gat maakt mij nog niet eens uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:14 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]Alle wezens met een gat is goed genoeg voor jou?
Ja, blijf jij maar netjes maagd tot jouw gearrangeerd huwelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef MdMa98 het volgende:
ranzig hoor, fokkers lopen mekaar beetje te neuken omdat ze toevallig elkaar kennen via fok..
Lief.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga ook voor Salvad0r.
No homo.
En voor TS, omdat ze is omhuld met mysterie.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:34 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, blijf jij maar netjes maagd tot jouw gearrangeerd huwelijk.
Ben je ook zo streng in bed?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands?
Nee, nog beter: Rot op.![]()
Mooi. Dan doe ik je. Dat is ontopic.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:05 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik graag onderdanig. Balans.
En nu ontopic graag.
man wat ben jij dom.. dat je niet kan lezen tot daar aan toequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands?
Nee, nog beter: Rot op.![]()
Jaja, en nu weg, graag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
man wat ben jij dom.. dat je niet kan lezen tot daar aan toe
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:12 schreef Originele_Naam het volgende:
hetzelfde topic weer
gaan we weer slowchatten
zelfde antwoord als gisteren niemand, misschien als ik lang genoeg hier op fok blijf dat ik van gedachte veranderquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, please. Geen slowchat.
ON, welke user wil jij neuken?
Oh ja, ik weet het weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:23 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
zelfde antwoord als gisteren niemand, misschien als ik lang genoeg hier op fok blijf dat ik van gedachte verander
Sinds wanneer ben jij van de damesliefde? Is dat tegenwoordig een standaard fase, net als de pubertijd, voor meiskes ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
Je sc zelf nu ook een beetje hoormaar ontopic, ik weet het niet, het zouden iig dames zijn
Sinds, nooitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de damesliefde? Is dat tegenwoordig een standaard fase, net als de pubertijd, voor meiskes ofzo?
Post eens een pic van je hoofd. Dan kan ik beslissen of ik een mental image aan ga maken of niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds, nooitmaar ik zou er wel ns seks mee willen hebben
ben je jaloers
?
Het was zo maar een vraag uit interesse. Ik hoor het steeds vaker namelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds, nooitmaar ik zou er wel ns seks mee willen hebben
ben je jaloers
?
Het is geen dialoog van 40 posts tussen 2 users.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
Je sc zelf nu ook een beetje hoormaar ontopic, ik weet het niet, het zouden iig dames zijn
Vroeg me al af wat je in mn fotoboek moest. Neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Post eens een pic van je hoofd. Dan kan ik beslissen of ik een mental image aan ga maken of niet.
Misschien is het ook wel een fase, kan best jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was zo maar een vraag uit interesse. Ik hoor het steeds vaker namelijk.
Hm ik weet het niet, ik vind de fok! dames interessanter dan de mannen. Misschien omdat ze zich niet zo flauw en puberaal gedragenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:51 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Het is geen dialoog van 40 posts tussen 2 users.
Maar waarom vrouwen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:24 schreef RicoRabbit het volgende:
Alles en iedereen met een kut en onder de 27
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne zou ik nog eens willen doenrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:24 schreef RicoRabbit het volgende:
Alles en iedereen met een kut, ouder dan 18 en jonger dan 27
Bij mij kriebelen de gevoelens voor Floripas net wat lagerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:16 schreef keesjeislief het volgende:
Ik koester warme onderbuikgevoelens voor Floripas..
TheVotary is geinteresseerd in trans-operaties!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:59 schreef TheVotary het volgende:
Misschien wil je deze mening nog eens herzien?![]()
![]()
Genderdysforie: deel 13
Je zegt zelf dat je een kutnewbie bentquote:
Ik hoorde dat dates met haar instant sex betekenen.quote:
Zeg eens eerlijk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik ga voor SalvadOr. Hij is gewoon lekker, en volgens mij is hij in real life een zeer interessante gesprekspartner.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:43 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk...
Ben jij een kloon van EmmYKuHh?
MLI = Wil neukenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:24 schreef Adolecens het volgende:
TT is wel aangepast zie ik! 't Is nu M/V
En waarom? Is zij ook een D66'er?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:46 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik denk het nog steeds.
Geen idee of zij ook een D66'er is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En waarom? Is zij ook een D66'er?
Damn, dan moet je naam wel goed gespeld wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:44 schreef veldmuis het volgende:
CTRL-F topic.
Nee. Het is bij wat berichtjes over en weer gebleven en ik heb geen idee hoe hij er verder uitziet. Maar toch.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Damn, dan moet je naam wel goed gespeld worden
Wil je m'n Hyves?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:10 schreef MLI het volgende:
Nee. Het is bij wat berichtjes over en weer gebleven en ik heb geen idee hoe hij er verder uitziet. Maar toch.
Never mind, je bent niet de enige die er problemen mee heeft, het afkort naar Odol of er nog andere verbasteringen van maaktquote:Sorry.
Oeh en ik Dribbel Doggy.quote:
Ja, stuur je hyves maar eens per PM.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je m'n Hyves?De jouwe heb ik al
![]()
[..]
Never mind, je bent niet de enige die er problemen mee heeft, het afkort naar Odol of er nog andere verbasteringen van maakt
BT heeft ooit wel een foto in haar fobo gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Post eens een pic van je hoofd. Dan kan ik beslissen of ik een mental image aan ga maken of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
BT heeft ooit wel een foto in haar fobo gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:01 schreef Lekiamh het volgende:
Alles en iedereen met een kut, ouder dan 14 en jonger dan 35
Oh ja die's ook leukquote:
Wat een fipoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:12 schreef Roi het volgende:
Pfff wie niet
- edit - ik weet van niks.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[..]
En MaRySe is weg maar die's ook leuk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:21 schreef Xith het volgende:
Ik Aldus.Sprak.God, mede D66'er, en is schatiig omdat ze zo veel geinteresseerd is in het paranormale
Grappig hij kwam net online toen ik dat lasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[ afbeelding ]
Nou? En Waarom?![]()
Ik ga voor SalvadOr. Hij is gewoon lekker, en volgens mij is hij in real life een zeer interessante gesprekspartner.
![]()
Link naar mijn vorige topic (helaas slowchat geworden door twee dames).
Ook users zonder FoBo kunnen genoemd worden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:39 schreef MLI het volgende:
Re
krioro
Sai
Adolescens![]()
Principessa.Farfalla
Logi!!!! Mensen, kom op, haar korte haar is ook sexy.
Bovenstaande zie ik wel zitten. Maar ook dus met de andere mensen uit mijn lijstje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:44 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Is mijn topic toch ergens goed voor geweest.
Narcisme.O+quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Ai, dat wordt een moeilijke keuze.
Ik twijfel tussen De_Rijmpiet, Harry.Turtle, Lama..Dubbelvla, stale.old.tale, Surveillance-Kebabrol en Surveillance-Bloemkool.
Huh watte?quote:
quote:
Gefeliciteerd trouwens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:13 schreef McKillem het volgende:
Mezelf. Gewoon omdat ik zon hitsige jongen ben.
Is MaRySe een kloon?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
En ik zou spontaan MaRySe doen.
Au contraire. Of toch niet.quote:
Ja godver, waarom ging je dan die ene post wegediten voor ik m kon lezen.quote:
Ja, volgens Cerror is M. PIEPquote:
Gij audiobeul!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]![]()
* en nu weer terug onder steen kruipt![]()
![]()
Whehehe, pwned.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Hij is terug.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:58 schreef Croupouque het volgende:
Omdat ik door een geboorteafwijking moet leven met twee vergroeide handen die zich rechtstreeks aan mijn romp bevinden, koester ik reeds vanaf het ontluiken van mijn seksualiteit de onvervulde wens om een keer de liefde met mezelf te bedrijven. In afwachting van mijn armverlengende operatie breng ik de eenzame avonden voorlopig hevig fantaserend door. Ik blokkeer het rechterwiel van mijn elektrische rolstoel, leun op de joystick en geef vol gas door op hetzelfde moment met het puntje van mijn neus op de rode startknop te drukken. Nog één keer haal ik diep adem terwijl mijn stoel steeds sneller rond begint te draaien en de ruimte zoevend aan me voorbij schiet. Dit is voor mij het teken om mijn ogen te sluiten voordat ik misselijk word, met mijn vingers tedere cirkeltjes rond mijn tepels te draaien en met mijn misvormde klauwen over mijn vochtig gemaakte lippen te wrijven...soms wel urenlang, tot de vloer van mijn kamer bezaaid ligt met droge korstjes en velletjes en de zweterige hunkering die uit iedere porie van mijn lichaam sproeit van het behang druipt, als tranen om het intense verdriet van een onoverbrugbare afstand. Dit overigens tot grote woede van de dames van de thuiszorg.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Aldus.Sprak.God bijvoorbeeld.
edit: mits boven de 18.![]()
Waarom eigenlijk verdomme? Is het zo erg?quote:
hoiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:39 schreef MLI het volgende:
Re
krioro
Sai
Adolescens![]()
Principessa.Farfalla
Logi!!!! Mensen, kom op, haar korte haar is ook sexy.
Gepwnd! Hij is kaal tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:49 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tevens vind ik TheSorrow ook stiekem wel neukbaar. Zijn krulletjes.
Geinteresseerd zijn in het paranormale en er dan zo puberale seksuele moraal op nahouden, dan heb je er niet veel van begrepen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:21 schreef Xith het volgende:
Ik Aldus.Sprak.God, mede D66'er, en is schatiig omdat ze zo veel geinteresseerd is in het paranormale
Wel 2 keer ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:25 schreef cerror het volgende:
Mtm, Gotc, OreoAddict, nikky, Koekjesbeest.
*doekje pakt, scherm schoonmaakt, collega's uitleg geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:
Weet je hoe lekker hij is?quote:
Ach ik ben van hem gescheiden!quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ach ik ben van hem gescheiden!![]()
Macht erotiseert, hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef SCH het volgende:
Danny
Occulte en sex gaan juist goed samen. Verdiep eens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Geinteresseerd zijn in het paranormale en er dan zo puberale seksuele moraal op nahouden, dan heb je er niet veel van begrepen.
ik dacht dat jij chipszak wou doen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:02 schreef zovty het volgende:
Tja, wie is de rijkste Fok!ster? Die dus.
Ja. En vergaat morgen de wereld ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht dat jij chipszak wou doen!
Ouch! Rejected!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. En vergaat morgen de wereld ofzo?
Ga lekker iemand anders stalken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. En vergaat morgen de wereld ofzo?
Ga lekker iemand anders stalken.
Het is helaas dusdanig verslavend dat het nooit bij 1 nacht blijft.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:27 schreef Keios het volgende:
Kasta, 1 nacht. Alleen om te weten te komen of de sex echt zo goed is...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is helaas dusdanig verslavend dat het nooit bij 1 nacht blijft.
Misschien wil jij wel geen 2de keer over haar heen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is helaas dusdanig verslavend dat het nooit bij 1 nacht blijft.
Is nogal afhankelijk van welke gaten ik tijdens de eerste sessie afwerk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Misschien wil jij wel geen 2de keer over haar heen.
ik dat ik boekje bij je bestellen met die comebacks?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is nogal afhankelijk van welke gaten ik tijdens de eerste sessie afwerk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is nogal afhankelijk van welke gaten ik tijdens de eerste sessie afwerk.
Fanboy detected.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dat ik boekje bij je bestellen met die comebacks?
Ik dacht; eens even kijken of het geposte idd neukbaar is maar MLI en MUUS zijn vrouwelijk (en zeker neukbaar) en Cc is van het mannelijke geslacht?quote:
just respect for the skillz mate! thats allquote:
vergeet je c0nd0r niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ezechielk
en ajf, alleen om z;n auto.
Nee hoezoquote:
Dat was nauwelijks mijn eerste indruk. Of tweede. Of derde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Cc is van het mannelijke geslacht?
Of vierde. Of vijfde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was nauwelijks mijn eerste indruk. Of tweede. Of derde.
CC? c_c is ook duidelijk vrouwelijk. Om het makkelijk te houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Of vierde. Of vijfde.
Voor de goede orde: Cc is vrouwelijk, CC is mannelijk. toch?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Never mind, je bent niet de enige die er problemen mee heeft, het afkort naar Odol of er nog andere verbasteringen van maakt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:19 schreef Paramnesia het volgende:
PluisigNijntje
Terrorizing_Cookie
Berenanus (no homo).
Elfy.![]()
Ik voel me zwaar vereerd, schat. Ik zou jou ook wel doen, in mijn autoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ezechielk
en ajf, alleen om z;n auto.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:16 schreef keesjeislief het volgende:
Ik koester warme onderbuikgevoelens voor Floripas..
Nou, dat wordt 'n chinese vingerval met jullie twee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:19 schreef speknek het volgende:
Bij mij kriebelen de gevoelens voor Floripas net wat lager.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar vereerd, schat. Ik zou jou ook wel doen, in mijn auto
Mannen..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:13 schreef ajf het volgende:
Voor mij is er maar één en dat is Ladidadida.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:49 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tevens vind ik TheSorrow ook stiekem wel neukbaar. Zijn krulletjes.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maar die heb ik nu niet meer, en nu?
Tante had het bijgewerkt, heel stuk eraf, en het groeide toch niet zoals ik wou...quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:01 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Why?Te warm voor de zomer?
Nu moet ik 2 jaar wachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tante had het bijgewerkt, heel stuk eraf, en het groeide toch niet zoals ik wou...
Wel heerlijk nu hoor met dit warme weer
Dat zie ik. 1000 euro zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Het staat in ONZ. Wat wil je?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
2 jaar lang zal ik naar je verlangenEn wachten op die ene dag!
TRU kom ik liever niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
The secret, de succesverhalen!
Wehehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Jojoortje, absolutely
Nu maar hopen dat ze meeleest
Eerder bang voor de FOK! reputatie denk ik dat mensen niet in bepaalde fora willen postenquote:
Ach, boeiend.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Eerder bang voor de FOK! reputatie denk ik dat mensen niet in bepaalde fora willen postenOf juist totaal geen intresse in vaagheden.
Hm, RickoKun zou ik wel doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:43 schreef RickoKun het volgende:
kanker ik word niet genoemd nu ga ik maar snijden!
omdat hij eruit ziet als een brokeback mountain cowboy?quote:
Zijn fotoboek is als de weergave van schizofrenie die William S. Burroughs zou geven na een nachtelijke trip.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:15 schreef Floripas het volgende:
Dat zaad komt niet in de buurt van mijn baarmoedermond.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn fotoboek is als de weergave van schizofrenie die William S. Burroughs zou geven na een nachtelijke trip.
Téring, hee. Dat zaad komt niet in de buurt van mijn baarmoedermond.
Dat is toch juist een goed iets?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:11 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
omdat hij eruit ziet als een brokeback mountain cowboy?
Je weet wel beterquote:
N00b.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:20 schreef RickoKun het volgende:HOEZO!? IK SNAP DE LINK NIET?!!?!? Willen jullie dat ik grotere poten heb!?
Ik ben ook maar 1,72 meter hoor!
![]()
Wat beginnen jullie mij nou te dissen als een goudvinnetje?
Nou dan is vast al het voedsel enz in je voeten en lengte gaan zitten en niet op andere plekkenquote:
Ik zal hem erop wijzen via een ander medium, een ogenblik geduld alstublieft.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Zou SalvadOr mijn topic gelezen hebben?
Is ze een traktor ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want jij zat in die van mijn vriendin
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef pisnicht het volgende:
Ik hoef niet perse met haar te neuken maar ik zou Jojoorte wel een bukakke willen geven. Haar hemelse ogen met mijn hemelse zaad moet toch een pracht plaatje opleveren!.
mooie poesquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja t is ontopic
http://fotoboek.fok.nl/Angelic_Rose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
Uitermate. Maar je zal wel buitenmaats zijn.
Oehh.. daten? Kan ik mijn "i fuck on the first date" shirt ook een keer aandoen zonder dat ik het meen!quote:
"De ontdekking van de hemel" was de profetische vooraankondiging van wat hier te gebeuren staat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat wordt 'n chinese vingerval met jullie twee.
Bèta's altijd ook.
Jouw foto in je fobo scares the crap out of mequote:Op maandag 4 augustus 2008 08:48 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oehh.. daten? Kan ik mijn "i fuck on the first date" shirt ook een keer aandoen zonder dat ik het meen!
Geboortedatum: 10-05-1991quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef MouzurX het volgende:
Jojoortje zoekt volgens mij een beetje aandacht dus:
Over die jojoortje zou ik ook wel een keertje heen willen gaan zeg
Maar ik ben al 17quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geboortedatum: 10-05-1991
Sorry, heb geen pedopas
Bij de Saturn welteverstaan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef Beauregard het volgende:
EN GAY, WANT HIJ IS EEN GAMER!!11!!
Wijze post van jou.quote:
en als ik een zak over mijn kop trek danquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw foto in je fobo scares the crap out of me
Is de rest van je lichaam wel oke dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en als ik een zak over mijn kop trek dan
Hangend in een fatboy, Xbox 360 controller in de hand en nippend aan een pakje Fristi dat hij heeft gekocht bij de naastgelegen Plus Supermarket. Mooi volk!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:14 schreef pisnicht het volgende:
Ik geloof dat god spijt had toen hij zag dat hij een nog goddelijker lichaam had gecreëerd dan dat van hemzelf.
Sowieso alle mannelijke modjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso alle mannelijke modjes
Mannen met macht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eeh.. ik refereerde naar deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is de rest van je lichaam wel oke dan?To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
Ahquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef pisnicht het volgende:
[..]
eeh.. ik refereerde naar deze post
[..]
Zodra ik je eerste aanbetaling binnen heb.quote:
Snap je je eigen zin wel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef pisnicht het volgende:
Dus mijn foto en usernaam zorgen ervoor dat je niet kan zeggen hoeveel moeite den here god voor jouw lichaam heeft gedaan om te creëren
En ik en ik en ik?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah![]()
Nee dank je... Komt mede door je fobo en je usernaam
Nee jij mag lekker kerkjes gaan bezoekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik en ik en ik?ik ben al over *steekt 8 vingers op* maanden 18 jaar
kerkjes? maar ik ben helemaal niet gelovigquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee jij mag lekker kerkjes gaan bezoeken
Dus waneer spreken we af Dribbel_quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lisszle is toch 15 ofzodoe normaal man
RealZeus zijn pedopas aanvraag al een jaar geleden ingedient, ik zie het probleem niet zo?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lisszle is toch 15 ofzodoe normaal man
God, de spanning nu alquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen heb ik een gaatje voor je hggihgighgihgi HIJG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |