justice for all is mijn favo..... en t word weer eens tijd voor een echt concert van hunquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
same here
hoewel het met dit album een beetje twijfelachtig werd, maar toch een vet album, vooral erg strak geproduceerd.
Album Master of Puppets blijft mji favoriet
M'n zus is nog bij de Master of Puppets tour geweest, vlak voor het fatale ongeluk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
justice for all is mijn favo..... en t word weer eens tijd voor een echt concert van hun
daar noem je ook ff een vent zegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
al die vrouwen steeds...
nu een mooie vent
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
M'n zus is nog bij de Master of Puppets tour geweest, vlak voor het fatale ongeluk...
And justice for all is een mooi album, maar toch wat depri (niet zo gek natuurlijk na wat er gebeurd was), en ik vind eerlijk gezegd het geluid niet zo goed.
* Againzender bednkt zich opeens dat hij nog twee aflveringen Lost moet kijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow bah muis...
Deze is beter
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow bah muis...
Deze is beter
[ afbeelding ]
Ik kan t niet meer volgen hoor... nadat t op die kuttijd kwam op zondag..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender bednkt zich opeens dat hij nog twee aflveringen Lost moet kijken
Sawyer van Lost, rrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
yaaaaak wie is dat dan........wat een griezel
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
verwacht dat binnenkort de prijzen van de lost dvd boxen wel gaan zakken.
De serie is gewoon goed jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw zeker...met zulke griezels.....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
same here
hoewel het met dit album een beetje twijfelachtig werd, maar toch een vet album, vooral erg strak geproduceerd.
Album Master of Puppets blijft mji favoriet
[dienstmededeling]Raadpleeg uw plaatselijke torrentboer voor ontbrekende afleveringen[/dienstmededeling]quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik kan t niet meer volgen hoor... nadat t op die kuttijd kwam op zondag..
Dank voor de tips, maar kennelijk was m'n maag het gewoon niet eens met m'n AH Stoommaaltijd Zalm, Brocoli & Aardappelschijfjes...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gebrek aan bier vocht? Belangrijk om veel water te drinken. Cola wil trouwens ook nog wel eens helpen vanwege de suikers.
Of komt het toch door de muziek van Christina Aguilera ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |