Ik heb er in de directe omgeving wel ervaring mee, maar dat zijn wrs niet de verhalen die je wilt horen.... sterkte iig! Hopelijk loopt het allemaal goed af!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:45 schreef rena het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met vroegtijdige weeen en ontsluiting? Mijn zus is gisteren opgenomen in het ziekenhuis daarvoor (ze verwacht een tweeling en is nu 23 weken) en ik vroeg me af hoe groot de kans is dat het goed of fout gaat. Ik vind het echt doodeng![]()
Wel hebben ze sporen van een infectie in haar bloed gevonden en het schijnt dat dat ook weeen op kan wekken?
geen van beide hahaha, maar ik moest muscle keukenreiniger hebben.. en hij nam de ovenreiniger mee (misschien ook omdat ze de schappen nog aan het bijvullen waren) en eerlijk is eerlijk, hij doet alles voor me wat ik hem vraag, terwijl hij van huis uit gelijk bij mij is komen wonen, dus voorheen nooit boodschappen hoefde te doen .. hij doet het met liefde, omdat hij ziet dat het mij niet meer luktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
djmo, is je aanstaande analfabetisch of gewoon een druiloor?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Behalve inlegkruisjes meenemen...? Da's ook echt raar voor echte mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |