Dus dat, gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 04:36 schreef paddy het volgende:
Toch maar bellen, Simmu.
Euh.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef DJMO het volgende:
ik herkende het alleen niet als schoppen *knip*
zijn dat nu de eerste duidelijke schopjes of niet ???
Dank je wel hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Crumpet en Ellen en grote zus: gefeliciteerd!
mjah, vivi, de eerste zwangerschap was ik pas 19, en deze zwangerschap beleef ik veel intenser dan destijds, ik kan me echt niet alles meer herinneren, maar het was gewoon vreemd, ergens voelde het bekend, aan de andere kant had ik zoiets hequote:
Ja, ik heb hier en daar ook wat wazige blauwe plekkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:15 schreef Jambo het volgende:
Ik heb het zelf niet gehad freecell, maar een vriendinnetje van mij wel. Die had op het einde zelfs blauwe plekken op haar buik van de schoppen van haar dochter!
Heb je nou al gebeld dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 09:08 schreef simmu het volgende:
helaas was vannacht een herhaling van de vorige nacht
ik viel *wel* lekker snel in slaap. dat wel. helaas maar tot 1 uur, waarna de hele riedel weer begon. het probleem zit 'em echt in dat hele benauwde. ik heb al maanden dat ik steeds maar een paar uurtjes slaap en dan moet plassen, maar dan ging ik daarna gewoon terug slapen. en dat gaat nu dus niet meer. het doet me denken aan de astma-aanvallen van mijn neefje vroeger. maar ik heb helemaal geen astma, en de huisarts heeft woensdag mijn longen beluisterd, en die klonken toen keurig. ik weet het ook niet meer hoor, maar als dit nog 2 tot 4 weken doorgaat zo weet ik echt niet hoe ik die bevalling door moet komen (nog daargelaten dat de effecten op mijn lijf steeds erger worden)
ik had gisteren de verloskundige gebeld die langskwam. volgens haar was mijn bloeddruk en eiwitgehalte weliswaar reden tot "in de gaten houden", maar geen aanleiding voor extra maatregelen behalve de slaappil die ze gaf (waarschijnlijk zit ik in een schattig cirkeltje van te weinig slaap --> hogere bloeddruk --> slechter kunnen slapen, etc...). ik zie geen andere mogelijkheid dan morgenochtend maar weer de huisarts te bellen, en dan een grote bek op te zetten (ze zijn moeilijk bereikbaar, en doen niet aan afspraken op dezelfde dag). maar ja, die nam me woensdag al niet serieus toen ik er al zat voor de benauwdheid.quote:
ik had al geprobeerd om een heuveltje te maken van 3 kussens en dan rechtop te slapen, maar dat helpt niet *en* ik wordt er duizelig vanquote:Op zondag 27 juli 2008 09:36 schreef Nijna het volgende:
Simmu wat vervelend.
Ik zit te denken, helpt het misschien als je je hoofdeind wat hoger maakt? Omdat je schrijft dat je zo benauwd bent... ik roep ook maar wat.
Als het via de huisarts niet lukt, misschien kan de verloskundige dan nog wat voor je doen of helpen dat je eerder terecht kan bij de HA ofzo? Laat je niet met een kluitje in het riet sturen hoor!
Simmu ook vanuit hier sterkte!!quote:Op zondag 27 juli 2008 09:47 schreef freecell het volgende:
Bleh Simmu, wat vervelend
Nou Buiwkie, jouw beurt, je staat bovenaan
Die doet bij mij wonderen, vooral overdag als ik op bed lig, snacht doe ik em maar uit, ben bang dat ik er te veel spierpijn aan over hou als ik weer is boven t laken lig.quote:
jah, sorry voor de onduidelijkheid .. ik typte het gewoon zoals het uitspreek .. maar idd een ventilator ofzo, of overdag echt flink doorluchten zodat je slaapkamer wat koeler is.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:47 schreef Jojogirl het volgende:
Mijn kwartje valt nu pas, ik snapte gewoon niet wat DJMO bedoelde. Fan/ventilator dus.
we hebben zelfs een stoere plafonventilator/lampquote:Op zondag 27 juli 2008 12:55 schreef DJMO het volgende:
wat vervelend simmu
ik slaap slecht door de warmte .. ben om de twee á drie uur wakker, slaapt ook niet echt lekker, kan het niet zijn dat als je een ven in de slaapkamer zet (zelf heb ik er helaas geen) dat je iets van verkoeling hebt en daardoor beter / makkelijker slaapt???
Webshop weet ik zo niet, maar op de Gentse feesten hangt het er vol van. Je moet je wel haasten, morgen is het de dag van de lege portomonee's...quote:Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef Raissa het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar shirtjes met kreten als "If you think i'm cute, you should see my daddy" / "50% mummy, 50% daddy". Ik heb ze zien staan in het boekje van Baby-Dump, daar stond een advertentie in van het merk "Name it". Name it zou het moeten hebben maar dat kan ik nergens (online) vinden, hun webshop is dan ook in het noors/zweeds/een taal die ik niet kan volgen. Iemand enig idee waar dit (het liefst in een webshop) te vinden is?
Weeen.... Ja weeen komen echt in golven, het voelt als menstruatiekramp. Ik dacht dat ik een nierbekkenontsteking had. Constante pijn met hoge pieken was ervan overtuigd dat ik geen weeen had.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef Troel het volgende:
Pijn beschrijven blijft ook moeilijk
"Persweeen voelen echt alsof je moet poepen" Ik voel het in mijn linkerlies, dus dan zullen het wel geen persweeen zijn. Wel dus
Tnx, denk dat ik idd maar zelf laat bedrukken als ik de originele niet kan vinden.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef DJMO het volgende:
http://www.babywinkels.nl/goodmoodprint.php?source=google&kwd=BABY%20SHIRTS%20BEDRUKKEN&gclid=CNexye7c4JQCFQWR1QodUydhRg
heb je daar wat aan raissa??
(zo even verder bijlezen, heb halve dag met storing gezeten hier)
psies. ik had echt zoiets van "ik hou dit niet nog een week vol, laat staan 4". ik heb net de eerste dosis genomen van de 4 per dag, dus als het goed is merken we het zo, aangezien het snel werktquote:Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef Jelief het volgende:
Simmu ik hoop echt dat dit je klachten verminderd. Uitgerust zijn voor de bevalling begint is wel zo prettig
Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bedquote:Op maandag 28 juli 2008 12:43 schreef cattie het volgende:
Madelieve, goed dat het beter gaat met je man!
Reinhilde, lekker dat je al zicht hebt op je verlof! (Wat gaat iedereen toch snel!![]()
![]()
)
Hier gaat het prima. Ik heb nog niet zoveel last van de warmte (het scheelt echt of je 40 weken zwanger bent of 16 tijdens een hittegolf/warme dagen, kan ik uit ervaring zeggen). En ik voel me wel goed. Wel heb ik nesteldrang, niet qua schoonmaken, maar qua dingen regelen, babykamer enz. Nu al!
Dat is precies hoe ik me voelde! Zeker als ik ook nog mijn voeten in een bak water had.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bed![]()
Lekker aan toegeven, dat regelen! Dan is het maar gedaan en dan hoef je straks alleen nog maar een beetje schoon te maken
ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)quote:Op maandag 28 juli 2008 15:29 schreef DJMO het volgende:
ben blij dat het lijkt aan te slaan simmu!! ik heb snachts wel last van benaudheid, maar dat komt door de warmte, bij mij zou ventolin dus niets uithalen, gelukkig dat het wel bij jou lijkt te werken!! houd het wel goed in de gaten he meis!!
beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:38 schreef simmu het volgende:
[..]
ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)
morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk meequote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?
je moet maar zo denken : het is voor een goed doelquote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef simmu het volgende:
[..]
morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk mee
oh, ja hoor. en sangdrax rijdt me per auto rond, dus ik hoef niet met de bus en overstappen enzoquote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
je moet maar zo denken : het is voor een goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |