Janena gefeliciteerd

Simmu wat goed dat alles nu weer degoede kant op lijkt te gaan!
Madelieve wat fijn dat je man nu weer lekker thuis is bij je

nu kun je toch met n geruster hart op je wolkje zitten ondanks alle hectiek natuurlijk die de situatie meebrengt.
Koningin, als je twijfelt over wel of niet een nieuw foliumzuurpotje aan te schaffen is misschien een optie om ipv pure foliumzuur nu de zwangerschapsvitamine te gaan gebruiken, hier zit ook nog foliumzuur in maar in minder hoge concentratie. en natuurlijk ook alle andere vitamines die je nodig hebt

Hier eindelijk een redelijk termijn gekregen en de voorlopige uitreken datum ligt dan ook op 14 februari ( en wat hoop ik dat het kindje nu op de uitgerekende datum ter wereld komt

Dus als ik in de OP mag zou ik dat erg fijn vinden.
Verder oververmoeid hier, niet kunnen slapen en als je dan eindelijk slaapt... gaat de babyfoon gillen

dan besluit mn hummeltje dat ze nu toch wel heel veel pijn heeft van haar tandjes, of dat pappa en mamma toch even moeten kijken hoe ze haar best heeft gedaan om in haar bedje te gaan staan

maar.... mamma mag 's middags wel eventjes slapen van haar, maar alleen als ze mee mag en de smurfen mag kijken op bed