Let's hope soquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
verwacht dat binnenkort de prijzen van de lost dvd boxen wel gaan zakken.
Honden stinken uit meerdere gatenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:honden die scheten laten zijn niet tof
Even DIE LUCHT aan het wegsabbelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Dank voor de tips, maar kennelijk was m'n maag het gewoon niet eens met m'n AH Stoommaaltijd Zalm, Brocoli & Aardappelschijfjes...
Nu maar even op een pepermuntje aan het sabbelen
Ja hoor, maar moest inderdaad even iets kwijtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Broekie, leef je nog??
Een vriendin van mij geilt helemaal op hem... iew.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind dit een intrigerende man
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
24quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
smijt dr nog een mooie vent tegen-aan
[ afbeelding ]
oa. House, M.D..quote:
Hugh Lauriequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Had morpheus_at_work toch weer gelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
Ja hoor, maar moest inderdaad even iets kwijt
quote:
op youtube veeeel te vinden, kijk maar eens:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hugh Laurie
![]()
Legendarisch door A bit of Fry and Laurie en Blackadder, beroemd door House.
zo te zien , als een van de weinige er knapper op geworden met ouder worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
op youtube veeeel te vinden, kijk maar eens:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
MGMT - Electric Feel begin het nummer meer en meer te waarderen
Wijst naar topic titelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, hij zal best intrigerend zijn, al vond ik Black Adder echt geen reet aan.....knap issie echt niet
Over knap gesprokenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
radio uit....bijna met de doggies lopen en daarna Gordon Ramsey klijken
Moet bij alle fatboy slim varianten altijd wennen en opbouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]Gewoon echt een heel erg toffe (bijzondere) plaat.
![]()
aha, het Fatboy Slim project(je). " And the Girl Looks Like A Pony " Dus..
Ik vind het leuk maar eigenlijk ook weer heel erg irritant. Typisch Fatboy Slim eigenlijk en aan het eind van de rit ben ik wel om. Even wennen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet bij alle fatboy slim varianten altijd wennen en opbouwen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, hij zal best intrigerend zijn, al vond ik Black Adder echt geen reet aan.....knap issie echt niet
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Smaken verschillen idd... Ik vind Blackadder bril-fokkin-jant, veel leuker dan Mr. Bean, maar daarin schijn ik redelijk alleen te staan.
Jeuj!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]heb de dvd serie
, you never walk look alone
Duurt wel even met 2 minuten per dag eerder zonsondergangen. Scheelt een uur per maand. Eind September gaan we het pas echt merkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef Topspin het volgende:
Begint hier aardig donker te worden nu, nog ff en het is alweer om 1700 donkerDat donkere heeft ook wel wat maar ik wil nog ff lange dagen met mooi weer, winter duurt al lang genoeg.
Over 2 maanden is het nog sneller donker en dan kan ik me gaan opmaken voor de herfst
Niet om depressief te doen maar zomaar hoe snel de tijd gaat, het ene moment is het licht op dit tijdstip en ineens is de duisternis in volle mate al aanwezig. Op de een of andere manier komt het spooky of paranormaal over die wisselingen van dag naar nacht in seizoenen. Vleermuizen nu die rondvliegen maakt het scenario van frankenstein compleet
Zit buiten nu met laptop en 3FM op mijn ipod koptelefoon, nog 1 kopje koffie en dan naar bed omk 00:00. Wie weet laptop ff mee naar bed maar dat lijkt me niet verstandig omdat ik dan niet ga slapen. Wel gezellig om een nachtje over te slaan maar onverstandig dus ik kan maar beter verstandig doen en met de intentie naar bed gaan slapen. Dag heeft ook lang genoeg geduurd maar soms net niet lang genoeg in geval van goede stemming
Muziek die gedraaid wordt nu kan me wel bevallen, even niet zo commercieel gelukkig.
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga een avondje 3voor12 overslaan, kan mijn draai er niet in vinden vanavond, tot morgen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga een avondje 3voor12 overslaan, kan mijn draai er niet in vinden vanavond, tot morgen
Ik merk het al wanneer het 10 minuten korter licht isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duurt wel even met 2 minuten per dag eerder zonsondergangen. Scheelt een uur per maand. Eind September gaan we het pas echt merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |