Mooi dat de huisarts het serieus nam Simmu en er actie is ondernomen, hopelijk brengt de Ventolin inderdaad verlichting want dit klinkt allemaal wel heel onprettig....
Ik ben vandaag 39 weken

! Voel me prima, buik zit nog helemaal niet in de weg (is ook niet supergroot), eigenlijk helemaal geen klachten. Vannacht ook goed geslapen gelukkig. De zon staat 's ochtends op onze slaapkamer dus tegen de tijd dat ik naar bed ga is het daar wel afgekoeld.
Ik ga zo lunchen met een collega en ga daarna even op zoek naar een ventilator, gezien de voorspelling deze week lijkt me dat toch wel lekker... Ik wil alleen niet zo'n plastic gedrocht. Bij de Bijenkorf heb ik een paar weken geleden een jaren 50 model gezien, eens kijken of ze die nog hebben. Lief had nog een Bijenkorf-bon liggen van 50 euro dus die neem ik mooi mee.
Met lief gaat het steeds beter, ben even vergeten wanneer ik de laatste keer heb gepost. Zijn buikbacterie is inmiddels weg dus hij ligt niet meer in quarantaine. Ze zijn nu aan het kijken of hij de antibiotica voor zijn buikvliesontsteking ook in tabletvorm zou kunnen krijgen + 3x per week tijdens zijn dialyse nog via het infuus, dan zou hij namelijk naar huis mogen... Hopelijk zijn zijn bloedwaarden een dezer dagen daar goed genoeg voor. Hij is wel echt heel erg verzwakt (niet zo raar na een operatie, 2 infecties, overgeven, diarree en 4 weken op bed liggen), kan echt amper een stukje lopen. Op zich niet echt ideaal om hem zo mee naar huis te nemen maar ik vind dat ziekenhuisbezoek inmiddels ook dodelijk vermoeiend, zolang hij zelf naar wc kan en douchen vind ik het prima, ik smeer wel een boterham voor hem.
Mocht ik gaan bevallen terwijl hij nog in het ziekenhuis ligt, dan mag ik in ieder geval de eerste 3 dagen daar ook doorbrengen, dat is vorige week door de gyn in het AMC goedgekeurd. Ze vond het wel een klein kindje... Verloskundige heeft dat nooit zo gezegd, wel dat het niet heel groot was. We zullen zien...