Is ze een traktor ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want jij zat in die van mijn vriendin
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef pisnicht het volgende:
Ik hoef niet perse met haar te neuken maar ik zou Jojoorte wel een bukakke willen geven. Haar hemelse ogen met mijn hemelse zaad moet toch een pracht plaatje opleveren!.
mooie poesquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja t is ontopic
http://fotoboek.fok.nl/Angelic_Rose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
Uitermate. Maar je zal wel buitenmaats zijn.
Oehh.. daten? Kan ik mijn "i fuck on the first date" shirt ook een keer aandoen zonder dat ik het meen!quote:
"De ontdekking van de hemel" was de profetische vooraankondiging van wat hier te gebeuren staat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat wordt 'n chinese vingerval met jullie twee.
Bèta's altijd ook.
Jouw foto in je fobo scares the crap out of mequote:Op maandag 4 augustus 2008 08:48 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oehh.. daten? Kan ik mijn "i fuck on the first date" shirt ook een keer aandoen zonder dat ik het meen!
Geboortedatum: 10-05-1991quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef MouzurX het volgende:
Jojoortje zoekt volgens mij een beetje aandacht dus:
Over die jojoortje zou ik ook wel een keertje heen willen gaan zeg
Maar ik ben al 17quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geboortedatum: 10-05-1991
Sorry, heb geen pedopas
Bij de Saturn welteverstaan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef Beauregard het volgende:
EN GAY, WANT HIJ IS EEN GAMER!!11!!
Wijze post van jou.quote:
en als ik een zak over mijn kop trek danquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw foto in je fobo scares the crap out of me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |