Kan nu dan ook nog mijn ticker erbij?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef Lois het volgende:
Texel ik heb er even een fokbaby van gemaakt in de OP, dat was BE Webkim dan vergeten![]()
ik kan me vergissenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kan nu dan ook nog mijn ticker erbij?
http://www.babybytes.nl/countdown/40039969/1237417200.jpg
Echt?? Dan ga ik het nog een keertje uitzoeken...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan me vergissenmaar een ticker is toch altijd png formaat?? dit is jpeg en die verspringt dacht ik niet
jpeg is vast, gif kan bewegend of transparant zijn, en png verspringt, is iets met html erin ofzo.. precies weet ik het ook niet ..quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Echt?? Dan ga ik het nog een keertje uitzoeken...
Ik krijg de volgende 2 codes:quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
jpeg is vast, gif kan bewegend of transparant zijn, en png verpsignt, is iets met html erin ofzo.. precies weet ik het ook niet ..
1 |
1 |
ik kan nu dus niet slapen door de regen, de flitsen en soms een klap .. het echte onweer zet nog niet echt door, maar mag van mij snel komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef marlieske het volgende:
Hier nog niets maar laat maar komen hoor, tis hier vreselijk benauwd te warm om te slapen.
Ben gewoon uit bed gezweet en zit nu fijn babyboom te kijken dat ik had opgenomen
Tuurlijk is dat dan een mijlpaal!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef texelonia het volgende:
Vandaag 2 jaar geleden was ik bijna precies even lang zwanger als nu en had ik een miskraam. Heel raar idee vind ik dat. Dus wat dat betreft is deze dag al een eerste mijlpaaltje
je zou het haast gaan denken hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef snoopy het volgende:
hebben ze bij jouw zo'n scriptje ingebouwd dat je bij elke post automatisch eenkrijgt DJMO?
Ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:07 schreef Fuente het volgende:
ik heb ineens zo'n zin in de bevalling straks! hebben jullie ook van die momenten dat je gewoon niet kan wachten tot je 40 weken bent? Vooral als ik in een tijdschrift een bevallingsverhaal lees, man o man, ik kan echt niet wachtenOw, ja, het duurt nog 18 weken hahahaha
Geloof het wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:22 schreef Jojogirl het volgende:
Die momenten worden hier afgewisseld met momenten waarop ik denk "*schrik* wat komt 19 september hard dichtbij" en momenten van "wat als het nu ineens heel naar loopt terwijl het de vorige keer zo soepel ging".
Maar dat hoort een beetje bij 3e trimester geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |