Ach hij zal toch wel niet gedraaid wordenquote:
Tuurlijk, dat mag altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarvoor je het nodig hebt, anders heb ik nog misschien wel wat tips
Zit er bij jullie een hornbach in de buurt, daar mag je autobusjes lenen voor 2 uur voor 20 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag altijd![]()
Wij hebben heel veel tuinafval en het is eigenlijk dermate veel dat we nog maanden bezig zijn om de grote bult iets minder groot te krijgen. De bedoeling was dat ik een keer met een aanhangwagen (huur) en een auto voorzien van een trekhaak naar de stort zou rijden om op die manier snel en op een legale manier van het afval af te komen. Helaas blijkt het huren van een auto voorzien van trekhaak een vrij lastige opgave te zijn (had ik ook niet verwacht), terwijl je een aanhangwagen vrijwel overal kan huren..
Als het Amy is dan gaat misschien het geluid wel even op mute.. Tevaak gehoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ach hij zal toch wel niet gedraaid worden
Morgen vraag ik Amy MacDonald aan
Nou oke dan, maar daarna moet 't plat! *uch*quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik zit daar volgende maand twee weken dus het mag nog wel even rechtovereind blijven staan
Tuurlijk wel. Ze hebben ook 10000 nights of thunder uitgebracht en boyfriend is hun nieuwste single in Nederland. Maar op de een of andere manier blijft 3FM maar de eerste single draaien...erg veemd..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin Alphabeat -Fascination beetje moe te worden, hebben ze geen leuke andere single
Laat dan wel eerst de olieprijs in euros zijn, anders betalen we 600 dollar per vatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nou oke dan, maar daarna moet 't plat! *uch*
Thanks voor de tip maar die autobusjes worden wel weer veel verhuurd. M.a.w. dat is niet echt een probleem om die te huren maar of het echt handig is om tuinafval in te dumpen betwijfel ik een beetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zit er bij jullie een hornbach in de buurt, daar mag je autobusjes lenen voor 2 uur voor 20 euro
Werkt prima, hebben wij ook gedaan, je kan ze zelfs reserveren voor een bloktijd. Je betaalt de borg, einde krijg je borg terug - x bedrag of soms krijg je het gratis.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor de tip maar die autobusjes worden wel weer veel verhuurd. M.a.w. dat is niet echt een probleem om die te huren maar of het echt handig is om tuinafval in te dumpen betwijfel ik een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |