Hopelijk weinig tot geen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
Kijken hoeveel topics er nu nog achteraan komen
Gisteren tijdens de uitzending van MetMichiel ook bijna een heel topic, echt bizar! Zal wel door het weer komen icm de vakantie, maar je zou eigenlijk verwachten dat het heel stil zou zijn. Wat vroeger.. volgens mij ook wat meer het geval was.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
Toch apart, een heel topic vol sinds vanmorgen, want het is vakantie! Of zou het juist daardoor komen?
Moest een keer met iemand werken, die dus bijna geen Engels sprak. Op een gegeven moment zijn we ook onze eigen taal gaan proaten en dat ging ons super af. We begrepen elkaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had eerder het idee dat Friezen er misschien meer van zouden kunnen verstaan. Maar, het zou kunnen dat als ik plat ga proaten, het een beetje het zelfde klinkt.
Gisteren zijn er zelfs twee topics compleet gevult van eerste posts tot de laatste, en het topic er voor en er na beiden voor de helft. Da's zo'n 900 posts op één dag!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
Toch apart, een heel topic vol sinds vanmorgen, want het is vakantie! Of zou het juist daardoor komen?
't Zal wel een combinatie van factoren zijn, namelijk het weer, de vakantie, nieuwe mensen en invallende work-a-holics.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gisteren zijn er zelfs twee topics compleet gevult van eerste posts tot de laatste, en het topic er voor en er na beiden voor de helft. Da's zo'n 900 posts op één dag!
Of het met de vakantie te maken heeft, geen idee. Wel hebben we wat "nieuw bloed" hier, en hebben we uiteraard de ochtendshow van Michiel!
Waarschijnljik welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
Niet zo heel veel te doen op het werk, dat is mijn reden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
1) vooral die linkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1) Toffe site ja!![]()
2) jaaaaa!! inside van Stiltskin
ohja...Michiel in de ochtend (dat mis ik dan weer....helaas)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Zal wel een combinatie van factoren zijn, namelijk het weer, de vakantie, nieuwe mensen en invallende work-a-holics.
http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EMquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
ohja...Michiel in de ochtend (dat mis ik dan weer....helaas)
Met deze warmte ben je vast al wakker... Hoef je alleen de knop van de radio nog maar in te drukken...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kan het trouwens geregeld worden dat de cam morgen weer op die andere staatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb Roel nog niet gezien vanavondquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
En voordat iemand het vraagt. Ja, hij is er
Familie van Anita, zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Ik vroeg het me al af inderdaad... Misschien dat jij ook weet waar Calvin Harris?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Die grap maak ik alleen IRLquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@hans:
De nieuwe batman film al gezien?
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@hans:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik slaap prima onder mijn lakentje!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met deze warmte ben je vast al wakker... Hoef je alleen de knop van de radio nog maar in te drukken...
Of je moet 3 uur Michiel on air per dag meer dan genoeg vinden, natuurlijk...
Sorry, kan er niet mee omgaan......quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het trouwens geregeld worden dat de cam morgen weer op die andere staat![]()
Overzicht van de studio zeg maar
Aan dat soort topics ga ik m'n vingers niet meer brandenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
"Trouwens over sterren gesproken
- *HEAUMEAU REQUEEEEST*"
Tevens, intressante discussie hier over persoonsgegevens op FOK; wat is jullie mening?
Account verwijderen op Fok; wetgeving & verantwoordelijkheid
Het duurde even... -O_quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry, nog 1 plaatje.....
[ afbeelding ]
Als die gaat vliegen stort hij diep in de grond neer en hoor je OEFquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@hans:
[ afbeelding ]
Er komt visite, visitequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:,
Ik krijg visite. Als het goed is gaat de bel nu... (zoemer, bij mij is het een zoemer....)
online zet, vraag diegene dan vriendelijk of ie wat zinnigers kan gaan doen.quote:Duffy vindt downloaden wel ok
(29-07-08) - Illegaal downloaden moet kunnen, aldus Duffy
Blijf een heerlijke man die paul de leeuw , heerlijk adrem, zodat je 2 kampen krijgt, je houd van hem of je houd niet van hem, geen middenwegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
De Songfestivalversie
"Germanyyy... no points. Shalom!"
Proest lijkt inderdaad niet helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen van 3FM: als er iemand bij jullie in dienst is die van mijn belastingcenten fulltime dit soort 'fantastische' en vooral 'zeer' informatieve berichten:
[..]
online zet, vraag diegene dan vriendelijk of ie wat zinnigers kan gaan doen.
Ehm... ga eens naar www.3fm.nl en klik op de home op de link met dezelfde titel (onder het kopje 'muzieknieuws'). Je zal dan zien dat je wordt doorverwezen naar een andere pagina.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen van 3FM: als er iemand bij jullie in dienst is die van mijn belastingcenten fulltime dit soort 'fantastische' en vooral 'zeer' informatieve berichten:
[..]
Ziet 't nu ja. Dan moet die link es aangepast worden... Of de inhoud van de pagina waarop je belandtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... ga eens naar www.3fm.nl en klik op de home op de link met dezelfde titel (onder het kopje 'muzieknieuws'). Je zal dan zien dat je wordt doorverwezen naar een andere pagina.
Enkel via de RSS-feed gaat het soms fout.
Op Youtube inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
He Piles , heet jij tegenwoordig ergens PilesBever
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas was Piles daar al bezetquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk dat ie dan genoemd wordt in de blog van michiel
Ah, hij wordt per regel betaald?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die ene medewerker wordt betaalt van de inkomsten van 0909-1336
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, hij wordt per regel betaald?
Ik denk het.
"Ja, daar is weer een beller! Je mag weer een regel typen"
Dan moet je wachten totdat je de kaarten thuisgestuurd krijgt. Anders kun je morgen gewoon naar de bios gaan. Als je zo graag wilt heb je er vast ook wel wat geld voor over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft vast een SMSje klaar staan naar 3333 met daarin tot dusver " , Ronald, 25".
Nee hoor, ik wil niet super graag naar Wall-E, hoe kom je er bij?
'k ben zelfs overgestapt naar de FM om die halve minuut vertraging er tussenuit te halen.
True, true. Maar m'n vrienden kunnen toch ook de komende dagen niet, dus 't wordt sowieso nog even wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan moet je wachten totdat je de kaarten thuisgestuurd krijgt. Anders kun je morgen gewoon naar de bios gaan. Als je zo graag wilt heb je er vast ook wel wat geld voor over.
die halve minuut vertraging vergeet ik nog wel is, dan denk ik waar halen die andere zo snel de playlist vandaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft vast een SMSje klaar staan naar 3333 met daarin tot dusver " , Ronald, 25".
Nee hoor, ik wil niet super graag naar Wall-E, hoe kom je er bij?
'k ben zelfs overgestapt naar de FM om die halve minuut vertraging er tussenuit te halen.
* WebHawkjuh had begrepen tussen 'a bugs life' en 'wall-e' en heeft dus toystory 2 gesms'tquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
* Broekie is voor het kortste antwoord gegaan: Cars.
Hoefde ik niet zo veel te typen
The Incredibles was me te lang, en Ratatouille is vragen om type-moeilijkheden
Zo te zien ben ik het echter wederom niet geworden.
By the way, kaartjes zijn leuk, maar de rest van het prijzenpakket is vast nog veel leuker.
Neuh, ik heb al afgesproken hem zodra iedereen kan in de Metropolis Antwerpen te zien zoals hij gezien moet worden: in volledig digitale kwaliteit op een prachtig mooi groot schermquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
wacht wel weer op de dvd, die volgt bij pixar altijd vrij snel
Luisteren is ook een vak apart, dank u voor uw sponser bijdrage aan 3fmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh had begrepen tussen 'a bugs life' en 'wall-e' en heeft dus toystory 2 gesms't
Toch weer een regel tekst voor 3fm.nl hé! Waar uw fokkers al niet goed voor zijn...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luisteren is ook een vak apart, dank u voor uw sponser bijdrage aan 3fm
Picknicken dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb, al lijkt het mij in open gebied nog steeds erg warmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!
Net heeerlijk in het park zitten picknicken, van de koele wind zitten genieten...
Lekker nummer nu trouwens
Het was heeeerlijk in de schaduw van een grote kastanjeboomquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Picknicken dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb, al lijkt het mij in open gebied nog steeds erg warm
Ik ben er deze dagen juist minder, vanwege de hitte en ook nog vanwege het feit dat ik overdag vaak aan het werk ben ^^quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
't Zal wel een combinatie van factoren zijn, namelijk het weer, de vakantie, nieuwe mensen en invallende work-a-holics.
Me too...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin Alphabeat -Fascination beetje moe te worden, hebben ze geen leuke andere single
Zet tegenwoordig de radio direct op mute als die plaat begint. Kan 'm gewoon echt niet meer horen en dat geldt eigenlijk in iets mindere mate ook wel voor Amy McDonald.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin Alphabeat -Fascination beetje moe te worden, hebben ze geen leuke andere single
quote:
Helaas gemist en zeker als ik net zie dat het Rock Your Body was. Ik vind dat echt een geweldig stoere single van JT. Zal gewoon eerlijk zeggen dat die man echt goed is.. Cry Me A River is ook al zo'n dijk van een single.quote:
IJS!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
zow...ff ijsje halen en weer tijd voor n nieuw topic
Aaahhhhhhh....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah lekker...ik had cake-ijs en annanas en tropisch
Jawel hoor, hun volgende singles zijn ook erg goed, met name de tweede, 10.000 Nights Of Thunder is best leukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Erg he, heb ik dus ook last van...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin soms af en toe te geindoctrineerd te raken door ekdom, net bij het nieuws hadden ze het over de smokvorming in peking, waarbij het woordje lucht paar keer voorbij kwam
dus ik hard mee roepen, DIE LUCHT, kreeg even rare blik toegeworpen
Gelukkig geen 15 dagen want heb nu al een reactie van ze.. Helaas niet echt het antwoord waar ik op had gehoopt, maar dat is een ander verhaal.quote:Dank u voor uw bericht aan AVIS Autoverhuur b.v.
Dit is een automatisch bericht om u te laten weten, dat wij uw e-mail bericht hebben ontvangen.
Wij zullen uw kwestie onderzoeken en streven ernaar om u binnen 15 werkdagen op de hoogte te brengen van onze bevindingen. Schadekwesties zullen wij binnen 30 werkdagen beantwoorden.
Wat was het antwoord , dan kunnen we even meegenietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig geen 15 dagen want heb nu al een reactie van ze.. Helaas niet echt het antwoord waar ik op had gehoopt, maar dat is een ander verhaal.
Haai!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
" Hallo Telefoonteam !!! "
" Huh ? "
Goedemorgen Maricha
Ooh niet heel spannend hoor. Had een vraag of zij ook auto's verhuren die zijn voorzien van een trekhaak maar die verhuren ze helaas niet. Genoeg autoverhuurbedrijven in Groningen maar als je een auto zoekt die is voorzien van een trekhaak.. Dat is schijnbaar lastig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat was het antwoord , dan kunnen we even meegenieten
Is dit eindelijk het begin van het einde voor deze wereldmacht?quote:Aardbeving in Los Angeles, San Diego en Las Vegas.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarvoor je het nodig hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh niet heel spannend hoor. Had een vraag of zij ook auto's verhuren die zijn voorzien van een trekhaak maar die verhuren ze helaas niet. Genoeg autoverhuurbedrijven in Groningen maar als je een auto zoekt die is voorzien van een trekhaak.. Dat is schijnbaar lastig.
Ik heb vooral dat als mensen iets aan mij vragen om te doen ik steevast antwoord met "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Erg he, heb ik dus ook last van...
Niet alleen door dat hoor, maar ook als mensen vragen "welke michiel?" dat ik echt automatisch "VEENSTRA VEENSTRA!" roep...
Een smiley:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog een keer Hit me TV aangevraagd
als je het niet te vaak hoort , is het prima te pruimen, zit alleen zelf nu de giel belletjes erbij te verzinnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind m toch nog wel lekker hoor, die van Coldplay
Doe eens lief, ik zit daar volgende maand twee weken dus het mag nog wel even rechtovereind blijven staanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is dit eindelijk het begin van het einde voor deze wereldmacht?
Helaas niet
Oh sorry, ik liet me even gaan
je mag maar paar kg bagage terugnemenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik zit daar volgende maand twee weken dus het mag nog wel even rechtovereind blijven staan
Ja, ik zeg dat ook weleens en dan moet ik altijd om mezelf lachen; slaat nergens opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat als mensen iets aan mij vragen om te doen ik steevast antwoord met "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!".
Echter, ik kan daar dus zowel ja als nee mee bedoelen.
Ach hij zal toch wel niet gedraaid wordenquote:
Tuurlijk, dat mag altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarvoor je het nodig hebt, anders heb ik nog misschien wel wat tips
Zit er bij jullie een hornbach in de buurt, daar mag je autobusjes lenen voor 2 uur voor 20 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag altijd![]()
Wij hebben heel veel tuinafval en het is eigenlijk dermate veel dat we nog maanden bezig zijn om de grote bult iets minder groot te krijgen. De bedoeling was dat ik een keer met een aanhangwagen (huur) en een auto voorzien van een trekhaak naar de stort zou rijden om op die manier snel en op een legale manier van het afval af te komen. Helaas blijkt het huren van een auto voorzien van trekhaak een vrij lastige opgave te zijn (had ik ook niet verwacht), terwijl je een aanhangwagen vrijwel overal kan huren..
Als het Amy is dan gaat misschien het geluid wel even op mute.. Tevaak gehoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ach hij zal toch wel niet gedraaid worden
Morgen vraag ik Amy MacDonald aan
Nou oke dan, maar daarna moet 't plat! *uch*quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik zit daar volgende maand twee weken dus het mag nog wel even rechtovereind blijven staan
Tuurlijk wel. Ze hebben ook 10000 nights of thunder uitgebracht en boyfriend is hun nieuwste single in Nederland. Maar op de een of andere manier blijft 3FM maar de eerste single draaien...erg veemd..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat dan wel eerst de olieprijs in euros zijn, anders betalen we 600 dollar per vatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nou oke dan, maar daarna moet 't plat! *uch*
Thanks voor de tip maar die autobusjes worden wel weer veel verhuurd. M.a.w. dat is niet echt een probleem om die te huren maar of het echt handig is om tuinafval in te dumpen betwijfel ik een beetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zit er bij jullie een hornbach in de buurt, daar mag je autobusjes lenen voor 2 uur voor 20 euro
Werkt prima, hebben wij ook gedaan, je kan ze zelfs reserveren voor een bloktijd. Je betaalt de borg, einde krijg je borg terug - x bedrag of soms krijg je het gratis.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor de tip maar die autobusjes worden wel weer veel verhuurd. M.a.w. dat is niet echt een probleem om die te huren maar of het echt handig is om tuinafval in te dumpen betwijfel ik een beetje.
Leuke plaat maar kwam op een 'vervelend' moment uit want Richard Ashcroft - Song For The Lovers werd mede daardoor geen 3FM Megahit.quote:
Och toch, drama alom!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke plaat maar kwam op een 'vervelend' moment uit want Richard Ashcroft - Song For The Lovers werd mede daardoor geen 3FM Megahit.
Toevallig ervaring met een van de busjes op deze site?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werkt prima, hebben wij ook gedaan, je kan ze zelfs reserveren voor een bloktijd. Je betaalt de borg, einde krijg je borg terug - x bedrag of soms krijg je het gratis.
Ken ze niet , maar ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toevallig ervaring met een van de busjes op deze site?
Huur meestal via hun. Naja, zal eens even kijken wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ken ze niet , maar ziet er goed uit.
Kwestie van ergens een documentje maken met platen die je ooit nog eens aan wilt vragen, dan kan je er daaruit altijd eentje kiezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
I feel like flyinggg!!
Weet je wat ik altijd heb? Ik weet altijd heel de dag door leuke liedjes om aan te vragen, en als ik dan "request, request, request.." hoor, weet ik er geen meer![]()
Gebrek aan bier vocht? Belangrijk om veel water te drinken. Cola wil trouwens ook nog wel eens helpen vanwege de suikers.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik ineens zo misselijk ben
Tevredenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeh google is mijn beste vriendinnetje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké oké, nog een schattige dan
[ afbeelding ]
(is om de mannen hier tevreden te houden hoor!)
nog beter: sla ze op als concept SMS'jes in je foonquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van ergens een documentje maken met platen die je ooit nog eens aan wilt vragen, dan kan je er daaruit altijd eentje kiezen.
same herequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
*.....*
OMG.......mijn lievelings-band op de radio..
METALLICA
Strak plan!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog beter: sla ze op als concept SMS'jes in je foon
justice for all is mijn favo..... en t word weer eens tijd voor een echt concert van hunquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
same here
hoewel het met dit album een beetje twijfelachtig werd, maar toch een vet album, vooral erg strak geproduceerd.
Album Master of Puppets blijft mji favoriet
M'n zus is nog bij de Master of Puppets tour geweest, vlak voor het fatale ongeluk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
justice for all is mijn favo..... en t word weer eens tijd voor een echt concert van hun
daar noem je ook ff een vent zegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
al die vrouwen steeds...
nu een mooie vent
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
M'n zus is nog bij de Master of Puppets tour geweest, vlak voor het fatale ongeluk...
And justice for all is een mooi album, maar toch wat depri (niet zo gek natuurlijk na wat er gebeurd was), en ik vind eerlijk gezegd het geluid niet zo goed.
* Againzender bednkt zich opeens dat hij nog twee aflveringen Lost moet kijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow bah muis...
Deze is beter
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow bah muis...
Deze is beter
[ afbeelding ]
Ik kan t niet meer volgen hoor... nadat t op die kuttijd kwam op zondag..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender bednkt zich opeens dat hij nog twee aflveringen Lost moet kijken
Sawyer van Lost, rrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
yaaaaak wie is dat dan........wat een griezel
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
verwacht dat binnenkort de prijzen van de lost dvd boxen wel gaan zakken.
De serie is gewoon goed jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw zeker...met zulke griezels.....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
same here
hoewel het met dit album een beetje twijfelachtig werd, maar toch een vet album, vooral erg strak geproduceerd.
Album Master of Puppets blijft mji favoriet
[dienstmededeling]Raadpleeg uw plaatselijke torrentboer voor ontbrekende afleveringen[/dienstmededeling]quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik kan t niet meer volgen hoor... nadat t op die kuttijd kwam op zondag..
Dank voor de tips, maar kennelijk was m'n maag het gewoon niet eens met m'n AH Stoommaaltijd Zalm, Brocoli & Aardappelschijfjes...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gebrek aan bier vocht? Belangrijk om veel water te drinken. Cola wil trouwens ook nog wel eens helpen vanwege de suikers.
Of komt het toch door de muziek van Christina Aguilera ?
Let's hope soquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
verwacht dat binnenkort de prijzen van de lost dvd boxen wel gaan zakken.
Honden stinken uit meerdere gatenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:honden die scheten laten zijn niet tof
Even DIE LUCHT aan het wegsabbelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Dank voor de tips, maar kennelijk was m'n maag het gewoon niet eens met m'n AH Stoommaaltijd Zalm, Brocoli & Aardappelschijfjes...
Nu maar even op een pepermuntje aan het sabbelen
Ja hoor, maar moest inderdaad even iets kwijtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Broekie, leef je nog??
Een vriendin van mij geilt helemaal op hem... iew.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind dit een intrigerende man
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
24quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
smijt dr nog een mooie vent tegen-aan
[ afbeelding ]
oa. House, M.D..quote:
Hugh Lauriequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Had morpheus_at_work toch weer gelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
Ja hoor, maar moest inderdaad even iets kwijt
quote:
op youtube veeeel te vinden, kijk maar eens:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hugh Laurie
![]()
Legendarisch door A bit of Fry and Laurie en Blackadder, beroemd door House.
zo te zien , als een van de weinige er knapper op geworden met ouder worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
op youtube veeeel te vinden, kijk maar eens:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
MGMT - Electric Feel begin het nummer meer en meer te waarderen
Wijst naar topic titelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, hij zal best intrigerend zijn, al vond ik Black Adder echt geen reet aan.....knap issie echt niet
Over knap gesprokenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
radio uit....bijna met de doggies lopen en daarna Gordon Ramsey klijken
Moet bij alle fatboy slim varianten altijd wennen en opbouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]Gewoon echt een heel erg toffe (bijzondere) plaat.
![]()
aha, het Fatboy Slim project(je). " And the Girl Looks Like A Pony " Dus..
Ik vind het leuk maar eigenlijk ook weer heel erg irritant. Typisch Fatboy Slim eigenlijk en aan het eind van de rit ben ik wel om. Even wennen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet bij alle fatboy slim varianten altijd wennen en opbouwen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, hij zal best intrigerend zijn, al vond ik Black Adder echt geen reet aan.....knap issie echt niet
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Smaken verschillen idd... Ik vind Blackadder bril-fokkin-jant, veel leuker dan Mr. Bean, maar daarin schijn ik redelijk alleen te staan.
Jeuj!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]heb de dvd serie
, you never walk look alone
Duurt wel even met 2 minuten per dag eerder zonsondergangen. Scheelt een uur per maand. Eind September gaan we het pas echt merkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef Topspin het volgende:
Begint hier aardig donker te worden nu, nog ff en het is alweer om 1700 donkerDat donkere heeft ook wel wat maar ik wil nog ff lange dagen met mooi weer, winter duurt al lang genoeg.
Over 2 maanden is het nog sneller donker en dan kan ik me gaan opmaken voor de herfst
Niet om depressief te doen maar zomaar hoe snel de tijd gaat, het ene moment is het licht op dit tijdstip en ineens is de duisternis in volle mate al aanwezig. Op de een of andere manier komt het spooky of paranormaal over die wisselingen van dag naar nacht in seizoenen. Vleermuizen nu die rondvliegen maakt het scenario van frankenstein compleet
Zit buiten nu met laptop en 3FM op mijn ipod koptelefoon, nog 1 kopje koffie en dan naar bed omk 00:00. Wie weet laptop ff mee naar bed maar dat lijkt me niet verstandig omdat ik dan niet ga slapen. Wel gezellig om een nachtje over te slaan maar onverstandig dus ik kan maar beter verstandig doen en met de intentie naar bed gaan slapen. Dag heeft ook lang genoeg geduurd maar soms net niet lang genoeg in geval van goede stemming
Muziek die gedraaid wordt nu kan me wel bevallen, even niet zo commercieel gelukkig.
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga een avondje 3voor12 overslaan, kan mijn draai er niet in vinden vanavond, tot morgen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga een avondje 3voor12 overslaan, kan mijn draai er niet in vinden vanavond, tot morgen
Ik merk het al wanneer het 10 minuten korter licht isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duurt wel even met 2 minuten per dag eerder zonsondergangen. Scheelt een uur per maand. Eind September gaan we het pas echt merken
Request gedaan. Ze gaan je toch niet opbellen omdat ze je nummer zien waarmee je verzonden hebt? Heb geen zin om aan de telefoon te gaan en op de radio te komen namelijkquote:
Soms wel volgens mijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:14 schreef Topspin het volgende:
Request gedaan. Ze gaan je toch niet opbellen omdat ze je nummer zien waarmee je verzonden hebt? Heb geen zin om aan de telefoon te gaan en op de radio te komen namelijk
Ik neem gewoon niet opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Soms wel volgens mij
Maar dan zeg je dat toch gewoon
Als ze jouw request kiezen, kan je er van uit gaan dat je gebeld wordt. Da's althans mijn ervaring, behalve dan bij MetMichiel's requestuur, dan houdt Michiel het vaak alleen bij het noemen van je naam (maar dan moet die wel bekend zijn...)quote:
Naam ook niet ingevuld dus return to innocence kan ik wel vergetenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ze jouw request kiezen, kan je er van uit gaan dat je gebeld wordt. Da's althans mijn ervaring, behalve dan bij MetMichiel's requestuur, dan houdt Michiel het vaak alleen bij het noemen van je naam (maar dan moet die wel bekend zijn...)
Weet je wat pas erg is? Als Heemskerker in Limburg lopen, ik versta er geen reet van!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:19 schreef Topspin het volgende:
Gelukkig
Als Limburger in Amsterdam rondlopen met limburgs accent daar voel ik me ook een soort van englishman in New York maar dan nog erger
Herkenbaar. Heb in Rotterdam op school gezeten. Mensen uit de Randstad die m'n Brabants accent proberen na te doen. "Ooooh ech waaaaaaa?"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:19 schreef Topspin het volgende:
Gelukkig
Als Limburger in Amsterdam rondlopen met limburgs accent daar voel ik me ook een soort van englishman in New York maar dan nog erger
Versta je alleen het dialect niet of ook de limburgers die alleen half belgisch praten met zachte G die je niet verstaat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Als Heemskerker in Limburg lopen, ik versta er geen reet van!
Ik zit nu in kleermakerszit op m'n bed, zit prima hoor!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef Topspin het volgende:
Ik ga ff pissen en dan kopje thee zetten. Tot 00:00 blijf ik onder in de tuin en dan met laptop richting nest. Nadeel van in bed internetten vind ik dat ik nooit de juiste houding weet aan te nemen en het ligt niet lekker en het typt niet lekker, ook vaker slaaphanden en tintelende vingers door een foute houding. Toch maar eens zoeken naar een of ander meubel waar ik de laptop op kan zetten en die makkelijk is om in bed te installeren.
Dialect. Met m'n ouders zijn we heel vaak op vakantie geweest in Gulpen, als de lokalo's onderling in gesprek waren, was er geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef Topspin het volgende:
[..]
Versta je alleen het dialect niet of ook de limburgers die alleen half belgisch praten met zachte G die je niet verstaat?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb in Rotterdam op school gezeten. Mensen uit de Randstad die m'n Brabants accent proberen na te doen. "Ooooh ech waaaaaaa?"En dan Limburgs gaan praten en niet doorhebben dat er een wereld van verschil in zit.
Kleermakerszit straks eens proberen om te kijken of het niet tot klachten leidt aan de rug en nekquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu in kleermakerszit op m'n bed, zit prima hoor!
Maar ik hoor dus eigenlijk gewoon te slapen. Foei Cee.Ik ben er zo vandoor. Truste allen!
Ik als limburger die mijn hele leven in het zuidelijke puntje van limburg gewoond heeft verstaat zelfs geen dialect omdat ik niet ben opgegroeid met dialect. Gelukkig kom ik in 95 procent van de gevallen mensen in Limburg tegen die vragen of je dialect praat. Zeg je vervolgens dat je geen dialect praat dan praten ze normaal tegen je. Ook een keer iemand tegen gekomen die alleen maar dialect kon praten, die man kon totaal geen ABN. Vond dat echt vreemd, dan is hij aan het praten en dan zeg je maar ja terwijl je er niets van verstaat. Vraag me af hoe het komt dat zo iemand alleen maar dialect kan. Dat het in Friesland normaal is dat is wat anders, Friesland is geen limburg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dialect. Met m'n ouders zijn we heel vaak op vakantie geweest in Gulpen, als de lokalo's onderling in gesprek waren, was er geen touw aan vast te knopen.
Klopt ja, Eindhovens 'zingt' meer dan bijvoorbeeld Bosch of Tilburgs. En het Limburgs accent zingt ook. Ach wat een muzikaal volk zijn jullie! Ik vind dat ze jouw request daarom maar moeten draaien.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
In EIndhoven herken ik het limburgs een beetje alleen iets anders en zonder dialect. Toch hebben mensen uit Eindhoven nog iets van het zuidelijke limburgse maar dan ligt Eindhoven ook nog redelijk zuidelijk.
Weltrusten en prettige dromen gewenstquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt ja, Eindhovens 'zingt' meer dan bijvoorbeeld Bosch of Tilburgs. En het Limburgs accent zingt ook. Ach wat een muzikaal volk zijn jullie! Ik vind dat ze jouw request daarom maar moeten draaien.
Oh, ik zou gaan slapen.
Ik vind Jupiler uit de fles niets, drink eigenlijk altijd Dommelsch, maar zo van de tap is Jupiler best ok. Mijn lijst is Dommelsch, HJ , Bavaria. Heineken is echt VIESquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:51 schreef Topspin het volgende:
Laat hem smaken
Jupiler is lekkerHertog Jan staat daarna op mijn lijst favouriete bieren en dan brand, grolsch, heineken en amstel.
Maar ben al 38 dagen zowat vrij van bier, even time-out om het maar zo te noemen.
Ik hoop dat het zo'n goede is als ze zeggen, ik heb trouwens ook echt de witte versie besteldquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:37 schreef Topspin het volgende:
Die headphone ziet eruit alsof er flink wat muziek uitkomt
Ik heb de eardops van de ipod aangesloten op laptop, geluid valt nogal mee voor de kleinte van die oordopjes. Alsnog niet te vergelijken met de grotere. Moet ook nog eens een echte gaan aanschaffen.
Hierna ook nog. Dan komt nachtDNA Domien is wakker, die doet ook requestsquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:38 schreef Topspin het volgende:
Tot 0100 kun je toch request sturen of het programma erna ook nog?
Zal straks eens door mijn 40,000 mp3 gaan bladeren via winamp, kijken of ik wat kan vinden.
Geen Domien, maar Winfried. Morgen pas Domien is wakker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:44 schreef DaMook het volgende:
Hierna ook nog. Dan komt nachtDNA Domien is wakker, die doet ook requests.
Ach jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen Domien, maar Winfried. Morgen pas Domien is wakker.
Wit is dan inderdaad de goede keuze bij een macquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo'n goede is als ze zeggen, ik heb trouwens ook echt de witte versie besteld. Past goed bij de mac
.
Ik luister eigenlijk altijd via de speakers, maar wil wat aan gaan kloten met mixen, dan is een hoofdtelefoon wel makkelijk en deze ziet er cool uit en schijnt goed te zijn, eigenlijk michiel of gerard eens een mailtje sturen
.
Zal zometeen eens gaan zoeken in winamp, creedence clearwater is goede muziek vind ik. Green Green grass of home van Tom Jones zal wel niet erin passen. Keep the customer satisfied vind ik ook top. Lilly was here van Candy dulfer nog en zo zijn er wel meer die ik wil horen. Enigma is wat erg rustig en meer om in trance te raken voor het slapen.quote:Hierna ook nog. Dan komt nachtDNA Domien is wakker, die doet ook requests.
Mjah tappen kan ik welquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:42 schreef Topspin het volgende:
Alles beter dan die tapvaatjes van 5 liter met zo'n ding die je eruit moet trekken waar het bier op schildpad tempo eruit stroomt. Wie weet moet je het zelf tappen nog ff aanleren
Ik heb ook wel zin in een koel verfrissend biertje, lange tijd niet gehad. Dit weekend een fles whisky kopen om te kijken hoe dat bevalt. Weet alleen nog niet welke whisky, kan ook wodka of gin worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |