Erg he, heb ik dus ook last van...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin soms af en toe te geindoctrineerd te raken door ekdom, net bij het nieuws hadden ze het over de smokvorming in peking, waarbij het woordje lucht paar keer voorbij kwam
dus ik hard mee roepen, DIE LUCHT, kreeg even rare blik toegeworpen
Gelukkig geen 15 dagen want heb nu al een reactie van ze.. Helaas niet echt het antwoord waar ik op had gehoopt, maar dat is een ander verhaal.quote:Dank u voor uw bericht aan AVIS Autoverhuur b.v.
Dit is een automatisch bericht om u te laten weten, dat wij uw e-mail bericht hebben ontvangen.
Wij zullen uw kwestie onderzoeken en streven ernaar om u binnen 15 werkdagen op de hoogte te brengen van onze bevindingen. Schadekwesties zullen wij binnen 30 werkdagen beantwoorden.
Wat was het antwoord , dan kunnen we even meegenietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig geen 15 dagen want heb nu al een reactie van ze.. Helaas niet echt het antwoord waar ik op had gehoopt, maar dat is een ander verhaal.
Haai!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
" Hallo Telefoonteam !!! "
" Huh ? "
Goedemorgen Maricha
Ooh niet heel spannend hoor. Had een vraag of zij ook auto's verhuren die zijn voorzien van een trekhaak maar die verhuren ze helaas niet. Genoeg autoverhuurbedrijven in Groningen maar als je een auto zoekt die is voorzien van een trekhaak.. Dat is schijnbaar lastig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat was het antwoord , dan kunnen we even meegenieten
Is dit eindelijk het begin van het einde voor deze wereldmacht?quote:Aardbeving in Los Angeles, San Diego en Las Vegas.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarvoor je het nodig hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh niet heel spannend hoor. Had een vraag of zij ook auto's verhuren die zijn voorzien van een trekhaak maar die verhuren ze helaas niet. Genoeg autoverhuurbedrijven in Groningen maar als je een auto zoekt die is voorzien van een trekhaak.. Dat is schijnbaar lastig.
Ik heb vooral dat als mensen iets aan mij vragen om te doen ik steevast antwoord met "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Erg he, heb ik dus ook last van...
Niet alleen door dat hoor, maar ook als mensen vragen "welke michiel?" dat ik echt automatisch "VEENSTRA VEENSTRA!" roep...
Een smiley:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog een keer Hit me TV aangevraagd
als je het niet te vaak hoort , is het prima te pruimen, zit alleen zelf nu de giel belletjes erbij te verzinnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind m toch nog wel lekker hoor, die van Coldplay
Doe eens lief, ik zit daar volgende maand twee weken dus het mag nog wel even rechtovereind blijven staanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is dit eindelijk het begin van het einde voor deze wereldmacht?
Helaas niet
Oh sorry, ik liet me even gaan
je mag maar paar kg bagage terugnemenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik zit daar volgende maand twee weken dus het mag nog wel even rechtovereind blijven staan
Ja, ik zeg dat ook weleens en dan moet ik altijd om mezelf lachen; slaat nergens opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat als mensen iets aan mij vragen om te doen ik steevast antwoord met "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!".
Echter, ik kan daar dus zowel ja als nee mee bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |