nu zat ik er weer), ook daar uitgebreide echo gehad en CTG gemaakt van de baby. Ze hebben nog even een halve poging tot draaien ondernomen maar het was na een minuut al duidelijk dat dat niet ging lukken.....
Een natuurlijke bevalling bij een stuitligging vind ik echt geen optie dus ik heb dus nu sowieso voor een keizersnee gekozen en dan gaat ergens volgende week gebeuren, ik hoor straks of morgen de datum. Eerder hebben ze geen tijd, terwijl ik a.s. maandag al ben uitgerekend... De kans dat de bevalling voor die geplande keizersnee begint is dus wel aanwezig maar dan moet ik gewoon direct naar het ziekenhuis en is de keizersnee uiteraard eerder.
O ja, ik ben zelf ook in een stuit geboren en dan moet ik nu nog steeds horen van mijn moeder hoe vreselijk die bevalling was- in die tijd deden ze niet zo snel aan keizersnedes.
Ondertussen gaat het met mijn lief niet zo goed, is alleen maar aan het overgeven en aan de diarree dus dat zijn geen goede signalen. Morgenochtend moet hij dialyseren en ik geloof dat ik zijn rugzakje maar alvast meeneem want het zou me niet verbazen als ze hem weer opnemen . Hoe hij er nu aan toe is, kan hij sowieso niet voor zichzelf zorgen als ik in het ziekenhuis lig, zal straks zijn ouders maar eens bellen of die indien nodig direct kunnen inspringen...
*noted*quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de laatste tijd hier niet veel van me laten horen, zal dat wat meer doen denk ik.
Maar met de pas-bevallen verhalen en melden dat kind is geboren, hoe hij/zij heet en of het een jongetje/meisje is, ik weet dat het hele topic dan om nieuws zit te springen, maar ik kan alvast aankondigen dat jullie geduld moeten hebben.
Op ons bellijstje staan namelijk een groot aantal FOK!kers (Isabeau, wiets, maok, loudgirl en Kleiduif), waarvan we willen dat ze het nieuws van ons horen, en niet het hier op FOK! lezen (evenals de dan kersverse ooms. tantes en grootouders, die ook weten dat we hier rondhangen).
Dus jullie zullen op nieuws moeten wachten totdat we iedereen hebben kunnen bereiken. Dat dat alvast bekend is
Wacht maar, straks komen de foto's van mij met kindquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef Lois het volgende:
Oke het is nog steeds heel erg vreemd en leuk om Tara hier te zien posten
(even vorige deel gaat bijlezen)
Als ons FOK! leven en irl leven niet zo verwikkeld was was dat ook geen probleem geweest. Maar het aantal FOK!kers op ons bellijstje zegt al genoeg dacht ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:42 schreef YPPY het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Tex.
Dat scheelt al veel zenuwen Tara, als de weeen hier niet staan. Soms weet je gewoon dat het 'klaar' moet zijn inmiddels en dan hoor je maar niks. Misschien dat het komt omdat ik jullie irl ken, maar dan lijkt het wachten me nog erger. Je gaat je zo snel enge dingen voorstellen. Maar van de andere kant kan ik het me goed voorstellen dat je het eerst irl bekend wilt maken natuurlijk.
Inmiddels welquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:26 schreef YPPY het volgende:
Maar hoe gaat het met jou? Als gewend aan het idee dat je papa gaat worden?
Pssst hou jij ff je mond en jat niet mijn mooie bevallingsverhaal van 1 jaar terugquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeetje, Madelieve, wat een verhaal!
(Nog een mazzel dat ze er nu achter komen en niet dat er tijdens de bevalling bij 10 cm ontsluiting ineens een voet uitsteekt... maar daar koop je nu weinig voor.)
iig een dikkevoor jou en je vriend
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:04 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar wil nu ook wel in het lijstje. Ik hoop ergens rond 7 januari voor de eerste keer papa te worden.. Even wennen, vrij onverwacht maar wel erg leuk. Langzamerhand maar eens met de babykamer begonnen
ik nog nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:21 schreef simmu het volgende:
iemand van buiwkie gehoord?
nah, maar ik kan wel steeds beter ademen. vandaag is de laatste dag dat het zo warm isquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik nog nietmaar jij een beetje lekker geslapen??
Buiwkie hierquote:
Ik knuppel mee hoor: Dat ze niet zo moet zeuren!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:13 schreef kaputwiehund het volgende:
Wat zeg in je godsnaam tegen een zwangere die klaagt dat haar buik zo dik wordt?![]()
haha dat is wel waar, maar (en daar moest ik vanmiddag wel om lachen) iemand zei tegen me: je ziet al aardig he?? hoe ver ben je?? ik: 19 weken en 4 dagen, dus bijna op de helft.. zij: kind (welja ik word volgend jaar 30quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik knuppel mee hoor: Dat ze niet zo moet zeuren!
Als er nou toch 1 ding is waarvan je 100% zeker weet dat het je gaat gebeuren tijdens een zwangerschap is het wel die dikke buik.
oeh spannend!! wil je weten wat het wordt??? ik moet nog bijna een maand wachtenquote:
Sjees Madelieve er komt ook echt geen einde aan bij jullie hequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef Madelieve het volgende:
Gefeliciteerd Kaputwiehond en Tex(nog 230 dagen te gaan staat er in je ticker Tex, dat lijkt dan echt zo bizar ver weg
)
Lief heeft de hele nacht overgegeven, ik heb daardoor ook geen oog dichtgedaan dus we waren allebei totaal gesloopt vanmorgen. Ik heb hem naar de dialyse gebracht en het was inderdaad duidelijk dat ze hem gelijk weer gingen opnemen..
Ik had vanmorgen een afspraak bij de anesthesist en terwijl ik daar zat belde de gynaecoloog met de mededeling dat ze volgende week geen plaats hebben om een keizersnee uit te voeren en dat ik dus naar een ander ziekenhuis zou moeten. Oftewel mijn vriend zou dan dus zijn dochter helemaal niet zien de eerste week. Nou ben ik echt flink van mezelf, huil praktisch nooit maar op dat moment was het echt even klaar, ik barste echt in tranen uit, die arme anesthesist schrok er helemaal van. De gynaecoloog ook trouwens en ze gaf aan dat ze nog eens ging kijken of er echt geen mogelijkheid was. Op dat telefoontje zit ik nu te wachten. Ze maken gvd maar plaats, ik zou het echt te gek voor woorden vinden als ik naar een ander ziekenhuis moet.
Thuisgekomen was ik natuurlijk kapot, mijn ouders waren er inmiddels (zouden vandaag komen poetsen) dus ik ben mijn bed even ingedoken en zij zijn nu naar lief met zijn spullen, hij is om half twee klaar met dialyseren en dan brengen ze hem naar de afdeling toe.
Kortom het is tot n toe niet echt mijn dag geloof ik
ik zou de mijn eik 8 augustus krijgen, dan ben ik precies 20 weken en twee dagen, maar door gezeur in het ziekenhuis is mijn echo verplaatst naar de 20e.. ik baalde flink dat ze afspraken niet gewoon op dezelfde dagen kunnen hebben in het emc, maar het is niet anders helaas.. bovendien, als ik zie wat madelive allemaal voor een ellende meemaakt in het ziekenhuis, mag ik nog in mijn handen knijpen dat het zo voorspoedig gaat bij mij... dus klaag ik maar liever niet, of zo min mogelijk dan tochquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:43 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb ook nog een week of drie om daar over na te denken. Mijn 20-weken echo heb ik op 22 augustus.
Don't blame BE...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef Lois het volgende:
Ach Madellieve net als je denkt dat het niet erger kan.... ik hoop zo dat ze deze situatie nog kunnen ombuigen naar een positief scenario!
Texel ik heb er even een fokbaby van gemaakt in de OP, dat was BE vergeten![]()
Fijn te horen dat je moeder bij je blijft! Sterkte!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Madelieve het volgende:
Mijn moeder blijft nu hier, met de wetenschap dat als het begint we zsm naar het ziekenhuis moeten durft ze me niet meer alleen te laten, veel te bang dat ik drie uur ga twijfelen: is het nou begonnen of niet? en dan alsnog met 8 cm ontsluiting in het ziekenhuis aankom.
Er wordt dus goed voor me gezorgd!
Kan nu dan ook nog mijn ticker erbij?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef Lois het volgende:
Texel ik heb er even een fokbaby van gemaakt in de OP, dat was BE Webkim dan vergeten![]()
ik kan me vergissenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kan nu dan ook nog mijn ticker erbij?
http://www.babybytes.nl/countdown/40039969/1237417200.jpg
Echt?? Dan ga ik het nog een keertje uitzoeken...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan me vergissenmaar een ticker is toch altijd png formaat?? dit is jpeg en die verspringt dacht ik niet
jpeg is vast, gif kan bewegend of transparant zijn, en png verspringt, is iets met html erin ofzo.. precies weet ik het ook niet ..quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Echt?? Dan ga ik het nog een keertje uitzoeken...
Ik krijg de volgende 2 codes:quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
jpeg is vast, gif kan bewegend of transparant zijn, en png verpsignt, is iets met html erin ofzo.. precies weet ik het ook niet ..
1 |
1 |
ik kan nu dus niet slapen door de regen, de flitsen en soms een klap .. het echte onweer zet nog niet echt door, maar mag van mij snel komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef marlieske het volgende:
Hier nog niets maar laat maar komen hoor, tis hier vreselijk benauwd te warm om te slapen.
Ben gewoon uit bed gezweet en zit nu fijn babyboom te kijken dat ik had opgenomen
Tuurlijk is dat dan een mijlpaal!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef texelonia het volgende:
Vandaag 2 jaar geleden was ik bijna precies even lang zwanger als nu en had ik een miskraam. Heel raar idee vind ik dat. Dus wat dat betreft is deze dag al een eerste mijlpaaltje
je zou het haast gaan denken hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef snoopy het volgende:
hebben ze bij jouw zo'n scriptje ingebouwd dat je bij elke post automatisch eenkrijgt DJMO?
Ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:07 schreef Fuente het volgende:
ik heb ineens zo'n zin in de bevalling straks! hebben jullie ook van die momenten dat je gewoon niet kan wachten tot je 40 weken bent? Vooral als ik in een tijdschrift een bevallingsverhaal lees, man o man, ik kan echt niet wachtenOw, ja, het duurt nog 18 weken hahahaha
Geloof het wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef Jojogirl het volgende:
Die momenten worden hier afgewisseld met momenten waarop ik denk "*schrik* wat komt 19 september hard dichtbij" en momenten van "wat als het nu ineens heel naar loopt terwijl het de vorige keer zo soepel ging".
Maar dat hoort een beetje bij 3e trimester geloof ik.
Ik heb er in de directe omgeving wel ervaring mee, maar dat zijn wrs niet de verhalen die je wilt horen.... sterkte iig! Hopelijk loopt het allemaal goed af!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:45 schreef rena het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met vroegtijdige weeen en ontsluiting? Mijn zus is gisteren opgenomen in het ziekenhuis daarvoor (ze verwacht een tweeling en is nu 23 weken) en ik vroeg me af hoe groot de kans is dat het goed of fout gaat. Ik vind het echt doodeng![]()
Wel hebben ze sporen van een infectie in haar bloed gevonden en het schijnt dat dat ook weeen op kan wekken?
geen van beide hahaha, maar ik moest muscle keukenreiniger hebben.. en hij nam de ovenreiniger mee (misschien ook omdat ze de schappen nog aan het bijvullen waren) en eerlijk is eerlijk, hij doet alles voor me wat ik hem vraag, terwijl hij van huis uit gelijk bij mij is komen wonen, dus voorheen nooit boodschappen hoefde te doen .. hij doet het met liefde, omdat hij ziet dat het mij niet meer luktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
djmo, is je aanstaande analfabetisch of gewoon een druiloor?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Behalve inlegkruisjes meenemen...? Da's ook echt raar voor echte mannen.
dr zijn idd idioot veel soorten freecell, maar bv wasverzachter, hij wéét welk merk ik altijd heb, dat was er niet, goed kan gebeuren, maar neem dan gewoon niets mee ipv een pak, voor de driedubbele prijs, wat ook nog maar de helft qua inhoud heeftquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:29 schreef freecell het volgende:
Mannen en boodschappen![]()
TARA neemt wel maandverband en dergelijke voor me mee, maar dan moet ik wel precies vertellen welke, anders staat hij redelijk hulpeloos voor dat schap. Dat vind ik trouwens ook érg logisch want er zijn ook debiel veel soorten maandverband natuurlijk! Nuja, als ik merk en soort er bij zeg, komt het áltijd goed
Mensen zeggen ook wel dat ze wat zien hoor, maar ze staan er niet bij stil dat ik dat buikje ook al had vóórdat ik zwanger werd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:51 schreef Jose81 het volgende:
DollMina, ben blij met jouw post... ik zit momenteel nogal in de twijfelfase ofzo. Ik heb ook nog niet veel buik (19 wk) en ook al hoor ik wel van anderen dat ze wel wat zien, ikzelf zie het op het moment niet meer zo... dat maakt me toch wel onzeker, hoor! Maar dat van jouw moeder -dat ze vragen vóór de bevalling of ze al bevallen is- dat lijkt me echt niet leuk te zijn geweest voor haar!
Donderdag de 20 weken echo en ik ben toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden nu, omdat ik dus toch wel een beetje onzeker ben nu...
Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een ventquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
dr zijn idd idioot veel soorten freecell, maar bv wasverzachter, hij wéét welk merk ik altijd heb, dat was er niet, goed kan gebeuren, maar neem dan gewoon niets mee ipv een pak, voor de driedubbele prijs, wat ook nog maar de helft qua inhoud heeft. dat heb ik hem nu wél duidelijk gemaakt, is het er niet laat dan maar gaan .. simpel toch??
normaal ben ik ook wel zo hoor, maar niet als hij een alternatief meeneemt wat in verhouding 10 keer zo duur is (qua prijs/inhoud vergelijking) en ik had nog wel iets, dus ik had het niet a la seconde nodig. (en dat wist hij vandaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een vent
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een vent
Goh, luistert ie nu al nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef simmu het volgende:
bij ons heeft sangdrax vanochtend boodschappen gedaan
de truc is om niet vast te houden aan je eigen ding: hij heeft immers ook een eigen ding, lamaargaan enzo. als er iets vies is of niet goed zeg je het, en verder zal het wel hoor. zo maak ik nooit schoon *op* de koelkast (want dat zie ik tenslotte nooit) en hij nu opeens wel, nu hij huishouden doet. de vloer daarentegen ziet er niet uit. en sangdrax haalt wel inlegkruisjes voor de minder continente personen onder ons hoor.....
harde buik+bewegende baby+hoestbui is trouwens geen feest!
ik vraag me oprecht één ding af.. en dat is of je jezelf nu grappig vindt, of dat je deze reactie serieus meentquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, luistert ie nu al niet.
Je bent je wel bewust van het feit dat baby's ook ' s nachts huilen en op tijdstippen dat jij liever wil slapen enzo?
Is het een multiple choice vraag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me oprecht één ding af.. en dat is of je jezelf nu grappig vindt, of dat je deze reactie serieus meent
Ik heb gisteravond mijn dikke buik nog gepost hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:03 schreef DJMO het volgende:
iemand nog wat van mobos of madelieve gehoord???? het is stil aan hun kant ...
Ik begreep hem ook niet helemaal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:09 schreef marit1978 het volgende:
hihi, ik moest die reaktie ook paar keer lezen omdat ik echt niet snap waar die toon nou vandaan komt?
gaat dat nou om die hoestbui / harde buik / bewegende baby ?
pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook! (en ik heb er ook zo'n moeite mee. ik moet me daar een partij klimmen om erin en eruit te komen! en ik kan niet meer bij mijn spulletjes op het nachtkastje zonder uit bed te rollen)quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:24 schreef Madelieve het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen vannacht. Vind alleen het bed dat sinds een week op klossen staat helemaal niks, kan er bijna niet in of uit komen. Straks komt mijn vader en dan gaat hij de klossen er weer onderuit halen aangezien dat nu toch niet meer nodig is. Het was nogal een k-klusje omdat de lattenbodems los in het bed stonden, heeft hij vorige week met 30 graden gedaan en nu blijkt het dus voor niks geweest te zijn, arme man
Wanneer heeft Buiwkie zich eigenlijk hier voor het laatst laten zien? .
Psies... anders moet iemand anders het bed voor je opmaken/verschonen hoor!! Wij hebben daar wel voor gekozen, Ellen vond de verhoging van het bed ook niet fijn. Dus ik maakte (en maak) het bed momenteel op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook! (en ik heb er ook zo'n moeite mee. ik moet me daar een partij klimmen om erin en eruit te komen! en ik kan niet meer bij mijn spulletjes op het nachtkastje zonder uit bed te rollen)
Maar als ik na een dag of 5-6 thuiskom uit het ziekenhuis na een keizersnee, wat is dan nog het nut van die klossen? Het is geen onwil hoor maar ik kan gewoon niet bedenken wat ze ermee moet....quote:pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook!
met de bevalling van Twan had ik ook geen klossen onder mn bed... ben in het ziekenhuis bevallen en had ze wel op de slaapkamer liggen mocht de kraamverzorgster toch klossen willen. Voor haar hoefde het niet, ze maakte gewoon het bed op en deed ook gewoon de controles...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:09 schreef Madelieve het volgende:
Okee, gaat om het bed verschonen natuurlijk, dank je Crumpet!
Nou ja, dat doen mijn moeder/zus/schoonmoeder dan wel, vind die klossen echt niks.
Marit, die wond, dat is het litteken op mijn buik... zal toch niet zo'n probleem zijn om daar even naar te kijken op een bed van 50cm hoog?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb gisteren na een behoorlijke kotsbui TARA een aardappelschilmesje gegeven met de woorden: "met een keizersnee begin je daar!" *wijs*
Maar toch maar niet
En vandaag ben ik weer vrolijk en is alles wel weer prima
35 weken vandaag!
Bedoel je Emesafene? Ik heb gewone pillen daarvan gekregen, vind ik persoonlijker fijner dan zetpillen.. Moet zeggen dat het in het begin goed hielp, nu op het moment lijkt het wel of ik ze niet meer slik (quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:30 schreef Lishe het volgende:
Tex, de huisarts heeft er zetpillen voor, mocht het aanhouden, he? Succes in ieder geval, het is echt zo vervelend...
Ik kreeg gewone pillen ivm het feit dat mijn darmen waarschijnlijk niets tot weinig doen met zetpillen. Ik heb twee weken terug geprobeerd 1 pil te slikken op een dag, ipv 2. Dat was helemaaaal geen succes, ik durf nog niet te stoppen dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Lishe het volgende:
Raissa, toen ze bij mij niet meer leken te werken ben ik gestopt, en was ik zowaar niet meer misselijk! Ik hoop voor jou hetzelfde!
En inderdaad zetpillen, ivm direct weer uitspugen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga zo met mijn vriendin naar het ziekenhuis, ze heeft veel pijn en als het goed is kan het elk moment beginnen! Dus spannend!
nee joh, het wordt een wedstrijdjequote:Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef Mibos2 het volgende:
Kaar en Simmu wel excuses voor het voorpiepen hoor!!!
Rennies mogen. Vloeibare Gaviscon werkt ,volgens mijn verloskundige destijds, beter. Omdat het vloeibaar is komt het beter op de goede plek dan wat je van een Rennie afsabbelt. Maar ik kan het je niet zeggen, want ik vind anijs vies en kreeg die Gaviscon dus niet weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:03 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd Carmella, spannend he zo'n eerste zwangerschap! Ik heb dat ook.
Speedy, succes in het ziekenhuis, we duimen!
Hoe zat het trouwens ook al weer met Rennies? Mogen die tijdens de zwangerschap?
Ik heb gister de hele dag zuurbranden in mijn keel gehad en telkens van die oprispingen, zit de hele dag van die ingehouden boertjes te laten...
Ik koop de kleertjes echt liever zelf...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef DolleMina het volgende:
Ow, zo'n nesteldrang heb ik nu net weer niet. Kleding wacht ik wel af, want we zullen best nog wel wat krijgen. Geboortekaartjes kunnen de maand tevoren nog wel, bovendien wil ik die zelf pas een week na de geboorte versturen ofzo. En misschien komt er nog wel meer deze kant op, qua cadeautjes.
Jep, melk ongeveer 10 seconden doorkoken! Helpt heel goed tegen maagzuur/zuurbranden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Koningin het volgende:
Mijn schoonzusje zei dat warme melk ook wel wil helpen tegen zuurbranden, zou het?
Carmella, welkom!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef Carmella het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
Ik kom me hier "aanmelden"... Ik ben Carmella, 28 jaar en 10 weken zwanger. Nu ik richting de 12 weken ga durf ik hier eindelijk te gaan posten en aan te sluiten bij de rij, ook al vind ik het nog heel spannend, omdat het zo pril is.
Dinsdag heb ik m'n eerste afspraak/intake bij de VK en aan het eind van de week m'n eerste termijnecho. Ik begin al kriebels te krijgen, ik hoop dat alles goed is. Dit is m'n eerste zwangerschap, dus alles is nieuw.
Lichamelijk voel ik me al 6 weken hondsberoerd, ik ben letterlijk 24 uur per dag kotsmisselijk, dus ik ben blij dat ik nu even vakantie heb. Ik hoop dat ik bij de gelukkige hoor die na een week of 14 weinig tot geen last meer van de misselijkheid heeft.
Ik zou ook graag in het lijstje komen te staan, ik ben zo rond 3 Maart uitgerekend.
Nou ik hoop met jullie mee te kunnen kletsen, dat lijkt me heel erg gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |