Let's hope soquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
verwacht dat binnenkort de prijzen van de lost dvd boxen wel gaan zakken.
Honden stinken uit meerdere gatenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:honden die scheten laten zijn niet tof
Even DIE LUCHT aan het wegsabbelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Dank voor de tips, maar kennelijk was m'n maag het gewoon niet eens met m'n AH Stoommaaltijd Zalm, Brocoli & Aardappelschijfjes...
Nu maar even op een pepermuntje aan het sabbelen
Ja hoor, maar moest inderdaad even iets kwijtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Broekie, leef je nog??
Een vriendin van mij geilt helemaal op hem... iew.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind dit een intrigerende man
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
24quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
smijt dr nog een mooie vent tegen-aan
[ afbeelding ]
oa. House, M.D..quote:
Hugh Lauriequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Had morpheus_at_work toch weer gelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
Ja hoor, maar moest inderdaad even iets kwijt
quote:
op youtube veeeel te vinden, kijk maar eens:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hugh Laurie
![]()
Legendarisch door A bit of Fry and Laurie en Blackadder, beroemd door House.
zo te zien , als een van de weinige er knapper op geworden met ouder worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
op youtube veeeel te vinden, kijk maar eens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |