abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:50:19 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60517797
wat snoopy zegt, Madelieve (en wat een mooie buik heb je!). Hoe het ook allemaal verloopt, jullie kindje wordt geboren uit liefde en zal in een warm nestje terecht komen. Ook al is de start wat minder soepel.

djmo, wat schrijf je soms toch malle dingen. Volgens mij heb je echt teveel tijd. Alsof je als LLM nog überhaupt trek hebt een klachtenbrief te gaan schrijven naar het ziekenhuis waar je zelf bijna gaat bevallen Als Madelieve geen vertrouwen in het ziekenhuis zou hebben zou ze vast wel elders gaan bevallen. Misschien loopt het herstel wat stroef, dat wil niet zeggen dat ze geen goeie zorg bieden en niet het beste willen voor hem.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:53:06 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60517848
Rocka, haar man is al zo lang nierpatient.. ik zeg niet dat ze het nu meteen moet doen, maar dat die mogelijkheid er straks misschien wel is OID.. ik heb zelf geen verstand van die zaken, mijn vriend en ik zijn allebei gelukkig kerngezond, het was alleen een meedenkoptie, dat die gelijk als mal bestempeld wordt .. tja..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:55:31 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60517892
ah ok zo nee op die fiets...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60521940
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:09 schreef marit1978 het volgende:
hihi, ik moest die reaktie ook paar keer lezen omdat ik echt niet snap waar die toon nou vandaan komt?
gaat dat nou om die hoestbui / harde buik / bewegende baby ?
Ik begreep hem ook niet helemaal?
Als de beeb mij weer eens letterlijk blauwe plekken op mijn buik bezorgt, of als ik weer eens boven de plee hang piep ik ook wel eventjes. Dat wil nog niet zeggen dat ik straks er niet tegen kan als beeb huilt? Ik zie het verband ook gewoon niet!

Ik heb gisteren na een behoorlijke kotsbui TARA een aardappelschilmesje gegeven met de woorden: "met een keizersnee begin je daar! " *wijs*
Maar toch maar niet

En vandaag ben ik weer vrolijk en is alles wel weer prima
35 weken vandaag!
pi_60521955
Er zitten alweer vier verse babietjes aan te komen hier, binnenkort! Succes LLmama's.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60522200
goedemorgen!
super geslapen vannacht...eindelijk weer eens!
wel nog midden in de nacht na wc-bezoekje bedacht dat ik me een week vergis, ben 31wkn ipv 30
schiet op zo he?

V. heeft gisteren aanval van nesteldrang gehad, hele keuken incl. koelkast en vriezer is gesopt !!!
ik wist niet wat ik meemaakte
Babykamer staat gereed, ilse slaapt heerlijk in haar nieuwe kamertje
volgende week intake kraamzorg
en opeens bedenk ik me toch met enige spijt dat deze zwangerschap ook al weer bijna op zijn eind loopt
pi_60522202
Succes Madelieve! De bevalling komt nu wel heel dichtbij. Ik wens jullie een hele mooie kraamtijd toe, ondanks alle ellende er om heen!

Welkom terug Fruppel! Hier ook al aardig wat aangekomen hoor
pi_60522366
Marit, wat ga je hard zeg...
pi_60522461
Hier ook eindelijk weer lekker geslapen, het is ook een stuk minder warm! heerljk

Madelieve, fijn dat je mannetje van het vocht af is, dat maakt echt een verschil! Hopelijk komt hij snel weer wat aan, en dan door het eten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60523250
Goedemorgen! Heerlijk geslapen vannacht. Vind alleen het bed dat sinds een week op klossen staat helemaal niks, kan er bijna niet in of uit komen . Straks komt mijn vader en dan gaat hij de klossen er weer onderuit halen aangezien dat nu toch niet meer nodig is. Het was nogal een k-klusje omdat de lattenbodems los in het bed stonden, heeft hij vorige week met 30 graden gedaan en nu blijkt het dus voor niks geweest te zijn, arme man

Wanneer heeft Buiwkie zich eigenlijk hier voor het laatst laten zien? .
pi_60523373
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:24 schreef Madelieve het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen vannacht. Vind alleen het bed dat sinds een week op klossen staat helemaal niks, kan er bijna niet in of uit komen . Straks komt mijn vader en dan gaat hij de klossen er weer onderuit halen aangezien dat nu toch niet meer nodig is. Het was nogal een k-klusje omdat de lattenbodems los in het bed stonden, heeft hij vorige week met 30 graden gedaan en nu blijkt het dus voor niks geweest te zijn, arme man

Wanneer heeft Buiwkie zich eigenlijk hier voor het laatst laten zien? .
pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook! (en ik heb er ook zo'n moeite mee. ik moet me daar een partij klimmen om erin en eruit te komen! en ik kan niet meer bij mijn spulletjes op het nachtkastje zonder uit bed te rollen)

hier slaap ik nu 's nachts best goed (elke anderhalf uur ofzo naar de wc, dat wel). en het rommelt maar door. ik vertoon tekenen van ongesteld worden! kan dat duiden op een naderende bevalling? normaal als ik ongesteld moet worden is dat altijd heel duidelijk: dan krijg ik pukkels en een enorme (en pijnlijke!) bult op de venusheuvel. nu dus ook. en ik blijf steeds maar kleine beetjes slijm verliezen met een heel klein beetje bloed erbij. dit alles gecombineerd met een erg drukkend gevoel onder in mijn buik, veel harde buik en nu en dan een zere onderrug.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60523409
simmu..dat klinkt al als 'lekker' rommelen !
gelukkig dat je nog relatief goed aan je rust toe komt... probeer dat zo veel mogelijk te pakken nu!
pi_60523753
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef simmu het volgende:

[..]

pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook! (en ik heb er ook zo'n moeite mee. ik moet me daar een partij klimmen om erin en eruit te komen! en ik kan niet meer bij mijn spulletjes op het nachtkastje zonder uit bed te rollen)

Psies... anders moet iemand anders het bed voor je opmaken/verschonen hoor!! Wij hebben daar wel voor gekozen, Ellen vond de verhoging van het bed ook niet fijn. Dus ik maakte (en maak) het bed momenteel op.
pi_60523767
quote:
pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook!
Maar als ik na een dag of 5-6 thuiskom uit het ziekenhuis na een keizersnee, wat is dan nog het nut van die klossen? Het is geen onwil hoor maar ik kan gewoon niet bedenken wat ze ermee moet....

Simmu, het klinkt alsof je gaat voorpiepen hoor !
pi_60523823
waarschijnlijk krijg je ook na thuiskomst nog wel thuiszorg,
en zal ze je dus moeten/willen verzorgen... in ieder geval de wond moeten controlleren
en hiervoor moet je nu eenmaal zorgen voor een goede werkhoogte. Klossen dus.
Helaas weet je nu nog niet of je iemand treft die er niet zo'n probleem van maakt als je het niet geregeld hebt.
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:09:27 #216
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60523940
zow ik ben weer terug van vakantie.... heerlijk 10 dagen weg geweest en heel warm gehad en at in Denemarken

Zal nu eerst eens even dit topic gaan teruglezen....
Make love, not war ☮
pi_60523948
Okee, gaat om het bed verschonen natuurlijk, dank je Crumpet!
Nou ja, dat doen mijn moeder/zus/schoonmoeder dan wel, vind die klossen echt niks .

Marit, die wond, dat is het litteken op mijn buik... zal toch niet zo'n probleem zijn om daar even naar te kijken op een bed van 50cm hoog ?
pi_60523980
Diaan, welkom terug! Ik vind Denemarken zo leuk, ook perfect vakantieland met kinderen!
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:16:35 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60524066
Ik had gewoon een opstapje naast mijn bed staan als hulpje om erin en eruit te komen. Niet dat ik nou zo klein ben, maar ik vond het toch wel handig.
Ik vond dat hoge bed echt een verademing. Kwam dat lage bed echt amper meer uit zonder hulp.

Madelieve, van wat ik ervan begrepen heb is sowieso in en uit je bed komen na een KS geen pretje en wellicht is het dan juist wel een verademing dat je je eraf kan laten glijden ipv dat je echt op moet staan.
Mss is dat iets dat je in het keizersnede topic kan vragen?
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:35:32 #220
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60524402
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:09 schreef Madelieve het volgende:
Okee, gaat om het bed verschonen natuurlijk, dank je Crumpet!
Nou ja, dat doen mijn moeder/zus/schoonmoeder dan wel, vind die klossen echt niks .

Marit, die wond, dat is het litteken op mijn buik... zal toch niet zo'n probleem zijn om daar even naar te kijken op een bed van 50cm hoog ?
met de bevalling van Twan had ik ook geen klossen onder mn bed... ben in het ziekenhuis bevallen en had ze wel op de slaapkamer liggen mocht de kraamverzorgster toch klossen willen. Voor haar hoefde het niet, ze maakte gewoon het bed op en deed ook gewoon de controles...

Madelieve en Mibos spannende week voor jullie hoor.....

En Tex van harte gefeliciteerd en welkom hier... leuk dat je ook zwanger bent.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 augustus 2008 @ 12:51:06 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60524669
welkom terug diaan, veel gedaan/gezien op/in ja vakantie???

simmu, fijn dat het slapen beter gaat

ik dacht even dat ik gek werd daarnet, ik kon de gratis doos van felicitas ophalen, kon ik nergens die bon meer vinden ... heb anderhalf uur lopen zoeken. enfin ik ga hem straks ophalen, ik kan hier thuis toch niets doen, ze zijn een schutting om de tuin aan het zetten, foto's dus ik loop alleen maar in de weg
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 3 augustus 2008 @ 13:14:53 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_60525096
Madelieve, als je ze er toch al onder hebt zitten, zou ik ze wel nog even laten zitten. Mocht je na de ks thuis komen en de kwaamzorg vindt het niet nodig en jij vindt het niet fijn, dan kun je ze er dan nog onderuit (laten) halen.

Ik voel de afgelopen dagen de baby elke dag wel een paar keer echt goed! Zo leuk! het gevoel van de baby die schopt en beweegt vind ik het leukste van de hele zwangerschap!
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:15:40 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_60525116
Simmu, Mibos, Madelieve, heel veel succes, het zal niet lang meer duren voordat jullie je baby's vast hebben!
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:21:32 #224
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60525221
Madelieve... 9 liter???????? Dat is ècht veel! En wat is hij veel afgevallen zeg... Maar wel fijn dat ze nu eindelijk eens verder aan het kijken zijn...!! Sterkte...!

Hee Diaan en Fruppel...welkom terug!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:41:20 #225
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60525568
Och Madelieve, ik hoop oprecht dat je vriend het vlug wat beter maakt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60526263
Klossen, oja! Dat moet volgens het kraambureau ongeveer vanaf deze week.
Zal TARA er eens achteraan sturen
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:59:45 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60526953
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 08:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb gisteren na een behoorlijke kotsbui TARA een aardappelschilmesje gegeven met de woorden: "met een keizersnee begin je daar! " *wijs*
Maar toch maar niet

En vandaag ben ik weer vrolijk en is alles wel weer prima
35 weken vandaag!

was je het zó zat meid toch! komt allemaal wel goed over een jaar verlang je naar je zwangerschap
nog maar een paar weken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 3 augustus 2008 @ 15:02:15 #228
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60527001
Pfff, bij Noah was ik wel misselijk maar ik heb ik nooit hoeven spugen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat nu weer zo zou gaan hoewel ik heus wel verhalen ken van mensen waarbij dat ook niet opging. Maar goed, vanochtend kwam m'n ontbijt er heel hard weer uit, dus het lijkt erop deze keer toch anders te gaan. Wat een ellende zeg. Hoe kunnen mensen zo werken als ze zo misselijk zijn? Als ik lui op de bank hang gaat het nog wel, maar op mijn werk moet ik de hele dag alleen maar lopen. En wat als je onderweg in de bus bijv moet? En hoe hou je het in hemelsnaam verborgen voor collega's? Nou ja, ik besef me nu destemeer hoe makkelijk ik het de vorige keer had!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60527854
tex.. wat balen !

ik kon niet werken toen ik zo misselijk was tijdens eerste zwangerschap hoor!
ben paar weken thuis geweest, tot ik weer wat aktiever kon zijn zonder te spugen.
pi_60530057
Madielieve, 9 liter, jeetje wat veel. Wens je man heel veel beterschap van mij.

En voor volgend weekend mama! Wow!
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:39:14 #231
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60530392
hè bah tex!

Nou ik ben zwanger hoor. Mijn buik begint de vormen van een zwangere buik aan te nemen ipv een zwemband Daardoor kan ik mij niet zo makkelijk meer omdraaien in bed. Emma tillen doe ik alleen nog maar als het écht nodig is heb ik besloten. Mijn schaambeen en banden beginnen zeurderig pijn te doen. Ik wil voorkomen dat dat al snel erger wordt.
Dus ook maar even zo min mogelijk trap lopen en met benen tegen elkaar aan draaien en uit bedstappen. dat ik dit tikte meteen maar netjes mijn voeten naast elkaar op de grond gezet

vanmiddag hebben we Emma aan grootoma laten vertellen dat er een baby komt

Dinsdag weer naar de vlos, Emma en mijn mams gaan mee.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 augustus 2008 @ 19:21:05 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60532147
herkenbaar jelief.. ik kan ook amper meer draaien in bed dinsdag veel plezier en succes bij de vlos

één ding weet ik wel, ik ga nooit meer op zondagmiddag naar zuidplein.. het was druk, niet normaal meer .. in de etos stonden er een man of 20 voor me ofzo.. ik zweette me kapot op de terugweg naar huis en waarvoor???
voor dit dus voornamelijk folders en tijdschriften, twee luiers, een speen en een bewaarbakje van zwitsal gevuld met babybillendoekjes . ik had ook nog langs de prenatal gewild, maar het was gewoon echt veel te druk

pi_60533465
Dan heb je nog mazzel. Bij mij zat er niks in het zwitsalbakje.
De tijdschriften had ik nog niet gehad, dat was wel leuk!
pi_60533482
hihi, hier was het doosje nieteens gevuld met billendoekjes !!!
goede score dus!

edit; bij ingrid dus ook al niet zie ik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 augustus 2008 @ 20:26:06 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60533532
zou dat kunnnen liggen aan het filiaal? of aan de tijd van het jaar?? als ik julile hoor zo, dan heb ik idd mazzel gehad en dan, alles is meegenomen, dus ... een gegeven paard enzo

zondag 3 augustus 2008 @ 20:30:31 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60533648
Tex, de huisarts heeft er zetpillen voor, mocht het aanhouden, he? Succes in ieder geval, het is echt zo vervelend...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60533659
hier nu 2wkn terug opgehaald
na eerder voor niets geweest te zijn..dus is nieuwe vooraad !
Filiaal zuid-limburg
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:38:18 #238
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60533840
Okey, als er dat soort troep in die dozen zit, dan hoef ik die dingen ook niet. Want ik durf te wedden dat er daarna nog een heleboel reclame in mijn brievenbus belandt ook...
pi_60533890
Precies de reden dat ik ze niet aangevraagd heb en niet ga doen ook.
pi_60533931
och..reclame kun je weggooien
en de kortingsbonnen die er bij zitten even screenen op mogelijk toch "handig-zijn"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 augustus 2008 @ 20:49:22 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60534160
idd en de prenatal doos (dozen) hebben echt leuke dingen (en handige!!) erin zitten. vorige keer had ik toen een vol pak luiers, een pak opvolgmelk, een verdeeldoosje voor de melk, een spuugdoekje, ook een box met billendoekjes, een flessenspeen en een fopspeen ..
en die reclame, smijt ik gewoon weg zoals marit zegt hooguit de bonnen even nakijken of er wat tussen zit idd

pi_60534934
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 20:30 schreef Lishe het volgende:
Tex, de huisarts heeft er zetpillen voor, mocht het aanhouden, he? Succes in ieder geval, het is echt zo vervelend...
Bedoel je Emesafene? Ik heb gewone pillen daarvan gekregen, vind ik persoonlijker fijner dan zetpillen.. Moet zeggen dat het in het begin goed hielp, nu op het moment lijkt het wel of ik ze niet meer slik ( vroeg gisteren ook nog even of ik ze nog wel nam ) maar dat doe ik dus wel. Nou ja, alle beetjes minder misselijk helpen.
pi_60535022
Ben benieuwd naar Buiwkie! Iemand nieuws?
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:57:42 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60535927
Raissa, toen ze bij mij niet meer leken te werken ben ik gestopt, en was ik zowaar niet meer misselijk! Ik hoop voor jou hetzelfde!
En inderdaad zetpillen, ivm direct weer uitspugen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60536003
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Lishe het volgende:
Raissa, toen ze bij mij niet meer leken te werken ben ik gestopt, en was ik zowaar niet meer misselijk! Ik hoop voor jou hetzelfde!
En inderdaad zetpillen, ivm direct weer uitspugen.
Ik kreeg gewone pillen ivm het feit dat mijn darmen waarschijnlijk niets tot weinig doen met zetpillen. Ik heb twee weken terug geprobeerd 1 pil te slikken op een dag, ipv 2. Dat was helemaaaal geen succes, ik durf nog niet te stoppen dus
pi_60536174
Het gaat er mij vooral om dat ik ab-so-luut geen trek heb in de navolgende junkmail. En een pak luiers koop ik zelf wel.. Ik vind geen troep in de brievenbus prettiger dan een pak luiers krijgen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, dat weet ik ook wel hoor
pi_60536612
Reinhilde, ik heb ook niks aangevraagd, had er ook geen zin in...

Vorig jaar hadden we met mijn werk een stand op de Jonge Gezinnen beurs die georganiseerd wordt door Felicitas (oa uitgever van Ouders van Nu, Groter Groeien en nog meer van die titels). Zij hebben ook zo'n Zwangerdoos en een Babydoos. Zij vertelde toen hoe dat traject in zijn werk gaat, wat er allemaal gebeurt als je je aanmeldt voor zo'n doos, wat er met de gegevens gebeurt...... Heb me toen gelijk ernstig voorgenomen dat mocht in verwachting raken (ik was toen net bezig met mijn tweede ISCI-behandeling ) ik me zeker niet zou aanmelden voor al die dozen .
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:29:21 #248
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60538425
Madelieve ff over de klossen, toen het voor mij ook zeker was dat het een ks werd, hebben we die ondingen ook verwijderd. Kraamzorg vond het geen probleem om het zo te controleren want daar hoefde ze niet voor krom. En het bed verschonen kon ze hier toch niet alleen aangezien we dat sowieso te zwaar voor haar vonden.

Tex, ik leef met je mee ik heb toen ook gruwelijk moeten spugen, in de 15km naar mijn werk moest de auto 3x aan de kant. Ik vertelde het dus al in de 8ste week toen ik op 1 dag 2x de prullenbak had vol gekotst
Toen ben ik net als Marit enkele weken thuis geweest of later begonnen op het werk.
Sterkte!
Misschien een tip tegen de misselijkheid, een pakje van die cream crackers in je tas, ja eten helpt tegen de misselijkheid hoe krom het dan ook lijkt. En ff naar de huisarts die heeft hele fijne tabletjes die bij mij maar 2 weken hielpen. Net als bij Riassa hepen zetpillen hier niet, we hebben een kwaal die nogal op elkaar lijkt.

aanmelden voor blije dozen doen! want dan krijg je ook 2x per jaar de reclame couponboekjes daarmee koop je een hoop producten bij supermarkt en drogist met veel korting!
Laatst had ik 4 bonnen die per stuk ¤10,- korting waard waren op 3 pakken pampers.
Kijk dat zet zoden aan de dijk
en de reclame valt reuze mee, hooguit van baby producten met af en toe een zakje voeding of een reep fruitachtige zooi, maar telefoontjes krijg ik bijna nooit omdat ik mijn nummer nergens opgeef aangezien ik alleen een mobiel heb.
Mama van Isa en Ties
pi_60539549
ik heb me ook voor allerlei zwangerdozen aangemeld... ben benieuwd wat daar allemaal voor troep in zit... hopelijk ook wel wat nuttige spulletjes... Kreeg van de week post van de babydump; reclamefolders en een paar sokjes. De folders heb ik weggegooid, maar die sokjes zjin altijd handig
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60540966
Hallo allemaal

Ik kom me hier "aanmelden"... Ik ben Carmella, 28 jaar en 10 weken zwanger. Nu ik richting de 12 weken ga durf ik hier eindelijk te gaan posten en aan te sluiten bij de rij, ook al vind ik het nog heel spannend, omdat het zo pril is.
Dinsdag heb ik m'n eerste afspraak/intake bij de VK en aan het eind van de week m'n eerste termijnecho. Ik begin al kriebels te krijgen, ik hoop dat alles goed is. Dit is m'n eerste zwangerschap, dus alles is nieuw.
Lichamelijk voel ik me al 6 weken hondsberoerd, ik ben letterlijk 24 uur per dag kotsmisselijk, dus ik ben blij dat ik nu even vakantie heb. Ik hoop dat ik bij de gelukkige hoor die na een week of 14 weinig tot geen last meer van de misselijkheid heeft.
Ik zou ook graag in het lijstje komen te staan, ik ben zo rond 3 Maart uitgerekend.

Nou ik hoop met jullie mee te kunnen kletsen, dat lijkt me heel erg gezellig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')