abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60429034
Janena gefeliciteerd!!!!!!
pi_60429237
Janena gefeliciteerd!
We waren tegelijk uitgerekend. Maar hier nog geen aankondiging hoor!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60429325
Janena, van harte gefeliciteerd.
Mooie datum 26 juli
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:04:26 #254
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60429731
Janena gefeliciteerd en Madelieve wat fijn dat je man weer thuis is!

en dat onzekere gevoel tja ik herinner het me nog wel, ik voelde me namelijk erg lelijk door al het vocht vasthouden en toen ik begon te waggelen voelde ik me echt super dik, vet en walgelijk. Mijn man geeft nu trouwens ook eerlijk toe dat hij me toen niet echt aantrekkelijk vond maar dat begrijp ik voor de volle 200% als ik de foto's terug zie.
Maar hij heeft geen moment minder van me gehouden, juist meer als ooit.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik hem nog nooit zo trots op me heb zien zijn als toen de bevalling in alle hevigheid startte. Ach ja het is allemaal weer goed gekomen met me ik zie er weer uit als voor de zwangerschap en zeg heel eerlijk dat ik daar wel blij om ben
Mama van Isa en Ties
pi_60429915
janena, gefeliciteerd met jullie 3e zoon!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:15:04 #256
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60431815
Gefeliciteerd Janena
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:24:01 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60432044
Marlieske, jij had toch van die vreselijke dikke voeten? Of herinner ik me nu foot's van een ander?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60436180
Madelieve, wat fijn dat je man thuis is, lijkt me een heerlijk gevoel!

Janene, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke foto's.

Hoe zit het eigenlijk met het foliumzuur? Op het potje staat t/m 8 weken, de VK zei volgens mij t/m 10 weken en op internet lees ik t/m 11 weken. Mijn potje is op en dan moet ik een nieuw open maken.....en ben 10 w en 3 d.
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:28:09 #259
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60436262
Janena gefeliciteerd
Simmu wat goed dat alles nu weer degoede kant op lijkt te gaan!
Madelieve wat fijn dat je man nu weer lekker thuis is bij je nu kun je toch met n geruster hart op je wolkje zitten ondanks alle hectiek natuurlijk die de situatie meebrengt.
Koningin, als je twijfelt over wel of niet een nieuw foliumzuurpotje aan te schaffen is misschien een optie om ipv pure foliumzuur nu de zwangerschapsvitamine te gaan gebruiken, hier zit ook nog foliumzuur in maar in minder hoge concentratie. en natuurlijk ook alle andere vitamines die je nodig hebt

Hier eindelijk een redelijk termijn gekregen en de voorlopige uitreken datum ligt dan ook op 14 februari ( en wat hoop ik dat het kindje nu op de uitgerekende datum ter wereld komt Dus als ik in de OP mag zou ik dat erg fijn vinden.

Verder oververmoeid hier, niet kunnen slapen en als je dan eindelijk slaapt... gaat de babyfoon gillen dan besluit mn hummeltje dat ze nu toch wel heel veel pijn heeft van haar tandjes, of dat pappa en mamma toch even moeten kijken hoe ze haar best heeft gedaan om in haar bedje te gaan staan maar.... mamma mag 's middags wel eventjes slapen van haar, maar alleen als ze mee mag en de smurfen mag kijken op bed
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:11:42 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_60436838
janena van harte gefeliciteerd

(hoe spreek je de naam uit?)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:21:56 #261
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60436998
Janena gefeliciteerd met jullie zoon!
Madelieve, fijn dat je man weer thuis is
Crumpet wat een lieve en mooie foto

Dit is mijn eerste dag 'ziek' thuis, maar het voelt een beetje als spijbelen

Vanavond voor het eerst zwangerschapsgym, althans voor mij voor het eerst, de rest van de groep is vorige week al voor het eerst geweest. Gevalletje dementie... brief wel gehad, maar even apart gelegd voor ik hem open maakte en helemaal vergeten en toen ik hem openmaakte, was vorige week woensdag al geweest...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60437581
Marie79, ik heb een beetje gemist waarom je thuis zit geloof ik
Maar de zwangerschapsdementie is herkenbaar Naar boven lopen om iets te pakken en met lege handen weer beneden komen hahaha

Ik moet zo naar de verloskundige, check up tijd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60438074
Fuente, veel plezier bij de verloskundige!
pi_60438325
zo, trug van de echo (ze hadden de afspraak verzet).
baby ligt idd keurig met het koppie naar beneden, en goed diep in het bekken, doch nog niet helemaal ingedaald! (en nog anderhalve week te gaan voor de uitgerekende datum, dus dat kan best). baby is idd aan de kleine kant, maar nog wel binnen de normale parameters, geizen het feit dat ik 1.60 ben (ja, heus! dat haal ik best!) kon dat ook wel, en was dat geen reden tot zorg.

en vannacht redelijk tot goed geslapen (ondanks de warmte, het spugen en de diarree). zodadelijk weer trug naar bed, en dan naar de huisarts
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60438776
Gefeliciteerd Janena!
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:01:03 #266
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60438823
Ik zit thuis omdat vorige week bij de vlos bleek dat mijn bloeddruk niet gedaald was, maar hetzelfde als de vorige keer. En het had móeten dalen. Het is niet heel hoog (onderdruk 80), van anderen hoor ik wel dat hun vlos zegt dat dit acceptabel was, maar het is meer uit voorzorg.
En als het nu niet daalt, is de kans alleen maar groter dat ik aan het einde wél met een veel te hoge onderdruk loop...

Fuente, succes bij de vlos!

Simmu fijn dat de baby netjes naar beneden ligt! En ook heerlijk dat je goed geslapen hebt...
pi_60438965
Mooi dat het goed was Simmu!
En volgens mij lieg je er een centimeter bij
pi_60439202
Ik voel me mishandeld door beeb.
Ik heb gewoon blauwe plekken op mijn buik van het schoppen
pi_60439761
Fijn dat het goed is Simmu! (Ik ben ook 1.60! Mooiste lengte die er is )
Madelieve, wat ontzettend fijn dat je man weer thuis is, ook voor hem lijkt me dat erg fijn.
Fuente, veel plezier bij je check-up

Hier 23 weken.
pi_60440214
Janena en co: gefeliciteerd!

Madelieve en Simmu, toch goed nieuws hé, stapje voor stapje!

Ik voel me ook wel echt vet en dik en lelijk en opgezwollen . Mijn man is wel erg lief, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij me nog ietwat aantrekkelijk vindt . Hij moet me wel echt heel erg graag zien .
pi_60440240
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Ik voel me mishandeld door beeb.
Ik heb gewoon blauwe plekken op mijn buik van het schoppen
Dat heb ik dan weer niet, ik voel de baby meer "schuiven" en draaien dan echt stampen.
Maar als hij dan eens flink uithaalt *wow* dan zie ik ook wel sterretjes van de pijn.
Maar dat is dus maar heel af en toe .
pi_60440314
Fruppel, hoe is het eigenlijk met jou? We horen je zo weinig.
pi_60440388
Gefeliciteerd Janena! Mooie datum idd 26 juli zelfde als mijn dochter

Ik zie trouwens dat ik nog met de 'oude' datum in de OP staat. Wil iemand dit evt aanpassen naar 23 november?
Dan stijg ik weer een paar plaatsjes haha. [Gedaan- Webkim]

[ Bericht 6% gewijzigd door Webkim op 30-07-2008 12:11:42 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60440455
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet, ik voel de baby meer "schuiven" en draaien dan echt stampen.
Maar als hij dan eens flink uithaalt *wow* dan zie ik ook wel sterretjes van de pijn.
Maar dat is dus maar heel af en toe .
Hier zeer regelmatig. En dat woelen en draaien doetie ook voornamelijk bovenin, tegen de bovenrand van mijn baarmoeder aan. En die voelt dan ook helemaal beurs aan. Zelfs er overheen aaien doet al pijn, vooral 's avonds
pi_60440488
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef Igraine het volgende:
Gefeliciteerd Janena! Mooie datum idd 26 juli zelfde als mijn dochter

Ik zie trouwens dat ik nog met de 'oude' datum in de OP staat. Wil iemand dit evt aanpassen naar 23 november?
Dan stijg ik weer een paar plaatsjes haha.
Voordringer!
pi_60440581
Auw Freecell, dan heb ik misschien toch nog een voordeel met mijn grote buik (lekker veel plek). Volgens de gyn heb ik ook erg veel vruchtwater, dat werkt misschien ook schokdempend .

Nog een "leuk" verhaaltje trouwens hier: mijn moeder heeft zichzelf uitgeroepen tot (doop)meter van ons kindje, terwijl we zelf al vrienden gevraagd hadden. Toen we haar dat vertelde, was ze echt in alle staten. Herkenbaar voor iemand?
Wij hebben bewust gekozen voor vrienden omdat mijn man zijn vader al lang geleden overleden is en hij geen dichte mannelijke familieleden heeft. Mijn moeder heeft echt enkele krasse uitspraken gedaan (het is toch niet onze fout dat jouw man zijn vader dood is, nu kan ik geen nieuwe kleren kopen (voor het doopfeest -en dan weten we nog niet eens of we het kind gaan dopen), als zij meter werd, dan kon de peter haar niet veel schelen, dat mocht dan wél een vriend van mijn man zijn, zolang zij dus maar meter was), brrrrrr soms schrik je toch wel even, zelfs van je eigen moeder.
Ik ga alleszins voet bij stuk houden, zeker na haar reactie, maar makkelijk is het niet!
pi_60440684
Wow Liza Dat is inderdaad een onverwacht heftige reactie!

Gelukkig zitten we hier in het Noorden niet met peters en meters (en zitten we in een evangelische kerk, dus dopen is 16+ )
pi_60441298
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:07 schreef freecell het volgende:
Mooi dat het goed was Simmu!
En volgens mij lieg je er een centimeter bij
sssjt!
pi_60441441
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef OooLizaooO het volgende:
Auw Freecell, dan heb ik misschien toch nog een voordeel met mijn grote buik (lekker veel plek). Volgens de gyn heb ik ook erg veel vruchtwater, dat werkt misschien ook schokdempend .

Nog een "leuk" verhaaltje trouwens hier: mijn moeder heeft zichzelf uitgeroepen tot (doop)meter van ons kindje, terwijl we zelf al vrienden gevraagd hadden. Toen we haar dat vertelde, was ze echt in alle staten. Herkenbaar voor iemand?
Wij hebben bewust gekozen voor vrienden omdat mijn man zijn vader al lang geleden overleden is en hij geen dichte mannelijke familieleden heeft. Mijn moeder heeft echt enkele krasse uitspraken gedaan (het is toch niet onze fout dat jouw man zijn vader dood is, nu kan ik geen nieuwe kleren kopen (voor het doopfeest -en dan weten we nog niet eens of we het kind gaan dopen), als zij meter werd, dan kon de peter haar niet veel schelen, dat mocht dan wél een vriend van mijn man zijn, zolang zij dus maar meter was), brrrrrr soms schrik je toch wel even, zelfs van je eigen moeder.
Ik ga alleszins voet bij stuk houden, zeker na haar reactie, maar makkelijk is het niet!
heel herkenbaar! en zeker nu zit je echt niet op dergelijke dingen te wachten. wat is dat toch met die familie?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 juli 2008 @ 12:49:29 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60441458
zoiets verwacht je toch niet van je eigen moeder liza .. heel veel sterkte en succes met het "weerstaan" van dat "gedram", als ik het zo mag noemen...

simmu jij had goed geslapen las ik gauw?? fijn dat het beter gaat nu

en nu de rest bijlezen, pc had kuren en ik heb weer bagger geslapen, lag ik eindelijk lekker, lopen de kids van de hoek over de brandtrap te rennen *grr* (ding staat precies voor mijn slaapkamerram)

en nu schop ik mijn pc aan gort als hij nog één keer vastloopt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:57:37 #281
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60441642
Reinhilde, ik wilde precies hetzelfde posten

Liza, wat erg dat je moeder die dingent zo zegt
pi_60445774
Volgens mij heb ik of een aanval van nesteldrang, of de hitte is me te veel geworden.
Ik heb net een kledingkast uit elkaar gesloopt, staan verven (plafondrand), 6 verhuisdozen met spullen uitgezocht, 2 boekenkasten leeggehaald en verplaatst en ik ga zo nog even stofzuigen en nog een muur verven. Mn jurkje is helemaal nat van het zweet maar ik-wil-dat-de-woonkamer-af-is!!! Zo.
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:12:49 #283
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_60446352
Bedankt voor alle felicitaties!

Sewdou spreek je uit als see-doe en eventueel op zijn senegalees als SEEwDOE (een zachte w).
De naam komt uit Senegal, net als de namen van de andere 2 boeven hier (Moussa en Dialo).

Ik was net van plan om mijn bevallingsverslag te schrijven maar pfff wat is het benauwd hier zeg, doe het later wel!
Sewdou ligt i.i.g. lekker te pitten, kan me geen zoetere baby voorstellen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:16:52 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_60446467
Janena, gefeliciteerd

Speedy?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60446585
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Reinhilde het volgende:
Volgens mij heb ik of een aanval van nesteldrang, of de hitte is me te veel geworden.
Ik heb net een kledingkast uit elkaar gesloopt, staan verven (plafondrand), 6 verhuisdozen met spullen uitgezocht, 2 boekenkasten leeggehaald en verplaatst en ik ga zo nog even stofzuigen en nog een muur verven. Mn jurkje is helemaal nat van het zweet maar ik-wil-dat-de-woonkamer-af-is!!! Zo.
ugh, ik wordt al moe als ik het lees!

ben net terug weer van de huisarts. de longen verbeteren, maar niet snel genoeg, dus ik kreeg meer pufspul (andere dan de ventolin, deze om ontsteking te verhepen/voorkomen. het heet beclometason) plus het advies om toch maar in het ziekenhuis te bevallen. mijn bloedwaarden waren helemaal goed, en de bloeddruk was weer wat beter: 70/120.
tsja: het kan gewoon een extreme reactie op de hitte zijn, of een zomervirusje. we weten het niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 juli 2008 @ 16:32:37 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60446852
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Reinhilde het volgende:
je bent niet de enige hoor reinhilde .. ik ben ook constant aan het schuiven, schoonmaken en opruimen. wat me niet bevalt moet meteen weg (vriendlief word soms gek van me zoveel geef ik hem te doen, qua vuil weggooien, dingen pakken enzo )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 30 juli 2008 @ 17:07:30 #287
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60447638
Simmu & Reinhilde... hier nog zo'n grote meid ik haal ook de 1.63 ongeveer...

Janena, gefeliciteerd!! Geniet lekker van je kleine mannetje!

Madelieve, wat fijn dat je man thuis is....!! Hopelijk knapt hij thuis was sneller op... dat wil soms ook nog wel een verschil maken.

Liza, tjee, wat een reactie van je moeder . Hopelijk draait ze nog een beetje bij..!

Freecell, ik moest trouwens wel erg lachen om het verhaaltje over je telefoongesprek met je oma. Haha. Wel lief, hoor, zo'n oma. Ik wou dat ik de mijne nog had (gelukkig heb ik nog één oma en heeft mijn ook zijn oma van 94 nog... maar mijn andere oma die niet meer leeft was altijd een soort tweede moeder voor mij... en die heb ik dus niet kunnen vertellen van o.a onze zwangerschap. Moest er ineens aan denken, toen ik je post las...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:08:11 #288
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60447650
Oeps... Ik heb net ontdekt dat ik toch meer net zoveel kan als normaal. Ik ben vanmiddag na een ochtend werken de stad in geweest met mijn dinnetje. Drie uur rondbanjeren geeft pijnlijke heupen en schaambot. Volgende keer maar wat meer koffiepauzes inlassen.

Ik ben wel een mooie zwarte positiebroek (maatje 46 waar ik normaal minstens maat 50 heb) én kleertjes voor Emma én een shirtje en spencer voor onsje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60447954
Zooo ging 11.15 de deur uit voor de APK bij de verloskundige en ben net pas weer thuis..

Helaas niet door de APK gekomen vandaag Bloeddruk en alles was ok en ze ging nog even voelen aan de buik, verhaal was vorige week dat ze lag ingedaald dus ik verwachtte geen verrassingen maar ze kon het hoofdje helemaal niet meer vinden... Ze hebben daar sinds kort zelf een echo-apparaat en daarop was gelijk te zien dat dochterlief in een stuit ligt oftewel koppie naar boven... Ze is echt niet gedraaid de afgelopen week dus wat die mutsen van verloskundigen al wekenlang aanzien voor een hoofdje was dus haar kont en andersom .

Het bizarre is: ik heb vanaf het begin al het gevoel gehad dat het een stuit ging worden. Op de pretecho met 27 weken lag ze ook met haar hoofd naar boven en ik had ook het gevoel dat ze niet draaide maar telkens hetzelfde lag. Was ook zeer verbaasd toen ze een week of 6 geleden zeiden dat het hoofdje naar beneden lag. Nu blijkt dus inderdaad dat ze gewoon al tijden in dezelfde positie ligt..

Gelijk doorgestuurd naar het AMC (zou gvd de eerste dag zijn dat ik niet naar het AMC hoefde en nu zat ik er weer ), ook daar uitgebreide echo gehad en CTG gemaakt van de baby. Ze hebben nog even een halve poging tot draaien ondernomen maar het was na een minuut al duidelijk dat dat niet ging lukken.....

Een natuurlijke bevalling bij een stuitligging vind ik echt geen optie dus ik heb dus nu sowieso voor een keizersnee gekozen en dan gaat ergens volgende week gebeuren, ik hoor straks of morgen de datum. Eerder hebben ze geen tijd, terwijl ik a.s. maandag al ben uitgerekend... De kans dat de bevalling voor die geplande keizersnee begint is dus wel aanwezig maar dan moet ik gewoon direct naar het ziekenhuis en is de keizersnee uiteraard eerder.

O ja, ik ben zelf ook in een stuit geboren en dan moet ik nu nog steeds horen van mijn moeder hoe vreselijk die bevalling was - in die tijd deden ze niet zo snel aan keizersnedes.

Ondertussen gaat het met mijn lief niet zo goed, is alleen maar aan het overgeven en aan de diarree dus dat zijn geen goede signalen. Morgenochtend moet hij dialyseren en ik geloof dat ik zijn rugzakje maar alvast meeneem want het zou me niet verbazen als ze hem weer opnemen . Hoe hij er nu aan toe is, kan hij sowieso niet voor zichzelf zorgen als ik in het ziekenhuis lig, zal straks zijn ouders maar eens bellen of die indien nodig direct kunnen inspringen...
pi_60447991
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Voordringer!
whehe...Je kunt me altijd op het einde nog inhalen hè

Maar ik denk 't niet
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60448059
Madelieve wat balen zeg

Waarschijnlijk kan je in deze situatie ook wel thuiszorg voor je man en huishouden krijgen trouwens, die zou ik dus ook maar even bellen.

En nu maar hopen dat de bevalling niet eerder begint...
pi_60448185
Jemig Madelieve wat klote allemaal. Heel veel sterkte met je man gewenst! En voor je keizersnee ook al vast veel succes en sterkte!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 juli 2008 @ 17:47:50 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60448234
he verdorie madelieve, net nu het beter leek te gaan ineens weer dit rotnieuws .. ik vind dat je je er dapper doorheenslaat voor jou

pi_60448504
Madelieve, wat een rotnieuws zeg! Hopelijk knapt je man snel wat op

Check up was goed! Bloeddruk goed, baarmoeder tot de navel, kindje was weer aan het schoppen tegen de doptone.
Over 4 weken weer, en een weekje erna een suikerdagcurve. Dan ben ik alweer 26 weken! Jeutje, wat gaat het snel! Bij 25 weken hebben we nog een pretecho, ben zo benieuwd hoe 't er dan uitziet
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60448695
Madelieve, wat een rottige situatie.
Heel veel sterkte!
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:19:23 #296
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60448796
Madelieve, wat rot. Waren jullie net weer lekker samen thuis en dan dit... Sterkte.
pi_60448860
Madelieve heel veel sterkte hoor! Echt heel erg vervelend.
pi_60449488
Madelieve, wat een tegenvaller

Ik ben vandaag wezen bloedprikken voor de combinatietest. Hoor 6 augustus, bij mijn 2e (of eigenlijk 3e) echo wanneer ze de nekplooimeting gaan doen.
pi_60450197
bahbah Madelieve, heel veel sterkte *knufs*
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:10:41 #300
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60451344
Madelieve, je verdient een knuffel, ik vind het knap hoe je in deze hectische tijd toch nog alles goed inziet!

hier alles oke, gewoon zoals het hoort geen rare dingen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')