quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef DolleMina het volgende:Ow, zo'n nesteldrang heb ik nu net weer niet. Kleding wacht ik wel af, want we zullen best nog wel wat krijgen. Geboortekaartjes kunnen de maand tevoren nog wel, bovendien wil ik die zelf pas een week na de geboorte versturen ofzo. En misschien komt er nog wel meer deze kant op, qua cadeautjes.

Ik koop de kleertjes echt liever zelf...
Ik hou van simpel en mooi. Liefst 100% katoen. Geen tierenlantijntjes, geen kant, geen drukke printjes. En ik merk dat met kopen van kleertjes voor baby ik die neiging ook heel erg heb. Ik heb echt ook wel wat shirtjes met printjes, maar niet teveel. Verder ben ik een online-verlanglijstje aan het maken, waar ik dingen op zet die we graag als cadeautje willen hebben voor de baby. Tuurlijk garandeert dat niet dat je geen dingen krijgt die niet jouw smaak zijn, maar wel een beetje

Ook wil ik er niet vanuit gaan dat we wel genoeg kleertjes krijgen, dadelijk heeft mijn kind niets om aan te trekken

. Dus ik wil 3 setjes in mt 56 in huis hebben, 3 a 4 in 62. Dat is nog steeds niet heeeel vreselijk veel, maar dan kan baby 2x per dag iets onderspugen en heb ik alsnog een schoon setje!