Ik heb er in de directe omgeving wel ervaring mee, maar dat zijn wrs niet de verhalen die je wilt horen.... sterkte iig! Hopelijk loopt het allemaal goed af!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:45 schreef rena het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met vroegtijdige weeen en ontsluiting? Mijn zus is gisteren opgenomen in het ziekenhuis daarvoor (ze verwacht een tweeling en is nu 23 weken) en ik vroeg me af hoe groot de kans is dat het goed of fout gaat. Ik vind het echt doodeng![]()
Wel hebben ze sporen van een infectie in haar bloed gevonden en het schijnt dat dat ook weeen op kan wekken?
geen van beide hahaha, maar ik moest muscle keukenreiniger hebben.. en hij nam de ovenreiniger mee (misschien ook omdat ze de schappen nog aan het bijvullen waren) en eerlijk is eerlijk, hij doet alles voor me wat ik hem vraag, terwijl hij van huis uit gelijk bij mij is komen wonen, dus voorheen nooit boodschappen hoefde te doen .. hij doet het met liefde, omdat hij ziet dat het mij niet meer luktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
djmo, is je aanstaande analfabetisch of gewoon een druiloor?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Behalve inlegkruisjes meenemen...? Da's ook echt raar voor echte mannen.
dr zijn idd idioot veel soorten freecell, maar bv wasverzachter, hij wéét welk merk ik altijd heb, dat was er niet, goed kan gebeuren, maar neem dan gewoon niets mee ipv een pak, voor de driedubbele prijs, wat ook nog maar de helft qua inhoud heeftquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:29 schreef freecell het volgende:
Mannen en boodschappen![]()
TARA neemt wel maandverband en dergelijke voor me mee, maar dan moet ik wel precies vertellen welke, anders staat hij redelijk hulpeloos voor dat schap. Dat vind ik trouwens ook érg logisch want er zijn ook debiel veel soorten maandverband natuurlijk! Nuja, als ik merk en soort er bij zeg, komt het áltijd goed
Mensen zeggen ook wel dat ze wat zien hoor, maar ze staan er niet bij stil dat ik dat buikje ook al had vóórdat ik zwanger werd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:51 schreef Jose81 het volgende:
DollMina, ben blij met jouw post... ik zit momenteel nogal in de twijfelfase ofzo. Ik heb ook nog niet veel buik (19 wk) en ook al hoor ik wel van anderen dat ze wel wat zien, ikzelf zie het op het moment niet meer zo... dat maakt me toch wel onzeker, hoor! Maar dat van jouw moeder -dat ze vragen vóór de bevalling of ze al bevallen is- dat lijkt me echt niet leuk te zijn geweest voor haar!
Donderdag de 20 weken echo en ik ben toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden nu, omdat ik dus toch wel een beetje onzeker ben nu...
Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een ventquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
dr zijn idd idioot veel soorten freecell, maar bv wasverzachter, hij wéét welk merk ik altijd heb, dat was er niet, goed kan gebeuren, maar neem dan gewoon niets mee ipv een pak, voor de driedubbele prijs, wat ook nog maar de helft qua inhoud heeft. dat heb ik hem nu wél duidelijk gemaakt, is het er niet laat dan maar gaan .. simpel toch??
normaal ben ik ook wel zo hoor, maar niet als hij een alternatief meeneemt wat in verhouding 10 keer zo duur is (qua prijs/inhoud vergelijking) en ik had nog wel iets, dus ik had het niet a la seconde nodig. (en dat wist hij vandaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een vent
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hm, ik zou juist denken: je hebt het nodig, en als het merk er niet meer is dan neem je een ander merk mee. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat je pissig wordt dat ie niéts meeneemt terwijl er iets van 10 alternatieven mee te nemen zijn. Maar ja, misschien denk ik wel als een vent
Goh, luistert ie nu al nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef simmu het volgende:
bij ons heeft sangdrax vanochtend boodschappen gedaan
de truc is om niet vast te houden aan je eigen ding: hij heeft immers ook een eigen ding, lamaargaan enzo. als er iets vies is of niet goed zeg je het, en verder zal het wel hoor. zo maak ik nooit schoon *op* de koelkast (want dat zie ik tenslotte nooit) en hij nu opeens wel, nu hij huishouden doet. de vloer daarentegen ziet er niet uit. en sangdrax haalt wel inlegkruisjes voor de minder continente personen onder ons hoor.....
harde buik+bewegende baby+hoestbui is trouwens geen feest!
ik vraag me oprecht één ding af.. en dat is of je jezelf nu grappig vindt, of dat je deze reactie serieus meentquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, luistert ie nu al niet.
Je bent je wel bewust van het feit dat baby's ook ' s nachts huilen en op tijdstippen dat jij liever wil slapen enzo?
Is het een multiple choice vraag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me oprecht één ding af.. en dat is of je jezelf nu grappig vindt, of dat je deze reactie serieus meent
Ik heb gisteravond mijn dikke buik nog gepost hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:03 schreef DJMO het volgende:
iemand nog wat van mobos of madelieve gehoord???? het is stil aan hun kant ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |