abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 04:42:19 #101
84524 Morwen
I got life
pi_60356022
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 04:36 schreef paddy het volgende:
Toch maar bellen, Simmu.
Dus dat, gewoon doen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60356024
Gefeliciteerd Ellen en Crumpet !! Wat een verhaal

Werd een beetje ongerust toen ik in je msn zag staan dat je naar het ziekenhuis was..Hoop dat het verder allemaal goed zal gaan
Knuf van ons
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 07:43:37 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_60356226
Bellen simmu!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:25:42 #104
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60356611
Gefeliciteerd met jullie dochter Crumpet! Ze is werkelijk prachtig!
Ik hoop dat je vrouw ook weer snel naar huis mag...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60356914
Crumpet, ze is prachtig!
Van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60357139
Dank je wel. Ik ga zo weer lekker naar mijn vrouw. Eindelijk kunnen beiden dochters elkaar ontmoeten dan. Ik hoop dat ze mee naar huis mogen.
pi_60357211
Simmu heb je nog gebeld? Hoe is het nu?
pi_60357511
Smurfinnetje

Simmu: ik zou even de verloskundige bellen en met haar overleggen wie je moet bellen Je verloskundige moet er namelijk toch sowieso van weten als je naar de huisarts gaat toch?
pi_60357774
zo, ik ben er weer

ik had de verloskundige gebeld, die besloot om gewoon eventjes langs te komen om de bloeddruk en urine te controleren. dat is allemaal niet veranderd sinds donderdag: nog steeds te hoog (op het randje: 90) en een spoortje eiwit in de urine. geen tekenen op ergere hypertensie.

ik sprak mijn vermoeden uit dat het slechte slapen en de hoge bloeddruk weleens elkaar zouden kunnen 'voeden', en volgens haar is dat ook wel aannemelijk. milde hypertensie in dit stadium is nja, niet lekker, maar ook niet echt heel zorgwekkend. waarschijnlijk kunnen mijn nieren het allemaal niet meer zo goed aan. ze heeft voor vanavond een slaappilletje geregeld, die is sangdrax nu halen (en de boodschappen, en mijn biebboeken). tsja; ik was dusdanig beroerd vannacht dat ik het ook niet meer wist. 2 uurtjes slapen, dan wakker door de benauwdheid, plassen en spugen. dan een flink uur wachten eer de benauwdheid afzakt en dan het hele verhaal opnieuw.

ik skip vandaag mijn middagdutje (advies van de vlos) en hoop dus vannacht fatsoenlijk te kunnen slapen. verder wordt alles extra goed (tweemaal per week) in de gaten gehouden en moet ik bellen direct als ik meer verschijnselen vertoon.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:20:23 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60357839
Crumpet, gefeliciteerd
Veel geluk met z'n 4tjes, hopelijk mag je vrouw snel weer naar huis.

Texelonia, gefeliciteerd met je 2e streepje
Helaas nog net te pril om mee te doen aan de Lampo-tour
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:12:05 #111
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60358556
Crumpet gefeliciteerd!

Simmu wat fijn dat de vlos langs is geweest. Een nachtje goed slapen kan idd wel eens wonderen doen.

ow en ik heb Tex nog niet gefeliciteerd. Bij deze, goede zwangerschap gewenst,
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:43:21 #112
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60359981
Gefeliciteerd met het tweede streepje, Tex!
pi_60360421
Ik heb ze weer thuis hoor. Ellen heeft 5 (!!!!!) zakken bloed toegediend gekregen. Twee zakken plasma. 10 zakken zoutoplossing en 2 zakken gevuld met medicijn... Nou ik zal het allemaal wel niet goed verwoorden, maarre ik ben blij dat ze er weer zijn. Joyce Lynn ligt nu naast me in de box :D
pi_60360672
Crumpet, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En fijn dat iedereen weer thuis is, zoals het hoort
Wel heftig voor Ellen, dat ze zoveel bloed verloren is, hopelijk sterkt ze snel aan.
Lekker genieten jullie!

Texelonia, gefeliciteerd met je 2e streepje

Simmu, sterkte vannacht, en dat je maar lekker slapen mag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 juli 2008 @ 16:58:21 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60362921
crumpet, fijn voor je dat ellen een joyce weer thuis zijn
simmu verstandig dat je gebeld hebt, en veel sterkte met slapen vannacht
tex congrats dat je je weer hier kunt melden

vraagje.. ik voelde net in mijn linkerzij/links in mijn buik een soort kleine steekjes/krampjes .. (precies op de plek waar beeb de laatste keer met de voetjes lag) ik herkende het alleen niet als schoppen (zoals ik het bij yolanda voelde), hoewel het wel zou kunnen .... het is nu al weer weggetrokken maar ik vraag me toch af: zijn dat nu de eerste duidelijke schopjes of niet ???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:31:52 #116
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60363603
Misschien bandenpijn, ofzo?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 juli 2008 @ 17:47:47 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60363929
het was niet aanhoudend en duurde ook niet lang, het kwam in kleine golfjes en het deed wel iets pijn, maar niet dat ik in paniek raakte van au ik heb pijn
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 26 juli 2008 @ 20:38:00 #118
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60366790
Crumpet en Ellen en grote zus: gefeliciteerd!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:49:27 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60367031
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef DJMO het volgende:
ik herkende het alleen niet als schoppen *knip*
zijn dat nu de eerste duidelijke schopjes of niet ???
Euh.....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60367760
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Crumpet en Ellen en grote zus: gefeliciteerd!
Dank je wel hoor! Waardeer het echt al jullie felicitaties!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 juli 2008 @ 21:34:00 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60368158
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Euh.....
mjah, vivi, de eerste zwangerschap was ik pas 19, en deze zwangerschap beleef ik veel intenser dan destijds, ik kan me echt niet alles meer herinneren, maar het was gewoon vreemd, ergens voelde het bekend, aan de andere kant had ik zoiets he voel ik het nu goed of ben ik in de war?? vooral omdat er uitwendig nog niets te voelen was vandaar mijn twijfels of het nou wel of geen schopjes waren

zaterdag 26 juli 2008 @ 22:57:41 #122
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60370043
Uitwendig voel je het sowieso pas een paar weken later dan inwendig DJMO. Ik zag dat je ruim 18 weken zwanger bent, dus het kan heel goed zijn dat je de kleine hebt gevoeld.

crumpet, fijn dat je meiden weer thuis zijn. Leg Ellen maar lekker in de watten, heeft ze wel verdiend.

simmu, ik hoop dat je de slaap een beetje kan vatten vannacht.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60370205
Ik denk dat de "euh" van Vivi meer ging om het feit dat het dan absoluut niet de eerste duidelijke schopjes waren Dan had je ze namelijk gewoon schopjes genoemd

Neemt niet weg dat het best schopjes geweest kunnen zijn.

De bovenrand van mijn baarmoeder doet echt pijn. Heel gespannen en voelt helemaal gekneusd aan. Heb ik heel vaak 's avonds, vooral als er veel geschopt en gewoeld is. Bekend voor iemand?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 23:15:40 #124
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60370373
Ik heb het zelf niet gehad freecell, maar een vriendinnetje van mij wel. Die had op het einde zelfs blauwe plekken op haar buik van de schoppen van haar dochter!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60370419
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 23:15 schreef Jambo het volgende:
Ik heb het zelf niet gehad freecell, maar een vriendinnetje van mij wel. Die had op het einde zelfs blauwe plekken op haar buik van de schoppen van haar dochter!
Ja, ik heb hier en daar ook wat wazige blauwe plekken
  zaterdag 26 juli 2008 @ 23:29:44 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60370641
freecell, heel herkenbaar. Ik ben bont en blauw geschopt aan de bovenkant. Zelfs als ik er alleen overheen streelde deed het me toen daar al pijn (en nog heel lang nadat ons kind geboren was).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60370674
Ik was ook behoorlijk beurs van binnen toen ik zwanger was van Quinten. Hij kon echt hard tegen mijn ribben schoppen. Ook ging hij altijd precies tegen het randje van mijn bureau duwen, waar mijn buik tegenaan hing. Dat stukje buik was dus extra pijnlijk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_60370713
Kijk aan, niet de enige dus

Mijn ribben worden inderdaad ook wel eens geraakt, maar dat is niet zo pijnlijk als dat beurse gespannen stuk in het midden. Het hoogste punt van de baarmoeder zeg maar. En dat is inmiddels al aardig hoog
  zondag 27 juli 2008 @ 00:05:16 #129
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60371187
Simmu jij gaat heerlijk slapen vannacht als je hetzelfde middeltje krijgt als ik toe en heb gehad! Sterkte met je klachten komt me allemaal zo bekend voor, ik leef met je mee.

Tex, ik zag al in diverse topics de felicitaties maar kon niet goed vinden waarmee je gefeliciteerd werd en durfde dus niet zo goed ..... maar bij deze gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Crumpet en vrouw gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter!
Mama van Isa en Ties
pi_60372195
Ik voel af en toe plopjes. Het zijn zeker niet mijn darmen. Ben bijna 18 weken, dus kan goed de baby zijn dacht ik.
pi_60373834
helaas was vannacht een herhaling van de vorige nacht

ik viel *wel* lekker snel in slaap. dat wel. helaas maar tot 1 uur, waarna de hele riedel weer begon. het probleem zit 'em echt in dat hele benauwde. ik heb al maanden dat ik steeds maar een paar uurtjes slaap en dan moet plassen, maar dan ging ik daarna gewoon terug slapen. en dat gaat nu dus niet meer. het doet me denken aan de astma-aanvallen van mijn neefje vroeger. maar ik heb helemaal geen astma, en de huisarts heeft woensdag mijn longen beluisterd, en die klonken toen keurig. ik weet het ook niet meer hoor, maar als dit nog 2 tot 4 weken doorgaat zo weet ik echt niet hoe ik die bevalling door moet komen (nog daargelaten dat de effecten op mijn lijf steeds erger worden)
  zondag 27 juli 2008 @ 09:10:32 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_60373843
quote:
Op zondag 27 juli 2008 09:08 schreef simmu het volgende:
helaas was vannacht een herhaling van de vorige nacht

ik viel *wel* lekker snel in slaap. dat wel. helaas maar tot 1 uur, waarna de hele riedel weer begon. het probleem zit 'em echt in dat hele benauwde. ik heb al maanden dat ik steeds maar een paar uurtjes slaap en dan moet plassen, maar dan ging ik daarna gewoon terug slapen. en dat gaat nu dus niet meer. het doet me denken aan de astma-aanvallen van mijn neefje vroeger. maar ik heb helemaal geen astma, en de huisarts heeft woensdag mijn longen beluisterd, en die klonken toen keurig. ik weet het ook niet meer hoor, maar als dit nog 2 tot 4 weken doorgaat zo weet ik echt niet hoe ik die bevalling door moet komen (nog daargelaten dat de effecten op mijn lijf steeds erger worden)
Heb je nou al gebeld dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60373974
quote:
Op zondag 27 juli 2008 09:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Heb je nou al gebeld dan?
ik had gisteren de verloskundige gebeld die langskwam. volgens haar was mijn bloeddruk en eiwitgehalte weliswaar reden tot "in de gaten houden", maar geen aanleiding voor extra maatregelen behalve de slaappil die ze gaf (waarschijnlijk zit ik in een schattig cirkeltje van te weinig slaap --> hogere bloeddruk --> slechter kunnen slapen, etc...). ik zie geen andere mogelijkheid dan morgenochtend maar weer de huisarts te bellen, en dan een grote bek op te zetten (ze zijn moeilijk bereikbaar, en doen niet aan afspraken op dezelfde dag). maar ja, die nam me woensdag al niet serieus toen ik er al zat voor de benauwdheid.

edit: het probleem is ook dat de symptomen die duiden op verergering van de milde hypertensie ook symptomen zijn van slaaptekort in dit stadium. duizeligheid, hoofdpijn, tintelende handen en benauwdheid. hoge bloeddruk lijdt tot benauwdheid en benauwdheid lijdt tot hoge bloeddruk. ik heb zelf het gevoel dat als ik nou maar kon slapen, ik snel opknap.
pi_60373992
Simmu wat vervelend.
Ik zit te denken, helpt het misschien als je je hoofdeind wat hoger maakt? Omdat je schrijft dat je zo benauwd bent... ik roep ook maar wat.
Als het via de huisarts niet lukt, misschien kan de verloskundige dan nog wat voor je doen of helpen dat je eerder terecht kan bij de HA ofzo? Laat je niet met een kluitje in het riet sturen hoor!
Fake it till you make it...
pi_60374019
quote:
Op zondag 27 juli 2008 09:36 schreef Nijna het volgende:
Simmu wat vervelend.
Ik zit te denken, helpt het misschien als je je hoofdeind wat hoger maakt? Omdat je schrijft dat je zo benauwd bent... ik roep ook maar wat.
Als het via de huisarts niet lukt, misschien kan de verloskundige dan nog wat voor je doen of helpen dat je eerder terecht kan bij de HA ofzo? Laat je niet met een kluitje in het riet sturen hoor!
ik had al geprobeerd om een heuveltje te maken van 3 kussens en dan rechtop te slapen, maar dat helpt niet *en* ik wordt er duizelig van
pi_60374081
Bleh Simmu, wat vervelend

Nou Buiwkie, jouw beurt, je staat bovenaan
  zondag 27 juli 2008 @ 10:38:25 #137
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60374493
Hè Simmu, ik had zo gehoopt dat je een lekker had geslapen vannacht

Hier heeft vanmorgen ook de baby gevoeld, zo gaaf! Ik lag op mijn rug in bed en had zijn hand op mijn buik gelegd. Op het moment dat ik het voelde schoppen voelde hij het ook
pi_60374503
Tex, doe je hier eens officieel melden! Dan sta ik niet meer onderaan!
pi_60374858
Simmu, wat rot dat het slapen zo kut gaat.
Bij mij ook al 4 nachten standaard 2 uur wakker, ergens tussen half 3 en half 6.
Ik ben ook duizelig, maar ik denk dat het komt door de warmte en lage bloeddruk (Kan dat?).
En nog gefeliciteerd met het vooruitzicht van de verhuizing!!
  zondag 27 juli 2008 @ 11:32:05 #140
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60374973
Simmu: Met het risico dat ik zweverig wordt genoemd: kun je niet eens proberen te mediteren? Dat heeft meestal wel gunstige invloeden op het lichaam, en heb je dan sowieso het gevoel dat je zelf wat meer kunt doen dan nu het geval is.
pi_60375304
Simmu jammer dat meer kussens niet helpt... meer ideeën heb ik ook niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 juli 2008 @ 12:55:38 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60376065
wat vervelend simmu

ik slaap slecht door de warmte .. ben om de twee á drie uur wakker, slaapt ook niet echt lekker, kan het niet zijn dat als je een ven in de slaapkamer zet (zelf heb ik er helaas geen) dat je iets van verkoeling hebt en daardoor beter / makkelijker slaapt???

zondag 27 juli 2008 @ 13:34:37 #143
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60376704
Ven?
  zondag 27 juli 2008 @ 13:40:39 #144
220694 Buiwkie
CountDown
pi_60376833
quote:
Op zondag 27 juli 2008 09:47 schreef freecell het volgende:
Bleh Simmu, wat vervelend

Nou Buiwkie, jouw beurt, je staat bovenaan
Simmu ook vanuit hier sterkte!!

En ja, nu is het mijn beurt, gek idee hoor!! Thx Freecell
Officieel nog 5 dagen....

Maar er is nog niets te voelen, geen gerommel niet niets.
Ze heeft t vast naar haar zin

Vandaag dus 39+2

Verder heeft mijn meisje nog alle zin in bewegen enzo, heb echt niet t idee dat t wel is zou kunnen gebeuren.
Ik ga vast overtijd
  zondag 27 juli 2008 @ 13:41:35 #145
220694 Buiwkie
CountDown
pi_60376854
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ven?
Die doet bij mij wonderen, vooral overdag als ik op bed lig, snacht doe ik em maar uit, ben bang dat ik er te veel spierpijn aan over hou als ik weer is boven t laken lig.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:47:09 #146
4177 Jojogirl
pi_60376964
Mijn kwartje valt nu pas, ik snapte gewoon niet wat DJMO bedoelde. Fan/ventilator dus.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 juli 2008 @ 13:50:34 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60377035
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:47 schreef Jojogirl het volgende:
Mijn kwartje valt nu pas, ik snapte gewoon niet wat DJMO bedoelde. Fan/ventilator dus.
jah, sorry voor de onduidelijkheid .. ik typte het gewoon zoals het uitspreek .. maar idd een ventilator ofzo, of overdag echt flink doorluchten zodat je slaapkamer wat koeler is.

pi_60378782
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:55 schreef DJMO het volgende:
wat vervelend simmu

ik slaap slecht door de warmte .. ben om de twee á drie uur wakker, slaapt ook niet echt lekker, kan het niet zijn dat als je een ven in de slaapkamer zet (zelf heb ik er helaas geen) dat je iets van verkoeling hebt en daardoor beter / makkelijker slaapt???
we hebben zelfs een stoere plafonventilator/lamp (die kan je goedkoop krijgen bij de hornbach: nu en dan zijn ze in de aanbieding)

ik heb nog wat meer ge-experimenteerd met de 3 kussens, en 2 boekwijtdopjeskussens (met dan aan sangdrax!) op elkaar levert een beter resultaat: nog wel wat benauwd, maar niet meer zo'n hele erge aanval steeds (wel een zere rug, maar dat zal me nu een worst wezen; ik neem wel een paracetamolletje of 2). het deed me echt denken aan de astma aanvallen van mijn neefje vroeger.

ik maak morgen gewoon een afspraak met de huisarts, aangezien ik merkte ook gewoon koorts te hebben! ze doen er potdorie maar wat aan hoor, want dit gaat hem niet worden nog 2 tot 4 weken!
pi_60378811
Wij slapen nog steeds onder ons winterdekbed
Van warmte heb ik niet zoveel last. Wel van spontaan bewegende benen, spontaan bewegende beebs en van een volle blaas
  zondag 27 juli 2008 @ 19:16:51 #150
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60382104
Simmu, ik zou echt met het vermeerderen van klachten wèèr de VK bellen. Zwangerschapsvergiftiging kan echt van het ene op het andere moment omslaan, daar hoef je zelf niet altijd wat van te merken.
De benauwdheid is herkenbaar, hoorde bij mij echt bij de zwvergiftiging.
Ik zou zeggen, laat de HA voor wat ie is, de VK is je deskundige in dit geval. Let ook goed op bovenbuikpijn/rugpijn, ook dat is een veeg teken.

Doen hoor!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 27 juli 2008 @ 19:26:36 #151
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60382226
Oh ja, ik beschreef het toen ook als benauwdheid, terwijl de gyn maar steeds vroeg of het voelde alsof er een band om mijn ribben werd aangetrokken. Nou zo voelde het niet, vond ik .
Helaas hebben we elkaar daarmee aardig voor de gek gehouden
  zondag 27 juli 2008 @ 19:49:38 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_60382564
Pijn beschrijven blijft ook moeilijk

"Persweeen voelen echt alsof je moet poepen" Ik voel het in mijn linkerlies, dus dan zullen het wel geen persweeen zijn. Wel dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60383332
Ben eigenlijk op zoek naar shirtjes met kreten als "If you think i'm cute, you should see my daddy" / "50% mummy, 50% daddy". Ik heb ze zien staan in het boekje van Baby-Dump, daar stond een advertentie in van het merk "Name it". Name it zou het moeten hebben maar dat kan ik nergens (online) vinden, hun webshop is dan ook in het noors/zweeds/een taal die ik niet kan volgen. Iemand enig idee waar dit (het liefst in een webshop) te vinden is?
pi_60383483
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef Raissa het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar shirtjes met kreten als "If you think i'm cute, you should see my daddy" / "50% mummy, 50% daddy". Ik heb ze zien staan in het boekje van Baby-Dump, daar stond een advertentie in van het merk "Name it". Name it zou het moeten hebben maar dat kan ik nergens (online) vinden, hun webshop is dan ook in het noors/zweeds/een taal die ik niet kan volgen. Iemand enig idee waar dit (het liefst in een webshop) te vinden is?
Webshop weet ik zo niet, maar op de Gentse feesten hangt het er vol van. Je moet je wel haasten, morgen is het de dag van de lege portomonee's...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 juli 2008 @ 20:45:46 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60383485
http://www.babywinkels.nl/goodmoodprint.php?source=google&kwd=BABY%20SHIRTS%20BEDRUKKEN&gclid=CNexye7c4JQCFQWR1QodUydhRg
heb je daar wat aan raissa??

(zo even verder bijlezen, heb halve dag met storing gezeten hier)

zondag 27 juli 2008 @ 20:52:26 #156
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_60383608
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef Troel het volgende:
Pijn beschrijven blijft ook moeilijk

"Persweeen voelen echt alsof je moet poepen" Ik voel het in mijn linkerlies, dus dan zullen het wel geen persweeen zijn. Wel dus
Weeen.... Ja weeen komen echt in golven, het voelt als menstruatiekramp. Ik dacht dat ik een nierbekkenontsteking had. Constante pijn met hoge pieken was ervan overtuigd dat ik geen weeen had.
  Jubileum moderator zondag 27 juli 2008 @ 21:00:34 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60383771
Ik had beenweeen die niet geregistreerd werden op het CTG. Onhoudbare pijnen waarvan de verpleegkundige zei "dit zijn geen weeen, dit is niks"
Ik heb nog net niet haar kop van haar rompje afgetrokken

Simmu vergiftiging voelde bij mij als benauwdheid, vergelijkbaar met longonsteking. Kortademig en benauwd dus, ik zou zeker blijven bellen en aan de bel trekken want dit klinkt best herkenbaar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60383836
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef DJMO het volgende:
http://www.babywinkels.nl/goodmoodprint.php?source=google&kwd=BABY%20SHIRTS%20BEDRUKKEN&gclid=CNexye7c4JQCFQWR1QodUydhRg
heb je daar wat aan raissa??

(zo even verder bijlezen, heb halve dag met storing gezeten hier)
Tnx, denk dat ik idd maar zelf laat bedrukken als ik de originele niet kan vinden.
pi_60385584
Nog 'n late felicitatie voor crumpet en co.
Verder hier niet zoveel nieuws.
Kan jullie qua posts nog moeilijk bijhouden en verder weet ik niet waar kruipen door die hitte. Pfoeh!
Ik zou het niet erg vinden als dit de laatste warme dag van deze zomer was
  zondag 27 juli 2008 @ 22:48:12 #160
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60385815
En bij echte hinder de vk en de huisarts overslaan en direct via de gyn naar het ziekenhuis en je vermoeden even door de telefoon vertellen, kan je vaak dezelfde dag terecht ze nemen namelijk geen risico's met zw.vergiftiging
zou het zeker niet af gaan zitten wachten.

Ik ben toen via de HAP bij de gyn terecht gekomen (op zaterdag) en er werd binnen 1 uur een echografie van de bloedstroom in mijn benen gemaakt om te checken of de kleine en ik het goed maakte.
(de gyn en de speciale- echoman werden ter plekke opgeroepen voor me ik werd letterlijk binnenste buiten gekeerd om maar zeker te weten dat ik veilig naar huis kon gaan.)
Mama van Isa en Ties
  zondag 27 juli 2008 @ 22:57:35 #161
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60386058
Ik denk zelf dat je VK de aangewezen persoon is hiervoor. De kans dat de HAP het niet goed inschat (die hebben immers niet de info die je VK heeft) lijkt mij eerlijk gezegd groter dan de VK die zelf Simmu ook al op het hart gedrukt heeft te bellen als er iets veranderd.

Blijft altijd een beetje griezelig dit soort dingen. Toen het mij overkwam vond ik het meest enge nog dat ik zelf niet in de gaten had dat het al behoorlijk ernstig was. Vond het ook heel gek dat ik absolute bedrust kreeg, en dat ze me constant aan de bloeddruk meter hadden. Heel sluipend gaat het.
Vervolgens zat ik bij het volgende kind bij ieder pijntje en auwtje in het ziekenhuis , maar daar was gelukkig alle begrip voor .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 juli 2008 @ 01:07:36 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60388459
tot een week of wat geleden woog ik met volledige bepakkking zo 56 kilo, nu weeg ik alleen in een simpel ochtendjasje al bijna 59 kilo.. ik begin dus echt aan te komen.. soms als ik mijn tepels knijp spuit de melk eruit en voel ik me net een melkkoe... (ondanks dat ik nu <pas> precies 19 weken ben) de hitte werkt ook niet echt mee om lekker te kunnen slapen en tot overmaat van ramp wil vriendlief snachts de slaapkamerramen dichthouden, bang voor inbrekers ofzo

zo genoeg geklaag weer, simmu ik hoop dat jij ook een beetje kunt slapen nu.. ik ga morgen echt helemaal bij lezen, ben er nu te moe voor

pi_60388755
ben alweer wakker

geen idee wie ik bel morgenochtend, vlos of huisarts, maar herrie trappen zal ik, wanty dit gaat zo niet. ik hou dit nog niet eens 1 week vol, laat staan 4 (als frummeltje besluit lekker te blijven zitten)

nog daargelaten dat ik er geen barst van geloof dat dit normaal is zo. de benauwdheid is steeds zo erg dat ik van moet spugen. het lijkt wel alsof ik zware astma heb
  maandag 28 juli 2008 @ 02:02:59 #164
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60388886
Balen dat je weer niet kan slapen simmu. Ik hoop dat je toch nog wat uurtjes slaap meepakt straks. En inderdaad morgen bellen. Sterkte.
  maandag 28 juli 2008 @ 03:04:47 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60389117
Simmu als niets mee wil werken ga je morgen na t sluiten van je HAP lekker naar de 1e hulp daar moeten ze je namelijk gewoon helpen!

Sterkte en ik hoop dat jij nu inmiddels al weer ff iets aan slaap hebt gehad.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60389553
Pfff wat was het warm vannacht

Ik heb maar 4 uurtjes geslapen, nu weer weg en 9 uur werken

Simmu hoe gaat het met jou?
pi_60389737
ik heb om 10 over half 9 een afspraak met de huisarts. uiteraard begon de assistente al te melden dat ongemakken erbij horen. jaja, dat weet ik. ongemakken: dat zijn dingen als opgezette voeten, incontinentie en last van je maag. ademen is vrij essentieel.
pi_60390227
Crumpet, gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk gaat het al beter met je vrouw.

Simmu, wat vervelend zeg...hopelijk kan de huisarts wat verkoeling brengen.
pi_60390283
Simmu hoe was het bij de HA?
pi_60390955
zo, net thuis

ik heb ventolin meegekregen, aangezien het volgens de huisarts klonk als een flinke astma aanval (niet dat ik normaal gezien astma heb). volgens de HA kan dat geen kwaad voor de baby, aangezien het allemaal direct via inhaleren gaat, en dus niet of nauwelijks in je bloed terecht komt. hij was het helemaal met me eens dat ik erop stond om direct langs te komen, was een goede beslissing, aangezien die bloeddruk inderdaad opeens en snel veel erger kan worden, en de symptomen door elkaar lopen en elkaar versterken. hij heeft ook bloed laten prikken om mijn leverfunctie te controleren, en extra urinecontrole.
de onderdruk was wel weer goed gedaald. het was nu 80/130. dus dat lijkt de goede kant op te gaan. ik heb goede hoop dat de ventolin aanslaat, het schijnt prima te werken. ik moet de maximale dosis nemen. wellicht dat ik vanmiddag en vannacht eens stevig bij kan slapen dan!
  maandag 28 juli 2008 @ 10:13:22 #171
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60391071
Simmu ik hoop echt dat dit je klachten verminderd. Uitgerust zijn voor de bevalling begint is wel zo prettig
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60391243
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef Jelief het volgende:
Simmu ik hoop echt dat dit je klachten verminderd. Uitgerust zijn voor de bevalling begint is wel zo prettig
psies. ik had echt zoiets van "ik hou dit niet nog een week vol, laat staan 4". ik heb net de eerste dosis genomen van de 4 per dag, dus als het goed is merken we het zo, aangezien het snel werkt
pi_60392434
Mooi dat de huisarts het serieus nam Simmu en er actie is ondernomen, hopelijk brengt de Ventolin inderdaad verlichting want dit klinkt allemaal wel heel onprettig....

Ik ben vandaag 39 weken ! Voel me prima, buik zit nog helemaal niet in de weg (is ook niet supergroot), eigenlijk helemaal geen klachten. Vannacht ook goed geslapen gelukkig. De zon staat 's ochtends op onze slaapkamer dus tegen de tijd dat ik naar bed ga is het daar wel afgekoeld.

Ik ga zo lunchen met een collega en ga daarna even op zoek naar een ventilator, gezien de voorspelling deze week lijkt me dat toch wel lekker... Ik wil alleen niet zo'n plastic gedrocht. Bij de Bijenkorf heb ik een paar weken geleden een jaren 50 model gezien, eens kijken of ze die nog hebben. Lief had nog een Bijenkorf-bon liggen van 50 euro dus die neem ik mooi mee.

Met lief gaat het steeds beter, ben even vergeten wanneer ik de laatste keer heb gepost. Zijn buikbacterie is inmiddels weg dus hij ligt niet meer in quarantaine. Ze zijn nu aan het kijken of hij de antibiotica voor zijn buikvliesontsteking ook in tabletvorm zou kunnen krijgen + 3x per week tijdens zijn dialyse nog via het infuus, dan zou hij namelijk naar huis mogen... Hopelijk zijn zijn bloedwaarden een dezer dagen daar goed genoeg voor. Hij is wel echt heel erg verzwakt (niet zo raar na een operatie, 2 infecties, overgeven, diarree en 4 weken op bed liggen), kan echt amper een stukje lopen. Op zich niet echt ideaal om hem zo mee naar huis te nemen maar ik vind dat ziekenhuisbezoek inmiddels ook dodelijk vermoeiend, zolang hij zelf naar wc kan en douchen vind ik het prima, ik smeer wel een boterham voor hem.

Mocht ik gaan bevallen terwijl hij nog in het ziekenhuis ligt, dan mag ik in ieder geval de eerste 3 dagen daar ook doorbrengen, dat is vorige week door de gyn in het AMC goedgekeurd. Ze vond het wel een klein kindje... Verloskundige heeft dat nooit zo gezegd, wel dat het niet heel groot was. We zullen zien...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 juli 2008 @ 11:37:10 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60392538
ik hoop dat de medicatie aanslaat simmu, en dat je beter kan slapen nu.

ik was zelf dus ook weer om de twee uur wakker, ondanks dat ik met het raam opensliep.. misschien toch maar het hoofdeinde verhogen straks .. ik mik gewoon een paar bakstenen onder het hoofdeinde

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 juli 2008 @ 11:43:42 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60392664
wat fijn madelieve, dat het beter gaat met je lief!! ook fijn dat hij of binnenkort naar huis mag, of dat je iig bij hem in de buurt bent als je moet bevallen !!

pi_60392741
Simmu, fijn zeg dat je nu gewoon geholpen bent, ik kan me voorstellen dat het gezeur 'ongemakken horen erbij' méér dan zat bent! Ik hoop dat de Ventolin helpt en dat je lekker kan slapen!

Madelieve, wat een goed nieuws over je man! Wat fijn dat hij aan de betere hand is! Kunnen jullie misschien thuiszorg krijgen voor je man? Want jij met 39 weken zwangerschap kan misschien wel een boterham smeren, maar zodra jij gaat/bent bevallen, moet er natuurlijk ook goed voor jou gezorgd worden. Ik vind het zo knap hoe positief jij je door dit alles heen slaat, wow. Dikke kus!

Toen ik vanochtend van de tram naar mijn werk liep realiseerde ik me dat ik al bijna stop met werken! Nog 5 weken Vanaf september ben ik officieel huisvrouw en bijna mama.
(Ok ok, en parttime student, en nog 1 fonds, Raad van Toezicht, maar die is niet zo druk.)
  maandag 28 juli 2008 @ 12:43:56 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_60393694
Madelieve, goed dat het beter gaat met je man!

Reinhilde, lekker dat je al zicht hebt op je verlof! (Wat gaat iedereen toch snel! )

Hier gaat het prima. Ik heb nog niet zoveel last van de warmte (het scheelt echt of je 40 weken zwanger bent of 16 tijdens een hittegolf/warme dagen, kan ik uit ervaring zeggen). En ik voel me wel goed. Wel heb ik nesteldrang, niet qua schoonmaken, maar qua dingen regelen, babykamer enz. Nu al!
pi_60393771
Simmu hopelijk kan je vanaf nu wat slaap inhalen.

Madelieve, goed nieuws!
juist jezelf niet vergeten hé!
pi_60393868
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:43 schreef cattie het volgende:
Madelieve, goed dat het beter gaat met je man!

Reinhilde, lekker dat je al zicht hebt op je verlof! (Wat gaat iedereen toch snel! )

Hier gaat het prima. Ik heb nog niet zoveel last van de warmte (het scheelt echt of je 40 weken zwanger bent of 16 tijdens een hittegolf/warme dagen, kan ik uit ervaring zeggen). En ik voel me wel goed. Wel heb ik nesteldrang, niet qua schoonmaken, maar qua dingen regelen, babykamer enz. Nu al!
Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bed
Lekker aan toegeven, dat regelen! Dan is het maar gedaan en dan hoef je straks alleen nog maar een beetje schoon te maken
pi_60394007
Nou, 34 weken hier en ik merk ook echt verschil met de hittegolven aan het begin van de zomer Toen kon ik er héél goed tegen, maar nu ben ik toch wel een beetje zo'n luchthapper

Madelieve: eindelijk goed nieuws! Fijn joh!
  maandag 28 juli 2008 @ 13:26:49 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_60394561
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef owlet het volgende:

[..]

Wat een verschil he! Dit is echt beter dan als een gestrande walvis alleen maar naar lucht kunnen happen op je bed
Lekker aan toegeven, dat regelen! Dan is het maar gedaan en dan hoef je straks alleen nog maar een beetje schoon te maken
Dat is precies hoe ik me voelde! Zeker als ik ook nog mijn voeten in een bak water had.
Ik wacht met smart op de 20 weken echo, hopelijk kunnen ze dan zien of het ene jongen of een meisje is en dan kan ik flink gaan shoppen en inrichten! (Mijn man is naar huis gestuurd van zijn werk omdat de waterleiding geknapt was en ik ga hem zover proberen te krijgen om alvast wel even op zoek te gaan naar een leuk klein wiegje voor de paar maanden dat de baby bij ons op de kamer zal liggen.)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 juli 2008 @ 13:32:26 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60394674
owlet, ik heb het precies andersom.. ik wil alles kraakhelder hebben.. word al gek als mensen hun schoenen niet uitdoen in de gang ik heb de afgelopen anderhalve week iets van 12 wassen gedraaid .. de keuken helemaal gesopt (tot aan het gootsteenkastje toe) de badkamer is spik en span. (ik ga trouwens toch voor een 2e aankleedkussen op de wasmachine) en in de woonkamer haal ik vier keer per dag of nog vaker een doekje over de salontafel heen omdat ik een vuiltje zie liggen

maandag 28 juli 2008 @ 13:58:20 #183
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60395265
Crumpet, wat een verhaal zeg...! Is de rust inmiddels al weer een beetje weergekeerd in het dorp waar je woont of zijn jullie nog steeds het gesprek van de dag? Gefeliciteerd natuurlijk ook voor jou, je vrouw en je andere dochter... lekker genieten nu!

Simmu... klinkt wel vervelend...! Hopelijk gaat het snel wat beter en slaap je ook beter...!

[ Bericht 36% gewijzigd door Jose81 op 28-07-2008 14:21:26 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60397063
Madelieve: wat fijn dat het beter gaat met je lief!

de ventolin lijkt aan te slaan alleen nog een stevige kriebelhoest: niks wat een hoestbonbonnetje niet verhelpt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 juli 2008 @ 15:29:30 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60397159
ben blij dat het lijkt aan te slaan simmu!! ik heb snachts wel last van benaudheid, maar dat komt door de warmte, bij mij zou ventolin dus niets uithalen, gelukkig dat het wel bij jou lijkt te werken!! houd het wel goed in de gaten he meis!!

pi_60397376
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:29 schreef DJMO het volgende:
ben blij dat het lijkt aan te slaan simmu!! ik heb snachts wel last van benaudheid, maar dat komt door de warmte, bij mij zou ventolin dus niets uithalen, gelukkig dat het wel bij jou lijkt te werken!! houd het wel goed in de gaten he meis!!
ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 juli 2008 @ 15:40:18 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60397422
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:38 schreef simmu het volgende:

[..]

ik mocht vanochtend alweer bloedprikken. de huisarts was toch wel wat geschrokken dat het in nog geen week zo hard achteruit was gegaan. hij acht het nu toch wel van belang om het laatste stukje eens even erg goed in de gaten te houden naast de vlos. (uiteraard wel in overleg)
beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?

pi_60397487
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef DJMO het volgende:

[..]

beter zo, dan dat hij er met de pet naar gooit toch?? wanneer moet je weer terugkomen?
morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk mee
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 juli 2008 @ 15:56:19 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60397852
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef simmu het volgende:

[..]

morgen naar de vlos voor extra controle op de bloeddruk, woensdag eerst een echo (2 van de 3 laatste vlos dames achtten frummeltjes hoofdje beneden, de derde twijfelde) en daarna de uitslag van bloed en urine onderzoek bespreken met de huisarts. ik heb het er maar druk mee
je moet maar zo denken : het is voor een goed doel

pi_60398668
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

je moet maar zo denken : het is voor een goed doel
oh, ja hoor. en sangdrax rijdt me per auto rond, dus ik hoef niet met de bus en overstappen enzo
en elke dag die lekker snel omgaat is er eentje dichterbij frummeltje's geboorte

ik ben allang blij dat ze iets doen ipv alleen maar zeggen dat het er nu eenmaal bij hoort. wil je wel geloven dat zelfs de katjes niet meer op de slaapkamer wilden als ik daar was? teveel lawaai van het gepiep en gehijg, en steeds bed in, bed uit en gedoe. ik time de ventolin dus mooi zo dat ik 2 dosis overdag neem, en 2 's avonds/'s nachts! (het werkt zo'n 4 uur per dosis)

maar van een paar uurtjes gewoon ademen knap ik al op!
pi_60402292
Simmu..godzijdank lijkt de ventolin wat verlichting te geven! Fijn voor je !!

hier vanaf vanmorgen echt nare pijn in mijn onderrug/heup, alsof er iets helemaal scheef geschoten is...
hoop dat het na nachtje liggen weer teruggeschoten is, dit belemmert nogal!
veel meer dan het warme weer al doet zelfs
  maandag 28 juli 2008 @ 19:42:32 #192
108648 cattie
lieve moeder
pi_60402534
Fijn dat het beter gaat Simmu!

Wat rot Marit, dat is een naar gevoel.
  maandag 28 juli 2008 @ 20:06:21 #193
4177 Jojogirl
pi_60403084
Fijn dat er actie ondernomen is en dat de Ventolin helpt simmu. Nog weken uitgeput te moeten rondhobbelen was natuurlijk een vreselijk vooruitzicht Hopelijk raak je snel weer een beetje bijgeslapen.

Fijn dat het beter gaat met je man Madelieve

Sterkte Marit, hopelijk trekt het vannacht weer bij. Zo lastig, als alles scheef zit.
pi_60403286
Wat fijn dat de ventolin aanslaat Simmu!

Marit, das niet leuk. Had ik laatst ook, paar dagen last van gehad, en ineens was het weer weg.
  maandag 28 juli 2008 @ 20:44:16 #195
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60403976
Simmu heerlijk dat de ventolin aanslaat! (en wat een verhaal toch...)

Madelieve, wat goed dat je man zo opknapt

Marit, sterkte ermee...
pi_60404472
Simmu fijn dat het beter gaat!!
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Ik ben hier regelmatig aan t kijken, maar er komt steeds iets tussen. Wilde nog even een fotootje neerzetten van onze kleine als jullie dat goed vinden. Ik ben zo trots op mijn uk:

Hier gaat alles nu weer helemaal zijn gangetje en Ellen is er weer helemaal bovenop aan t komen. Joyce Lynn doet het ook helemaal goed! Binnenkort zal ik in het andere topic onze geboortekaart tonen.

Ik blijf hier regelmatig kijken. Ik vond het echt te gek dat jullie zo met ons mee hebben geleefd! Bedankt iedereen!
pi_60404556
Wat een mooi bossie haar heeft Joyce Lynn, Crumpet! Mooi meisje hebben jullie afgeleverd hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_60404920
Simmu: prettig dat het aanslaat, hopelijk slaap je vanacht wel een keer goed!

Crumpet wat een knapperd!
  maandag 28 juli 2008 @ 21:48:49 #199
4177 Jojogirl
pi_60405498
Wat een lekkertje Crumpet, en wat een bos haar! Hoe is het nu met de nieuwbakken mama na de heftige nasleep?
  maandag 28 juli 2008 @ 22:03:34 #200
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60405905
wat een lieve foto... daar mag je ook echt wel zo trots op zijn als jij bent!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')