Kan het trouwens geregeld worden dat de cam morgen weer op die andere staatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
ohja...Michiel in de ochtend (dat mis ik dan weer....helaas)
Heb Roel nog niet gezien vanavondquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
En voordat iemand het vraagt. Ja, hij is er
Familie van Anita, zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Ik vroeg het me al af inderdaad... Misschien dat jij ook weet waar Calvin Harris?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Die grap maak ik alleen IRLquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@hans:
De nieuwe batman film al gezien?
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@hans:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik slaap prima onder mijn lakentje!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met deze warmte ben je vast al wakker... Hoef je alleen de knop van de radio nog maar in te drukken...
Of je moet 3 uur Michiel on air per dag meer dan genoeg vinden, natuurlijk...
Sorry, kan er niet mee omgaan......quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het trouwens geregeld worden dat de cam morgen weer op die andere staat![]()
Overzicht van de studio zeg maar
Aan dat soort topics ga ik m'n vingers niet meer brandenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
"Trouwens over sterren gesproken
- *HEAUMEAU REQUEEEEST*"
Tevens, intressante discussie hier over persoonsgegevens op FOK; wat is jullie mening?
Account verwijderen op Fok; wetgeving & verantwoordelijkheid
Het duurde even... -O_quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry, nog 1 plaatje.....
[ afbeelding ]
Als die gaat vliegen stort hij diep in de grond neer en hoor je OEFquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@hans:
[ afbeelding ]
Er komt visite, visitequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:,
Ik krijg visite. Als het goed is gaat de bel nu... (zoemer, bij mij is het een zoemer....)
online zet, vraag diegene dan vriendelijk of ie wat zinnigers kan gaan doen.quote:Duffy vindt downloaden wel ok
(29-07-08) - Illegaal downloaden moet kunnen, aldus Duffy
Blijf een heerlijke man die paul de leeuw , heerlijk adrem, zodat je 2 kampen krijgt, je houd van hem of je houd niet van hem, geen middenwegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
De Songfestivalversie
"Germanyyy... no points. Shalom!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |