Is ze een traktor ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want jij zat in die van mijn vriendin
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef pisnicht het volgende:
Ik hoef niet perse met haar te neuken maar ik zou Jojoorte wel een bukakke willen geven. Haar hemelse ogen met mijn hemelse zaad moet toch een pracht plaatje opleveren!.
mooie poesquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja t is ontopic
http://fotoboek.fok.nl/Angelic_Rose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
Uitermate. Maar je zal wel buitenmaats zijn.
Oehh.. daten? Kan ik mijn "i fuck on the first date" shirt ook een keer aandoen zonder dat ik het meen!quote:
"De ontdekking van de hemel" was de profetische vooraankondiging van wat hier te gebeuren staat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat wordt 'n chinese vingerval met jullie twee.
Bèta's altijd ook.
Jouw foto in je fobo scares the crap out of mequote:Op maandag 4 augustus 2008 08:48 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oehh.. daten? Kan ik mijn "i fuck on the first date" shirt ook een keer aandoen zonder dat ik het meen!
Geboortedatum: 10-05-1991quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef MouzurX het volgende:
Jojoortje zoekt volgens mij een beetje aandacht dus:
Over die jojoortje zou ik ook wel een keertje heen willen gaan zeg
Maar ik ben al 17quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geboortedatum: 10-05-1991
Sorry, heb geen pedopas
Bij de Saturn welteverstaan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef Beauregard het volgende:
EN GAY, WANT HIJ IS EEN GAMER!!11!!
Wijze post van jou.quote:
en als ik een zak over mijn kop trek danquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw foto in je fobo scares the crap out of me
Is de rest van je lichaam wel oke dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en als ik een zak over mijn kop trek dan
Hangend in een fatboy, Xbox 360 controller in de hand en nippend aan een pakje Fristi dat hij heeft gekocht bij de naastgelegen Plus Supermarket. Mooi volk!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:14 schreef pisnicht het volgende:
Ik geloof dat god spijt had toen hij zag dat hij een nog goddelijker lichaam had gecreëerd dan dat van hemzelf.
Sowieso alle mannelijke modjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso alle mannelijke modjes
Mannen met macht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eeh.. ik refereerde naar deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is de rest van je lichaam wel oke dan?To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
Ahquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef pisnicht het volgende:
[..]
eeh.. ik refereerde naar deze post
[..]
Zodra ik je eerste aanbetaling binnen heb.quote:
Snap je je eigen zin wel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef pisnicht het volgende:
Dus mijn foto en usernaam zorgen ervoor dat je niet kan zeggen hoeveel moeite den here god voor jouw lichaam heeft gedaan om te creëren
En ik en ik en ik?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah![]()
Nee dank je... Komt mede door je fobo en je usernaam
Nee jij mag lekker kerkjes gaan bezoekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik en ik en ik?ik ben al over *steekt 8 vingers op* maanden 18 jaar
kerkjes? maar ik ben helemaal niet gelovigquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee jij mag lekker kerkjes gaan bezoeken
Dus waneer spreken we af Dribbel_quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lisszle is toch 15 ofzodoe normaal man
RealZeus zijn pedopas aanvraag al een jaar geleden ingedient, ik zie het probleem niet zo?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lisszle is toch 15 ofzodoe normaal man
God, de spanning nu alquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen heb ik een gaatje voor je hggihgighgihgi HIJG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |