Buiwkie hierquote:
Ik knuppel mee hoor: Dat ze niet zo moet zeuren!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:13 schreef kaputwiehund het volgende:
Wat zeg in je godsnaam tegen een zwangere die klaagt dat haar buik zo dik wordt?![]()
haha dat is wel waar, maar (en daar moest ik vanmiddag wel om lachen) iemand zei tegen me: je ziet al aardig he?? hoe ver ben je?? ik: 19 weken en 4 dagen, dus bijna op de helft.. zij: kind (welja ik word volgend jaar 30quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik knuppel mee hoor: Dat ze niet zo moet zeuren!
Als er nou toch 1 ding is waarvan je 100% zeker weet dat het je gaat gebeuren tijdens een zwangerschap is het wel die dikke buik.
oeh spannend!! wil je weten wat het wordt??? ik moet nog bijna een maand wachtenquote:
Sjees Madelieve er komt ook echt geen einde aan bij jullie hequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef Madelieve het volgende:
Gefeliciteerd Kaputwiehond en Tex(nog 230 dagen te gaan staat er in je ticker Tex, dat lijkt dan echt zo bizar ver weg
)
Lief heeft de hele nacht overgegeven, ik heb daardoor ook geen oog dichtgedaan dus we waren allebei totaal gesloopt vanmorgen. Ik heb hem naar de dialyse gebracht en het was inderdaad duidelijk dat ze hem gelijk weer gingen opnemen..
Ik had vanmorgen een afspraak bij de anesthesist en terwijl ik daar zat belde de gynaecoloog met de mededeling dat ze volgende week geen plaats hebben om een keizersnee uit te voeren en dat ik dus naar een ander ziekenhuis zou moeten. Oftewel mijn vriend zou dan dus zijn dochter helemaal niet zien de eerste week. Nou ben ik echt flink van mezelf, huil praktisch nooit maar op dat moment was het echt even klaar, ik barste echt in tranen uit, die arme anesthesist schrok er helemaal van. De gynaecoloog ook trouwens en ze gaf aan dat ze nog eens ging kijken of er echt geen mogelijkheid was. Op dat telefoontje zit ik nu te wachten. Ze maken gvd maar plaats, ik zou het echt te gek voor woorden vinden als ik naar een ander ziekenhuis moet.
Thuisgekomen was ik natuurlijk kapot, mijn ouders waren er inmiddels (zouden vandaag komen poetsen) dus ik ben mijn bed even ingedoken en zij zijn nu naar lief met zijn spullen, hij is om half twee klaar met dialyseren en dan brengen ze hem naar de afdeling toe.
Kortom het is tot n toe niet echt mijn dag geloof ik
ik zou de mijn eik 8 augustus krijgen, dan ben ik precies 20 weken en twee dagen, maar door gezeur in het ziekenhuis is mijn echo verplaatst naar de 20e.. ik baalde flink dat ze afspraken niet gewoon op dezelfde dagen kunnen hebben in het emc, maar het is niet anders helaas.. bovendien, als ik zie wat madelive allemaal voor een ellende meemaakt in het ziekenhuis, mag ik nog in mijn handen knijpen dat het zo voorspoedig gaat bij mij... dus klaag ik maar liever niet, of zo min mogelijk dan tochquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:43 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb ook nog een week of drie om daar over na te denken. Mijn 20-weken echo heb ik op 22 augustus.
Don't blame BE...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef Lois het volgende:
Ach Madellieve net als je denkt dat het niet erger kan.... ik hoop zo dat ze deze situatie nog kunnen ombuigen naar een positief scenario!
Texel ik heb er even een fokbaby van gemaakt in de OP, dat was BE vergeten![]()
Fijn te horen dat je moeder bij je blijft! Sterkte!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Madelieve het volgende:
Mijn moeder blijft nu hier, met de wetenschap dat als het begint we zsm naar het ziekenhuis moeten durft ze me niet meer alleen te laten, veel te bang dat ik drie uur ga twijfelen: is het nou begonnen of niet? en dan alsnog met 8 cm ontsluiting in het ziekenhuis aankom.
Er wordt dus goed voor me gezorgd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |