abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 augustus 2008 @ 20:49:22 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60534160
idd en de prenatal doos (dozen) hebben echt leuke dingen (en handige!!) erin zitten. vorige keer had ik toen een vol pak luiers, een pak opvolgmelk, een verdeeldoosje voor de melk, een spuugdoekje, ook een box met billendoekjes, een flessenspeen en een fopspeen ..
en die reclame, smijt ik gewoon weg zoals marit zegt hooguit de bonnen even nakijken of er wat tussen zit idd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60534934
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 20:30 schreef Lishe het volgende:
Tex, de huisarts heeft er zetpillen voor, mocht het aanhouden, he? Succes in ieder geval, het is echt zo vervelend...
Bedoel je Emesafene? Ik heb gewone pillen daarvan gekregen, vind ik persoonlijker fijner dan zetpillen.. Moet zeggen dat het in het begin goed hielp, nu op het moment lijkt het wel of ik ze niet meer slik ( vroeg gisteren ook nog even of ik ze nog wel nam ) maar dat doe ik dus wel. Nou ja, alle beetjes minder misselijk helpen.
pi_60535022
Ben benieuwd naar Buiwkie! Iemand nieuws?
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:57:42 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60535927
Raissa, toen ze bij mij niet meer leken te werken ben ik gestopt, en was ik zowaar niet meer misselijk! Ik hoop voor jou hetzelfde!
En inderdaad zetpillen, ivm direct weer uitspugen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60536003
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Lishe het volgende:
Raissa, toen ze bij mij niet meer leken te werken ben ik gestopt, en was ik zowaar niet meer misselijk! Ik hoop voor jou hetzelfde!
En inderdaad zetpillen, ivm direct weer uitspugen.
Ik kreeg gewone pillen ivm het feit dat mijn darmen waarschijnlijk niets tot weinig doen met zetpillen. Ik heb twee weken terug geprobeerd 1 pil te slikken op een dag, ipv 2. Dat was helemaaaal geen succes, ik durf nog niet te stoppen dus
pi_60536174
Het gaat er mij vooral om dat ik ab-so-luut geen trek heb in de navolgende junkmail. En een pak luiers koop ik zelf wel.. Ik vind geen troep in de brievenbus prettiger dan een pak luiers krijgen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, dat weet ik ook wel hoor
pi_60536612
Reinhilde, ik heb ook niks aangevraagd, had er ook geen zin in...

Vorig jaar hadden we met mijn werk een stand op de Jonge Gezinnen beurs die georganiseerd wordt door Felicitas (oa uitgever van Ouders van Nu, Groter Groeien en nog meer van die titels). Zij hebben ook zo'n Zwangerdoos en een Babydoos. Zij vertelde toen hoe dat traject in zijn werk gaat, wat er allemaal gebeurt als je je aanmeldt voor zo'n doos, wat er met de gegevens gebeurt...... Heb me toen gelijk ernstig voorgenomen dat mocht in verwachting raken (ik was toen net bezig met mijn tweede ISCI-behandeling ) ik me zeker niet zou aanmelden voor al die dozen .
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:29:21 #248
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60538425
Madelieve ff over de klossen, toen het voor mij ook zeker was dat het een ks werd, hebben we die ondingen ook verwijderd. Kraamzorg vond het geen probleem om het zo te controleren want daar hoefde ze niet voor krom. En het bed verschonen kon ze hier toch niet alleen aangezien we dat sowieso te zwaar voor haar vonden.

Tex, ik leef met je mee ik heb toen ook gruwelijk moeten spugen, in de 15km naar mijn werk moest de auto 3x aan de kant. Ik vertelde het dus al in de 8ste week toen ik op 1 dag 2x de prullenbak had vol gekotst
Toen ben ik net als Marit enkele weken thuis geweest of later begonnen op het werk.
Sterkte!
Misschien een tip tegen de misselijkheid, een pakje van die cream crackers in je tas, ja eten helpt tegen de misselijkheid hoe krom het dan ook lijkt. En ff naar de huisarts die heeft hele fijne tabletjes die bij mij maar 2 weken hielpen. Net als bij Riassa hepen zetpillen hier niet, we hebben een kwaal die nogal op elkaar lijkt.

aanmelden voor blije dozen doen! want dan krijg je ook 2x per jaar de reclame couponboekjes daarmee koop je een hoop producten bij supermarkt en drogist met veel korting!
Laatst had ik 4 bonnen die per stuk ¤10,- korting waard waren op 3 pakken pampers.
Kijk dat zet zoden aan de dijk
en de reclame valt reuze mee, hooguit van baby producten met af en toe een zakje voeding of een reep fruitachtige zooi, maar telefoontjes krijg ik bijna nooit omdat ik mijn nummer nergens opgeef aangezien ik alleen een mobiel heb.
Mama van Isa en Ties
pi_60539549
ik heb me ook voor allerlei zwangerdozen aangemeld... ben benieuwd wat daar allemaal voor troep in zit... hopelijk ook wel wat nuttige spulletjes... Kreeg van de week post van de babydump; reclamefolders en een paar sokjes. De folders heb ik weggegooid, maar die sokjes zjin altijd handig
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60540966
Hallo allemaal

Ik kom me hier "aanmelden"... Ik ben Carmella, 28 jaar en 10 weken zwanger. Nu ik richting de 12 weken ga durf ik hier eindelijk te gaan posten en aan te sluiten bij de rij, ook al vind ik het nog heel spannend, omdat het zo pril is.
Dinsdag heb ik m'n eerste afspraak/intake bij de VK en aan het eind van de week m'n eerste termijnecho. Ik begin al kriebels te krijgen, ik hoop dat alles goed is. Dit is m'n eerste zwangerschap, dus alles is nieuw.
Lichamelijk voel ik me al 6 weken hondsberoerd, ik ben letterlijk 24 uur per dag kotsmisselijk, dus ik ben blij dat ik nu even vakantie heb. Ik hoop dat ik bij de gelukkige hoor die na een week of 14 weinig tot geen last meer van de misselijkheid heeft.
Ik zou ook graag in het lijstje komen te staan, ik ben zo rond 3 Maart uitgerekend.

Nou ik hoop met jullie mee te kunnen kletsen, dat lijkt me heel erg gezellig!
pi_60541058

Gefeliciteerd Carmella! Je kan hier de komende tijd je hart ophalen met alles wat je (niet) wil weten over zwanger zijn en bevallen. En je staat erbij, in het lijstje.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 4 augustus 2008 @ 03:48:40 #252
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60542298
Ik ga zo met mijn vriendin naar het ziekenhuis, ze heeft veel pijn en als het goed is kan het elk moment beginnen! Dus spannend!
pi_60542505
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 03:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga zo met mijn vriendin naar het ziekenhuis, ze heeft veel pijn en als het goed is kan het elk moment beginnen! Dus spannend!
Spannend Speedy!

Carmella welkom en gefeliciteerd

Ik heb de hele nacht last gehad van harde buiken heb ik tot nu toe niet zo veelvuldig meegemaakt. Moet ik nu stappen ondernemen of alleen als er een bepaald ritme inzit? Heb me maar ziek gemeld, ik moest om 4.45 uur beginnen, dat trok ik vandaag écht even niet!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_60542630
Speedy spannend zeg!! Succes!
Carmella gefeliciteerd met je zwangerschap!! En welkom hier!
pi_60542632
Speedy, spannend

Carmella, welkom en van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:04:10 #256
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60542788
Carmella welkom hier!

Speedy ik hoop dat het grote werk al achter de rug is.

geppie je kunt natuurlijk altijd de vlos/gyn bellen als je denkt dat er wat begint. Misschien heb je door dat rommelen al wat ontsluiting.
Dit staat er op de site van mijn vlospraktijk:

Wanneer het je eerste kind is bel je ons als je 1 uur lang weeën hebt om de 2-3 minuten die 60 seconden duren. Zijn de weeën nog wisselend in duur en/of frequentie wacht dan nog even af.

Wanneer je al eens eerder bent bevallen bel je ons als je weeën hebt om de 5 min. Natuurlijk is het voornamelijk van belang dat je naar je lichaam luistert. Heb je ons eerder nodig dan bovenstaand beschreven bel dan gerust!! Het kan zijn dat we andere afspraken met je maken

En sterkte, neem een warmedouche of bad (echte weeën versterken dan) en probeer nog wat te slapen,als dit idd het begin is danheb je de rust hard nodig!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:18:20 #257
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60542850
Carmella van harte gefeliciteerd en welkom hier

Speedy heel veel succes

Ik heb me ook wel aangemeld voor de dozen, vind het toch wel erg leuk. Ook de tijdschriften die je krijgt met daarin ook veel leuke tips voor geboortekaartjessites...
Make love, not war ☮
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:52:47 #258
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60543089
Feli Camella Spannend hoor, zo'n eerste prille zwangerschap. En ik help je hopen dat je misselijkheid snel overgaat.

Speedy succes in het ziekenhuis ! Heeft ze al weeën?

Geppie, bij mijn praktijk hebben ze dezelfde regels als die Jelief postte, maar ze zeggen erbij dat als je het niet weet of niet vertrouwt dat je dan gewoon altijd kan bellen.
pi_60543195
Gefeliciteerd Carmella, spannend he zo'n eerste zwangerschap! Ik heb dat ook.

Speedy, succes in het ziekenhuis, we duimen!

Hoe zat het trouwens ook al weer met Rennies? Mogen die tijdens de zwangerschap?
Ik heb gister de hele dag zuurbranden in mijn keel gehad en telkens van die oprispingen, zit de hele dag van die ingehouden boertjes te laten...

[ Bericht 55% gewijzigd door Koningin op 04-08-2008 09:17:44 ]
pi_60543425
Rennies mogen volgens mij wel hoor.
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:24:10 #261
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_60543432
Madelieve ik weet niet of ik nog voor die tijd online kom want ik moet vanaf vandaag iedere dag naar het ziekenhuis en echt denderend gaat het niet dus ik weet niet of ikzelf voor woensdag nog kom maar ik wens je alle succes met je lief en natuurlijk met je keizersnede en alvast een hele fijn kraamtijd toegewenst.

Dit geld ook voor alle andere mama's die net als ik en Madelieve op het allerlaatst lopen maar nog niet helemaal zeker weten wanneer ze gaan bevallen.

Hier rommelt het de dagen wel door. Alles is klaar en in geval van nog hogere nood kunnen wij zo vertrekken.

Carmella welkom hier en Speedy heel veeel succes in het ziekenhuis.
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:25:02 #262
219033 Mibos2
pi_60543446
Kaar en Simmu wel excuses voor het voorpiepen hoor!!!
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:25:50 #263
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60543459
Ik heb die Rennies gewoon genomen. Het staat op de verpakking dat het mag, en tegenwoordig kijken ze wel uit niet voorzichtig te zijn met zwangerschappen en babies.

Ik had van een vriendin begrepen dat zij ze niet mocht van de verloskundige, maar moest het antwoord schuldig blijven waarom dat dan niet mocht. Het zal vast zo'n verloskundige zijn geweest die ook waarschuwt voor appeltaart e.d.
pi_60543463
hihi, wij *hebben* vannacht de vlos gebeld, want ik werd opeens 'ongesteld'. op het blaadje stond: "indien u bloed verliest dient u direct te bellen", dus dat deden we.

dat nare zweertje is nu ook opeens spontaan open, en ik heb steeds maar krampen. volgens de vlos zijn dit voorweeen. ik heb nu zo ongeveer elk kwartier, half uurtje krampen. ietsje erger dan wanneer ik ongesteld ben, niet zo erg als mijn eisprong. en mijn rug doet wel degelijk mee. rustig afwachten maar, ik moest maar bellen als er iets erger werd, ander morgenh gewoon naar de controle. en geslapen vannacht! ik werd dus maar een keertje wakker om te merken dat ik bloedde.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60543469
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef Mibos2 het volgende:
Kaar en Simmu wel excuses voor het voorpiepen hoor!!!
nee joh, het wordt een wedstrijdje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:29:33 #266
219033 Mibos2
pi_60543494
Nou als ik bovenstaande lees dan gooi ik vast een paar voorzichtige ertegenaan hoor!!!
pi_60543502
Koningin, Rennies mogen gerust tijdens de zwangerschap. Ik heb er ook heel veel baat bij en de vlos vond het geen probleem.
pi_60544630
Oeh, jullie gaan lekker!
Verse baby's in aantocht!
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:26:59 #269
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60545560
Carmella welkom! en Speedy: succes!

Ik begin zo langzamerhand een beetje last te krijgen van milde nesteldrang af en toe. Vooral 's avonds heb ik daar last van, alsof ik eigenlijk nog niet naar bed wil, en dus maar ga opruimen enzo...
pi_60545571
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:03 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd Carmella, spannend he zo'n eerste zwangerschap! Ik heb dat ook.

Speedy, succes in het ziekenhuis, we duimen!

Hoe zat het trouwens ook al weer met Rennies? Mogen die tijdens de zwangerschap?
Ik heb gister de hele dag zuurbranden in mijn keel gehad en telkens van die oprispingen, zit de hele dag van die ingehouden boertjes te laten...
Rennies mogen. Vloeibare Gaviscon werkt ,volgens mijn verloskundige destijds, beter. Omdat het vloeibaar is komt het beter op de goede plek dan wat je van een Rennie afsabbelt. Maar ik kan het je niet zeggen, want ik vind anijs vies en kreeg die Gaviscon dus niet weg.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:45:25 #271
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60545948
Toen ik zwanger was van Twan heb ik altijd Regla PH gebruikt tegen brandend maagzuur, dat werkte perfect. Ik heb het nu ook weer gekocht en thuis staan, voor het geval dat ik weer veel last krijg van brandend maagzuur. Ik heb die bij de apotheek gekocht trouwens.
Make love, not war ☮
pi_60546606
Mibos en Simmu jullie mogen gerust voorpiepen hoor!
Hier is nog helemaal niets aan de hand.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60546632
Ik heb vorige week ook de Rennies in huis gehaald, en gelukkig helpt het wel een beetje.
DolleMina, ik heb heel erg last van nesteldrang. Maar, eerst moeten er grote klussen gaedaan worden in de babykamer door Nixxx, dus ik kan nog geen meubeltjes neerzetten, of verven, etc. Gistermiddag bedacht ik dat we onze slaapkamer-ruimte beter konden benutten als we hem omdraaiden. En gisteravond om 20:00 uur besloot ik dat het dan ook maar meteen moest.
Het slaapt wel een beetje raar, maar ik ga het eerst maar een paar dagen proberen.. Voordeel is wel dat ik nu vlakbij de deur lig en binnen 15 seconden bij het toilet ben!
pi_60546776
Spannende ontwikkelingen weer hier!! Waar blijven die nieuwe kindjes??? Zet 'm op allemaal meiden!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:29:02 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_60546789
Welkom Carmella!
Speedy, succes!
Geppie, harde buiken zijn niet erg, zolang ze geen pijn doen en niet regelmatig komen. Wel is het vaak een teken dat je het wat rustiger aan moet doen. Als je er een hele nacht last van hebt gehad, zou ik wel even de vk bellen.
pi_60546985
Ik heb geen nesteldrang momenteel. Was het maar waar, want ik moet nog wel vanalles doen.
Moet mezelf momenteel echt dwingen om iets nuttigs te doen.

Hoe kom ik aan nesteldrang Ik heb wel dat ik heel graag alles klaar wil hebben en ik begin ook wel steeds, maar ik kom gewoon niet echt verder
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:43:34 #277
108648 cattie
lieve moeder
pi_60547126
Je mag wel wat nesteldrang van mij hebben freecell. Ik ben 17 weken zwanger en ik word nu al gek van mezelf. Namen, geboortekaartje, meubels, kleertjes, kamertje, alles moet af, liever vandaag dan morgen. Ik kom nog net niet met takjes en veertjes thuis om een nestje te bouwen. En dan moet ik nog ong 23 weken.
pi_60547152
Goeie vraag freecell! Hmm, geen idee. Ik denk dathet bij mij komt doordat we sinds september '07 dit huis hebben, en alles-echt alles vervangen moest worden, afgeschuurd, gestuct, etc. Nixxx en ik hebben de slechte gewoonte klussen niet helemaal af te maken ( ) waardoor het huis bijna-maar-eigenlijk-niet klaar is. En daar erger ik me nu zo aan dat ik alles af wil hebben en de babykamer nog wel als eerste. Dus: begin aan een grote verbouwing, dan komt dat nestelen vanzelf
pi_60547183
Oh, en namen, kleertjes, geboortekaartje... dat heb ik al bijna allemaal en ik moet nog 16 weken
pi_60547460

Ik had het in het begin ook wel, maar toen heb ik het een beetje onderdrukt, omdat ik het nog wat vroeg vond.
Nuja, je kan dus maar beter aan de nesteldrang toegeven, want het kan prima weer verdwijnen
pi_60547869
Pfff, ik moet even m;n ei kwijt.
Ik heb nu bijna anderhalve maand fysio voor mijn bekken. Eerst ging het echt beter, de laatste 2 weken gaat het hard achteruit. Op zich kan er verder weinig aan gedaan worden, ik weet wat ik moet doen, waar ik op moet letten, maar het wordt alsmaar erger. Ik werk nog 4 uur per dag, vind ik mega gezellig enzo, maar het helpt niet echt mee zeg maar... Aan de andere kant voel ik me zo'n zeikerd
Ik slaap gewoon slecht van de pijn, vooral met liggen is het enorm pijnlijk, ook daar al van alles geprobeerd: kussen tussen benen enz enz enz.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:16:14 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_60547929
Dat is erg naar Fuente. Wat zegt je fysio er van? Je bent in ieder geval geen zeikerd! Ik hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat.
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:27:55 #283
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60548206
Fuente wat vervelend. Heb je genoeg hulp om voor Sara te kunnen zorgen?
iig
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60548255
Feunte wat naar zeg! Ik hoop ook dat het snel beter gaat.
Ik heb denk ik links onderin mijn rug nu een zwakke plek gekregen. Schiet er soms in. En kan me dan ook niet goed bewegen. Als ik een tijd stil heb gezeten en ik sta op, ben ik net een oud vrouwtje.

En hier ook zuurbranden, vooral 's avonds. Rennies vind ik goor, word ik misselijk van.
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:43:26 #285
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60548613
Ow, zo'n nesteldrang heb ik nu net weer niet. Kleding wacht ik wel af, want we zullen best nog wel wat krijgen. Geboortekaartjes kunnen de maand tevoren nog wel, bovendien wil ik die zelf pas een week na de geboorte versturen ofzo. En misschien komt er nog wel meer deze kant op, qua cadeautjes.
pi_60548631
Mijn schoonzusje zei dat warme melk ook wel wil helpen tegen zuurbranden, zou het?
pi_60548791
De fysio kan verder weinig doen... allerlei voorzorgmaatregelen om te voorkomen dat het erger wordt zijn al genomen. Ik let bij alles op mijn houding, doe geen zware dingen, neem bewust mijn rust door bijvoorbeeld niet naar verjaardagen te gaan enz.
Manlief doet bijna alle verzorging van Sara: luiers, aankleden, badjes enz. Hij brengt haar weg naar het kdv, en haalt haar op (ivm trappen daar). Ik werk halve dagen en de middagen is Sara ook op het kdv zodat ik kan 'rusten'. Boodschappen doe ik niet meer, of ik haal ze wel en manlief tilt alle zware dingen. Autorijden gaat steeds moeilijker dus ook op mijn werk komen, want dan moet ik met de auto.
Pfffff. ik word ook kriegel van mijn eigen geklaag!

Ingrid, wat rot van zuurbranden! Ik had het bij Sara erg, nu nauwelijks. Ik nam reglaPH, dat hielp wel, bij jou misschien ook?
Sara
Merel
Ukje
pi_60548992
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef DolleMina het volgende:
Ow, zo'n nesteldrang heb ik nu net weer niet. Kleding wacht ik wel af, want we zullen best nog wel wat krijgen. Geboortekaartjes kunnen de maand tevoren nog wel, bovendien wil ik die zelf pas een week na de geboorte versturen ofzo. En misschien komt er nog wel meer deze kant op, qua cadeautjes.
Ik koop de kleertjes echt liever zelf...
Ik hou van simpel en mooi. Liefst 100% katoen. Geen tierenlantijntjes, geen kant, geen drukke printjes. En ik merk dat met kopen van kleertjes voor baby ik die neiging ook heel erg heb. Ik heb echt ook wel wat shirtjes met printjes, maar niet teveel. Verder ben ik een online-verlanglijstje aan het maken, waar ik dingen op zet die we graag als cadeautje willen hebben voor de baby. Tuurlijk garandeert dat niet dat je geen dingen krijgt die niet jouw smaak zijn, maar wel een beetje

Ook wil ik er niet vanuit gaan dat we wel genoeg kleertjes krijgen, dadelijk heeft mijn kind niets om aan te trekken . Dus ik wil 3 setjes in mt 56 in huis hebben, 3 a 4 in 62. Dat is nog steeds niet heeeel vreselijk veel, maar dan kan baby 2x per dag iets onderspugen en heb ik alsnog een schoon setje!
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:01:20 #289
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60549045
Ik dronk gewoon koude melk, gaat ook prima. Alleen was was ik op een gegeven moment de melk zat en ben ik op Rennies overgegaan. Nu al een tijdje geen last meer gehad van zuur, besef ik nu net.

Wat vervelend allemaal, Fuente. Ik wou dat ik een oplossing wist...

Ik kijk gewoon wat ik aan het einde van de zwangerschap verzameld heb, en als dat niet afdoende is koop ik gewoon wat bij... Ik ben lekker makkelijk wat dat betreft. Met of zonder tierelantijntjes: het wordt toch wel ondergespugd...
pi_60549074
Oh Fuente, ik weet hoe je je voelt. Het is zo'n rottige pijn, ik heb ook sinds 2 maanden 1 a 2x per week bekkenfysio, maar heb het idee dat het echt niet werkt.
Ik heb ook het idee dat zodra lief thuis is, ik alleen maar aan het klagen ben, en dat vind ik zo kut.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:16:11 #291
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60549334
Hey allemaal, even snel via mijn mob. Moeder en kindje maken het goed
naam cynthia leunk
datum 04-08-08
tijd 10:42
gewicht 2940 gram
bevalling heeft ongeveer 7.15 uur geduurd. Foto komt nog.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:17:35 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_60549359
Gefeliciteerd Speedy!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60549371
Fuente balen zeg!
Ik vind helemaal niet dat je teveel zeurt trouwens. Vind het meer dan logisch dat je gewoon even baalt en daar is dit het goede topic voor.

Net weer goedgekeurd bij vlos. BLoeddruk nog steeds laag (90/50) maar beeb is goed gegroeid, zit weer op schema en is ingedaald!
En ik hoef niet meer verplicht élke middag te slapen Wel elke dag ruim rust nemen trouwens, maar als ik dat braaf doe is even rustig zitten ipv slapen ook goed
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:17:57 #294
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60549373
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Speedy!

Vergeet niet je zinnetje onder je naam te veranderen, je bent nu pappa!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 augustus 2008 @ 14:18:12 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60549383
Gefeli Speedy
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:28:28 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60549630
Gefeliciteerd SpeedyGJ!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 augustus 2008 @ 14:34:28 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60549768
ben een halve dag weggeweest.. maar gefiliciteerd Speedy en Mrs. Speedy!!! even de rest bijlezen nu hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60549769
Speedy, gefeliciteerd!!!!
pi_60550000
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Koningin het volgende:
Mijn schoonzusje zei dat warme melk ook wel wil helpen tegen zuurbranden, zou het?
Jep, melk ongeveer 10 seconden doorkoken! Helpt heel goed tegen maagzuur/zuurbranden!
En een paar naturel chips kunnen ook goed helpen
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:48:51 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60550121
Speedy gefeliciteerd

ReglaPH werkte hier ook goed. Eerste fles zelf betalen de rest werd vergoed door de verzekering omdat het chronisch was (vlogens de HA). Succes in elk geval!! Oh en pepermuntjes en vanillevla willen ook weleens helpen.
pi_60550395
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef Carmella het volgende:
Hallo allemaal

Ik kom me hier "aanmelden"... Ik ben Carmella, 28 jaar en 10 weken zwanger. Nu ik richting de 12 weken ga durf ik hier eindelijk te gaan posten en aan te sluiten bij de rij, ook al vind ik het nog heel spannend, omdat het zo pril is.
Dinsdag heb ik m'n eerste afspraak/intake bij de VK en aan het eind van de week m'n eerste termijnecho. Ik begin al kriebels te krijgen, ik hoop dat alles goed is. Dit is m'n eerste zwangerschap, dus alles is nieuw.
Lichamelijk voel ik me al 6 weken hondsberoerd, ik ben letterlijk 24 uur per dag kotsmisselijk, dus ik ben blij dat ik nu even vakantie heb. Ik hoop dat ik bij de gelukkige hoor die na een week of 14 weinig tot geen last meer van de misselijkheid heeft.
Ik zou ook graag in het lijstje komen te staan, ik ben zo rond 3 Maart uitgerekend.

Nou ik hoop met jullie mee te kunnen kletsen, dat lijkt me heel erg gezellig!
Carmella, welkom!

Speedy, Gefeliciteerd

Ik heb woensdagochtend mijn 2e echo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')