Quasi-liberaal, zegt een VVD'er.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:41 schreef Rutgerr het volgende:
Aldus.Sprak.God. Dat quasi-liberale sletje komt m'n vvd-strot uit. Je weet toch.
Niets is wat het lijkt, daarom bestaat god ook niet...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik ga voor SalvadOr. Hij is gewoon lekker, en volgens mij is hij in real life een zeer interessante gesprekspartner.
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, daarom bestaat god ook niet...
Usernamen wil ik lezen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:57 schreef krioro het volgende:
Met geen enkele FOK!ker. Wat betreft FOK!sters zijn er wel een paar naar mijn gading.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Aldus.Sprak.God bijvoorbeeld.
edit: mits boven de 18.![]()
man daarvoor zit ik veels te weinig op dit forumquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:12 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jammer. Via dit topic zou je het onschuldig aan haar bekend kunnen maken.
Okay.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:13 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
man daarvoor zit ik veels te weinig op dit forum
Aan de hand van de posts die ik van je gelezen heb lijk je me wel een interessant/leuk/aardig persoon. En verder gaat mijn fantasie dan met me aan de haal.quote:
Lief.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Aan de hand van de posts die ik van je gelezen heb lijk je me wel een interessant/leuk/aardig persoon. En verder gaat mijn fantasie dan met me aan de haal.
hoeveel fokkers heb je gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:42 schreef Isabeau het volgende:
Ìk vind beffen niet veel aanEn neuken wil ik wel met elke fokker waar ik al een keer mee heb gesekst. Op één na.
5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |