Webshop weet ik zo niet, maar op de Gentse feesten hangt het er vol van. Je moet je wel haasten, morgen is het de dag van de lege portomonee's...quote:Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef Raissa het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar shirtjes met kreten als "If you think i'm cute, you should see my daddy" / "50% mummy, 50% daddy". Ik heb ze zien staan in het boekje van Baby-Dump, daar stond een advertentie in van het merk "Name it". Name it zou het moeten hebben maar dat kan ik nergens (online) vinden, hun webshop is dan ook in het noors/zweeds/een taal die ik niet kan volgen. Iemand enig idee waar dit (het liefst in een webshop) te vinden is?
Weeen.... Ja weeen komen echt in golven, het voelt als menstruatiekramp. Ik dacht dat ik een nierbekkenontsteking had. Constante pijn met hoge pieken was ervan overtuigd dat ik geen weeen had.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef Troel het volgende:
Pijn beschrijven blijft ook moeilijk
"Persweeen voelen echt alsof je moet poepen" Ik voel het in mijn linkerlies, dus dan zullen het wel geen persweeen zijn. Wel dus
Tnx, denk dat ik idd maar zelf laat bedrukken als ik de originele niet kan vinden.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef DJMO het volgende:
http://www.babywinkels.nl/goodmoodprint.php?source=google&kwd=BABY%20SHIRTS%20BEDRUKKEN&gclid=CNexye7c4JQCFQWR1QodUydhRg
heb je daar wat aan raissa??
(zo even verder bijlezen, heb halve dag met storing gezeten hier)
psies. ik had echt zoiets van "ik hou dit niet nog een week vol, laat staan 4". ik heb net de eerste dosis genomen van de 4 per dag, dus als het goed is merken we het zo, aangezien het snel werktquote:Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef Jelief het volgende:
Simmu ik hoop echt dat dit je klachten verminderd. Uitgerust zijn voor de bevalling begint is wel zo prettig
Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bedquote:Op maandag 28 juli 2008 12:43 schreef cattie het volgende:
Madelieve, goed dat het beter gaat met je man!
Reinhilde, lekker dat je al zicht hebt op je verlof! (Wat gaat iedereen toch snel!![]()
![]()
)
Hier gaat het prima. Ik heb nog niet zoveel last van de warmte (het scheelt echt of je 40 weken zwanger bent of 16 tijdens een hittegolf/warme dagen, kan ik uit ervaring zeggen). En ik voel me wel goed. Wel heb ik nesteldrang, niet qua schoonmaken, maar qua dingen regelen, babykamer enz. Nu al!
Dat is precies hoe ik me voelde! Zeker als ik ook nog mijn voeten in een bak water had.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bed![]()
Lekker aan toegeven, dat regelen! Dan is het maar gedaan en dan hoef je straks alleen nog maar een beetje schoon te maken
ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)quote:Op maandag 28 juli 2008 15:29 schreef DJMO het volgende:
ben blij dat het lijkt aan te slaan simmu!! ik heb snachts wel last van benaudheid, maar dat komt door de warmte, bij mij zou ventolin dus niets uithalen, gelukkig dat het wel bij jou lijkt te werken!! houd het wel goed in de gaten he meis!!
beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:38 schreef simmu het volgende:
[..]
ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)
morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk meequote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?
je moet maar zo denken : het is voor een goed doelquote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef simmu het volgende:
[..]
morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk mee
oh, ja hoor. en sangdrax rijdt me per auto rond, dus ik hoef niet met de bus en overstappen enzoquote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
je moet maar zo denken : het is voor een goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |