quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:12 schreef Originele_Naam het volgende:
hetzelfde topic weer
gaan we weer slowchatten
zelfde antwoord als gisteren niemand, misschien als ik lang genoeg hier op fok blijf dat ik van gedachte veranderquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, please. Geen slowchat.
ON, welke user wil jij neuken?
Oh ja, ik weet het weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:23 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
zelfde antwoord als gisteren niemand, misschien als ik lang genoeg hier op fok blijf dat ik van gedachte verander
Sinds wanneer ben jij van de damesliefde? Is dat tegenwoordig een standaard fase, net als de pubertijd, voor meiskes ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
Je sc zelf nu ook een beetje hoormaar ontopic, ik weet het niet, het zouden iig dames zijn
Sinds, nooitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de damesliefde? Is dat tegenwoordig een standaard fase, net als de pubertijd, voor meiskes ofzo?
Post eens een pic van je hoofd. Dan kan ik beslissen of ik een mental image aan ga maken of niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds, nooitmaar ik zou er wel ns seks mee willen hebben
ben je jaloers
?
Het was zo maar een vraag uit interesse. Ik hoor het steeds vaker namelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds, nooitmaar ik zou er wel ns seks mee willen hebben
ben je jaloers
?
Het is geen dialoog van 40 posts tussen 2 users.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
Je sc zelf nu ook een beetje hoormaar ontopic, ik weet het niet, het zouden iig dames zijn
Vroeg me al af wat je in mn fotoboek moest. Neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Post eens een pic van je hoofd. Dan kan ik beslissen of ik een mental image aan ga maken of niet.
Misschien is het ook wel een fase, kan best jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was zo maar een vraag uit interesse. Ik hoor het steeds vaker namelijk.
Hm ik weet het niet, ik vind de fok! dames interessanter dan de mannen. Misschien omdat ze zich niet zo flauw en puberaal gedragenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:51 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Het is geen dialoog van 40 posts tussen 2 users.
Maar waarom vrouwen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:24 schreef RicoRabbit het volgende:
Alles en iedereen met een kut en onder de 27
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne zou ik nog eens willen doenrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:24 schreef RicoRabbit het volgende:
Alles en iedereen met een kut, ouder dan 18 en jonger dan 27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |