Och toch, drama alom!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke plaat maar kwam op een 'vervelend' moment uit want Richard Ashcroft - Song For The Lovers werd mede daardoor geen 3FM Megahit.
Toevallig ervaring met een van de busjes op deze site?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werkt prima, hebben wij ook gedaan, je kan ze zelfs reserveren voor een bloktijd. Je betaalt de borg, einde krijg je borg terug - x bedrag of soms krijg je het gratis.
Ken ze niet , maar ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toevallig ervaring met een van de busjes op deze site?
Huur meestal via hun. Naja, zal eens even kijken wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ken ze niet , maar ziet er goed uit.
Kwestie van ergens een documentje maken met platen die je ooit nog eens aan wilt vragen, dan kan je er daaruit altijd eentje kiezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
I feel like flyinggg!!
Weet je wat ik altijd heb? Ik weet altijd heel de dag door leuke liedjes om aan te vragen, en als ik dan "request, request, request.." hoor, weet ik er geen meer![]()
Gebrek aan bier vocht? Belangrijk om veel water te drinken. Cola wil trouwens ook nog wel eens helpen vanwege de suikers.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik ineens zo misselijk ben
Tevredenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeh google is mijn beste vriendinnetje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké oké, nog een schattige dan
[ afbeelding ]
(is om de mannen hier tevreden te houden hoor!)
nog beter: sla ze op als concept SMS'jes in je foonquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van ergens een documentje maken met platen die je ooit nog eens aan wilt vragen, dan kan je er daaruit altijd eentje kiezen.
same herequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
*.....*
OMG.......mijn lievelings-band op de radio..
METALLICA
Strak plan!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog beter: sla ze op als concept SMS'jes in je foon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |