Ik begreep hem ook niet helemaal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:09 schreef marit1978 het volgende:
hihi, ik moest die reaktie ook paar keer lezen omdat ik echt niet snap waar die toon nou vandaan komt?
gaat dat nou om die hoestbui / harde buik / bewegende baby ?
pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook! (en ik heb er ook zo'n moeite mee. ik moet me daar een partij klimmen om erin en eruit te komen! en ik kan niet meer bij mijn spulletjes op het nachtkastje zonder uit bed te rollen)quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:24 schreef Madelieve het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen vannacht. Vind alleen het bed dat sinds een week op klossen staat helemaal niks, kan er bijna niet in of uit komen. Straks komt mijn vader en dan gaat hij de klossen er weer onderuit halen aangezien dat nu toch niet meer nodig is. Het was nogal een k-klusje omdat de lattenbodems los in het bed stonden, heeft hij vorige week met 30 graden gedaan en nu blijkt het dus voor niks geweest te zijn, arme man
Wanneer heeft Buiwkie zich eigenlijk hier voor het laatst laten zien? .
Psies... anders moet iemand anders het bed voor je opmaken/verschonen hoor!! Wij hebben daar wel voor gekozen, Ellen vond de verhoging van het bed ook niet fijn. Dus ik maakte (en maak) het bed momenteel op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook! (en ik heb er ook zo'n moeite mee. ik moet me daar een partij klimmen om erin en eruit te komen! en ik kan niet meer bij mijn spulletjes op het nachtkastje zonder uit bed te rollen)
Maar als ik na een dag of 5-6 thuiskom uit het ziekenhuis na een keizersnee, wat is dan nog het nut van die klossen? Het is geen onwil hoor maar ik kan gewoon niet bedenken wat ze ermee moet....quote:pas op met die klossen hoor, de kraamzorg wil die ook!
met de bevalling van Twan had ik ook geen klossen onder mn bed... ben in het ziekenhuis bevallen en had ze wel op de slaapkamer liggen mocht de kraamverzorgster toch klossen willen. Voor haar hoefde het niet, ze maakte gewoon het bed op en deed ook gewoon de controles...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:09 schreef Madelieve het volgende:
Okee, gaat om het bed verschonen natuurlijk, dank je Crumpet!
Nou ja, dat doen mijn moeder/zus/schoonmoeder dan wel, vind die klossen echt niks.
Marit, die wond, dat is het litteken op mijn buik... zal toch niet zo'n probleem zijn om daar even naar te kijken op een bed van 50cm hoog?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb gisteren na een behoorlijke kotsbui TARA een aardappelschilmesje gegeven met de woorden: "met een keizersnee begin je daar!" *wijs*
Maar toch maar niet
En vandaag ben ik weer vrolijk en is alles wel weer prima
35 weken vandaag!
Bedoel je Emesafene? Ik heb gewone pillen daarvan gekregen, vind ik persoonlijker fijner dan zetpillen.. Moet zeggen dat het in het begin goed hielp, nu op het moment lijkt het wel of ik ze niet meer slik (quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:30 schreef Lishe het volgende:
Tex, de huisarts heeft er zetpillen voor, mocht het aanhouden, he? Succes in ieder geval, het is echt zo vervelend...
Ik kreeg gewone pillen ivm het feit dat mijn darmen waarschijnlijk niets tot weinig doen met zetpillen. Ik heb twee weken terug geprobeerd 1 pil te slikken op een dag, ipv 2. Dat was helemaaaal geen succes, ik durf nog niet te stoppen dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Lishe het volgende:
Raissa, toen ze bij mij niet meer leken te werken ben ik gestopt, en was ik zowaar niet meer misselijk! Ik hoop voor jou hetzelfde!
En inderdaad zetpillen, ivm direct weer uitspugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |