Proest lijkt inderdaad niet helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen van 3FM: als er iemand bij jullie in dienst is die van mijn belastingcenten fulltime dit soort 'fantastische' en vooral 'zeer' informatieve berichten:
[..]
online zet, vraag diegene dan vriendelijk of ie wat zinnigers kan gaan doen.
Ehm... ga eens naar www.3fm.nl en klik op de home op de link met dezelfde titel (onder het kopje 'muzieknieuws'). Je zal dan zien dat je wordt doorverwezen naar een andere pagina.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen van 3FM: als er iemand bij jullie in dienst is die van mijn belastingcenten fulltime dit soort 'fantastische' en vooral 'zeer' informatieve berichten:
[..]
Ziet 't nu ja. Dan moet die link es aangepast worden... Of de inhoud van de pagina waarop je belandtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... ga eens naar www.3fm.nl en klik op de home op de link met dezelfde titel (onder het kopje 'muzieknieuws'). Je zal dan zien dat je wordt doorverwezen naar een andere pagina.
Enkel via de RSS-feed gaat het soms fout.
Op Youtube inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
He Piles , heet jij tegenwoordig ergens PilesBever
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas was Piles daar al bezetquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk dat ie dan genoemd wordt in de blog van michiel
Ah, hij wordt per regel betaald?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die ene medewerker wordt betaalt van de inkomsten van 0909-1336
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, hij wordt per regel betaald?
Ik denk het.
"Ja, daar is weer een beller! Je mag weer een regel typen"
Dan moet je wachten totdat je de kaarten thuisgestuurd krijgt. Anders kun je morgen gewoon naar de bios gaan. Als je zo graag wilt heb je er vast ook wel wat geld voor over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft vast een SMSje klaar staan naar 3333 met daarin tot dusver " , Ronald, 25".
Nee hoor, ik wil niet super graag naar Wall-E, hoe kom je er bij?
'k ben zelfs overgestapt naar de FM om die halve minuut vertraging er tussenuit te halen.
True, true. Maar m'n vrienden kunnen toch ook de komende dagen niet, dus 't wordt sowieso nog even wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan moet je wachten totdat je de kaarten thuisgestuurd krijgt. Anders kun je morgen gewoon naar de bios gaan. Als je zo graag wilt heb je er vast ook wel wat geld voor over.
die halve minuut vertraging vergeet ik nog wel is, dan denk ik waar halen die andere zo snel de playlist vandaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft vast een SMSje klaar staan naar 3333 met daarin tot dusver " , Ronald, 25".
Nee hoor, ik wil niet super graag naar Wall-E, hoe kom je er bij?
'k ben zelfs overgestapt naar de FM om die halve minuut vertraging er tussenuit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |