Proest lijkt inderdaad niet helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen van 3FM: als er iemand bij jullie in dienst is die van mijn belastingcenten fulltime dit soort 'fantastische' en vooral 'zeer' informatieve berichten:
[..]
online zet, vraag diegene dan vriendelijk of ie wat zinnigers kan gaan doen.
Ehm... ga eens naar www.3fm.nl en klik op de home op de link met dezelfde titel (onder het kopje 'muzieknieuws'). Je zal dan zien dat je wordt doorverwezen naar een andere pagina.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen van 3FM: als er iemand bij jullie in dienst is die van mijn belastingcenten fulltime dit soort 'fantastische' en vooral 'zeer' informatieve berichten:
[..]
Ziet 't nu ja. Dan moet die link es aangepast worden... Of de inhoud van de pagina waarop je belandtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... ga eens naar www.3fm.nl en klik op de home op de link met dezelfde titel (onder het kopje 'muzieknieuws'). Je zal dan zien dat je wordt doorverwezen naar een andere pagina.
Enkel via de RSS-feed gaat het soms fout.
Op Youtube inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
He Piles , heet jij tegenwoordig ergens PilesBever
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas was Piles daar al bezetquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk dat ie dan genoemd wordt in de blog van michiel
Ah, hij wordt per regel betaald?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die ene medewerker wordt betaalt van de inkomsten van 0909-1336
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, hij wordt per regel betaald?
Ik denk het.
"Ja, daar is weer een beller! Je mag weer een regel typen"
Dan moet je wachten totdat je de kaarten thuisgestuurd krijgt. Anders kun je morgen gewoon naar de bios gaan. Als je zo graag wilt heb je er vast ook wel wat geld voor over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft vast een SMSje klaar staan naar 3333 met daarin tot dusver " , Ronald, 25".
Nee hoor, ik wil niet super graag naar Wall-E, hoe kom je er bij?
'k ben zelfs overgestapt naar de FM om die halve minuut vertraging er tussenuit te halen.
True, true. Maar m'n vrienden kunnen toch ook de komende dagen niet, dus 't wordt sowieso nog even wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan moet je wachten totdat je de kaarten thuisgestuurd krijgt. Anders kun je morgen gewoon naar de bios gaan. Als je zo graag wilt heb je er vast ook wel wat geld voor over.
die halve minuut vertraging vergeet ik nog wel is, dan denk ik waar halen die andere zo snel de playlist vandaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft vast een SMSje klaar staan naar 3333 met daarin tot dusver " , Ronald, 25".
Nee hoor, ik wil niet super graag naar Wall-E, hoe kom je er bij?
'k ben zelfs overgestapt naar de FM om die halve minuut vertraging er tussenuit te halen.
* WebHawkjuh had begrepen tussen 'a bugs life' en 'wall-e' en heeft dus toystory 2 gesms'tquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
* Broekie is voor het kortste antwoord gegaan: Cars.
Hoefde ik niet zo veel te typen
The Incredibles was me te lang, en Ratatouille is vragen om type-moeilijkheden
Zo te zien ben ik het echter wederom niet geworden.
By the way, kaartjes zijn leuk, maar de rest van het prijzenpakket is vast nog veel leuker.
Neuh, ik heb al afgesproken hem zodra iedereen kan in de Metropolis Antwerpen te zien zoals hij gezien moet worden: in volledig digitale kwaliteit op een prachtig mooi groot schermquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
wacht wel weer op de dvd, die volgt bij pixar altijd vrij snel
Luisteren is ook een vak apart, dank u voor uw sponser bijdrage aan 3fmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh had begrepen tussen 'a bugs life' en 'wall-e' en heeft dus toystory 2 gesms't
Toch weer een regel tekst voor 3fm.nl hé! Waar uw fokkers al niet goed voor zijn...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luisteren is ook een vak apart, dank u voor uw sponser bijdrage aan 3fm
Picknicken dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb, al lijkt het mij in open gebied nog steeds erg warmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!
Net heeerlijk in het park zitten picknicken, van de koele wind zitten genieten...
Lekker nummer nu trouwens
Het was heeeerlijk in de schaduw van een grote kastanjeboomquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Picknicken dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb, al lijkt het mij in open gebied nog steeds erg warm
Ik ben er deze dagen juist minder, vanwege de hitte en ook nog vanwege het feit dat ik overdag vaak aan het werk ben ^^quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
't Zal wel een combinatie van factoren zijn, namelijk het weer, de vakantie, nieuwe mensen en invallende work-a-holics.
Me too...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin Alphabeat -Fascination beetje moe te worden, hebben ze geen leuke andere single
Zet tegenwoordig de radio direct op mute als die plaat begint. Kan 'm gewoon echt niet meer horen en dat geldt eigenlijk in iets mindere mate ook wel voor Amy McDonald.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin Alphabeat -Fascination beetje moe te worden, hebben ze geen leuke andere single
quote:
Helaas gemist en zeker als ik net zie dat het Rock Your Body was. Ik vind dat echt een geweldig stoere single van JT. Zal gewoon eerlijk zeggen dat die man echt goed is.. Cry Me A River is ook al zo'n dijk van een single.quote:
IJS!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
zow...ff ijsje halen en weer tijd voor n nieuw topic
Aaahhhhhhh....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah lekker...ik had cake-ijs en annanas en tropisch
Jawel hoor, hun volgende singles zijn ook erg goed, met name de tweede, 10.000 Nights Of Thunder is best leukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |