Bedoel je Emesafene? Ik heb gewone pillen daarvan gekregen, vind ik persoonlijker fijner dan zetpillen.. Moet zeggen dat het in het begin goed hielp, nu op het moment lijkt het wel of ik ze niet meer slik (quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:30 schreef Lishe het volgende:
Tex, de huisarts heeft er zetpillen voor, mocht het aanhouden, he? Succes in ieder geval, het is echt zo vervelend...
Ik kreeg gewone pillen ivm het feit dat mijn darmen waarschijnlijk niets tot weinig doen met zetpillen. Ik heb twee weken terug geprobeerd 1 pil te slikken op een dag, ipv 2. Dat was helemaaaal geen succes, ik durf nog niet te stoppen dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Lishe het volgende:
Raissa, toen ze bij mij niet meer leken te werken ben ik gestopt, en was ik zowaar niet meer misselijk! Ik hoop voor jou hetzelfde!
En inderdaad zetpillen, ivm direct weer uitspugen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga zo met mijn vriendin naar het ziekenhuis, ze heeft veel pijn en als het goed is kan het elk moment beginnen! Dus spannend!
nee joh, het wordt een wedstrijdjequote:Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef Mibos2 het volgende:
Kaar en Simmu wel excuses voor het voorpiepen hoor!!!
Rennies mogen. Vloeibare Gaviscon werkt ,volgens mijn verloskundige destijds, beter. Omdat het vloeibaar is komt het beter op de goede plek dan wat je van een Rennie afsabbelt. Maar ik kan het je niet zeggen, want ik vind anijs vies en kreeg die Gaviscon dus niet weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:03 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd Carmella, spannend he zo'n eerste zwangerschap! Ik heb dat ook.
Speedy, succes in het ziekenhuis, we duimen!
Hoe zat het trouwens ook al weer met Rennies? Mogen die tijdens de zwangerschap?
Ik heb gister de hele dag zuurbranden in mijn keel gehad en telkens van die oprispingen, zit de hele dag van die ingehouden boertjes te laten...
Ik koop de kleertjes echt liever zelf...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef DolleMina het volgende:
Ow, zo'n nesteldrang heb ik nu net weer niet. Kleding wacht ik wel af, want we zullen best nog wel wat krijgen. Geboortekaartjes kunnen de maand tevoren nog wel, bovendien wil ik die zelf pas een week na de geboorte versturen ofzo. En misschien komt er nog wel meer deze kant op, qua cadeautjes.
Jep, melk ongeveer 10 seconden doorkoken! Helpt heel goed tegen maagzuur/zuurbranden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Koningin het volgende:
Mijn schoonzusje zei dat warme melk ook wel wil helpen tegen zuurbranden, zou het?
Carmella, welkom!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef Carmella het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
Ik kom me hier "aanmelden"... Ik ben Carmella, 28 jaar en 10 weken zwanger. Nu ik richting de 12 weken ga durf ik hier eindelijk te gaan posten en aan te sluiten bij de rij, ook al vind ik het nog heel spannend, omdat het zo pril is.
Dinsdag heb ik m'n eerste afspraak/intake bij de VK en aan het eind van de week m'n eerste termijnecho. Ik begin al kriebels te krijgen, ik hoop dat alles goed is. Dit is m'n eerste zwangerschap, dus alles is nieuw.
Lichamelijk voel ik me al 6 weken hondsberoerd, ik ben letterlijk 24 uur per dag kotsmisselijk, dus ik ben blij dat ik nu even vakantie heb. Ik hoop dat ik bij de gelukkige hoor die na een week of 14 weinig tot geen last meer van de misselijkheid heeft.
Ik zou ook graag in het lijstje komen te staan, ik ben zo rond 3 Maart uitgerekend.
Nou ik hoop met jullie mee te kunnen kletsen, dat lijkt me heel erg gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |