heel veel succes jullie!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef crumpet het volgende:Vliezen zijn gebroken om 08:05... Het gaat eindelijk beginnen. Ellen heeft nog niet echt weeën (heel licht). Ik vind het superspannend allemaal!! Ik hou jullie op de hoogte.
Woehoe! Vandaag hebben jullie nog een beebje!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef crumpet het volgende:Vliezen zijn gebroken om 08:05... Het gaat eindelijk beginnen. Ellen heeft nog niet echt weeën (heel licht). Ik vind het superspannend allemaal!! Ik hou jullie op de hoogte.
Ik hoor eigenlijk onderaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik blijf maar onderaan het lijstje staan.....hopelijk komen er snel weer wat nieuwe zwangeren...
We doen ons best met z'n allenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik blijf maar onderaan het lijstje staan.....hopelijk komen er snel weer wat nieuwe zwangeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap hem even nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:09 schreef snoopy het volgende:![]()
![]()
nog even en dan is er een klein leeuwtje bij!
Zodat zij kan zeggen 'houd je bek toch eens mafkeesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef YPPY het volgende:
Zeg vooral dat ze stoer is en goed en het heel goed doet en dat ze stoer is.En dat ze goed bezig is.
![]()
Gewoon het sterrenbeeldquote:
Waar blijft die info nou?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:15 schreef crumpet het volgende:
Leuk dat jullie zo meeleven. Ik probeer echt zoveel mogelijk info te geven, mocht het er zijn.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:28 schreef crumpet het volgende:
-knip
Ja ik weet het. Maar ze verzekerden ons dat dit allemaal goed bij zou trekken hoor. Dus daar gaan we natuurlijk helemaal vanuit. Ze is nu nog even een lieve mooie smurfquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:13 schreef DolleMina het volgende:
Zo, heftig allemaal zeg! Gelukkig dat het nu beter gaat. Je dochter ziet inderdaad een beetje blauw.
smurfin dan hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:20 schreef crumpet het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ze verzekerden ons dat dit allemaal goed bij zou trekken hoor. Dus daar gaan we natuurlijk helemaal vanuit. Ze is nu nog even een lieve mooie smurf
Dus dat, gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 04:36 schreef paddy het volgende:
Toch maar bellen, Simmu.
Euh.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef DJMO het volgende:
ik herkende het alleen niet als schoppen *knip*
zijn dat nu de eerste duidelijke schopjes of niet ???
Dank je wel hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Crumpet en Ellen en grote zus: gefeliciteerd!
mjah, vivi, de eerste zwangerschap was ik pas 19, en deze zwangerschap beleef ik veel intenser dan destijds, ik kan me echt niet alles meer herinneren, maar het was gewoon vreemd, ergens voelde het bekend, aan de andere kant had ik zoiets hequote:
Ja, ik heb hier en daar ook wat wazige blauwe plekkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:15 schreef Jambo het volgende:
Ik heb het zelf niet gehad freecell, maar een vriendinnetje van mij wel. Die had op het einde zelfs blauwe plekken op haar buik van de schoppen van haar dochter!
Heb je nou al gebeld dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 09:08 schreef simmu het volgende:
helaas was vannacht een herhaling van de vorige nacht
ik viel *wel* lekker snel in slaap. dat wel. helaas maar tot 1 uur, waarna de hele riedel weer begon. het probleem zit 'em echt in dat hele benauwde. ik heb al maanden dat ik steeds maar een paar uurtjes slaap en dan moet plassen, maar dan ging ik daarna gewoon terug slapen. en dat gaat nu dus niet meer. het doet me denken aan de astma-aanvallen van mijn neefje vroeger. maar ik heb helemaal geen astma, en de huisarts heeft woensdag mijn longen beluisterd, en die klonken toen keurig. ik weet het ook niet meer hoor, maar als dit nog 2 tot 4 weken doorgaat zo weet ik echt niet hoe ik die bevalling door moet komen (nog daargelaten dat de effecten op mijn lijf steeds erger worden)
ik had gisteren de verloskundige gebeld die langskwam. volgens haar was mijn bloeddruk en eiwitgehalte weliswaar reden tot "in de gaten houden", maar geen aanleiding voor extra maatregelen behalve de slaappil die ze gaf (waarschijnlijk zit ik in een schattig cirkeltje van te weinig slaap --> hogere bloeddruk --> slechter kunnen slapen, etc...). ik zie geen andere mogelijkheid dan morgenochtend maar weer de huisarts te bellen, en dan een grote bek op te zetten (ze zijn moeilijk bereikbaar, en doen niet aan afspraken op dezelfde dag). maar ja, die nam me woensdag al niet serieus toen ik er al zat voor de benauwdheid.quote:
ik had al geprobeerd om een heuveltje te maken van 3 kussens en dan rechtop te slapen, maar dat helpt niet *en* ik wordt er duizelig vanquote:Op zondag 27 juli 2008 09:36 schreef Nijna het volgende:
Simmu wat vervelend.
Ik zit te denken, helpt het misschien als je je hoofdeind wat hoger maakt? Omdat je schrijft dat je zo benauwd bent... ik roep ook maar wat.
Als het via de huisarts niet lukt, misschien kan de verloskundige dan nog wat voor je doen of helpen dat je eerder terecht kan bij de HA ofzo? Laat je niet met een kluitje in het riet sturen hoor!
Simmu ook vanuit hier sterkte!!quote:Op zondag 27 juli 2008 09:47 schreef freecell het volgende:
Bleh Simmu, wat vervelend
Nou Buiwkie, jouw beurt, je staat bovenaan
Die doet bij mij wonderen, vooral overdag als ik op bed lig, snacht doe ik em maar uit, ben bang dat ik er te veel spierpijn aan over hou als ik weer is boven t laken lig.quote:
jah, sorry voor de onduidelijkheid .. ik typte het gewoon zoals het uitspreek .. maar idd een ventilator ofzo, of overdag echt flink doorluchten zodat je slaapkamer wat koeler is.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:47 schreef Jojogirl het volgende:
Mijn kwartje valt nu pas, ik snapte gewoon niet wat DJMO bedoelde. Fan/ventilator dus.
we hebben zelfs een stoere plafonventilator/lampquote:Op zondag 27 juli 2008 12:55 schreef DJMO het volgende:
wat vervelend simmu
ik slaap slecht door de warmte .. ben om de twee á drie uur wakker, slaapt ook niet echt lekker, kan het niet zijn dat als je een ven in de slaapkamer zet (zelf heb ik er helaas geen) dat je iets van verkoeling hebt en daardoor beter / makkelijker slaapt???
Webshop weet ik zo niet, maar op de Gentse feesten hangt het er vol van. Je moet je wel haasten, morgen is het de dag van de lege portomonee's...quote:Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef Raissa het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar shirtjes met kreten als "If you think i'm cute, you should see my daddy" / "50% mummy, 50% daddy". Ik heb ze zien staan in het boekje van Baby-Dump, daar stond een advertentie in van het merk "Name it". Name it zou het moeten hebben maar dat kan ik nergens (online) vinden, hun webshop is dan ook in het noors/zweeds/een taal die ik niet kan volgen. Iemand enig idee waar dit (het liefst in een webshop) te vinden is?
Weeen.... Ja weeen komen echt in golven, het voelt als menstruatiekramp. Ik dacht dat ik een nierbekkenontsteking had. Constante pijn met hoge pieken was ervan overtuigd dat ik geen weeen had.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef Troel het volgende:
Pijn beschrijven blijft ook moeilijk
"Persweeen voelen echt alsof je moet poepen" Ik voel het in mijn linkerlies, dus dan zullen het wel geen persweeen zijn. Wel dus
Tnx, denk dat ik idd maar zelf laat bedrukken als ik de originele niet kan vinden.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef DJMO het volgende:
http://www.babywinkels.nl/goodmoodprint.php?source=google&kwd=BABY%20SHIRTS%20BEDRUKKEN&gclid=CNexye7c4JQCFQWR1QodUydhRg
heb je daar wat aan raissa??
(zo even verder bijlezen, heb halve dag met storing gezeten hier)
psies. ik had echt zoiets van "ik hou dit niet nog een week vol, laat staan 4". ik heb net de eerste dosis genomen van de 4 per dag, dus als het goed is merken we het zo, aangezien het snel werktquote:Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef Jelief het volgende:
Simmu ik hoop echt dat dit je klachten verminderd. Uitgerust zijn voor de bevalling begint is wel zo prettig
Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bedquote:Op maandag 28 juli 2008 12:43 schreef cattie het volgende:
Madelieve, goed dat het beter gaat met je man!
Reinhilde, lekker dat je al zicht hebt op je verlof! (Wat gaat iedereen toch snel!![]()
![]()
)
Hier gaat het prima. Ik heb nog niet zoveel last van de warmte (het scheelt echt of je 40 weken zwanger bent of 16 tijdens een hittegolf/warme dagen, kan ik uit ervaring zeggen). En ik voel me wel goed. Wel heb ik nesteldrang, niet qua schoonmaken, maar qua dingen regelen, babykamer enz. Nu al!
Dat is precies hoe ik me voelde! Zeker als ik ook nog mijn voeten in een bak water had.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bed![]()
Lekker aan toegeven, dat regelen! Dan is het maar gedaan en dan hoef je straks alleen nog maar een beetje schoon te maken
ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)quote:Op maandag 28 juli 2008 15:29 schreef DJMO het volgende:
ben blij dat het lijkt aan te slaan simmu!! ik heb snachts wel last van benaudheid, maar dat komt door de warmte, bij mij zou ventolin dus niets uithalen, gelukkig dat het wel bij jou lijkt te werken!! houd het wel goed in de gaten he meis!!
beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:38 schreef simmu het volgende:
[..]
ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)
morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk meequote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?
je moet maar zo denken : het is voor een goed doelquote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef simmu het volgende:
[..]
morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk mee
oh, ja hoor. en sangdrax rijdt me per auto rond, dus ik hoef niet met de bus en overstappen enzoquote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
je moet maar zo denken : het is voor een goed doel
Met mama gaat het gelukkig steeds beter! Ze moet gewoon nog even lekker rustig aan doen. De kraamhulp die we hier in huis hebben is een prettige dame en ze werkt hard (van ons hoeft dat nog geen eens hahaa) en ik spring hier thuis natuurlijk ook bij. Dat haar was natuurlijk het eerste wat we zagen toen ze geboren werd en verloskundige zei toen al: 'tjee moet je die haren zien'. Toen stak er al een flinke pluk uit hahahaha.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een lekkertje Crumpet, en wat een bos haar! Hoe is het nu met de nieuwbakken mama na de heftige nasleep?
De blauwe kleur is aan t verdwijnen ja. Nog niet helemaal weg hoor. Ze heeft goed klem gezeten zeg maar... Maar het is absoluut al een heeel stuk minder!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:26 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Crumpet dat het goed gaat! Zo te zien is ze smurfinnetje af?
Het is écht een schat, maar ze begrijpt het niet altijd allemaal evengoed meerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Freecell, dan voel je je toch wat minder alleen met je zwangerschapsdementie
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:07 schreef freecell het volgende:
TARA's oma is hopeloos!
Belde om 2 uur! Heel verhaal van hoe gaat het en dergelijke. "Ja, ik hoorde van mam dat je tussen 1 en 3 moet slapen, lukt dat een beetje?"
Ik: uhm, nee, het is warm en er bellen mensen
Oma: Dat is dom, ze weten toch dat jij dan slaapt?De muts. Ik heb haar ook maar niet verteld hoe laat ze belde
Ze is wel een lieverd
JA! En ik sliep toch niet en was net van plan om het slapen maar op te geven en eruit te gaan, dus het was ook helemaal niet storend eigenlijk. Wel grappigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef Jelief het volgende:
freecel dat is gewoon schattig!
Zuchtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:22 schreef Reinhilde het volgende:
Wat leuk Freecell!
Ik zag net de buik van Fuente in het grote buiken topic, met 21 weken erbij.
Ik dacht 'Huh? Fuente was toch na mij?'
Ben ik zelf al weer bijna 23 weken
Wat grappig, ik heb gisteren overwogen om ook diepvrieselementen te pakken, ik had het zooo warm!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef chacama het volgende:
Tipje... Ik heb zelf toen ik LLM-er was in de zeer hete zomer van 2003 met mijn voeten omhoog en omringt door diepvrieselementen geslapen. Het werkte zo goed dat ik het gewoon koud kreeg en onder het dekbed sliep.... misschien helpt het bij jullie ook.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:35 schreef Janena het volgende:
Ja hoor, onze kleine vent is geboren!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog maar weinig online natuurlijk, bevallingsverslagje houden jullie te goed maar alles gaat hier prima, het was een korte en goede thuisbevalling na ruim 38 weken zwangerschap in de nacht van 25 of 26 juli!![]()
[ afbeelding ]
herkenbaar .. ik moet het soms ook wel vier keer achter elkaar vragen aan vriendlief of hij nog van me houdt, en dat terwijl we in volle voorbereiding zijn om te trouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Janena met de geboorte van Sewdou!
Fijn Simmu dat het goed was.
Ik ben net een hormonale puber qua reacties af en toe... Alsof ik weer 17 ben, vrij ernstig dus. Vooral naar mijn man toe. En dan besef ik dat ik nogal overdreven reageer en dan word ik heel verdrietig en denk ik dat hij niet meer van mij houdt.
Gelukkig dat al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef cattie het volgende:
Vooral naar mijn man toe. En dan besef ik dat ik nogal overdreven reageer en dan word ik heel verdrietig en denk ik dat hij niet meer van mij houdt.
Dat heb ik dan weer niet, ik voel de baby meer "schuiven" en draaien dan echt stampen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Ik voel me mishandeld door beeb.
Ik heb gewoon blauwe plekken op mijn buik van het schoppen
Hier zeer regelmatig. En dat woelen en draaien doetie ook voornamelijk bovenin, tegen de bovenrand van mijn baarmoeder aan. En die voelt dan ook helemaal beurs aan. Zelfs er overheen aaien doet al pijn, vooral 's avondsquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, ik voel de baby meer "schuiven" en draaien dan echt stampen.
Maar als hij dan eens flink uithaalt *wow* dan zie ik ook wel sterretjes van de pijn.
Maar dat is dus maar heel af en toe.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef Igraine het volgende:
Gefeliciteerd Janena! Mooie datum idd 26 juli zelfde als mijn dochter
Ik zie trouwens dat ik nog met de 'oude' datum in de OP staat. Wil iemand dit evt aanpassen naar 23 november?
Dan stijg ik weer een paar plaatsjes haha.
sssjt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:07 schreef freecell het volgende:
Mooi dat het goed was Simmu!
En volgens mij lieg je er een centimeter bij
heel herkenbaar! en zeker nu zit je echt niet op dergelijke dingen te wachten. wat is dat toch met die familie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef OooLizaooO het volgende:
Auw Freecell, dan heb ik misschien toch nog een voordeel met mijn grote buik (lekker veel plek). Volgens de gyn heb ik ook erg veel vruchtwater, dat werkt misschien ook schokdempend.
Nog een "leuk" verhaaltje trouwens hier: mijn moeder heeft zichzelf uitgeroepen tot (doop)meter van ons kindje, terwijl we zelf al vrienden gevraagd hadden. Toen we haar dat vertelde, was ze echt in alle staten. Herkenbaar voor iemand?
Wij hebben bewust gekozen voor vrienden omdat mijn man zijn vader al lang geleden overleden is en hij geen dichte mannelijke familieleden heeft. Mijn moeder heeft echt enkele krasse uitspraken gedaan (het is toch niet onze fout dat jouw man zijn vader dood is, nu kan ik geen nieuwe kleren kopen (voor het doopfeest -en dan weten we nog niet eens of we het kind gaan dopen), als zij meter werd, dan kon de peter haar niet veel schelen, dat mocht dan wél een vriend van mijn man zijn, zolang zij dus maar meter was), brrrrrr soms schrik je toch wel even, zelfs van je eigen moeder.
Ik ga alleszins voet bij stuk houden, zeker na haar reactie, maar makkelijk is het niet!
ugh, ik wordt al moe als ik het lees!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Reinhilde het volgende:
Volgens mij heb ik of een aanval van nesteldrang, of de hitte is me te veel geworden.
Ik heb net een kledingkast uit elkaar gesloopt, staan verven (plafondrand), 6 verhuisdozen met spullen uitgezocht, 2 boekenkasten leeggehaald en verplaatst en ik ga zo nog even stofzuigen en nog een muur verven. Mn jurkje is helemaal nat van het zweetmaar ik-wil-dat-de-woonkamer-af-is!!! Zo.
je bent niet de enige hoor reinhilde .. ik ben ook constant aan het schuiven, schoonmaken en opruimen. wat me niet bevalt moet meteen weg (vriendlief word soms gek van me zoveel geef ik hem te doen, qua vuil weggooien, dingen pakken enzoquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Reinhilde het volgende:
Volgens mij heb ik of een aanval van nesteldrang, of de hitte is me te veel geworden.
Ik heb net een kledingkast uit elkaar gesloopt, staan verven (plafondrand), 6 verhuisdozen met spullen uitgezocht, 2 boekenkasten leeggehaald en verplaatst en ik ga zo nog even stofzuigen en nog een muur verven. Mn jurkje is helemaal nat van het zweetmaar ik-wil-dat-de-woonkamer-af-is!!! Zo.
whehe...Je kunt me altijd op het einde nog inhalen hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |