Ouch! Rejected!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. En vergaat morgen de wereld ofzo?
Ga lekker iemand anders stalken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. En vergaat morgen de wereld ofzo?
Ga lekker iemand anders stalken.
Het is helaas dusdanig verslavend dat het nooit bij 1 nacht blijft.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:27 schreef Keios het volgende:
Kasta, 1 nacht. Alleen om te weten te komen of de sex echt zo goed is...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is helaas dusdanig verslavend dat het nooit bij 1 nacht blijft.
Misschien wil jij wel geen 2de keer over haar heen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is helaas dusdanig verslavend dat het nooit bij 1 nacht blijft.
Is nogal afhankelijk van welke gaten ik tijdens de eerste sessie afwerk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Misschien wil jij wel geen 2de keer over haar heen.
ik dat ik boekje bij je bestellen met die comebacks?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is nogal afhankelijk van welke gaten ik tijdens de eerste sessie afwerk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is nogal afhankelijk van welke gaten ik tijdens de eerste sessie afwerk.
Fanboy detected.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dat ik boekje bij je bestellen met die comebacks?
Ik dacht; eens even kijken of het geposte idd neukbaar is maar MLI en MUUS zijn vrouwelijk (en zeker neukbaar) en Cc is van het mannelijke geslacht?quote:
just respect for the skillz mate! thats allquote:
vergeet je c0nd0r niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ezechielk
en ajf, alleen om z;n auto.
Nee hoezoquote:
Dat was nauwelijks mijn eerste indruk. Of tweede. Of derde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Cc is van het mannelijke geslacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |