abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60429034
Janena gefeliciteerd!!!!!!
pi_60429237
Janena gefeliciteerd!
We waren tegelijk uitgerekend. Maar hier nog geen aankondiging hoor!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60429325
Janena, van harte gefeliciteerd.
Mooie datum 26 juli
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:04:26 #254
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60429731
Janena gefeliciteerd en Madelieve wat fijn dat je man weer thuis is!

en dat onzekere gevoel tja ik herinner het me nog wel, ik voelde me namelijk erg lelijk door al het vocht vasthouden en toen ik begon te waggelen voelde ik me echt super dik, vet en walgelijk. Mijn man geeft nu trouwens ook eerlijk toe dat hij me toen niet echt aantrekkelijk vond maar dat begrijp ik voor de volle 200% als ik de foto's terug zie.
Maar hij heeft geen moment minder van me gehouden, juist meer als ooit.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik hem nog nooit zo trots op me heb zien zijn als toen de bevalling in alle hevigheid startte. Ach ja het is allemaal weer goed gekomen met me ik zie er weer uit als voor de zwangerschap en zeg heel eerlijk dat ik daar wel blij om ben
Mama van Isa en Ties
pi_60429915
janena, gefeliciteerd met jullie 3e zoon!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:15:04 #256
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60431815
Gefeliciteerd Janena
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:24:01 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60432044
Marlieske, jij had toch van die vreselijke dikke voeten? Of herinner ik me nu foot's van een ander?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60436180
Madelieve, wat fijn dat je man thuis is, lijkt me een heerlijk gevoel!

Janene, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke foto's.

Hoe zit het eigenlijk met het foliumzuur? Op het potje staat t/m 8 weken, de VK zei volgens mij t/m 10 weken en op internet lees ik t/m 11 weken. Mijn potje is op en dan moet ik een nieuw open maken.....en ben 10 w en 3 d.
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:28:09 #259
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60436262
Janena gefeliciteerd
Simmu wat goed dat alles nu weer degoede kant op lijkt te gaan!
Madelieve wat fijn dat je man nu weer lekker thuis is bij je nu kun je toch met n geruster hart op je wolkje zitten ondanks alle hectiek natuurlijk die de situatie meebrengt.
Koningin, als je twijfelt over wel of niet een nieuw foliumzuurpotje aan te schaffen is misschien een optie om ipv pure foliumzuur nu de zwangerschapsvitamine te gaan gebruiken, hier zit ook nog foliumzuur in maar in minder hoge concentratie. en natuurlijk ook alle andere vitamines die je nodig hebt

Hier eindelijk een redelijk termijn gekregen en de voorlopige uitreken datum ligt dan ook op 14 februari ( en wat hoop ik dat het kindje nu op de uitgerekende datum ter wereld komt Dus als ik in de OP mag zou ik dat erg fijn vinden.

Verder oververmoeid hier, niet kunnen slapen en als je dan eindelijk slaapt... gaat de babyfoon gillen dan besluit mn hummeltje dat ze nu toch wel heel veel pijn heeft van haar tandjes, of dat pappa en mamma toch even moeten kijken hoe ze haar best heeft gedaan om in haar bedje te gaan staan maar.... mamma mag 's middags wel eventjes slapen van haar, maar alleen als ze mee mag en de smurfen mag kijken op bed
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:11:42 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_60436838
janena van harte gefeliciteerd

(hoe spreek je de naam uit?)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:21:56 #261
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60436998
Janena gefeliciteerd met jullie zoon!
Madelieve, fijn dat je man weer thuis is
Crumpet wat een lieve en mooie foto

Dit is mijn eerste dag 'ziek' thuis, maar het voelt een beetje als spijbelen

Vanavond voor het eerst zwangerschapsgym, althans voor mij voor het eerst, de rest van de groep is vorige week al voor het eerst geweest. Gevalletje dementie... brief wel gehad, maar even apart gelegd voor ik hem open maakte en helemaal vergeten en toen ik hem openmaakte, was vorige week woensdag al geweest...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60437581
Marie79, ik heb een beetje gemist waarom je thuis zit geloof ik
Maar de zwangerschapsdementie is herkenbaar Naar boven lopen om iets te pakken en met lege handen weer beneden komen hahaha

Ik moet zo naar de verloskundige, check up tijd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60438074
Fuente, veel plezier bij de verloskundige!
pi_60438325
zo, trug van de echo (ze hadden de afspraak verzet).
baby ligt idd keurig met het koppie naar beneden, en goed diep in het bekken, doch nog niet helemaal ingedaald! (en nog anderhalve week te gaan voor de uitgerekende datum, dus dat kan best). baby is idd aan de kleine kant, maar nog wel binnen de normale parameters, geizen het feit dat ik 1.60 ben (ja, heus! dat haal ik best!) kon dat ook wel, en was dat geen reden tot zorg.

en vannacht redelijk tot goed geslapen (ondanks de warmte, het spugen en de diarree). zodadelijk weer trug naar bed, en dan naar de huisarts
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60438776
Gefeliciteerd Janena!
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:01:03 #266
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60438823
Ik zit thuis omdat vorige week bij de vlos bleek dat mijn bloeddruk niet gedaald was, maar hetzelfde als de vorige keer. En het had móeten dalen. Het is niet heel hoog (onderdruk 80), van anderen hoor ik wel dat hun vlos zegt dat dit acceptabel was, maar het is meer uit voorzorg.
En als het nu niet daalt, is de kans alleen maar groter dat ik aan het einde wél met een veel te hoge onderdruk loop...

Fuente, succes bij de vlos!

Simmu fijn dat de baby netjes naar beneden ligt! En ook heerlijk dat je goed geslapen hebt...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60438965
Mooi dat het goed was Simmu!
En volgens mij lieg je er een centimeter bij
pi_60439202
Ik voel me mishandeld door beeb.
Ik heb gewoon blauwe plekken op mijn buik van het schoppen
pi_60439761
Fijn dat het goed is Simmu! (Ik ben ook 1.60! Mooiste lengte die er is )
Madelieve, wat ontzettend fijn dat je man weer thuis is, ook voor hem lijkt me dat erg fijn.
Fuente, veel plezier bij je check-up

Hier 23 weken.
pi_60440214
Janena en co: gefeliciteerd!

Madelieve en Simmu, toch goed nieuws hé, stapje voor stapje!

Ik voel me ook wel echt vet en dik en lelijk en opgezwollen . Mijn man is wel erg lief, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij me nog ietwat aantrekkelijk vindt . Hij moet me wel echt heel erg graag zien .
pi_60440240
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Ik voel me mishandeld door beeb.
Ik heb gewoon blauwe plekken op mijn buik van het schoppen
Dat heb ik dan weer niet, ik voel de baby meer "schuiven" en draaien dan echt stampen.
Maar als hij dan eens flink uithaalt *wow* dan zie ik ook wel sterretjes van de pijn.
Maar dat is dus maar heel af en toe .
pi_60440314
Fruppel, hoe is het eigenlijk met jou? We horen je zo weinig.
pi_60440388
Gefeliciteerd Janena! Mooie datum idd 26 juli zelfde als mijn dochter

Ik zie trouwens dat ik nog met de 'oude' datum in de OP staat. Wil iemand dit evt aanpassen naar 23 november?
Dan stijg ik weer een paar plaatsjes haha. [Gedaan- Webkim]

[ Bericht 6% gewijzigd door Webkim op 30-07-2008 12:11:42 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60440455
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet, ik voel de baby meer "schuiven" en draaien dan echt stampen.
Maar als hij dan eens flink uithaalt *wow* dan zie ik ook wel sterretjes van de pijn.
Maar dat is dus maar heel af en toe .
Hier zeer regelmatig. En dat woelen en draaien doetie ook voornamelijk bovenin, tegen de bovenrand van mijn baarmoeder aan. En die voelt dan ook helemaal beurs aan. Zelfs er overheen aaien doet al pijn, vooral 's avonds
pi_60440488
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef Igraine het volgende:
Gefeliciteerd Janena! Mooie datum idd 26 juli zelfde als mijn dochter

Ik zie trouwens dat ik nog met de 'oude' datum in de OP staat. Wil iemand dit evt aanpassen naar 23 november?
Dan stijg ik weer een paar plaatsjes haha.
Voordringer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')