Met mama gaat het gelukkig steeds beter! Ze moet gewoon nog even lekker rustig aan doen. De kraamhulp die we hier in huis hebben is een prettige dame en ze werkt hard (van ons hoeft dat nog geen eens hahaa) en ik spring hier thuis natuurlijk ook bij. Dat haar was natuurlijk het eerste wat we zagen toen ze geboren werd en verloskundige zei toen al: 'tjee moet je die haren zien'. Toen stak er al een flinke pluk uit hahahaha.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een lekkertje Crumpet, en wat een bos haar! Hoe is het nu met de nieuwbakken mama na de heftige nasleep?
De blauwe kleur is aan t verdwijnen ja. Nog niet helemaal weg hoor. Ze heeft goed klem gezeten zeg maar... Maar het is absoluut al een heeel stuk minder!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:26 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Crumpet dat het goed gaat! Zo te zien is ze smurfinnetje af?
Het is écht een schat, maar ze begrijpt het niet altijd allemaal evengoed meerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Freecell, dan voel je je toch wat minder alleen met je zwangerschapsdementie
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:07 schreef freecell het volgende:
TARA's oma is hopeloos!
Belde om 2 uur! Heel verhaal van hoe gaat het en dergelijke. "Ja, ik hoorde van mam dat je tussen 1 en 3 moet slapen, lukt dat een beetje?"
Ik: uhm, nee, het is warm en er bellen mensen
Oma: Dat is dom, ze weten toch dat jij dan slaapt?De muts. Ik heb haar ook maar niet verteld hoe laat ze belde
Ze is wel een lieverd
JA! En ik sliep toch niet en was net van plan om het slapen maar op te geven en eruit te gaan, dus het was ook helemaal niet storend eigenlijk. Wel grappigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef Jelief het volgende:
freecel dat is gewoon schattig!
Zuchtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:22 schreef Reinhilde het volgende:
Wat leuk Freecell!
Ik zag net de buik van Fuente in het grote buiken topic, met 21 weken erbij.
Ik dacht 'Huh? Fuente was toch na mij?'
Ben ik zelf al weer bijna 23 weken
Wat grappig, ik heb gisteren overwogen om ook diepvrieselementen te pakken, ik had het zooo warm!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef chacama het volgende:
Tipje... Ik heb zelf toen ik LLM-er was in de zeer hete zomer van 2003 met mijn voeten omhoog en omringt door diepvrieselementen geslapen. Het werkte zo goed dat ik het gewoon koud kreeg en onder het dekbed sliep.... misschien helpt het bij jullie ook.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:35 schreef Janena het volgende:
Ja hoor, onze kleine vent is geboren!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog maar weinig online natuurlijk, bevallingsverslagje houden jullie te goed maar alles gaat hier prima, het was een korte en goede thuisbevalling na ruim 38 weken zwangerschap in de nacht van 25 of 26 juli!![]()
[ afbeelding ]
herkenbaar .. ik moet het soms ook wel vier keer achter elkaar vragen aan vriendlief of hij nog van me houdt, en dat terwijl we in volle voorbereiding zijn om te trouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Janena met de geboorte van Sewdou!
Fijn Simmu dat het goed was.
Ik ben net een hormonale puber qua reacties af en toe... Alsof ik weer 17 ben, vrij ernstig dus. Vooral naar mijn man toe. En dan besef ik dat ik nogal overdreven reageer en dan word ik heel verdrietig en denk ik dat hij niet meer van mij houdt.
Gelukkig dat al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef cattie het volgende:
Vooral naar mijn man toe. En dan besef ik dat ik nogal overdreven reageer en dan word ik heel verdrietig en denk ik dat hij niet meer van mij houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |