abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:59:23 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60498502
rena, ik kan je helaas niet helpen, ik heb er geen ervaringen mee. heel veel sterkte voor je zus en voor jou

liza, fijn dat alles goed was bij de controle

ik ben wel nieuwsgierig naar of het een knul of een meid is, ik denk een knul, bij mijn eerste had ik ook heel sterk het gevoel dat het een meid was (omdat mijn toenmalige beste vriendin, waar ze naar vernoemd is, absoluut niet wilde dat ik een meid zou krijgen )

ik begin ook steeds meer vocht vast te houden, nu ook in mijn enkels/voeten en mijn rug wordt ook steeds pijnlijker.. slapen gaat wel iets beter nu het benauwde weer wat wegtrekt.

ow en ik ben er achter wat zeer goed helpt om je vent met de juiste boodschappen thuis te laten komen. maak een beeldboodschappenlijstje en succes gegarandeerd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:01:16 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60498551
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:45 schreef rena het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met vroegtijdige weeen en ontsluiting? Mijn zus is gisteren opgenomen in het ziekenhuis daarvoor (ze verwacht een tweeling en is nu 23 weken) en ik vroeg me af hoe groot de kans is dat het goed of fout gaat. Ik vind het echt doodeng

Wel hebben ze sporen van een infectie in haar bloed gevonden en het schijnt dat dat ook weeen op kan wekken?
Ik heb er in de directe omgeving wel ervaring mee, maar dat zijn wrs niet de verhalen die je wilt horen.... sterkte iig! Hopelijk loopt het allemaal goed af!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:01:57 #153
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60498570
djmo, is je aanstaande analfabetisch of gewoon een druiloor?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60498646
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:06:14 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60498688
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
djmo, is je aanstaande analfabetisch of gewoon een druiloor?
geen van beide hahaha, maar ik moest muscle keukenreiniger hebben.. en hij nam de ovenreiniger mee (misschien ook omdat ze de schappen nog aan het bijvullen waren) en eerlijk is eerlijk, hij doet alles voor me wat ik hem vraag, terwijl hij van huis uit gelijk bij mij is komen wonen, dus voorheen nooit boodschappen hoefde te doen .. hij doet het met liefde, omdat hij ziet dat het mij niet meer lukt
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:09:36 #156
190853 RockabeIIa
pi_60498778
Behalve inlegkruisjes meenemen...? Da's ook echt raar voor echte mannen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:09:40 #157
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60498785
Texeloniaaaaa! Gefeliciteerd! Ook aan je heren natuurlijk! Een broer of zus voor Noah, wat fijn, wat leuk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:13:15 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60498856
lol rockabella , ook dat heeft ie inmiddels gehaald en het bleek achteraf minder eng te zijn voor hem dan toen hij voor het eerst condooms moest halen bij de drogst

vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:14:15 #159
190853 RockabeIIa
pi_60498879
lol
pi_60499115
gelukkig heeft mij man niet van die zaken die hij raar vind om te kopen, kraamverband, maandverband hij neemt het gelijk mee
Zelfs een predictor was geen probleem, en dat terwijl hij de dame achter de counter van de drogist erg goed kent.

Rena, ik ken 2 dames met vroegtijdige weeen en die zijn uiteindelijk met ruim 40 weken bevallen op de natuurlijke wijze en kindjes waren kern gezond.
Helaas ken ik ook de minder leuke verhalen maar zoals vivi al zei wil je die wrs niet horen.
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:46:48 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60499684
marlieske, de eerste keer dat vriendlief hier boodschappen ging doen voor me, moest ik zowat een plattegrond tekenen van de AH om uit te leggen waar alles stond.. hij had nog nooit boodschappen gedaan voor een echt huishouden hehe

ik heb trouwens de eerste afhaalkaart voor de gratis babydoos van felicitas (de extra reclame erbij gelijk weggegooid (moest toch naar de oud-papierbak). ik had hem morgen al willen gaan halen, maar ik moet morgen op kraamvisite, er komt (waarschijnlijk morgen al) een nieuw bankstel, en mijn broertje komt in de middag langs.. verdikkie, ik ben zo nieuwsgierig naar wat er in zit

pi_60499997
Ik voel mijn baby zo goed! Ik merk ook echt wanneer de baby slaapt. Het doet nog geen pijn, behalve als de baby echt uren achter elkaar aan het draaien en bewegen is, dan voelt m'n buik echt moe, beetje als stijve spieren ook. Baby zit nu ook alweer een uur of 2 te spelen
Ik vind 't wel veel leuker nu ik hem/haar zo goed voel!
pi_60500201
Wat leuk Reinhilde! Ik voel nu steeds vaker plopjes. Ook zo lief!
pi_60500258
Ingrid ik vind het echt leuk! Ik vond het zwanger-zijn eigenlijk maar stom, (maar het resultaat straks, dat is waar ik het allemaal voor doe!), maar sinds ik het zo echt voel en we het geslacht weten, is het toch ook wel leuk.

Wanneer heb jij de 2e echo? En willen jij en Djeez het geslacht weten?
pi_60500415
13 augustus hebben we de 20 weken echo. Schiet al aardig op! We willen het geslacht deze keer wel weten. Nu maar hopen dat frummel er dan goed voor ligt.
pi_60500629
Oe dat is al bijna! Leuk!
Die van ons liet zijn/haar geslacht wel zien, maar hij/zij had wel de hele tijd zijn/haar handjes voor het gezichtje. Het enige wat wel opviel (vond ik ) is dat baby de neus heeft van Nixxx
pi_60501370
Bedankt voor alle reacties , we houden er ook wel rekening mee dat het ook goed fout kan gaan, maar de positieve verhalen houden me dan weer een beetje op de been zeg maar Ik loop nu af te tellen tot ze de 26 weken gehaald heeft, liefst 30 (in de zin van; het is nu nog niet levensvatbaar als het zou komen, ze had gisteren en eergisteren dusdanige steken en krampen om de 7 minuten dat het echt eng werd..) We houden er rekening mee dat het sowieso vroeger kan/gaat komen, ze mag nu ook het ziekenhuis niet meer verlaten tot ze geboren zijn. Dat lijkt me dan wel vervelend als ze de 40 weken gaat halen (Grapje natuurlijk, dat zou fantastisch zijn )

En nog 1 vraagje; van de mensen met vroegtijdige weeen, hadden die ook al ontsluiting? Het schijnt dat je met 1 cm ook nog een tijdje door kunt lopen? Sorry voor alle vragen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:02:37 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60501438
Heel veel sterkte Rena, het is echt een rotsituatie nu, het kan nog alle kanten op.
Idd nu eerst maar hopen dat ze de 26 weken halen, daarna worden de kansen steeds groter.
pi_60501975
Sterkte Rena!
pi_60501992
Rena een van de meiden die ik ken had 2 cm ontsluiting, en die is uiteindelijk met 41 weken ingeleid.
De ontsluiting was er al met 21 weken. Zolang de vliezen nog intact zijn kan het dus nog goed komen.
Mama van Isa en Ties
pi_60502197
Thanks, wat een lieve reacties, jammer dat ik voorlopig zelf nog niet mee kan praten

Marlieske; ik wil niet zeggen dat ik nu een gat in de lucht spring, maar zulke verhalen geven me wel iets meer hoop, bedankt We proberen optimistisch te blijven, maar ons ook te realiseren dat het niet allemaal vanzelfsprekend is. Het is nu gewoon een hele spannende verdrietige situatie

Maar ik ga te veel offtopic hier, ik ga weer in lurkstand Bedankt voor de reacties!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_60505343
Rena sterkte ermee!

Ik heb 2 net over de knie positiebroeken. (hoe noem je dat) en een tshirt gescoord van de week bij c&a. Was 3 halen 1 betalen. En het zit lekker!
pi_60505344
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Behalve inlegkruisjes meenemen...? Da's ook echt raar voor echte mannen.

De woensdag voor de bevalling had ik m'n vader eropuit gestuurd voor maandverband toen ik zoveel vocht en slijm begon te verliezen.
Hij had het al een dame gevraagd in de supermarkt waar het stond, en kwam toen met inlegkruisjes terug bij de kassa, dus die dame van dit is niet het juiste, dus andere dame maar met hem meegelopen om de grootste maandverbanden uit te zoeken.

Ik vind het alleen maar vertederend als een man uitgaat op maandverband-avontuur En m'n vader is ook echt het type boom van een kerel, grote mond zo afentoe en behoorlijk haantjesgedrag, maar gelukkig ook erg zorgzaam voor de mensen om hem heen.

M'n vriend heeft geen problemen gehad met (de juiste) maandverband te halen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60505413
Mannen en boodschappen

TARA neemt wel maandverband en dergelijke voor me mee, maar dan moet ik wel precies vertellen welke, anders staat hij redelijk hulpeloos voor dat schap. Dat vind ik trouwens ook érg logisch want er zijn ook debiel veel soorten maandverband natuurlijk! Nuja, als ik merk en soort er bij zeg, komt het áltijd goed
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:30:32 #175
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60506164
Gisteren op familiebezoek. Die vroegen mij of ik hun voor de gek hield, omdat ik nog totaal geen buik had.

Gelukkig begrijpt mijn moeder me, die had met haar zwangerschappen precies hetzelfde. Die kreeg op de dag VOORDAT ze beviel van mijn zusje nog te horen: ' , je bent bevallen?'

Dus ik ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan...
pi_60507417
DollMina, ben blij met jouw post ... ik zit momenteel nogal in de twijfelfase ofzo. Ik heb ook nog niet veel buik (19 wk) en ook al hoor ik wel van anderen dat ze wel wat zien, ikzelf zie het op het moment niet meer zo... dat maakt me toch wel onzeker, hoor! Maar dat van jouw moeder -dat ze vragen vóór de bevalling of ze al bevallen is- dat lijkt me echt niet leuk te zijn geweest voor haar!

Donderdag de 20 weken echo en ik ben toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden nu, omdat ik dus toch wel een beetje onzeker ben nu...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60507506
Kan me voorstellen DolleMina en Jose.
De vk zei dat het echt niet uitmaakt. Ik draag bijvoorbeeld naar binnen, daarom zie je het niet zo goed.
Dat was bij Kim ook zo.
Ze zei ook iemand met een hele grote buik kan best een relatief kleintje dragen. En met een kleine buik een groot kindje. Zegt helemaal niks.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:03:32 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60507570
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:29 schreef freecell het volgende:
Mannen en boodschappen

TARA neemt wel maandverband en dergelijke voor me mee, maar dan moet ik wel precies vertellen welke, anders staat hij redelijk hulpeloos voor dat schap. Dat vind ik trouwens ook érg logisch want er zijn ook debiel veel soorten maandverband natuurlijk! Nuja, als ik merk en soort er bij zeg, komt het áltijd goed
dr zijn idd idioot veel soorten freecell, maar bv wasverzachter, hij wéét welk merk ik altijd heb, dat was er niet, goed kan gebeuren, maar neem dan gewoon niets mee ipv een pak, voor de driedubbele prijs, wat ook nog maar de helft qua inhoud heeft . dat heb ik hem nu wél duidelijk gemaakt, is het er niet laat dan maar gaan .. simpel toch??

Jose, iedere vrouw en iedere zwangerschap verschillen .. ik hou veel vocht vast en heb veel vruchtwater, dan is het vaak al sneller te zien dan wanneer je weinig vocht vasthoud en weinig vruchtwater hebt.. heel veel succes donderdag bij de echo

*edit* en wat _Ingrid_ zegt

pi_60508854
dank jullie wel... stelt me toch wel weer een beetje gerust...
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:09:48 #180
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60509418
We zijn vandaag 2 augustus 2008, een datum waarop het kindje is uitgerekend maar ze laat zich blijkbaar nog wel even wacht want helaas is het kindje er nog niet, wel heeft ze last van voorweeen dus de komende dagen blijft het spannend
pi_60510038
hier rommelen dingen ook (denk ik.....)
steeds wat buikpijnerig, wat rugpijnerig, ik kan mijn draai maar niet vinden. en tekenen die normaal op naderende ongesteldheid duiden.....geen idee wat en hoe hoor. dinsdag naar de vlos, dan zien we het wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:58:48 #182
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60510308
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:51 schreef Jose81 het volgende:
DollMina, ben blij met jouw post ... ik zit momenteel nogal in de twijfelfase ofzo. Ik heb ook nog niet veel buik (19 wk) en ook al hoor ik wel van anderen dat ze wel wat zien, ikzelf zie het op het moment niet meer zo... dat maakt me toch wel onzeker, hoor! Maar dat van jouw moeder -dat ze vragen vóór de bevalling of ze al bevallen is- dat lijkt me echt niet leuk te zijn geweest voor haar!

Donderdag de 20 weken echo en ik ben toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden nu, omdat ik dus toch wel een beetje onzeker ben nu...
Mensen zeggen ook wel dat ze wat zien hoor, maar ze staan er niet bij stil dat ik dat buikje ook al had vóórdat ik zwanger werd. Of dan zien ze me als ik net gegeten heb, of als ik hoognodig naar de WC moet. Maar voor jezelf telt dat natuurlijk niet, want je wéét dat het niet door de baby komt. Zeker in de ochtend zie je zelf nog niets.

Mijn moeder vond het inderdaad ook wel minder, maar ze was het eigenlijk al gewend, want ze kreeg bij de eerste(ze heeft er in totaal vier, en de anekdote uit mijn andere post is van het laatste kindje) al een paar weken na de bevalling te horen in de winkel waar ze zeer regelmatig kwam: 'Ow, wat een schattig kindje? Aan het oppassen?' Mijn mams: 'Nee, deze is van mij... ' Het waren natuurlijk andere tijden, en zwangerschapskleding was wat minder ontworpen om mensen te laten zien dat je zwanger bent, maar dan nog... Arme mamma.

Ik zie het maar als een voordeel: als je een enorme buik hebt, zien mensen dat je zwanger bent en ben je misschien minder onzeker, maar ik kan me voorstellen dat het dodelijk pijnlijk is voor je rug.

[ Bericht 1% gewijzigd door DolleMina op 02-08-2008 16:09:12 ]
pi_60510464
Tjonge zeg, lijkt me echt niet leuk te zijn geweest voor je moeder... ppff... Maar wat je zegt is natuurlijk ook wel weer zo; als je héél vroeg al een hele dikke buik hebt, heeft je rug (en de rest) natuurlijk wel wat te voorduren. Elk nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen...

Ik had dat buikje trouwens ook al voordat ik zwanger was... ben niet bepaald dun van mezelf... Maar nu groeit het gewoon niet zo snel... Ach, we wachten rustig op donderdag...

Simmu & Speedy: Spannend!!!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:17:37 #184
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60510653
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

dr zijn idd idioot veel soorten freecell, maar bv wasverzachter, hij wéét welk merk ik altijd heb, dat was er niet, goed kan gebeuren, maar neem dan gewoon niets mee ipv een pak, voor de driedubbele prijs, wat ook nog maar de helft qua inhoud heeft . dat heb ik hem nu wél duidelijk gemaakt, is het er niet laat dan maar gaan .. simpel toch??

Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een vent
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:34:01 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60510931
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:17 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een vent
normaal ben ik ook wel zo hoor, maar niet als hij een alternatief meeneemt wat in verhouding 10 keer zo duur is (qua prijs/inhoud vergelijking) en ik had nog wel iets, dus ik had het niet a la seconde nodig. (en dat wist hij vandaar )

pi_60511667
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:17 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte
Maar blijkbaar had DJMO het niet meteen nodig dus.

Ik ga ff samen met TARA boodschappen doen nu (slim hè? )
pi_60512377
bij ons heeft sangdrax vanochtend boodschappen gedaan

de truc is om niet vast te houden aan je eigen ding: hij heeft immers ook een eigen ding, lamaargaan enzo. als er iets vies is of niet goed zeg je het, en verder zal het wel hoor. zo maak ik nooit schoon *op* de koelkast (want dat zie ik tenslotte nooit) en hij nu opeens wel, nu hij huishouden doet. de vloer daarentegen ziet er niet uit. en sangdrax haalt wel inlegkruisjes voor de minder continente personen onder ons hoor.....

harde buik+bewegende baby+hoestbui is trouwens geen feest!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:10:46 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60512534
Simmu, ik houd niet vast aan mijn "eigen" ding, wel aan dat het gewoon zo goedkoop mogelijk moet, qua sommige dingen dan.

vervelend dat het effe geen feest is in je buik

zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:46:22 #189
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60515460
Jose, ik heb een foto in het buikentopic geplaatst van mijn buik van een paar dagen geleden. Kun je zien hoe 'groot mijn buik wel niet is...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:03:48 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60515737
iemand nog wat van mobos of madelieve gehoord???? het is stil aan hun kant ...

zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:17:00 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60515990
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef simmu het volgende:
bij ons heeft sangdrax vanochtend boodschappen gedaan

de truc is om niet vast te houden aan je eigen ding: hij heeft immers ook een eigen ding, lamaargaan enzo. als er iets vies is of niet goed zeg je het, en verder zal het wel hoor. zo maak ik nooit schoon *op* de koelkast (want dat zie ik tenslotte nooit) en hij nu opeens wel, nu hij huishouden doet. de vloer daarentegen ziet er niet uit. en sangdrax haalt wel inlegkruisjes voor de minder continente personen onder ons hoor.....

harde buik+bewegende baby+hoestbui is trouwens geen feest!
Goh, luistert ie nu al niet .

Je bent je wel bewust van het feit dat baby's ook ' s nachts huilen en op tijdstippen dat jij liever wil slapen enzo?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:39:54 #192
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60516432
Ik ben nog helemaal niet bijgelezen maar wilde even gedag komen zeggen!
Vannacht teruggekomen van vakantie, we hebben het heerlijk gehad maar toch ben ik blij weer lekker thuis te zijn!

Alles gaat prima, mijn buikie groeit rustig en ik merk dat het er ook op andere plekken aan begint te komen terwijl ik niet echt anders eet
Ik mag nogsteeds niet klagen eigenlijk!
Nu even genieten van mijn laatste dagen vakantie en daarna ga ik lekker bijlezen en op jullie reageren!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:48:39 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60516610
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Goh, luistert ie nu al niet .

Je bent je wel bewust van het feit dat baby's ook ' s nachts huilen en op tijdstippen dat jij liever wil slapen enzo?
ik vraag me oprecht één ding af.. en dat is of je jezelf nu grappig vindt, of dat je deze reactie serieus meent

zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:08:51 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60516983
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik vraag me oprecht één ding af.. en dat is of je jezelf nu grappig vindt, of dat je deze reactie serieus meent
Is het een multiple choice vraag?
pi_60516996
hihi, ik moest die reaktie ook paar keer lezen omdat ik echt niet snap waar die toon nou vandaan komt?
gaat dat nou om die hoestbui / harde buik / bewegende baby ?
pi_60517293
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:03 schreef DJMO het volgende:
iemand nog wat van mobos of madelieve gehoord???? het is stil aan hun kant ...
Ik heb gisteravond mijn dikke buik nog gepost hoor .

AMC heeft nog steeds geen datum voor de keizersnee voor me, dinsdagochtend bellen, dan kijken ze of er die dag plek is, zo niet dan woensdag hetzelfde enz. Nou ja, ergens volgende week gaat het gebeuren dus volgend weekend ben ik mama .

Met lief zijn ze serieus aan de slag gegaan, donderdagavond hebben ze nog een echo en een longfoto gemaakt en daar was zoveel vocht op te zien dus ze gisteren een drain hebben geplaatst om dat af te voeren. Daar is uiteindelijk maar liefst 9 liter uitgekomen, echt bizar.... Het is dus wel duidelijk waar dat overgeven vandaan kwam, er was helemaal geen ruimte meer voor buik, maag en darmen. Het is nu spannend of het vocht wegblijft of weer terugkomt, dan moeten ze echt serieus gaan kijken wat het veroorzaakt.
Donderdagmorgen bleek hij al 8 kilo te zijn afgevallen in 5 weken, met die 9 liter vocht komt dat dus op een kilo of 17. Hij is ook echt vreselijk vermagerd, soort Expeditie Robinson in het AMC ....
Hopelijk is het nu echt een stijgende lijn en gaat hij snel opknappen!
pi_60517526
Ik hoop het ook voor jullie Madelieve. Ik zal voor jullie duimen! Ik hoop dat het snel beter gaat!
pi_60517612
Ik duim ook voor jullie Madelieve!

En ik heb me toch een jeuk aan mn tiet. Irritant zeg, al een paar uur. Hopen dat het snel over gaat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:45:12 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60517705
jah madelieve, ik doelde ook meer op dit topic, dan het buiken topic maar wat een idioterie dat ze je man zo lang onder behandeling hebben, en er dan nu pas aan denken om aan foto's en een drain te denken.. is er geen mogelijkheid om een procedure wegens nalatigheid te starten oid?? ik hoop iig dat het nu echt een stijgende lijn gaat worden

ingrid.. daar heb ik ook last van .. door die lekkende melk het is nog niet echt superveel, maar genoeg om irritant te zijn

PS madelieve, had je mijn pm nog gekregen???

pi_60517715
Madelieve, hopelijk blijft het vocht nu weg, gaat hij zich beter voelen en kan jij deze week gewoon je kindje krijgen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')